181
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 03 Lipca 2017, 14:41:30 »
Witam, mam parę uwag i porad do scenerii.
1. Rozkład jest zbyt bardziej napięty i z prędkością 80 km/h nie można nie być spóźnionym.
2. Mamy jeszcze EN71 który (Jak dla mnie) nie jest źle wykonany i mógłby być spokojnie użyty w scenerii.
3. "Tajemnicza komora między 8 i 9 stacją" mogła by zostać trochę bardziej przesunięta od stacji.
Jak jeździć:
Rozpędzasz się do 80 km/h (Na ostatniej pozycji nastawnika) i utrzymujesz prędkość do wskaźnika WM16.
Jeśli widzisz wskaźnik wyhamuj do około 50/55 km/h na pierwszej pozycji hamowania. (60 km/h może się skończyć lekkim przelotem)
Jak już zbliżasz się do peronu (Około pół metra) ustaw drugą pozycję hamowania i na 92% wyhamujesz dobrze.
Przy zjeździe z górki najlepiej utrzymywać prędkość 60/70 km/h i postępować tak jak wyżej.
Według mnie najbardziej wydajna technika jazdy jaką dotychczas odkryłem.
1. Rozkład jest zbyt bardziej napięty i z prędkością 80 km/h nie można nie być spóźnionym.
2. Mamy jeszcze EN71 który (Jak dla mnie) nie jest źle wykonany i mógłby być spokojnie użyty w scenerii.
3. "Tajemnicza komora między 8 i 9 stacją" mogła by zostać trochę bardziej przesunięta od stacji.
Jak jeździć:
Rozpędzasz się do 80 km/h (Na ostatniej pozycji nastawnika) i utrzymujesz prędkość do wskaźnika WM16.
Jeśli widzisz wskaźnik wyhamuj do około 50/55 km/h na pierwszej pozycji hamowania. (60 km/h może się skończyć lekkim przelotem)
Jak już zbliżasz się do peronu (Około pół metra) ustaw drugą pozycję hamowania i na 92% wyhamujesz dobrze.
Przy zjeździe z górki najlepiej utrzymywać prędkość 60/70 km/h i postępować tak jak wyżej.
Według mnie najbardziej wydajna technika jazdy jaką dotychczas odkryłem.