Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dróżnik Wiór

Strony: 1 ... 3 4 [5]
121
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 25 Lipca 2017, 20:34:18 »
U mnie jest problem ze skaczącym obrazem, defekt pojawia się natychmiast po załadowaniu symulatora i po ruszeniu nie mija. Pliki z toru doświadczalnego, by ważyły mniej, tam też się to dzieje. Lokomotywa jeździ, wszystko odbywa się poprawnie, jedynie skacze obraz. To wygląda jakby skakał w poziomie bliżej - dalej, skok jest na krótkim odcinku, na obraz ciężko patrzeć dłużej.

122
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 21 Lipca 2017, 13:55:36 »
U mnie dzieje się rzecz podobna, stoi w miejscu, blokady powyłączane. Rzeczony problem związany jest u mnie z jakimś plikiem o nazwie Aria2c, na którym to staje.

123
Bocznica / test-B9ouv023-3 1.7z
« dnia: 16 Lipca 2017, 11:43:41 »
Minimalny czas testów do dnia 2017-07-23 11:34.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2017-07-30 11:34.

Plik o rozmiarze 3459058 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/24778/test-B9ouv023-3_1.7z

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2017-07-16 11:30:36 ....A        12894      3458753  textures/mini/B9ouv023-3.bmp
2017-07-13 22:13:15 ....A          201               info.txt
2017-07-15 20:34:50 ....A     12778958               dynamic/pkp/11xa_v2/B9ouv023-3.tga
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              12792053      3458753  3 files, 5 folders

Pudło wagonu po poprawkach.
Dodany cień pod tablicą, cień za wałkami gumowymi, zlikwidowane okna ewakuacyjne po stronie przedziałów, poprawione szyby bez refleksów (przynajmniej wiem już jak to zrobić - dzięki za radę),o znaczenia hamulca przeniesione na stronę, po której ten się znajduje i wpasowane końcówki. Dodane jest też nowe mini, o standardowym rozmiarze, wyszło nawet dobre.


124
Pomoc doraźna / Odp: Problem z teksturami
« dnia: 24 Czerwca 2017, 22:02:40 »
Ciężko - zmieniłem wypowiedź powyżej - bo o ile obraz zadany w lepszej rozdzielczości wejdzie, to nie potrafię sprawić, żeby nie załadowywał się z tym tłem. Obraz jest tam płaski, nie jest modelem przestrzennym, a ścianą ze zdjęciem prowadnicy, oddzielnie jest zdjęcie resora. Sam zakładałem teksturę własnej produkcji, na razie jedną, bo chciałem zobaczyć co się stanie. Jak na razie mam problemy z podwoziem i wiem, że nie przeskoczę ich. Na moim zdjęciu nie ma modelu łożyska z oprawą, bo go usunąłem - był prostopadłościanem bez tekstury.

125
Pomoc doraźna / Odp: Problem z teksturami
« dnia: 24 Czerwca 2017, 21:48:37 »
Problem powyżej chyba rozwiązano dawno temu, więc może z innej beczki. Też problem z teksturą. Zapomniany przez wszystkich wagon mieszkalny jaki jest, każdy pewnie wie, kto choć raz zapiął go do składu. Jest zupełnie archaiczny i wygląda jak z M... Minecrafta. Teksturę pudła na większą niż miniaturka jaką miał dało się zapiąć - była dostępna na forum pasująca. Nawet wygląda ciekawie, a jeszcze lepiej będzie jak dorwę się do jakiegoś "lubania" i go opstrykam jak przystało. Pudełko w porządku, śmiga. Gorzej z jego podwoziem wyglądającym jak z kostki. No i te maźnice. Sam pomysł jest ciekawy, by tak to oddać, ale obecnie wygląda dość leciwie. Próbowałem zapiąć prowadnice i resory własnej roboty, ale wyszło coś strasznego (w załączeniu). Pozostałe elementy zniknęły, bo zadałem do uruchomienia archaiczne t3d z "dobrego" 2005 rocznika (takie miałem u siebie).  Nie dało się podmienić niczego, podwozie reagowało jedynie na te miniaturowe elementy z tekstur z pliku textures/tabor. Wie ktoś może jak to zrobić, by w miejsce tego co jest trafił nowy obraz do tego o lepszej jakości ? Najlepiej całej prowadnicy, resora i maźnicy w jednym, bo zdjęcia dekli mam i wyglądałoby to ciekawie. Taki sam problem mam z tym wzmocnieniem ramy. Jeżeli wymaga przepracowania model, to na tym się nie znam i nie mógłbym się tego podjąć, mogę złożyć broń pokonany przez ten wagonik. Sam obraz jaki zadałem (większych rozmiarów) owszem, pojawia się, program odczytuje go i zapina we właściwe miejsce, ale razem z białym lub czarnym tłem, na jakim jest umieszczany przeze mnie - prowadnica na czarnym a resor na białym. Jeśli choćby to tło zniknęło i załadowywał się obraz części, na moje własne podwórko urządzałoby mnie to zupełnie.

