Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MR6

Strony: 1 ... 14 15 [16]
451
Bocznica / Odp: test-ep09 clasic tga 1.7z
« dnia: 22 Stycznia 2017, 21:17:18 »
@Cookie Takie czarne prostokąty znajdują sie tam w rzeczywistości.

452
Tabor kolejowy / Odp: ZEZ. TV. Po co to wszystko?
« dnia: 22 Stycznia 2017, 18:41:42 »
Eu07 404 też miała te daszki.

Obrazki należy wstawiać jako załącznik. | @macius5991


453
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywa spalinowa ST44
« dnia: 21 Stycznia 2017, 22:16:25 »
A jakie są główne różnice między zwyklym gagarem?

454
Bieżące Symulatorowe / Odp: A może by tak wystarczyło siódemek?
« dnia: 21 Stycznia 2017, 22:10:10 »
Dobrze pamietam to malowanko tylko ze materiały na niego to jak szukać diamentu w szambie.

455
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kaliska i progotrony
« dnia: 21 Stycznia 2017, 21:55:36 »
O ile pamiętam w Szczecin dąbiu są jeszcze progotrony działające.

456
Bieżące Symulatorowe / Odp: A może by tak wystarczyło siódemek?
« dnia: 21 Stycznia 2017, 20:40:40 »
Dlatego ja po po pierwszej teksturze ic powiedziałem dość. Znudziły sie juz i są zbyt uniwersalne. Dlatego staram się tworzyć oryginalne siódemki tak jak np nadchodzące 408 czy 088 (która zresztą wyjdzie jutro). Choć nie mówię ze nigdy nie zrobię juz icka ale poluje na ciekawsze loki. W planach mam jeszcze ep07 338 i eu07 043.

458
Na warsztacie / Lakiernia u mistera
« dnia: 19 Stycznia 2017, 13:21:46 »
Hej tutaj będę prezentował moje prace w trakcie tworzenia. Na pierwszy ogień idzie ep07 408. Proszę się powstrzymać przy wytykaniu wszelkich błędów gdyż ledwo co skleiłem boki. Najtrudniejsza cześć już za mną gdyż naprawdę trudno było dopasować odpowiednio te paski. Teraz została kabina( co już będzie raczej zabawą) no i reszta. Może uda mi się ją skończyc przed moim wyjazdem. Planuję ją wydać za około 2 tyg.
*UPTADE* 02-08-2017
Na warsztacie znajduję się eu07 477(screen poniżej).
Co mam w planach?(chronologiczny priorytet)
eu07-242(track tec)   *ukończona*                       
eu07-167(ecco rail)
eu07-409 hist
[b]eu07-222[/b](PR) 
4E PACK*data wydania nieznana* 
[color=navy]Et22 906  [/color]

459
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić teksturę EZT.
« dnia: 19 Stycznia 2017, 15:29:24 »
Ezt nie jest łatwe na początek. Osobiście polecam ci jakąś siódemkę w niewymagającym malowaniu, powoli bedziesz lapał wprawe a pozniej mozesz sie na trudniejsze przesiąść. Ale oczywiście wszystko zależy od ciebie.

460
WWW / Odp: Zgłaszanie błędów na eu07.pl
« dnia: 15 Stycznia 2017, 22:55:33 »
Ja jestem za permanentnym wyłączeniem dźwięków sb, bardziej to wkurza niż jest z tego jakikolwiek pożytek.

461
Bieżące Symulatorowe / Odp: eu07 501 -niedopuszczalny błąd
« dnia: 12 Stycznia 2017, 15:47:12 »
Hej, spokojnie zwracam tylko uwagę ze akurat ten błąd jest rażący i w żadnym wypadku nie oceniam tutaj kompetencji testerów. Reszta może byc tylko niech to ktoś kiedyś poprawi.

462
Bieżące Symulatorowe / Odp: eu07 501 -niedopuszczalny błąd
« dnia: 12 Stycznia 2017, 14:20:47 »
Chodzi o łączenie po prawej stronie drzwi na tym screenie. Podobna sytuacja jest na przeciwnej stronie.

463
Bieżące Symulatorowe / eu07 501 -niedopuszczalny błąd
« dnia: 12 Stycznia 2017, 14:13:13 »
Witam. Robiąc własną teksturę na siódemce 501 zauważyłem straszną gafę. Nie wiem jakim cudem przeszło to przez testy i nikt się tym nie zainteresował. Łączenie aż razi w oczy. I tak jest z obu stron. W ogóle zauważyłem już parę siódemek które przy dzisiejszych standardach nie przeszły by przez testy, a już są w grze...

