Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DieselPower

Strony: 1 ... 5 6 [7]
181
Publikacje / ET22-753 i ET22-910
« dnia: 05 Czerwca 2017, 20:00:37 »
Przedstawiam tekstury dwóch lokomotyw należących do PKP Cargo:

- ET22-753 w zielonym malowaniu
- ET22-910 w wyjątkowym szarym malowaniu

Autor zdjęć: Hadomik

Podziękowania dla wszystkich osób biorących udział w testach, bez nich nie ukazałby się te dodatki.




Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24487/ET22-753_ET22-910TGA.rar

Do ET22-910 wkradł się błąd. pobierających przed 6.06.2017 20:00 prosimy o ponowne pobranie.


Dodane do repozytorium. Rev. 1795. @MR6

182
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tekstura ET22 - mapowanie elementów
« dnia: 01 Czerwca 2017, 23:01:42 »
Dzięki za pomoc, już sobie poradziłem.

183
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2017, 23:00:14 »
Już go znalazłem:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=24738.0;attach=71516;image

Jakie jest stanowisko autora? Czy kiedykolwiek zostanie opublikowany?
ET22-753 na zdjęciach nie oznacza, że koniecznie z nich musi powstać ten numer. Mogę wykorzystać gotową teksturę do wykonania jakiegoś ciekawszego egzemplarza.

184
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2017, 20:42:35 »
Czas na małe zapowiedzi. 753 jest już na ukończeniu, pozostały już tylko detale. Prace nad drugim (ale za to wyjątkowym) bykiem już są rozpoczęte.

185
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 28 Maja 2017, 19:03:20 »
Aż tak źle nie jest. Wystarczy odjąć niebieskiego koloru oraz spasować bok z szczytem - jasny szczyt wyraźnie odcina się od cienia na bocznej ścianie (sam cień na bocznej ścianie powinien być trochę wyżej). Zostaje ewentualne wymodelowanie dodatkowych elementów typu daszek czy skrzynka.

186
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 27 Maja 2017, 15:53:50 »
@Stele mniej więcej zaznaczyłem, gdzie znajdują się te dwa plane. Kiedyś to był sposób na oszczędności.

Jak dla mnie nie warto zajmować się przestarzałym modelem. Ponad 3 lata temu @szogun zaprezentował nowy model wraz z kabiną (http://eu07.pl/forum/index.php?topic=24585.0), ale nie wiadomo co się z nim stało.

187
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 25 Maja 2017, 22:37:57 »
Na najnowszym exe x86 zauważyłem, że po zapaleniu prawego reflektora wnętrze minimalnie się podświetla. Wydaje mi się, że to może dotyczyć modelu niż exe. Z mniej ważnych rzeczy brakuje mi szybszego przesuwania kamery na zewnątrx z wciśniętym ctrl.

188
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Maja 2017, 20:37:29 »
Faktycznie jest z tym problem. Czyli to będzie kolejny element do dostosowania? Tak dostosowane elementy można by było później zastosować w innych wagonach.

189
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Maja 2017, 17:04:06 »
Skończyłem tworzenie tekstur zewnętrznych jak i wewnętrznych. Nie widzę większych niedoróbek, może później i tak coś znajdzie się do poprawy. Teraz wagon wymaga tylko przeróbek modelarskich, tekstury prześlę na PW.

Zaktualizowałem też listę niezbędnych modyfikacji.

Model zewnętrzny:
- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe (ten konkretny wagon ma tylko jeden wywietrznik z prawej strony patrząc od strony korytarza - wyw.jpg)
- nowe gniazda UIC558 (uic558.jpg)

Wnętrze:
- przebudowa pod ogrzewanie nawiewowe
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)

190
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 17 Maja 2017, 17:43:44 »
Zebrałem materiały w jedno archiwum, zdjęcia pochodzą z tego wątku - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28281.0.html.
Paczka: http://eu07.pl/userfiles/24710/foto-111A_SPOT_Wnetrze.7z

Myślę, że niedługo powinienem skończyć tekstury zewnętrzne. Może też uda mi się zmodyfikować teksturę wnętrza dla tego wagonu poza samymi siedzeniami.

191
Na warsztacie / Maszynowy Warsztat
« dnia: 15 Maja 2017, 07:49:01 »
Wydane dodatki można sprawdzić w katalogu tekstur:

https://stuff.eu07.pl/stocktexturedb/db/index2.php?sort=1&nazwa_modelu=&nazwa_tekstury=&ozn_ekspl=&id_lit=&st_mac=&data_od=&data_do=&zak_rew=&aut_tex=%25dieselpower%25&aut_zdj=

===============================================

Cześć! W tym wątku będę prezentował moją twórczość będącą na warsztacie.

Na początku zaprezentuję wagon typu 111Aw (Bdnu 51 51 20-71 081-6) przydzielony do krakowskiego oddziału. PKP PR
Wagon został zmodernizowany razem z innymi 111A i 112A w ramach programu SPOT.

Do opracowania wykorzystałem teksturę wagonu z ogrzewaniem nawiewowym pochodzącą z devkitu.

Co jeszcze pozostało mi do opracowania?

- tekstury drzwi, ścian czołowych oraz dachu
- dodanie cienia pod tablicę relacyjną
- wyposażenie pod pudłem oraz wózki, jeśli materiały pozwolą

Co będzie trzeba zmodyfikować w zewnętrznym modelu?

- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe
- wagon ma inny kształt okna WC

Co będzie trzeba zmodyfikować we wnętrzu? (będzie też potrzebna kolejna tekstura wnętrza)

- okna z zaokrąglonymi narożnikami
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)
- drzwi czołowe pomalowane na czerwono

Strony: 1 ... 5 6 [7]