Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DieselPower

Strony: 1 ... 10 11 [12]
331
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 06 Sierpnia 2017, 00:06:58 »
Czy ktoś mógłby poprawić lub podesłać pliki spota? Człony ra i rb mają większy wyświetlacz na czole oraz dwa dodatkowe na burtach, człon s ma wyświetlacze w innych miejscach + trzeba poprawić mapowanie elementów na dachu. Bez tego nie mogę ruszyć ze spotami, najpierw pojawią się tekstury 2041 a dopiero później wnętrze LP.

W międzyczasie rozwija się projekt 445W. Coś prostego, żeby nauczyć się władać maxem 2018. Sam wagon jest łatwy do rozpoznania: http://www.wgk.cal.pl/data/media/202/Eanos1.jpg Wagony były produkowane przez Tabor Szynowy Opole Zakład Zielona Góra dla PKP Cargo.

Co będzie potrzebne?

Obowiązkowe:
- 1 bok
- 1 czoło
- zdjęcia detali - poręcze stopnie (w tym z góry), tablice przestawcze
- zdjęcia słupków (najlepiej na dużym zoomie, pod kątem żeby wszystkie były widoczne jak tu -> http://www.wgk.cal.pl/data/media/202/445W.jpg).

Opcjonalne (nie są potrzebne, ale przyjmę je z radością):
- 2 boki
- 2 czoła
- zdjęcie tabliczki
- poglądowe zdjęcia spodu (głównie układ pneumatyczny i konstrukcja pudła - z rysunku wszystkiego nie widać)
- zdjęcia wnętrza (wystarczą nawet poglądowe od góry)
- zdjęcia tarcz SKP (chyba, że ktoś zrobił już nowe -  niezbyt zabrudzone, odblaskowe)

Potrzebny też będzie materiał na wózek 19TN, chyba że już ktoś taki zrobił (zbliżone 22TN czy 25TN). Wtedy będzie można go wstawić bez mozolnego dłubania (potrzebne pliki z 3DS z teksturą). Czy warto robić wersję na 2 boki i 2 czoła? Najczęściej na zdjęciach jest tylko jeden bok, materiały z czołem to 1% całości. Dwa boki i dwa czoła to już rzadkość.


332
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Lipca 2017, 15:00:31 »
Na ustawieniach z załącznika przy shadowtune 8192, 500, 500, 500 na Całkowo Towarowy mam między 55 a 60 FPS.
Zauważyłem jeden problem - z kabiny wszystkie cienie wyświetlają się prawidłowo; natomiast po przejściu do kamery zewnętrznej są miejsca, gdzie cieni nie ma (pojawiają się dopiero po przesunięciu kamery, po powrocie do tego samego miejsca nagle znikają). Testowane na i5-3470 + GTX1050.


334
Inne niekolejowe / Odp: Licencja WinRARa
« dnia: 16 Lipca 2017, 18:14:01 »
7-zip x64 wypakował bez problemu. EOT

335
Publikacje / PKP PR Bdnu 51 51 20-71 081-6 111Aw[Tylko exe c++]
« dnia: 06 Lipca 2017, 15:09:40 »
Wagon typu 111Aw o numerze 51 51 20-71 081-6 ze stacji Kraków należący do PKP Przewozy Regionalne.

Autor tekstur: DieselPower
Autor poprawek oraz modyfikacji modelu: Stele



Uwaga, e3d skompilowane na exe c++. Nie działa na 481 z poprzedniej paczki.

Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24710/bdnu_111aw_51512071081-6_TGA.7z

Dodane do repozytorium. Rev. 1894. @Stele

336
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 07 Lipca 2017, 19:55:10 »
Wysłałem Ci PW już jakiś czas temu. Jak ktoś chce, to może ją zrobić.

337
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 07 Lipca 2017, 14:41:58 »
Aktualnie pracuję nad EP07-1012 (a przy okazji lowpoly dla pozostałych budyni 4E). Zostało tylko wycięcie okien w pozostałych kabinach oraz dostosowanie tekstury wnętrza LP. Jeszce przydałoby się wymienić fotele na budyniowe, choć jak dla mnie do LP wystarczą te, co są.

338
Na logo36 jeden wysięgnik wisiał w powietrzu.

Poprawka: http://eu07.pl/userfiles/24710/priv-logo36.jpg


339
Parę screenów przy mojej rozdzielczości na nowym exe.
1,2,3 i 5 są u mnie ściśnięte (1920x1080), 4 jest rozciągnięte (1920x1008), a 6 idealne (1920x1536). U niektórych będą pasować, a u niektórych nie przez co takie rozwiązanie jest mało uniwersalne.

340
Publikacje / DBSRP 3E/1-001
« dnia: 04 Lipca 2017, 20:25:36 »
Przedstawiam teksturę lokomotywy 3E/1-001 w malowaniu DB Schenker Rail Polska (stan na lipiec 2014).

