Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - trzecia_bateria

Strony: 1 [2] 3
31
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 30 Grudnia 2023, 21:48:41 »
Singleplayer w tej grze w zasadzie nie istnieje. Na oficjalnym forum gry znajdziesz kilka scenariuszy stworzonych przez społeczność. To jest trudna sztuka, do scenariuszy nie ma dokumentacji, w dodatku nie można nawet dodawać własnych plików dźwiękowych, więc radio przez całą trasę milczy... Ale za to są pociągi AI. Generują one swoje własne problemy (głównie kradną klatki na sekundę. ale zdarza im się też zepsuć dźwięki w całej grze) no ale nie jest pusto. 
Cytuj
Brak podczepiania się pod wagony, brak zjazdu na bocznicę, tor postojowy.
To pierwsze nie działa, ani się nie podczepisz, ani... nie odczepisz. Jakieś proste manewry na EZT są właśnie w tych scenariuszach społeczności. Zapomnij o takich rzeczach, jak chociażby odczepienie lokomotywy, objechanie składu i dopięcie jej na tył. Ja w tym nie grzebie, ale według majstrów od scenariuszy, gra głupieje przy zmianie kabiny w lokomotywie.
Możesz spróbować gry w trybie multi. O ile tylko przełkniesz uproszczenia, takie jak zaczynanie trasy od już uruchomionego pociągu, który znikąd wjeżdża na mapę i tak samo kończy- wyjeżdżając poza grywalny obszar gry. Nie ma uruchamiania zimnej lokomotywy, nie ma manewrów- jedziesz od A do B jak po sznurku. Jeżeli po drodze trafisz na ogarniętych innych graczy (zarówno innych maszynistów jak i dyżurnych ruchu), gra w multi może być nawet przyjemna. Taka była zresztą zaraz po premierze. Ja ostatnio co próbuje, to trafiam raczej na graczy z zupełnie innym podejściem. Dlatego też zraziłem się do multi. No ale w tym trybie są papierowe rozkłady jazdy w kabinach :)
Wskaźniki faktycznie są bardzo mało widoczne. W nocy szczególnie, jadąc takim Elfem widać właściwie tylko biały kształt, światła pojazdów mają dziwną tendencję do przepalania napisów na wskaźnikach. Problem dawno zgłaszany deweloperom przez wielu graczy, poprawy brak.
Punkty w Simrail dostajesz za byle co, nawet za przyjazd do stacji z bardzo dużym opóźnieniem. Niby punkty przekuwają się w jakieś poziomy, ale ciężko stwierdzić, do czego te poziomy się przydają.
Gra w każdym razie powoli się rozwija. Być może singleplayer dostanie wreszcie trochę uwagi.

32
Przejazd Włókniarzem na najnowszej paczce. Przed Radliczycami dostaję S1, przede mną jechał jakiś towarowy. Patrzyłem na jego pozycje na mapie, pomimo zwolnienia przez niego szlaku dalej miałem czerwone. Co gorsze, na szlak zajęty przeze mnie wpuszczony został jakiś towar z ET41 na czele. W trybie panicznej ewakuacji przejechałem S1, wjechałem do Radliczyc i dalej miałem już zielone, zarówno na wyjeździe jak i w Blaszkach. Założyłem, że pewnie i tak nie dojechałbym do celu, więc dałem sobie spokój ze scenariuszem. Mam zainstalowaną paczke Kaliskiej w wersji 3.2b plus poprawka na składy pociągów sprzed kilku(nastu) postów. Dodatkowo mam jeszcze dograne paczki L61 od Ra oraz plik exe z Bieszczad.

Log: https://eu07.pl/userfiles/23886/log-kaliska.txt

Ps. W Ostrowie nie dostałem rozkładu.

33
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.07 problemy.
« dnia: 17 Grudnia 2023, 10:32:34 »
Scenariusz l61+l144_lotos. W Fosowskich mamy mieć mijankę z EN57, pociąg ten jednak nigdy nie przyjedzie a my utkniemy na zawsze pod S1. Przyczyną jest brak obsady dla EN57. Przy okazji, pociąg ten ma przypisany rozkład, w którym godziny nie pokrywają się z godzinami, w których dzieje się ten scenariusz. Dopisałem obsadę, wywaliłem dla pewności rozkład, scenariusz działa. Tzn przynajmniej u mnie działa :) W załączeniu poprawiony plik.

