Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DjSon231

Strony: 1 [2] 3 4 5
31
A masz folder "python64" w folderze z MaSzyną, jeśli masz pythona pod 64 bity?

32
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 20:19:56 »
O to się nie martw. Kolega @Wiggle zajmuje się EN57AL. Jak Kubcio zaznaczył - nie zajmiemy się tworzeniem Koszalina jako miasta. Jedynie SRK, układ torowy i niezbędne obiekty. To samo scenariusze - je też będziesz sam robił. Za dużo z tym roboty.

33
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 19:36:00 »
To mi podeślij tylko WOS, bym wiedział gdzie są ograniczenia prędkości.

34
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 14:42:13 »
Panie, to mało roboty jest, prawie 13 km. To już nawet ja bym mógł to w Rainstedzie na szybko zrobić, wystarczy mi podesłać WOS z tych dwóch linii.

35
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 12:59:01 »
Koszalin - Mielno? Takiej linii w D29 nie ma nawet. Mielno leży w Warmińsko-mazurskim, czyli "trochę" daleko, dodatkowo Mielno leży na linii kolejowej rozebranej przez czerwonych, więc będą niemałe problemy z odtworzeniem nasypu. Jakby tego było mało, pomiędzy Mielnem, a Koszalinem jest kilka linii kolejowych. Chyba nikt na to się nie będzie pisał, ale może? Tak czy siak, zachęcam.

36
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator wyłącza sie podczas gry...
« dnia: 15 Stycznia 2018, 13:07:21 »
A jakiś log? Trafiam na ślepo - ściągnij najnowsze EXE i sprawdź czy problem będzie się powtarzał.

37
Literki alfabetu od A do Z odpowiadają torom, którę są w obrębie stacji. Semafor na A pozwala na wjazd w kierunku rosnącego kilometrażu (w przypadku szlaku dwutorowego - stoi on przy torze nr. 2). Literki dalsze na semaforach odpowiadają torom numer 3, 4, 5 itd. Semafory, które mają literki znajdujące się na końcu alfabetu to semafory wjazdowe w kierunku malejącego kilometrażu. Jeśli jest coś źle, proszę mnie poprawić. Spójrz na przykładzie Gryfina: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/2/23/Gryfino.jpg

38
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 29 Grudnia 2017, 14:02:07 »
Bumer, masz inny aparat? Mam wrażenie, że ten "mleczy", czyli obraz jest bielszy i trochę za mgłą.

39
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator wyłącza się podczas gry.
« dnia: 27 Grudnia 2017, 15:39:46 »
To powyłączaj zbędne programy włączone w tle, typu przeglądarka, Skype itd, o ile masz. Ściagnij np. RAM Kontroler i ustaw działanie w tle. Po tym podziel się wynikami.

40
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symulator wyłącza się podczas gry.
« dnia: 27 Grudnia 2017, 14:55:00 »
Critical error, memory allocation failure: bad allocationRAMu Ci przypadkiem nie brakuje? Ile go masz?

41
Uruchamianie Symulatora / Odp: Syczenie komputera
« dnia: 06 Grudnia 2017, 14:14:50 »
EXE pobierał u mnie przy czterech rdzeniach stałe 25% użycia procesora i też chłodzenie przyspieszało, tego się zniwelować prawdopodobnie nie da, ale poczekamy na osoby odpowiedzialne za rozwój EXE'ka.

42
Inne niekolejowe / Odp: Recuva
« dnia: 06 Listopada 2017, 22:00:23 »
Możesz spróbować też głębokie odzyskiwanie. Zważaj również na poziom dostępności danych plików na sektorach. Masz je na czerwono napisane, żółto lub zielono. Zielone - praktycznie zawsze odzyskasz. Powiem Ci szczerze, że w czerwonym czasem Recuva może się mylić. Ja odzyskałem bardzo wiele rzeczy. Po odzyskaniu wszystkiego, defragmentuj sektory na dysku, byś nie miał w przyszłości problemu z odzyskiem.