126
Pomoc w tworzeniu / Odp: Usprawnianie starego taboru
« dnia: 21 Czerwca 2017, 21:29:19 »
Tak, to ten z twojego Chomika. Dokładnie ten z odnośnych zdjęć z białym wałem prądnicy, z tym że te co pobrałem nie mają działającej tej harmonii między przejściami. Zrobiłem dla niego jedynie teksturę pudła ze zdjęć z internetu, dwa złomki. Pewnie jeździłby u mnie w tej formie spokojnie, gdyby nie ten problem z narożnikiem. 

127
Pomoc w tworzeniu / Odp: Usprawnianie starego taboru
« dnia: 19 Czerwca 2017, 19:47:34 »
Czyli jest tak, jak myślałem - tekstura na narożnik jest pobierana z fragmentu, który u mnie ma akurat okno, stąd trójkolorowy narożnik lewy i dwukolorowy prawy (z końca wagonu o biało-zielonym malowaniu). Z wagonem oliwkowym da się zaczarować delikatnie przestawiając położenie okna (tak też zrobiłem), z ryflakiem o innych barwach będzie zatem zawsze problem, dopóki nikt za ten wagon się nie weźmie od strony modelu. Nawiasem mówiąc byłoby to wskazane, pasowałby do nowej SP45.
Zapytam jeszcze, czy dałoby się to jednak jakoś podejść, by ten obraz był pobierany z innej części wagonu?

128
Pomoc w tworzeniu / Odp: Usprawnianie starego taboru
« dnia: 19 Czerwca 2017, 13:38:34 »
Plik t3d ryflaka i tekstura poniżej. To właśnie ta z załączonego powyżej zdjęcia, bo z nią jest problem. Ryflak w kolorze oliwkowym problemu nie sprawia, możliwe że miejsce z jakiego model "pobiera" ten narożnik z tekstury jest kolorowe, skoro z jednobarwnym wagonem problemu nie ma. To ogólnie staroć i dość kosmicznie to załatwia np. drzwi - pożycza je z tych środkowych, ale z tym mało wiele sobie radzę przestawiając trochę okna by uchwyt nie zaczynał się na liczbie odnoszącej się do klasy wagonu. Narożnik to coś większego, niemożliwego dla mnie do podejścia bez pomocy.

http://eu07.pl/userfiles/24778/priv-Ryflak.7z

129
Pomoc w tworzeniu / Odp: Usprawnianie starego taboru
« dnia: 18 Czerwca 2017, 22:16:42 »
Temat stary, ale mam problem ze starym taborem, tyle że nieco inny niż powyżej. Nie z lokomotywą, a z wagonem. Jest misja Zwierzyniec_transport z podsyłem wraków lokomotyw. Zamierzałem wzbogacić ten skład o dwa ryflaki - złomki. Wykonałem ze zdjęć z sieci dwie tekstury tego wagonu w różnym stadium rozkładu. Mam problem ze sklejeniem rogu ryflaka w kolorze innym niż oliwkowy. Ten narożnik po jednej stronie wagonu ma pas o trzech kolorach. Po drugiej stronie jest pas biało zielony, tak samo psujący odbiór wizualny. Nie wiem jak to pokonać, więc mam pytanie, czy jest to możliwe, a jeśli tak, to jak się do tego dobrać.

