781
Na warsztacie / Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« dnia: 24 Marca 2017, 22:12:35 »
W moich buildach jest podstawowa obsługa Lua do eventów: https://wiki.eu07.pl/index.php/Luascenery, obsługa plików Ogg/Vorbis, zapisywanie zrzutów pod F11 do katalogu screenshots, obsługa wczytywania tekstur w png, nowy moduł do komunikacji z pulpitami, pozostawiona możliwość użycia glut do napisów, płynne sterowanie hamulcem.
Dla przypomnienia wymagane liby (z wyjątkiem folderu z libami pythona i redistów msvc 2008, 2015, 2017, czy co tam jeszcze):
x32: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs32.zip
x64: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs64.zip
stąd pobrać odpowiednie exe: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
Nowy serwis kompilujący w chmurze: https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build?definitionId=1
w przypadku linuxa należy zbudować samemu branch master z https://github.com/eu07/maszyna/
do budowania używany jest cmake.
dodatkowo w katalogu z paczkąnależy przygotować katalogi linuxpython(64):
Dla przypomnienia wymagane liby (z wyjątkiem folderu z libami pythona i redistów msvc 2008, 2015, 2017, czy co tam jeszcze):
x32: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs32.zip
x64: https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/libs64.zip
stąd pobrać odpowiednie exe: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts
Nowy serwis kompilujący w chmurze: https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build?definitionId=1
w przypadku linuxa należy zbudować samemu branch master z https://github.com/eu07/maszyna/
do budowania używany jest cmake.
dodatkowo w katalogu z paczkąnależy przygotować katalogi linuxpython(64):
Kod: [Zaznacz]
virtualenv2 linuxpython64
source linuxpython64/bin/activate
pip2 install pillow
deactivate
cp -r python/local linuxpython64/