Co do reflektorów, maszyny jakie robię miały już te zwykłe, nie przedłużone. Nawet ET21-375 za czasów stacjonowania w Krakowie Prokocimiu miał reflektory takie jakie ma w symulatorze. Przybył tam w 1966. Wysnuć trzeba więc wniosek, że model reflektorów w ET21 zmienił się w toku produkcji i przedłużane pojawiać się musiały do pewnego numeru, który będzie pewnie trudny do ustalenia.
W kwestii zbyt sztucznego wyglądu lokomotyw, dla numeru 375 założyłem, że ma obrazować pojazd nowy, z niewielką ilością przejechanych km. Detale pojazdu i kolory wzięte z filmu, w jakim wystąpiła. Kolor wzorowany na kadrze, w którym maszyna jest jeszcze na zewnątrz hali szopy w Prokocimiu. Ujęcia z wnętrza są ciemne i kolor jest zmieniony na zbyt ciemny. Kadr w w 2,14 s tego filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=C7TzESRreh4Dla 367 przyjąłem rok 1994, czyli dwa lata postoju w skansenie w Kościerzynie, po przygotowaniu jej w Zajączkowie, według zdjęcia z załączenia. Pojazd wygląda na nim na dość świeży.
Wątpliwie mogą wyglądać dwie pozostałe (261 i 393), bo zdjęcia wzory przedstawiały pojazdy w ruchu z bieżącej eksploatacji. Poprawienie tych dwu zajmie dużo czasu, właściwie by wyglądały na bardziej zmęczone trzeba by je robić od nowa.