43
Inne niekolejowe / Odp: Recuva
« dnia: 06 Listopada 2017, 21:30:33 »
Spróbuj ZAR'em jeszcze. Też dobry program do odzyskiwania. Póki co, wchodź tylko na awaryjnym, by nie nadpisywać kolejnych sektorów.

44
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 29 Października 2017, 18:26:40 »
Poniżej w załączniku znajduje się ulepszona wersja (zaginiony build) Mariuszowego korektora wysokości i skrajni.

W stosunku do poprzednika dodano:
- poprawkę wysokości trójkątów pionowych,
- punkty dróg (road) są dociągane do terenu.

45
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w teksturze SN61
« dnia: 21 Października 2017, 22:47:59 »
Odkopuję. Są nowe błędy w wydanym przez @szoguna SN61 (183):
1 - Pomiędzy kabiną a przedsionkiem.
2 - W przedsionku przed kabiną (swoją drogą, nie wydaje się jakiś mały?). Dodatkowo to okno jest jakieś takie przesunięte...
3 - Trochę wygieło pulpit w lowpoly.
4 - Nie usunięte pozostałości.


Przekroczona waga załączników.
Matek123

//Poprawione.

46
Ohydne malowanie na ładnych EZT'ach. Te EN57ALc, to nie są przypadkiem zachodniopomorskie "Alicje"?

47
Na warsztacie / Odp: Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Września 2017, 20:50:48 »
A i zachęcam, bo zapowiada się ciekawie. Oglądałem na szybko w Rainstedzie i powiem szczerze, że torowisko, i niwelety zostały bardzo dobrze ułożone. Swoją drogą pochwalam za cierpliwość do stawiania trakcji ;).

48
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 07 Września 2017, 21:37:35 »
Formalnie ta linia nie istnieje (wg. bazykolejowej) lub jest nieprzejezdna (wg. atlasukolejowgo). Może coś się święci ze wznowieniem przewozów? Warto popytać lokalnych o tej sytuacji.

49
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 07 Września 2017, 20:46:31 »
Przecież ta linia jest używana. Przez składy pasażerskie oraz towarowe.

50
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 07 Września 2017, 20:39:34 »
Powiedz mi... Gdzie to konkretnie było?

51
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 07 Września 2017, 19:11:48 »
Jeśli nie słyszałeś niczego, a na tej linii nie ma żadnego wiaduktu, to są trzy tezy:
- zmyślasz
- przywidziały Ci się te trzy światła np. z lampami
- pomyliłeś miejscowości.

52
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 01 Września 2017, 22:55:27 »
Jak widzisz w tym przyszłość - próbuj :). Nie chcę zniechęcać, bo jakby nie patrzeć, może się jednak przydać.

53
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 01 Września 2017, 22:45:52 »
Też, ponieważ nawet tam wszystko idzie do dołu. @AtapiCl, niby nie, ale sądzę, że chyba nikt nie będzie się porywał do robienia linii o szlakowej 160 km/h i wyżej. Jeśli się mylę co do prędkości, to proszę poprawić.

54
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 01 Września 2017, 22:24:01 »
Czyli reszta, jakby nie patrzeć, jest niepotrzebna. Rozjazdy pod 2-5-13 tudzież 2-9-9 by się przydało zrobić.

55
Na warsztacie / Odp: Lokomotywownia Leszno
« dnia: 01 Września 2017, 22:22:37 »
Rób, będzie co postawić w krzaczki :).

56
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 01 Września 2017, 22:20:47 »
Co do 6-9-9 chyba sensu dużo nie ma, bo zawsze na stacji zmienia się konfiguracja podsypek (nie jest tak wysoko). Co do r=190, to przydałoby się poprawić trójkąty zwrp25r190, jak i zwrl25r190. Plik .inc mam po części naprawiony.

57
Rainsted / Odp: Wyświetla informacje klawiatury
« dnia: 28 Sierpnia 2017, 16:07:55 »
W pliku eu07.ini zmień feedbackmode 1 na feedbackmode 0.

