Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MR6

Strony: 1 2 [3]
61
Publikacje / EP07-1008
« dnia: 29 Marca 2017, 11:52:53 »
Witam.
Dziś prezentuję teksturę ep07-1008, jednej z dwóch obecnie ocalałych lokomotyw w tym malowaniu. Stan na 2016 rok.
Tekstura: @MR6
Zdjęcia: @Megusta
Teksturę instalujemy poprzez skrypt. Instrukcję korzystania z tego typu instalacji znajdziecie w tym filmie: https://youtu.be/DtnTVXpALzc





Wersja TGA(dev): http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-1008_TGA.rar
Życzę miłej jazdy . MR6 2017

Dodane do repozytorium, rev. 1720. - @Maciej

62
Publikacje / ET22-1083
« dnia: 20 Kwietnia 2017, 16:34:51 »
Dzień Dobry!
Najnowsza tekstura ode mnie, czyli ET22-1083 w malowaniu PKP Cargo
Autor: @MR6
Zdjęcia: @Wokulski
Teksturę instalujemy poprzez skrypt, instrukcja instalacji w tym filmie:



TGA(Dev): http://eu07.pl/userfiles/24487/1083TGA.rar
Dodane do repozytorium rev:1719. @Matek123
Życzę miłej jazdy

63
Poszukuję, chcę zrobić / Et22 003
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 23:26:54 »
Jak w temacie, potrzebuję zdjęć et22 003. Dodatkowo z moich informacji wynika ze ep07 174 po rewizji ma dostać malowanie retro(turkusowo zielone) także jak będzie okazja do sfocenia to poproszę:).

64
Bocznica / test-muuuuu.rar
« dnia: 01 Kwietnia 2017, 10:46:46 »
Minimalny czas testów do dnia 2017-04-08 10:46.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2017-04-15 10:46.

Plik o rozmiarze 6277443 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/24487/test-muuuuu.rar

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2017-04-01 11:37:26 ....A     11465495      6277363  303e-zez-547.tga
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              11465495      6277363  1 files, 0 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie
PRIMA APRILIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

65
Bieżące Symulatorowe / Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« dnia: 21 Marca 2017, 20:19:36 »
Wpadłem na pomysł by podmienić screeny z ekranów ładowania na takie np z Kaliskiej czy z Całkowa itp z klimatem, bo nie oszukujmy sie, obecne ekrany ładnowania są nudne jak flaki z olejem. Myślę ze ciekawe obrazki ładowania w jakimś % umiliły by oczekiwanie na załadowanie się scenerii.

66
Publikacje / Tekstury lokomotyw EP07-338 i 408
« dnia: 02 Lutego 2017, 18:56:16 »
Witam!
Dziś z oficjalnie prezentuję wam tekstury lokomotyw EP07-338 i EP07-408.
Autor tekstur: @MR6
Zdjęcia: Ep07-408: @|Andy| Ep07-338: @Hamman

Teksturę instalujemy poprzez skrypt. Instrukcję korzystania z tego typu instalacji znajdziecie w filmie stworzonym przez szoguna.




Wersja deweloperska[TGA]: http://eu07.pl/userfiles/24487/Ep07_338_i_408_DEV.rar
Miłej zabawy!


Dodane do repozytorium revision: 1644. @Matek123

67
Publikacje / Tekstury lokomotyw EU07 324, 141, 088 i 368
« dnia: 22 Stycznia 2017, 12:50:31 »
Dzień dobry wszystkim!
Dzisiaj przedstawiam wam tekstury czterech lokomotyw, a mianowicie EU07 324(ICC), 141(ECCO Rail), 088(ECCO Rail) i 368(PKP).

Autorem tekstur jest @MR6.

Autorami zdjęć są kolejno:
Eu07-324 @MR6
Eu07-141 @Mechatronik
Eu07-088 @Mechatronik
Eu07-368 @|Andy|

Do poprawnego działania tekstur należy posiadać dodatek "Widoczne wnętrza dla 4E i 303E"




Wersja deweloperska(TGA): http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-Eu07_141_324_088_i_368_TGA.rar


Dodane do repozytorium revision: 1643. @Matek123

68
Publikacje / Tekstura lokomotyw EU07 477 i 503
« dnia: 11 Lutego 2017, 12:21:11 »
Witam serdecznie.
W dzisiejszym dniu prezentuję wam tekstury lokomotyw Eu07 kolejno 477[PKP CARGO] i 503[KM].
Autorem jest @MR6. Dodatkowo przy 477 pomagał @Lelek.
Autorzy zdjęć: Eu07-503: @Fuji8 Eu07-477: @Darek71wrc

Teksturę instalujemy poprzez skrypt. Instrukcję korzystania z tego typu instalacji znajdziecie w filmie stworzonym przez szoguna.