Autor tekstury: DieselPower
Autor modyfikacji modelu: matek123




Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24710/3E-1-001_TGA.7z

Uwaga! należy mergować mmd
Dodane do repozytorium. Rev. 1860. @MR6

341
Wydział zamówień / Odp: Hamulce w wagonie SLMMPS
« dnia: 02 Lipca 2017, 21:28:24 »
443Z przebudowano z 80 sztuk 426Z, które mają O-GP z nastawiaczem SAB. Katalogowo mają tę samą masę 20t, więc parametry powinny pasować do obu wagonów.

342
Publikacje / Eaos 84 51 5345 741-9 408W
« dnia: 29 Czerwca 2017, 18:23:12 »
Przedstawiam teksturę wagonu typu 408W w malowaniu ECCO Rail.

Autor tekstury: DieselPower
Autor zdjęć: Mechatronik




Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24710/84515345741-9.7z


Dodane do repozytorium rev:1845. @MR6

343
Ewentualnie można zrobić protezę dla numeracji kabin. Numery lub litery można wstawić jako dodatkowy model  składający się z 4 plane. Jedyną wadą takiego rozwiązania jest ewentualny bałagan w plikach - trzeba wygenerować nowe E3D, wrzucić nowe do repo, paczek itp.

344
Bieżące Symulatorowe / Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« dnia: 26 Czerwca 2017, 15:43:10 »
Mam trochę inny pomysł, bardziej uniwersalny.

Osobiście zaraz po rozpoczęciu wczytywania najczęściej przełączam się na przeglądarkę. Teraz czasy wczytywania są krótkie (kilka minut - w czasach PC2009 czekało się pół godziny albo i dłużej). Według mojej koncepcji najpierw wyświetli się postęp wczytywania w procentach oraz napis "wczytywanie/trwa wczytywanie" czy coś podobnego. Po dojściu do 100% zamiast "wczytywanie" pojawia się "naciśnij dowolny, klawisz, aby rozpocząć" - niektóre scenariusze rozpoczynają się zaraz po uruchomieniu (bez wciskania shift + 1,2,3,...). Użytkownik może się zagapić i po wejściu do scenariusza zobaczyć np. dawno podany odjazd.

345
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Czerwca 2017, 19:39:02 »
Mam jeden problem z 408W - z jednej strony czoło jest w porządku, drugie ma inny odcień. Po przejechaniu na drugą stronę TD jest na odwrót. Czy to będzie miało związek z oświetleniem? Jak przyłożę fragmenty boku do czoła to odcienie pasują. Czy można ustawić takie światło, żeby obiekty z każdej strony były oświetlone tak samo?

346
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 20 Czerwca 2017, 07:32:09 »
Cytat: Jaco
Oczywiście zgadzam się, ale zauważcie Koledzy, że w nr EVN w Niemczech, Czechach, czy Austrii "przemycone są" seria i nr boczny loka. W PL na siłę to wprowadzono, ale niestety EVN u nas tak nie działa. Zresztą dyżurnemu ruchu ten EVN do niczego nie jest potrzebny...

Niekiedy wystarczyło dopisanie kilku cyfr z przodu. 25 lat temu nikt nie myślał o EVN. Przykłady: 91 54 7 122 031-8 albo 91 56 6 350 006-3.

347
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 19 Czerwca 2017, 12:29:21 »
Dzisiaj prezentuję 3E/1-001 DBSRP, za jakiś czas będzie ukończona.

Na razie jest tylko jeden problem w starterze - zamiast 3E/1-001 wyświetla 3E/1-1001.

348
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 10 Czerwca 2017, 21:25:27 »
Znalazłem coś takiego:

Cytuj
Mirosław Szczelina, wiceprezes zarządu (Rail Polska Sp. z o.o.), który pokazał modernizacje lokomotyw z trakcji spalinowej na elektryczną na przykładzie lokomotywy 207E modernizowanej w Rail Polska;

źródło: http://modernizacjataboru.pl/relacja-2017/


Czyli szykuje się Dragon w wersji dla ubogich?

349
Publikacje / ET22-753 i ET22-910
« dnia: 05 Czerwca 2017, 20:00:37 »
Przedstawiam tekstury dwóch lokomotyw należących do PKP Cargo:

- ET22-753 w zielonym malowaniu
- ET22-910 w wyjątkowym szarym malowaniu

Autor zdjęć: Hadomik

Podziękowania dla wszystkich osób biorących udział w testach, bez nich nie ukazałby się te dodatki.




Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24487/ET22-753_ET22-910TGA.rar

Do ET22-910 wkradł się błąd. pobierających przed 6.06.2017 20:00 prosimy o ponowne pobranie.


Dodane do repozytorium. Rev. 1795. @MR6

350
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tekstura ET22 - mapowanie elementów
« dnia: 01 Czerwca 2017, 23:01:42 »
Dzięki za pomoc, już sobie poradziłem.

