Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pat

Strony: 1 [2] 3
31
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 23 Lipca 2017, 08:53:11 »
Linia 61 towarowy 2 nieprzejezdna
Potwierdzam, parę dni temu miałem to samo

Odpowiedź do postu 91@matek123

32
Symulator / Odp: Rozerwanie składu
« dnia: 11 Lipca 2017, 21:19:02 »
Nie ruszałem sprzęgów, jechałem na domyślnym w scenerii, możliwe, że tam nie ma blokady ustawionej :)

33
Symulator / Rozerwanie składu
« dnia: 11 Lipca 2017, 20:05:44 »
Prowadząc towarowy skład na sceneri l053_cargo_part2 w trakcie przyśpieszania po postoju, wpadłem w poślizg i po sekundzie rozerwało mi skład w 2 miejscach jednocześnie. Gdybym powiedział, że się nie zdziwiłem to bym skłamał. Zrodziło się we mnie pytanie; jakie warunki muszą być spełnione by doszło do rozerwania składu w maszynie?

34
Bieżące kolejowe / Odp: Z aparatem w krzakach
« dnia: 11 Lipca 2017, 16:47:06 »
A ma ktoś może pojęcie co mogą one robić u mnie w Przemyślu? Nigdy wcześniej ich tu nie widziałem :)

35
Bieżące kolejowe / Odp: Z aparatem w krzakach
« dnia: 11 Lipca 2017, 16:01:46 »
Jestem noobem na tyle, że nie są mi znane takie tricki jak numery EVN. ;) Dzięki za podpowiedź.

36
Bieżące kolejowe / Z aparatem w krzakach
« dnia: 11 Lipca 2017, 15:44:56 »
Buszując po krzakach obok wagonów czekających na przegnicie znalazłem dzisiaj takie dwie niebieskie maszynki. Co ciekawe na moje oko były ze sobą połączone również gniazdami ukrotnienia. Orientuje się ktoś co to za loki? Dla mnie to nowy widok.

37
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Lipca 2017, 09:00:18 »
SM42-260, najnowsze exe.
Po użyciu przełącznika "OŚWIETLENIE BUDKI MASZYNISTY" zapala się światło a przełącznik znika.
Log mówi tylko tyle
sp42-260 received command: [interiorlighttoggle]


38
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Lipca 2017, 08:15:48 »
Zainstalowałem na czysto Maszynę + pacze, tym razem 32 bitową i problem kosmicznych artefaktów przestał istnieć. Tymczasem na wersji 64bit problem nadal występuje. Może w tym jest pies pogrzebany?

39
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lipca 2017, 19:37:06 »
@ST44-003 jaką posiadasz kartę pamięci? A konkretnie ilość pamięci na karcie? Ja na 1gb mam odyseję kosmiczną na exe "ng".

40
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lipca 2017, 16:14:31 »
@jakol112, probowales wylaczyć tryb VBO? u mnie fpsy na wersji "cieniowej" też były marne, ale po wyłączeniu już jest tak samo jak na exe od tmj.

41
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Lipca 2017, 15:24:19 »
Mam podobnie jak Krzysztof, bez znaczenia czy DL czy VBO. Jedyna różnica jest taka, żę na VBO fps'y nie przekraczają 25, przy czym dla porównania na tej samej stacji na tej samej sceneri na DL mam ponad 60.

42
Trasy / Odp: Drift na LINIA053
« dnia: 04 Lipca 2017, 14:53:48 »
Tak, et22 to pojazd gracza. Nic innego nie jechało z żadnego kierunku, a kibelek został na stacji i nie dostał już wyjazdu. Ja pojechałem dalej bez dalszych problemów. Po przeniknięciu przez en57 oczywiście.

43
Trasy / Drift na LINIA053
« dnia: 04 Lipca 2017, 10:45:31 »
Dziś podczas jazdy na sceneri L053_cargo_part2 oczekiwałem na wyjazd na stacji Wiliś gdy nagle z wielką gracją pojawił się kibelek zajmujący 3 tory i peron. Następnie dostałem wyjazd na sygnał zastępczy i pojechałem dalej jak gdyby nic się nie stało. exe od tmj z 01.07.

44
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 03 Lipca 2017, 23:33:48 »
Mam taki problem na ostatniej wersji z cieniami. 64bit. Kilka minut po uruchomieniu znika cały teren oraz pojawia się komunikat nieprawidłowa operacja przy OpenGL.
Po dluzszej jezdzie doprowadzilem do crasha.

45
Bieżące kolejowe / Odp: Oznaczenie tajemniczego towaru
« dnia: 25 Czerwca 2017, 21:33:17 »
Czy podczas przewozu takiego ładunku stosuje się specjalne procedury co do prowadzenia ruchu, itp? Jeżeli tak, to inspiracja do scenariusza gotowa :)

46
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy modelarskie - Blender
« dnia: 31 Maja 2017, 18:23:07 »
Zaznaczasz ta krawędź, wciskasz shift + S, i poprzez wybranie cursor to selected ustawiasz 3dcursor w lokalizacji tej krawedzi. Następnie wybierasz pivot point jako 3dcursor, czyli wybierasz wokół czego ma się obracać dany element - w tym przypadku wg. 3dcursora. Pomoc w załączniku.