Ps. Potencjalny offtop. Pobrałem ostatnie zmiany dla L61 oraz L144 od Ra. Scenerie te są znacznie zmienione i o wiele bardziej estetyczne oraz grywalne od pierwowzorów. Może warto najnowsze zmiany zintegrować w nowej Maszynowej paczce? Szkoda, żeby były dostępne tylko na stronie Ra, wielu ludzi zapewne nie wie o jej istnieniu.   

34
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 07 Maja 2023, 10:24:11 »
Dołożę swoje 0.03$ z perspektywy zwykłego, szarego usera. Usera, który póki co tylko jeździ, ale może gdzieś, kiedyś coś by sobie "poedytował".
Cytuj
Ja osobiście byłbym za prostym edytorem, w którym nawet nie byłoby ani edycji terenu, ani krzywych przejściowych, ani przechyłek, ale żeby po prostu był
Prosty edytor, z prostymi funkcjami de facto stworzy (ewentualnie na amen zabetonuje już istniejący) standard maszynowych scenerii- prostych, płaskich naleśników z mało realnym układem torowym. Chyba jestem trochę rozpieszczony Bieszczadami albo nową L61, ale moim zdaniem, to właśnie powinien być nowy standard. Pozornie głupia rzecz, jaką jest profil pionowy, diametralnie zmienia przyjemność z prowadzenia pociągu. Nie nadrobi się tego ciekawą dekoracją.
Rainsted być może jest skomplikowany, mój kontakt z jego funkcjami edycyjnymi jest skromny. Ale to skomplikowanie daje możliwości. Blender tudzież Gimp też są skomplikowane, też właściwie użyte dają super efekty, jednak nie ma tutaj głosów, aby pierwszego zastąpić chociażby jakimś Sketchup-em a drugiego windowsowym Paintem.

35
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Kwietnia 2023, 12:20:20 »
Ja zapytam o exeka, który jest dostarczony w paczce zależności. Czym ten exe różni się od tego z paczki i czy jest tylko do scenerii od Jana, czy nie ma tutaj ograniczeń? O to ostatnie pytam, bo np. L053-Noc mi się niestety na tym exe wywala. 

36
Cytuj
O multiplayerze to chyba każdy się zastanawiał, tylko właśnie to nie jest prosta rzecz.
No właśnie, dlatego czas przeznaczony na jego implementacje lepiej wg mnie przeznaczyć na coś innego. Szczerze mówiąc, w multi widzę jeden bardzo realny problem- nieogarnięci, samolubni gracze. Jeden symek nie robi z tym nic, drugi wprowadza jakieś restrykcje typu konieczność przejścia "egzaminu". Które rozwiązanie lepsze? Żadne, wystarczy posiedzieć na forum/ Discordzie jednej jak i drugiej gry i poczytać sobie narzekania:) Dodatkowo w tej płatnej grze bardzo irytuje mnie konieczność liczenia się z rozkładem. Masz na grę jakąś godzinę wolnego czasu, patrzysz na rozkład, pociąg z ulubioną lokomotywą jedzie dopiero za pół godziny. Super, długiej jazdy nie będzie.
Cytuj
Z tymi światłami, to chyba głównie brakuje odblaskowych wskaźników i rzucania cieni?
Tak, ale nie tylko. Światła lokomotywy wydają się świecić bardzo wąskim i słabym snopem światła. Dodatkowo nie kojarzę, żeby światła pociągu jadącego z naprzeciwka w jakikolwiek sposób oświetlały kabinę naszego pojazdu.
Cytuj
w tym amerykańskim symulatorze rozmowy są zrobione przez okienko kontekstowe
I jak najbardziej tak samo to może być rozwiązane tutaj. Brzmi to lepiej niż komunikacja za pomocą wciskania kombinacji klawiszy.

