57
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 15:11:08 »
Ogarniam blendera w stopniu, który pozwoliłby mi tworzyć modele dla maszyny. O rainstedzie czy technicznej stronie maszyny nie wiem niemal nic, dlatego byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki czy materiały aby pogodzić te 2 kwestie. Jeżeli uda mi się rozgryźć cały proces to mogę pomóc stworzyć poradnik na temat współpracy maszyny z blenderem.
Myślę, że najłatwiej byłoby wkręcić się w proces produkcyjny dla symulatora, gdybym zrobił jakiś prosty model który w symulatorze jest słabej jakości, a później osoba która ogarnia rainsted i sprawy z tym związane sprawdziłaby go i wytknęłaby błędy.
Mogę też zająć się poprawą tekstur np w kabinach, szczególnie tych, które odstają jakością np z powodu braku zdjęć.
Brak dokumentacji sprawia, że mimo chęci nie mam pojęcia jak się za to zabrać.
Bardzo pomocny byłby jakiś przykładowy plik roboczy modelu. Najlepiej w formacie blenderowym. Najlepiej uczyć się mając dobry przykład.
Jak wygląda sprawa modeli lowpoly kabin? Czy są jakieś specjalne różnice czy wytyczne odnośnie tego?