691
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Marca 2019, 11:59:37 »
Jakbyś rozszerzył okienko to byś miał. ;)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Odnosnie scenariusza Calkowo retro zima raz jeszcze - misja SU45-079 przejezdna na exe 190112 (nic nie zamarza i nie blokuje sie w manewrach) do momentu gdy wracajac do Macierzewa mozemy utknac w Paszkach Wielkich pod semaforem E. Po analizie plikow log i calkowo/events_retro.ctr wychodzi mi, ze galaz zdarzen, ktora wykonala sie dajac mi wjazd na stacje (pos_sp454_1, pos_sp454_1a, pos_sp454_wjazd_e, pos_sp454_wjazd_esem) nie jest powiazana z wyjazdem (pos_sp454_3 i kolejne).Akurat ta gałąź jest poprawna. Może tego nie widać z loga ani .ctr, ale wynika to z istoty sterowania na stacji. W każdym bądź razie błąd faktycznie występuje - po wjechaniu za semafor C nie jest ustawiana właściwa flaga dla pociągu. Powodem jest literówka w warunku.
Na exe eu07-x86_190103 misja 65113 (Szczecin Gł - Łódź Kal.) nieprzejezdna.
Przyczyna tkwi na szlakach Zduńska Wola - podg Gajewniki - Borszewice, od których to posterunków ruchu stoi kolejka jak do mięsnego w 1987r.
Na poprzednim exe (31.12) misja była przejezdna.
Ostatnim czasy @Stele poprawił wózek który wykonał @chrzan. Tekstura i wózek jest wykonany w jak najwyższej jakości (3D) zostały wykonane w programie, Substance Painter.
Dla ciekawskich wózek ma 24k poly.
Walić scenariusze. Puszczę Kaliską po tym jak ktoś posortuje obiekty. Zdiagnozuje które są już wydane, ustawi im ścieżki. Nowe posortuje po katalogach. Lepiej by leżała na repo nawet bez scenariusza niż w nie wiadomo ilu paczkach, niekompatybilnych z obecnym wydaniem Maszyny.żeby coś zacząć: http://eu07.pl/userfiles/22158/bugs-kaliska.zip
Ewentualne filtrowanie dzwiekow uzaleznione jest od tego, na ile prosto jest wprowadzic taki efekt poprzez OpenAL ktorego uzywamy do obslugi dzwiekow.
A teraz z zupelnie innej beczki, w ramach glupich pytan: jak konkretnie wyglada uruchamianie wentylatorow silnikow trakcyjnych? Czy sa one napedzane jakims typem przekladni z silnika pojazdu, czy da sie je wystartowac juz przy samej zalaczonej baterii, albo jeszcze jakos inaczej? Czy wylaczane sa tylko przyciskiem na pulpicie, czy jeszcze w jakis inny sposob?
(ze skryptu SU45 autorstwa adamast wyglada na to ze wystarczaja baterie i wentylatory kreca sie ze stala predkoscia 660 obr/sek albo wcale? ale nie dowierzam za bardzo moim umiejetnosciom analizy trainzowych skryptow)