37
Cytuj
zacząłem się zastanawiać, co można zobaczyć w innych projektach, czego brakuje, co by urozmaiciło rozgrywkę
Właśnie po kilku latach przerwy wróciłem do Maszyny, rozczarowany pewnym popularnym ostatnio symulatorem. Napatrzyłem się na super grafikę (zwykle taką była, czasem za to była wręcz okrutnie brzydką), nagrałem się w multi, brakowało mi zaś naprawdę wielu rzeczy, które znalazłem tutaj. Czy chciałbym lepszą grafikę w Maszynie? Tak, chociaż zdaje sobie sprawę, że to zapewne oznacza nowy silnik (a więc i wręcz nową grę). Widziałem gdzieś na forum, że jakieś próby dodawania nowych funkcji w obecnym silniku  (chociażby PBR) były podejmowane, ciekawe z jakim skutkiem. Myślę, że dużo dałoby dodanie właśnie działających wycieraczek i lepiej zrobionych warunków atmosferycznych. Pogoda to jednak ważny element symulacji. Ciekawe też, ile wysiłku kosztowałoby poprawienie oświetlenia, chociażby świateł pociągów? Nie powiem, efekty świetlne w grach kolejowych, opartych o Unity czy UE, mile "pieszczą oko".
Czy chciałbym multi? Ciężkie pytanie (które powinno IMHO trafić do ankiety), bo na ponad 100 przegranych godzin. naprawdę fajnych sesji gry miałem dosłownie kilka. Sesji zrujnowanych wręcz przez graczy, którzy nic a nic nie orientowali się w swoim "fachu" było zaś... wiele, dyplomatycznie mówiąc. Myślę, że na to mogłaby wiele zaradzić możliwość utworzenia swojego własnego serwera, tylko dla znajomych. Ale wracając do trybu multi, na mojej liście życzeń byłby raczej dość nisko. Bardziej wolałbym większą ilość singlowych scenariuszy. Niekoniecznie na nowych trasach. Super jak dla mnie jest idea scenariuszy w rodzaju L053_poranek. Czas zainwestowany przez devów w rozbudowane multi wolałbym zainwestować w tworzenie narzędzi, które ułatwiłby produkcje scenariuszy (jak i zresztą scenerii) :)
Więcej klikalnych elementów w kabinie? Tak. Nowy tabor ma mnóstwo wyświetlaczy w kabinach, dobrze by było, aby były one jak najbardziej "klikalne".
Zapis gry? Jak dla mnie dość przydatna rzecz. Ciekawe, ilu z nas tutaj ma jednym ciągiem czas na scenariusze 2h+? To chyba wszystko, co bym osobiście chciał.

Edycja.
Jeszcze taka pierdółka, popularna w innych symulatorach. Chodzenie :) Zamiast latania po mapie, spacerek z opcjonalnym bieganiem. Nie musi być fikuśnych animacji wsiadania ani wysiadania z kabiny. Ot wciskasz F4 i już lądujesz na ziemi/ peronie, koło drzwi pojazdu. Wciskasz znowu F4 i z powrotem jesteś w kabinie. Świetnie byłoby połączyć to z "aktywnymi" elementami na wagonach- jak chociażby odluźniacz czy też dźwignia do nastawy hamulca. Że w ciemności będzie je ciężko znaleźć? No to dajmy naszemu mechanikowi, oprócz dwóch nóg i wygodnych butów, także latarkę :)

38
Dzięki za radę, ale to nie to:) Splashscreen w moim configu był domyślnie wyłączony, jego włączenie też w sumie nie zmienia sytuacji z wysypami.

39
Zassałem nowego patcha. Mojego problemu niestety nie naprawił (choć już nie sypie BSOD-ami :) , ale mam dla Ciebie małą wskazówkę. Wywalenie (kulturalne, do Windowsa ze zwykłym komunikatem o zakończeniu działania exeka) następuje na 99% tylko przy ładowaniu td2. Na 99%, bo sprawdziłem kilka innych scenerii i tam było wszystko ok, niezależnie od ustawień rozdzielczości, pełnego ekranu itd. Co więcej, gdy przypadkowo zostawiłem włączone generowanie pliku tymczasowego, td2 się załadowało aczkolwiek bez składu gracza. Idąc tym tropem, zacząłem grzebać w samej scenerii- zakomentowałem wpierw Twój wagon doczepiony do siódemki, potem wszystkie bilbordy, potem i to i to. Nie pomogło, ale może to jakiś trop?
Oczywiście przed wrzuceniem nowej paczki wywaliłem folder "stations".