47
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy modelarskie - Blender
« dnia: 30 Maja 2017, 17:13:45 »
Ten zaznaczony plane musi mieć węzły które będą łączyć się z węzłami okien. Przykład w załączniku.

48
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Maja 2017, 08:53:06 »
Największa bolączka dla mnie czyli padaczkowe podsypki zniknely. :O Gratuluje.

49
Pomoc doraźna / SU42 i nastawnik jazdy?
« dnia: 05 Maja 2017, 09:31:11 »
Nie mogłem doszukać się tego na forum wiec postanowiłem zapytać.
Jak wygląda (tak w skrócie) taka poprawna-poprawna obsługa SU42? Najbardziej mam na myśli obsługę nastawnika jazdy. Jakie czynności należy wykonać gdy rozpędzimy się do prędkości oznaczonej na haslerze czarną strzałką? Informacji tych nie ma w instrukcji sterowania.
Pozdrawiam.

50
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 23:03:50 »
Zaktualizowałem wszystkie sterowniki i liby i nadal wszystkie scenerie poza td powodują zawias :X
Zauważyłem, że jeżeli uruchamiam scenerię z opcją "pauza na starcie" to do czasu odpauzowania nie dochodzi do zawieszenia się programu.

51
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 14:23:54 »
U mnie wszystkie scenerie poza TD powodują zawieszenie symulatora na najnowszym exe od @Milek7 - po załadowaniu mijają 3 sekundy a symulator zawiesza się (program nie odpowiada): http://i.imgur.com/jozTQLh.jpg
Log i errors w załączniku.

Na przyszłość - pliki graficzne również należy wrzucać w załącznik, z poszanowaniem regulaminu. | @macius5991

52
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 09:33:57 »
A u mnie wydajność spadła masakrycznie. Nawet 30 fps nie mam podczas gdy wcześniej było stabilne 100.
Wersja x64.
Log sypie błędami w ilości niepoliczalnej. Staram się go załączyć ale jest zbyt duży.

53
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 25 Kwietnia 2017, 21:47:39 »
A czy przypadkiem ustawienie zaworu na odcięcie nie dezaktywuje AI?

54
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 18:08:16 »
Dzwieki hebelków powinny być słyszalne będąc poza kabiną?

55
Pomoc doraźna / Odp: Instalacja exe c++
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 23:05:14 »
Nie powinno zaszkodzić, a przy braku innych pomysłów myślę, że warto spróbować :)

56
Pomoc doraźna / Odp: Instalacja exe c++
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 22:59:18 »
Istnieje niemiecki program który automatycznie instaluje wszystkie paczki VC, u mnie to pomogło przy uruchamianiu najnowszego exe c++.

Program jest tylko w niemieckiej wersji językowej jednak jego obsługa jest banalnie prosta. Do pobrania tutaj: https://www.computerbase.de/downloads/systemtools/all-in-one-runtimes/

57
Poradniki / Odp: [MOD] Wytyczne dla modelarzy
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:11:08 »
Ogarniam blendera w stopniu, który pozwoliłby mi tworzyć modele dla maszyny. O rainstedzie czy technicznej stronie maszyny nie wiem niemal nic, dlatego byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki czy materiały aby pogodzić te 2 kwestie. Jeżeli uda mi się rozgryźć cały proces to mogę pomóc stworzyć poradnik na temat współpracy maszyny z blenderem.

Myślę, że najłatwiej byłoby wkręcić się w proces produkcyjny dla symulatora, gdybym zrobił jakiś prosty model który w symulatorze jest słabej jakości, a później osoba która ogarnia rainsted i sprawy z tym związane sprawdziłaby go i wytknęłaby błędy.
Mogę też zająć się poprawą tekstur np w kabinach, szczególnie tych, które odstają jakością np z powodu braku zdjęć.
Brak dokumentacji sprawia, że mimo chęci nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

Bardzo pomocny byłby jakiś przykładowy plik roboczy modelu. Najlepiej w formacie blenderowym. Najlepiej uczyć się mając dobry przykład.

Jak wygląda sprawa modeli lowpoly kabin? Czy są jakieś specjalne różnice czy wytyczne odnośnie tego?

58
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:08:24 »
To już chyba łatwiej raz zrobić przełącznik który posłuży wszystkim niż gdyby każdy użytkownik miał buszować po folderach :)

59
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 14:04:53 »
Ciach. | @macius5991
Trzymamy za slowo :)

60
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 11:12:12 »
Jak narazie twój głos jest jedyny przeciw. Czy naprawdę specjalnie warto by taką funkcję  robić dla jednej osoby?

Symulatora używa więcej osób niż te które wypowiadają się na forum :)

Strony: 1 [2] 3