31
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 16:24:10 »Oficjalny raport ze zdarzenia umieszczony na kurierze kolejowym bardziej przypomina biuletyny powypadkoweOficjalny raport, który przypomina biuletyn, a do tego umieszczony w Kurierze Kolejowym? Zapoznaj się z PRAWDZIWYM oficjalnym raportem - jest dostępny na stronie Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
Dupy dała dyżurnaTa dyżurna miała na imię Andrzej.
która bez sprawdzenia co jest powodem nieprzekładania się rozjazdu i co za tym idzie niepodania sygnału zezwalającego na semaforze - podała SZ na jazdę na tor lewy bez wyświetlenia W24W zamyśle dyżurny ruchu chciał podać na prawy. Tu akurat wyszła jego całkowita niekompetencja.
Wystarczyłoby potrzymać pośpiecha pod wjazdem, zejść na gruntJakbyś czytał raport, w którym znajdują się wysłuchania pracowników wiedziałbyś, że dyżurny zeznał iż sprawdzał położenie rozjazdu na gruncie (chociaż jest to wątpliwe).
zadzwonić do sąsiedniego posterunku dowiedzieć się o stanie zajętości szlaku.Zrobił to, zapis rozmowy jest chyba najtragiczniejszą częścią raportu.
No i tak na koniec - wymienianie tylko dwóch osób, które przyczyniły się do powstania katastrofy to dowód na to, że słabo znasz całą sprawę.