Ps. Wszystkie logi z nieudanego ładowania td2 kończą się na:
glHint(GL_LINE_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);
glHint(GL_POLYGON_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);

40
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 02 Lutego 2016, 22:32:49 »
Powiem krótko- dla mnie bomba. Mam nadzieję, że nie będziesz oszczędzał na odcinkach o szlakowej 120+, bo takich w Maszynie chyba trochę brakuje :) 

41
Obie te wartości mam na zero.

42
Problem z wysypami na starcie niestety nadal obecny. Zarówno przy uruchamianiu z Rainsted jak i z samego EXE. Zauważyłem, że ustawienie sobie w Rainstedzie rozdzielczości natywnej monitora "generuje" zwykły komunikat o zamknięciu aplikacji. Z kolei mniejsza rozdzielczość wyrzuca na pulpit z komunikatem o braku sterowników OpenGL.
Skorzystałem też z wcześniejszej Twojej rady, tj ze zmiany w configu parametru "getscreenb" i wychodzi na to, że ustawienie jej na 0 nie zmienia nic, ustawienie jej na "1" z kolei kończy pracę mojej maszyny pięknym BSOD-em (zdarzyło się dwa razy na dwie próby uruchomienia).


43
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 21:53:33 »
Jeżeli chodzi o Pythona i wyświetlacze, to ten na 6Dg nie wyświetla mocy silnika- wskazówka na odpowiednim pasku ciągle wskazuje 0 kW. Odnośnie smugi, to wygląda póki co świetnie. Chociaż rzeczywiście mam wrażenie, że świeci o wiele za słabo. Na takim np nocnym Drawinowie można by jechać bez niej.

Ps. Patrząc na FPS zauważyłem ciekawą rzecz. Włączenie smugi- przynajmniej u mnie- nie wpływa na ilość klatek. Czyżby światło było liczone cały czas a jego graficzna reprezentacja pojawiała się dopiero po załączeniu reflektorów przez gracza?

44
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 18:51:05 »
Cytuj
Na moje oko nie masz pobranego folderu z pythonem. Pobierz wersję RC1 i powinno być dobrze.
Teraz wszystko jest ok, dzięki. Rzuciłem się na ostatni link nie patrząc na to, co jest po drodze...

45
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 18:42:15 »
RC2 wywala się podczas ładowania. Sprawdzane na kilku różnych scenariuszach. Ostatnia linijka w logu: "Loading Python...". Jeden przykładowy log z crasha w załączniku.
Mój konfig: AMD FX-6300, karta graficzna Radeon HD 5850 na sterownikach 14.4 (ostatnie, które nie psują w Maszynie wyświetlania tekstur) i do tego Win 7 Ultimate x64.

46
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 27 Stycznia 2016, 19:54:29 »
Parę kosmetycznych pierdół zebranych przez ostatnie dwa dni.

Załącznik 1. Brak W6a przy drugim torze (pozycja kamery: -21657.10, -6122.85)
Załącznik 2. Brak W5 przy drugim torze (2860.20, 2307,31)
Załącznik 3. W4 "wbite" w ziemię (21967.70, -4926.71).
Załącznik 4. W6a kolidują ze słupami (19715.60, -1602.42).
Załącznik 5. Rezonator SHP, choć w okolicy nie ma żadnego semafora (-29378, -3106.58)

47
Co by nie mówić, wygląda świetnie! :) Aż mnie ciekawi, ile klatek wyciągnę na takim td2 z tym wszystkim. Z ciekawości- jaki FPS jest aktualnie u Ciebie?

48
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 25 Stycznia 2016, 18:58:42 »
Melduje wysyp aplikacji na pulpit gdzieś między Kolumną a Dobroniem. Scenariusz osobowy do Kaliskiej. Jadę na swoich poprawkach do W4. Errory w załączniku, log jako link do chmury.
https://www.dropbox.com/s/4tmqjll1378096d/log_en57_Kaliska.txt?dl=1

49
Panowie, skoro mowa o nowym oświetleniu. Czyje to zacne dzieło i czy coś z tego można przenieść do nowego EXE?

50
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 25 Stycznia 2016, 17:31:53 »
Podzielę się z Wami poprawionymi wskaźnikami W4. Pliczek spakowany 7zipem, wypakowujemy i wrzucamy do folderu scenery/Kaliska. Testować ile wejdzie :)

Ps. Poprawki głównie pod AI.