464
Poszukuję, chcę zrobić / Czarna siódemka tracktec
« dnia: 06 Stycznia 2017, 20:30:54 »
Jeśli komuś by sie udało dobrze obfocić taką siódemkę to niech się zgłosi do mnie na pw. Chętnie przygarnę.
Nie pogardzę też lokiem Orion Kolej.

465
Bocznica / Odp: test-EU07-324 1.zip
« dnia: 06 Stycznia 2017, 16:00:02 »
Najnowsza wersja wydana, obecnie w innym wątku czeka na doczepienie.

466
Bieżące Symulatorowe / et22 - źle spasowane okno
« dnia: 04 Stycznia 2017, 18:45:13 »
Wykryłem taki błąd w et22 1008. Screen poniżej. Chyba nikt przede mną tego nie zgłaszał,jeśli tak to bocznica.

467
Bocznica / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 19:16:07 »
Faktycznie ja też nie widzę linków do Uploadu, Regulamin itd.
Już wszystko wróciło do normy.

Usunięto zbędne posty. | @macius5991

468
Na warsztacie / Odp: Poznań Główny - Konin
« dnia: 02 Stycznia 2017, 13:04:46 »
Odnoszę się od wypowiedzi @ST44.

Wiadomość zaraportowana. Regulamin, obowiązki 11a.
Poprawiłem,
Quark-t

469
Na warsztacie / Odp: Poznań Główny - Konin
« dnia: 01 Stycznia 2017, 22:59:56 »
Train Driver 2*. Sorry, przyzwyczajenie.

470
Na warsztacie / Odp: Poznań Główny - Konin
« dnia: 01 Stycznia 2017, 20:25:37 »
Wykonanie takiej trasy jest fizycznie nie możliwe w td. Obstawiałbym raczej że sciema, ale czas pokaże.

471
Bocznica / Odp: (Długa) Przerwa.
« dnia: 05 Grudnia 2016, 19:52:53 »
Skoro wg ciebie nikogo nie zainteresują takie bzdury to po co piszesz je na forum, dla mnie kandytat na conajmniej moderację.

472
Pomoc doraźna / Odp: Nie instalujące się archiwa RAR/ZIP.
« dnia: 04 Grudnia 2016, 00:03:47 »
Modeli nie zainstalujesz gdyż te są implementowane do pełnej wersji lub są z od razu z instalatorem.

473
Pomoc w tworzeniu / Jak poprawnie pomalować schodki?
« dnia: 29 Listopada 2016, 16:52:08 »
Czołem, pytanie dla teksturowników. Pomalowałem schody, problem jest taki ze po jednej stronie biały pasek jest za długi mimo tego że w tex jest wszystko dobrze( a przynajmniej tak myśle). Nie wiem jak mogę rozwiązać ten problem. Czy jest możliwe w ogóle żeby schodki środkowe mogły być wielokolorowe? Poniżej screeny z maszyny oraz gimpa.

Przesuwam do Pomoc w tworzeniu. | @macius5991

474
Ep07 1031 ze składem tlk podlasiak wyjeżdza punktualnie z Macierzewa

1. Pisownia.
2. Uwaga! Screeny z dodatkami, trasami itp. które nie były w Dziale Publikacje będą usuwane, ta sama zasada dotyczy screenów fatalnej jakości. => http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14630.msg143352.html#msg143352
Bocznica. | @macius5991

475
Tabor / Odp: Pytania dot. pantografów
« dnia: 21 Listopada 2016, 17:56:36 »
Dzięki,  tak problem tylko z patykami wszędzie indziej usunąłem alfe. Temat można zamknąć.
Dodałem screena jak się prezentuje tex.

476
Tabor / Pytania dot. pantografów
« dnia: 21 Listopada 2016, 16:39:58 »
Hej, mógłby mi ktoś powiedzieć który kwadracik w teksturze jest odpowiedzialny za pantograf, chciałbym usunąć alfe, tylko właśnie nie wiem gdzie się znajduje ta cześć w tex. W screenie jest obecny wygląd patyka.

477
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 14 Listopada 2016, 00:06:12 »
^tak jak powyżej skoro masz umiejętności spożytkuj je w troche lepszy sposób. W obecnych czasach kazda osoba z takimi umiejętnościami jest na wagę złota.

478
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 13 Listopada 2016, 14:41:01 »
Co do optymalizacji, w następnej wydanej wersji td2 będzie dużo lepsza niż obecnie

479
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 13 Listopada 2016, 09:51:49 »
Pozostawmy ten film bez komentarza, szkoda gadać

480
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 12 Listopada 2016, 15:50:50 »
Zdjęcia eu07 324, (zrobiona) ep07 1038, eu07 421(zez) na tex.
http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-foty_ep07eu07.zip

Strony: 1 ... 14 15 [16]