351
Pomoc w tworzeniu / Tekstura ET22 - mapowanie elementów
« dnia: 01 Czerwca 2017, 21:50:10 »
W którym miejscu znajduje się tekstura ślizgacza z nakładkami węglowymi oraz izolatorów dachowych? Nie mogę zlokalizować tylko tych dwóch elementów na teksturze, z resztą sobie poradziłem.

352
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2017, 23:00:14 »
Już go znalazłem:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=24738.0;attach=71516;image

Jakie jest stanowisko autora? Czy kiedykolwiek zostanie opublikowany?
ET22-753 na zdjęciach nie oznacza, że koniecznie z nich musi powstać ten numer. Mogę wykorzystać gotową teksturę do wykonania jakiegoś ciekawszego egzemplarza.

353
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2017, 20:42:35 »
Czas na małe zapowiedzi. 753 jest już na ukończeniu, pozostały już tylko detale. Prace nad drugim (ale za to wyjątkowym) bykiem już są rozpoczęte.

354
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 28 Maja 2017, 19:03:20 »
Aż tak źle nie jest. Wystarczy odjąć niebieskiego koloru oraz spasować bok z szczytem - jasny szczyt wyraźnie odcina się od cienia na bocznej ścianie (sam cień na bocznej ścianie powinien być trochę wyżej). Zostaje ewentualne wymodelowanie dodatkowych elementów typu daszek czy skrzynka.

355
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 27 Maja 2017, 15:53:50 »
@Stele mniej więcej zaznaczyłem, gdzie znajdują się te dwa plane. Kiedyś to był sposób na oszczędności.

Jak dla mnie nie warto zajmować się przestarzałym modelem. Ponad 3 lata temu @szogun zaprezentował nowy model wraz z kabiną (http://eu07.pl/forum/index.php?topic=24585.0), ale nie wiadomo co się z nim stało.

356
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 25 Maja 2017, 22:37:57 »
Na najnowszym exe x86 zauważyłem, że po zapaleniu prawego reflektora wnętrze minimalnie się podświetla. Wydaje mi się, że to może dotyczyć modelu niż exe. Z mniej ważnych rzeczy brakuje mi szybszego przesuwania kamery na zewnątrx z wciśniętym ctrl.

357
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Maja 2017, 20:37:29 »
Faktycznie jest z tym problem. Czyli to będzie kolejny element do dostosowania? Tak dostosowane elementy można by było później zastosować w innych wagonach.

358
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Maja 2017, 17:04:06 »
Skończyłem tworzenie tekstur zewnętrznych jak i wewnętrznych. Nie widzę większych niedoróbek, może później i tak coś znajdzie się do poprawy. Teraz wagon wymaga tylko przeróbek modelarskich, tekstury prześlę na PW.

Zaktualizowałem też listę niezbędnych modyfikacji.

Model zewnętrzny:
- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe (ten konkretny wagon ma tylko jeden wywietrznik z prawej strony patrząc od strony korytarza - wyw.jpg)
- nowe gniazda UIC558 (uic558.jpg)

Wnętrze:
- przebudowa pod ogrzewanie nawiewowe
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)

359
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 17 Maja 2017, 17:43:44 »
Zebrałem materiały w jedno archiwum, zdjęcia pochodzą z tego wątku - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28281.0.html.
Paczka: http://eu07.pl/userfiles/24710/foto-111A_SPOT_Wnetrze.7z

Myślę, że niedługo powinienem skończyć tekstury zewnętrzne. Może też uda mi się zmodyfikować teksturę wnętrza dla tego wagonu poza samymi siedzeniami.

360
Na warsztacie / Maszynowy Warsztat
« dnia: 15 Maja 2017, 07:49:01 »
Wydane dodatki można sprawdzić w katalogu tekstur:

https://stuff.eu07.pl/stocktexturedb/db/index2.php?sort=1&nazwa_modelu=&nazwa_tekstury=&ozn_ekspl=&id_lit=&st_mac=&data_od=&data_do=&zak_rew=&aut_tex=%25dieselpower%25&aut_zdj=

===============================================

Cześć! W tym wątku będę prezentował moją twórczość będącą na warsztacie.

Na początku zaprezentuję wagon typu 111Aw (Bdnu 51 51 20-71 081-6) przydzielony do krakowskiego oddziału. PKP PR
Wagon został zmodernizowany razem z innymi 111A i 112A w ramach programu SPOT.

Do opracowania wykorzystałem teksturę wagonu z ogrzewaniem nawiewowym pochodzącą z devkitu.

Co jeszcze pozostało mi do opracowania?

- tekstury drzwi, ścian czołowych oraz dachu
- dodanie cienia pod tablicę relacyjną
- wyposażenie pod pudłem oraz wózki, jeśli materiały pozwolą

Co będzie trzeba zmodyfikować w zewnętrznym modelu?

- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe
- wagon ma inny kształt okna WC

Co będzie trzeba zmodyfikować we wnętrzu? (będzie też potrzebna kolejna tekstura wnętrza)

- okna z zaokrąglonymi narożnikami
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)
- drzwi czołowe pomalowane na czerwono

Strony: 1 ... 10 11 [12]