51
Jedynka zamieniona na zero, niestety bez zmian.

52
Chwaliłem, że wszystko działa ok a tu klops! :) Nowe exe 240116-1 (spatchowane w sumie robi to samo) wysypuje się na samiuśkim starcie. Nie ważne, czy odpalę sobie bezpośrednio z exe czy Rainsteda. Sposób wysypu różny- czasem niemal natychmiastowo trafiam na pulpit z komunikatem o brakujących sterownikach OpenGL (raczej je mam, oryginalne EXE mi działa, Twoje wcześniejsze EXE też, dla pewności zainstalowałem sterowniki do karty graficznej jeszcze raz), czasem pojawi się ekran ładowania scenerii (i zwis) a i zdarza się, że po prostu ląduje na pulpicie bez słowa. Dla pewności wrzuciłem Twoje nowe exeki do czystej paczki 15.04 plus patch- bez zmian. Jeżeli chodzi o sprzęt i soft, to niczego na swojej maszynie od dawna nie zmieniałem.

Widzę, że się logi nie wysyłają na serwer, więc wrzucam do załączników.

53
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Stycznia 2016, 17:45:49 »
Rzeczywiście trochę idiotoodporności się przyda, z rozpędu zapomniałem wyłączyć dwóch opcji dotyczących zasilania... W każdym razie potrzebne paczki doinstalowałem. Na tapetę wrzuciłem sobie "en57_Lodz". Dojechałem do Dobronia, tam stanąłem na S1. Koniec jazdy, towarowy jadący przede mną kawałek za Chechłem połamał patyki i zablokował szlak.
Parę uwag. Mam wrażenie, że na większości przystanków i stacji trzeba stawać bardzo blisko wskaźnika W4, aby dalsze eventy "łapały". Przez to nałapałem trochę opóźnienia. Jeżeli chodzi o przystanek Sieradz Warta, to jadąc od Sieradza nie ma wskaźnika W16- pięknie przez to przestrzeliłem peron :) OIDP podobnie jest z Męcką Wolą. W Łasku na jednym z peronów brak W4 (załącznik 1). Dodatkowo przed Borszewicami jest gęsto od wskaźników W9, choć nie zauważyłem wcześniej żadnego odpowiadającego im W8 (załącznik 2). Log i errory dorzucam ekstra:)

Ps. Sceneria naprawdę świetna, jestem chociażby pod wrażeniem otoczenia stacji i przystanków. Naprawdę dobra robota!

54
Cytuj
Ale co sie dzieje, jaki starter?
Patrz załącznik, screenshot bardzo "pro", ani Printscreen ani F11 ani już nawet FRAPS nie były w stanie tego uchwycić :)  A więc takie okienko wskakuje na ekran przy pierwszym użyciu LPM tuż po załadowaniu scenerii.

Odnośnie paneli, daj trochę czasu to wyskoczę z jakąś propozycją :)

Ps.
Cytuj
Przeciez zwolnilem, chyba juz z tydzien czasu walcze z tym 'config parsing...'
Racja, zwracam honor :)

55
Nowe spatchowane exe. Pasażerowie rzeczywiście zatrzymują się po ruszeniu składem. To jest fajne. Mniej fajne jest chociażby to, że ciągle nie działa regulowanie stopnia przeźroczystości paneli informacyjnych (ewentualnie może problem jest między krzesłem a klawiaturą :) Skoro o panelach mowa, to może czas na jakąś małą dyskusję na temat tego, ile tych paneli ma być, jak mają być rozplanowane i co na nich ma się znaleźć?
Z innych rzeczy, które rzuciły mi się w oczy. Nowy starter zawsze wskakiwał mi na ekran tuż po załadowaniu scenerii i pierwszym użyciu LPM. Niby nic denerwującego- po kolejnym użyciu LPM znikał sobie w tle- ale jednak coś. Ctrl+F4 ciągle nie działa, jak powinno. Podobnie jest z paskiem postępu wczytywania scenerii. Myślę Q, że powinieneś trochę zwolnić tempo wprowadzania nowości i wypolerować na błysk to, co już dodałeś :)

Ps. Śniło mi się, że na td2 pojawiły się podkłady, tory i inne cuda tworzone kiedyś przez bodajże Jeżyka i Toleina.