130
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 17 Czerwca 2017, 21:57:38 »
Fakt, do przyjemnych ta praca nie należała, choć to akurat tworzyłem do pojeżdżenia dla siebie bez większych zamiarów. Po prostu lubię SN61 i bardzo odczuwam brak tego pojazdu, to mnie zachęciło do przerobienia tego co jest. Straciłem na to dużo czasu, a efekt nie spełnia za specjalnie. Co najwyżej posłuży jaki doświadczenie. Chciałoby się już mieć ten nowy model. Najprościej będzie więc dla siebie może usunąć ten numer sprawiający tyle problemów i wozić się tym do czasu pojawienia się nowego ganza.

131
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 17 Czerwca 2017, 20:12:48 »
Rzeźbię to co prawda na własny użytek, z kiepskich zdjęć z internetu, ale mam problem, którego nie pokonałem. Wszystkie tekstury SN61 dostępne w symulatorze nie mają numeru znajdującego się przy przednich szybach. Nie dziwię się, poskładanie tego by się zgrało jest ciężkie. Lepiej pewnie dać za wygraną, mi się to składa jak na zdjęciu w załączeniu. Wszystkie się jakoś słożyły poza jednym rogiem pojazdu. Ma ktoś jakiś pomysł? Jeśli pomysłem będzie usunąć te numery to pewnie tak zrobię..

132
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 12 Czerwca 2017, 22:26:01 »
Temat o błędach w SN61 nada się chyba do mojego pytania. Co prawda nie o samą motorówkę chodzi, a o jej element, błąd jest pewnie mój własny. Otóż kombinuję sobie kolorystykę kabiny, zmieniłem na szarości. Taka trochę chałupnicza robota, ale mi się nawet podoba, pewnie dlatego, że to pierwszy pojazd, z którym coś zrobiłem. Teraz do rzeczy - wszystko co chciałem zmieniło barwy na zadane, poza małą rurką biegnącą od pulpitu do panelu załączania wycieraczek (zdjęcie kabiny w załączeniu). Ta niezmiennie pozostała zieloną. Wie ktoś może jak ją dostosować kolorem do pozostałej aranżacji wnętrza?

Ganz zmienił też u mnie trochę wygląd, wyrzeźbiłem mu teksturę na podstawie zdjęć z neta (własnych nie posiadam), więc wygląda tak, jak 10 lat temu pewnie by uszło.


133
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 28 Maja 2017, 21:51:13 »
Jeszcze nie wypowiedziałem się tu, misje jakie dotąd przejechałem nie powodowały problemów. Przy okazji wyrażę podziw dla autora - druga wersja Całkowa już teraz jest moją ulubioną. To co zostało zrobione przyciąga do gry na dłużej. Wracając do meritum mojego w tym temacie wpisu:

U mnie pojawił się problem z dojechaniem do końca misji OrlenA. Błąd pojawił się przy leśnym przejeździe kolejowym przed Wilisiem Poligon - symulator przestał działać, nagle wszystko stanęło w miejscu. Nie było napisane jak dotąd o problemach z tą misją, może to tkwi gdzie indziej, jest możliwym, że czegoś u mnie po prostu brakuje. Plik zawierający błędy w załączeniu. Podobny błąd wystąpił u mnie przy misji osobB_wil, ale nie mam plików z tej jazdy, a na dokładkę wymieniłem tabor do jazdy na inny niż zamierzony przez autora (2x SN61+Bhp).

Dodałem też log z tej jazdy w poniższym odnośniku, jeśli to może pomóc:

http://eu07.pl/userfiles/24778/test-log.txt

Strony: 1 ... 3 4 [5]