58
Pomoc doraźna / Odp: Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 24 Sierpnia 2017, 12:01:02 »
Jak masz 0%, to kliknij to "Ok". Potem "Pobierz paczkę". Jak skończy, to "Instaluj paczkę".

59
Bieżące Symulatorowe / Odp: Pomysł na nową licencję dodatków.
« dnia: 24 Sierpnia 2017, 02:03:00 »
Powiem tak. Czytajac obecne komentarze, to debaty wam nie sluza. Nic nie zdzialacie rozmawiajac o licencji. Kazdy wypowiadajacy sie powinien zapisac w nowym poscie swoje postanowienia jesli chodzi o licencje. Dac deweloperom na to zalozmy trzy tygodnie i potem zamkniecie tematu. Na koncu zebrac to, co najczesciej jest wymieniane i nie koliduje bardzo z cala reszta, stworzyc na tej podstawie COŚ, i sprawa z glowy. W mojej opinii:
- symulator MaSzyna EU07-424 jest dobrem wszystkich jednostek prawnych
- na symulator sklada sie: cialo (.exe oraz dynamiczne biblioteki) oraz Paczki Calosciowe.
- "cialo" jest na nowej licencji, podlega ono dowolnej dystrybucji przez osoby trzecie z zachowaniem autorow (nawet po jakichkolwiek zmianach) tychze dobr oraz zapisaniem pierwotnego miejsca, nie mogac zmienic domyslnego przeznaczenia oraz nazwy (np. ktos zmienil kod i PC, by symulator wygladal inaczej niz MaSzyna, ale nie ma prawa do zmiany nazwy po edycji kodu oraz przypisania sobie autorstwa nawet kiedy PC jest calkowicie inne)
- Paczki Calosciowe (w tym takze jakies drzewka, kwiatki, roslinki, budyneczki) sprzed zmiany licencji zostaja na starej
- dziela i dobra wydawane po zmianie beda mialy nowa licencje z nowymi warunkami
- scenerie jako czesc PC moga skladac sie z dobr wydanych po zmianie, jak i rowniez tych starszych, wtedy sa one wydawane na nowej licencji (zauwazcie, ze drzewka, drogi jako tekstury i modele "przed zmiana" moga byc modyfikowane),
- autorzy nowych dodatkow i ich wlasnych dziel moga WYRAZNIE zaznaczyc, ze nie zgadzaja sie na jakiekolwiek zmiany; z zachowaniem "zdrowego rozsadku" oczywiscie: (osoba z WPC moze je na tyle zmienic, by byly kompatybilne z nowym "cialem" lub reszta paczek czy innych rzeczy). Dodatkowo ci autorzy moga zaznaczyc, ze nie wolno rozpowszechniac ich dobr poza MaSzyna i MaSzynowym forum czy tez wolno je wysylac komu sie chce (jw. napisalem - z zachowaniem autora, nazwy oraz domyslnego przeznaczenia)
- rozpowszechnianie oraz modyfikowanie danych dziel przez jakiekolwiek osoby trzecie NIE wiaze sie z zerwaniem z licencja glowna
- rozpowszechnianie oraz modyfikowanie ma sie odbywac ZAWSZE na drodze niekomercyjnej
- nie wolno w dzielach zamieszczac wlasnych reklam, poza niezbednymi rzeczami lub spolkami kolejowymi

Mam nadzieje, ze otworzylem wam troche oczy na pewne sprawy i pchnalem sprawe do przodu. Jak czegos zabraklo - smialo piszcie, to edytuje swoja wypowiedz.

60
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 21:21:09 »
-- o ile poprzednio wartoscia domyslna bylo tutaj 1250, w nowej wersji mniej wiecej ten sam efekt uzyskuje sie z nowa wartoscia domyslna 250.

Musisz zmniejszyć parametry shadowtune, bo tmj zmniejszył wartości domyślne.

Strony: 1 [2] 3 4 5