Śniło mi się... No dobra, zapatrzyłem się na konkurencję (TD2) ;)

56
Na plus. Podobają mi się nowe (choć pewnie pojawiły się we wcześniejszych exe) ekrany ładowania modelviewera. Fajny jest także ekran z pytaniem o wyjście z programu. Zoom po wywaleniu z rolki myszy działa o wiele lepiej, choć moim zdaniem zmiana FOV mogłaby działać jeszcze ciut szybciej. Coś nie mogę zaobserwować w akcji nowych semaforów, ale będę cierpliwie szukać :)

A teraz uwagi. Nowe panele informacyjne zajmują naprawdę mnóstwo miejsca na ekranie. A gdyby tak wywalić z tych paneli czarne, półprzeźroczyste tła? W przypadku krótkich komunikatów nie mielibyśmy 1/4 ekranu zajętej czarnym, pustym panelem. Widzę, że pod LPM+4 pojawiło się to, co wcześniej siedziało pod klawiszem F1. Myślę, że te informacje powinny być prezentowane w osobnym panelu- zegar plus bardzo skrócony rozkład jazdy są chyba w dość częstym użyciu, może więc warto zrobić je tak, by były dość "dyskretne" na ekranie. Idąc dalej, czy aby na pewno potrzebujemy dwóch paneli, które w gruncie rzeczy można by połączyć w jeden? Mówię tutaj o informacjach nt aktywnej lokomotywy i najbliższego pojazdu. Ewentualnie może niektóre z tych informacji prezentować tylko w trybie debugowania?

I jeszcze jedna rzecz. Odpaliłem przykładowy scenariusz "linia61_tl-1" na exe 160116-1 i mam problem ze świecącą roślinnością. To samo jest na 150116-1, z kolei 120116 nie wywołuje tego błędu.

57
A więc tak. Problemów z uruchamianiem brak. Zedytowałem sobie ini, td2 z exe i Rainsteda wczytuje się bez problemów. "Nowa" noc jest miodna i czarna jak smoła, ale no właśnie- jest tak czarno, że dotychczasowe smugi reflektorów można spokojnie posłać... no gdzieś. Chyba bez dynamicznego światła się nie obejdzie, ale to IMHO może sobie jeszcze trochę poczekać. Chciałem sobie popatrzeć na nowe światła semaforów, ale duet Radeon plus sterowniki do niego skutecznie mi to utrudnił. Ma ktoś może Radeona HD 5xxx i może polecić sterowniki, na których tekstury nie migają jak głupie i się nie przenikają? 

58
Dobry pomysł z tą kamerą zewnętrzną domyślnie "startującą" przy drzwiach :)

Odnośnie testów. Starczy katowania podglądu modeli, teraz czas na scenariusze. Z ulgą mogę zameldować, że chociażby scenariusze wywalające się u mnie na exekach sprzed dwóch, trzech dni teraz wczytują się ok i są do pewnego momentu przejezdne (nie mam niestety czasu na sprawdzanie ich w całości, cieszę się że chociaż się ładują :) Wszystko to oczywiście ładowane przez Rainsted. Nie potwierdzam problemu z błędami pamięci po wciśnięciu F10.

Ps. Dobrze rozumiem, że teraz dwuklik na samym exe od razu uruchamia td2? To u mnie chyba jest coś nie tak, bo na 120116-2 ciągle ładuje mi się zwykłe td.

59
Wybacz zapychanie serwera :) Pewnie 99% tych logów to te z modelviewera. Próbuje tam wybadać, co może powodować wysypywanie wczytywania modelu odpalanego z innej instalacji Maszyny (na logu widać to po tym, że urywa się on po linijce "aparams"). Mam parę potencjalnych przyczyn, ale póki co ciężko mi określić, która z nich (o ile nie jest to jeszcze jakaś inna) jest właściwa :)

A wracając do tekstur. Mam na dwóch różnych partycjach dwie w zasadzie jednakowe instalacje Maszyny, obie składają się z PC 15.04 plus pacz .26. Jedyna różnica to Twoje paczki wrzucone do jednej z nich. O ile więc dobrze Cię zrozumiałem, foldery z teksturami w obu powinny mieć tą samą zawartość :)

Ps. Aż mi głupio, w ogóle po lekturze pierwszych postów byłem przekonany, że niewczytywanie niektórych tekstur to póki co coś normalnego :P

60
Tryb poglądu modeli-  wciśnięcie printscreena robi w folderze SCR działający plik BMP i jakiegoś popsutego jotpega. Wciśnięcie F11 robi to samo + wywala aplikacje. W configu mam ustawiony format zrzutów ekranu na JPG. W trakcie normalnej symulacji nie mam problemu z klawiszem F11.

Strony: 1 [2] 3