Wersja deweloperska[TGA]: http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-EU07-477_i_503_DEV.rar

Dodane do repozytorium revision: 1643. @Matek123

69
Bocznica / Odp: Ignorowanie / czarna lista
« dnia: 17 Lutego 2017, 15:29:05 »
Takich *** czy *** chociażby  :D.

Bez ad personam prosimy. Bocznica.

@macius5991

70
Bocznica / Odp: test-kab_st44.rar
« dnia: 03 Lutego 2017, 12:34:40 »
*Bocznica*

72
Na warsztacie / Lakiernia u mistera
« dnia: 19 Stycznia 2017, 13:21:46 »
Hej tutaj będę prezentował moje prace w trakcie tworzenia. Na pierwszy ogień idzie ep07 408. Proszę się powstrzymać przy wytykaniu wszelkich błędów gdyż ledwo co skleiłem boki. Najtrudniejsza cześć już za mną gdyż naprawdę trudno było dopasować odpowiednio te paski. Teraz została kabina( co już będzie raczej zabawą) no i reszta. Może uda mi się ją skończyc przed moim wyjazdem. Planuję ją wydać za około 2 tyg.
*UPTADE* 02-08-2017
Na warsztacie znajduję się eu07 477(screen poniżej).
Co mam w planach?(chronologiczny priorytet)
eu07-242(track tec)   *ukończona*                       
eu07-167(ecco rail)
eu07-409 hist
[b]eu07-222[/b](PR) 
4E PACK*data wydania nieznana* 
[color=navy]Et22 906  [/color]

73
Bieżące Symulatorowe / eu07 501 -niedopuszczalny błąd
« dnia: 12 Stycznia 2017, 14:13:13 »
Witam. Robiąc własną teksturę na siódemce 501 zauważyłem straszną gafę. Nie wiem jakim cudem przeszło to przez testy i nikt się tym nie zainteresował. Łączenie aż razi w oczy. I tak jest z obu stron. W ogóle zauważyłem już parę siódemek które przy dzisiejszych standardach nie przeszły by przez testy, a już są w grze...

74
Poszukuję, chcę zrobić / Czarna siódemka tracktec
« dnia: 06 Stycznia 2017, 20:30:54 »
Jeśli komuś by sie udało dobrze obfocić taką siódemkę to niech się zgłosi do mnie na pw. Chętnie przygarnę.
Nie pogardzę też lokiem Orion Kolej.

75
Bieżące Symulatorowe / et22 - źle spasowane okno
« dnia: 04 Stycznia 2017, 18:45:13 »
Wykryłem taki błąd w et22 1008. Screen poniżej. Chyba nikt przede mną tego nie zgłaszał,jeśli tak to bocznica.

76
Pomoc w tworzeniu / Jak poprawnie pomalować schodki?
« dnia: 29 Listopada 2016, 16:52:08 »
Czołem, pytanie dla teksturowników. Pomalowałem schody, problem jest taki ze po jednej stronie biały pasek jest za długi mimo tego że w tex jest wszystko dobrze( a przynajmniej tak myśle). Nie wiem jak mogę rozwiązać ten problem. Czy jest możliwe w ogóle żeby schodki środkowe mogły być wielokolorowe? Poniżej screeny z maszyny oraz gimpa.

Przesuwam do Pomoc w tworzeniu. | @macius5991

77
Tabor / Pytania dot. pantografów
« dnia: 21 Listopada 2016, 16:39:58 »
Hej, mógłby mi ktoś powiedzieć który kwadracik w teksturze jest odpowiedzialny za pantograf, chciałbym usunąć alfe, tylko właśnie nie wiem gdzie się znajduje ta cześć w tex. W screenie jest obecny wygląd patyka.

Strony: 1 2 [3]