Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - trzecia_bateria

Strony: [1] 2
1
Czyli ten temat jest już martwy?

https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35181.0.html


2
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Lutego 2024, 20:16:38 »
W scenariuszu "Galicja_południe_1.0" mam tylko trzy składy dostępne do prowadzenia. W poprzedniej wersji "południa" było ich więcej. Tak ma być?

3
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 28 Stycznia 2024, 09:43:29 »
Myślę że kafelki z aktualnościami powinny być jednakowej wysokości. Dodatkowo gdzieś na górze strony widziałbym odnośnik do maszynowego profilu na FB.

4
4) Darowizny imienne - coś w stylu patronite.
Szczerze mówiąc, to aż się dziwię, że do tej pory nie sięgnięto po tą formę wspierania twórców. Wymagania co do modeli rosną, poprzeczka idzie coraz wyżej- a z tym wszystkim idzie czas potrzebny na modelowanie. Wiem, że do wykonania niektórych modeli konieczny był zakup materiałów (albo wręcz oprogramowania jak Substance Painter) z własnej kieszeni. Dane odnośnie terenu do tras kosztują. Paliwo zużyte na objazd świata w poszukiwaniu zdjęć na obiekty kosztuje. Dodawanie nowych rzeczy do exe może kosztuje 0$, ale czas na to poświęcony też się liczy... Czy zwykłe "dziękuje, dodatek jest super" wystarczy? Mamy dziwne czasy, gdzie życie jest drogie, czasu ciągle brakuje a byle streamer z byle jaką treścią dostaje datki od widzów. Na portalu X (dawny Twitter) z kolei chyba co drugi obserwowany przeze mnie użytkownik żebrze wręcz o "postawienie kawy" albo wpłacenie datku na Patronite. Tak, dajcie kasę za kilka postów żywcem skopiowanych z jakiejś zagranicznej strony i wrzuconych w translator. Za takie coś nie zapłacę, ale postawić kawę albo wrzucić kilka dyszek raz na miesiąc twórcy, który daje nam tutaj wszystkim bardzo wartościową zawartość? Czemu nie. To chyba jedyna forma "komercjonalizacji" Maszyny, która jest jako tako realna.
Ps. Chyba ideałem byłoby założenie jakiegoś stowarzyszenia, które Maszynę wzięłoby pod swoje skrzydła. Nie ukrywam, że model funkcjonowania TD2, z jego finansowaniem i przejrzystym (no, dość przejrzystym) rozliczaniem mi się podoba.

5
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Stycznia 2024, 08:55:05 »
Ktoś na Simrailowym Discordzie ładnie to podsumował. Gracze są największą zaletą tej gry, jak i jej największym problemem. Z perspektywy swojego czasu dość aktywnego gracza multi, muszę się z tym zgodzić. Multi na początku było miodne, głównie przez entuzjastów, których wtedy było multum. Potem ci entuzjaści odeszli, być może zniechęceni brakiem aktualizacji albo po prostu ogólnym charakterem tej produkcji. Na ich miejsce przybyli eksperci lat 12. I to nie wiek jest problemem, problemem jest ich niechęć do nauki czegokolwiek i wielka pasja do niszczenia innym rozgrywki. Podejście to głównie "JA tu jestem dyżurnym, JA się mam dobrze bawić a ty stój sobie na czerwonym pół dnia" . Ja się przez to wycofałem z multi, a że SR nie ma w zasadzie singla... Zaglądam sobie tam czasem, jak się akurat jakiś scenariusz od społeczności pojawi. Ps. Znowu im się opóźnia patch a deweloperzy nabrali wody w usta, więc głosów że SR umiera też jest dużo. Chyba więcej nawet niż takich, które głoszą śmierć Maszyny :)

6
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 02 Stycznia 2024, 13:57:17 »
Cytat: Malina
Nie bije bo nie ma pustych pól oklejonych teksturą drzewek
Mogę Ci tutaj wymienić wiele rzeczy, które konkurencja (darmowa!!!) ma niemal od samego początku a w SR może kiedyś będą. Ja SR ogrywałem chwilę po premierze, sięgnąłem po niego pomimo beznadziejnie słabego dema i tylko trochę lepszego prologu, bo rzekomo miał być taką Maszyną 2.0 (albo nawet 5.0, nie pamiętam już). Efekt jest taki, że SR odpalam od święta (bo tak wychodzą aktualizacje), bardziej z ciekawości "czy to już jest to". No niestety nie jest, więc jak chcę grać w pociągi, to uruchamiam Maszynę. Nie z sentymentu, po prostu jak dla mnie jest lepsza. Szczególnie, że SR to w zasadzie tylko multi, który mnie w pewnym momencie zupełnie do siebie zraził. Jak czasem wchodzę na serwery to widzę, że niestety ciągle w multi sytuacja stabilna- serwera pro nadal nie ma. Singla zresztą też nie ma.
Ps. Maszyna to nie tylko L053 i Wrzosy. Mnie wciągnęły Bieszczady, które nawet w wersji ciągle roboczej dają mi więcej frajdy, niż jazda po Śląsku. Nie wiem, może to przez tą trawę, która nie wygląda jak zielony, włochaty dywan rozciągnięty na każdym centymetrze wolnej przestrzeni. Albo przez książkową fizykę i te 350 tekstur siódemek?

7
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 02 Stycznia 2024, 08:20:46 »
Cytuj
Uwaga: ta gra, która jest oferowana w formie wczesnego dostępu, nie została jeszcze ukończona i do momentu pełnego wydania może ulec zmianom. Jeśli gra w jej obecnym stanie nie interesuje cię, sugerujemy poczekać, aż prace nad grą zostaną ukończone. Dowiedz się więcej.
Nie no, bez przesady. Nie można każdego błędu, glicza, niedoróbki czy braku jakiejś elementarnej mechaniki usprawiedliwiać wczesnym dostępem. Nie przenośmy tej retoryki rodem z simrailowego forum tutaj. Czy jakby w tej grze nie było torów, to też można by doskonale usprawiedliwić to wczesnym dostępem?
Ps. Czy Simrail bije wszystko inne na głowę? Nie. Mam go od roku i tak, jak nie bił rok temu, tak nie bije teraz. Może w przyszłości...

8
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 31 Grudnia 2023, 09:59:14 »
Cytuj
W singlu można się odpinać i podpinać.
Jesteś pewien? Wiem, że można było. Po najnowszej aktualizacji sprawdziłem ponownie na kilku singlowych scenariuszach, nie mogłem rozpiąć ani swojego składu ani żadnego innego. Nieważne, czy lokomotywa była dociśnięta, czy nie. Swoją drogą, przed aktualizacją rozłączanie działało nawet wtedy, kiedy lokomotywa pełną mocą rozciągała sprzęg. Specjalistą od tego nie jestem, ale to chyba tak nie powinno wyglądać?
Cytuj
oraz złotą klamkę za przechodzenie przez każde drzwi poprzez, przeważnie, powolną animację uruchamianą z menu kontekstowego...
Tak, tak tak! Po co w menu kontekstowym rozdzielenie opcji otwierania drzwi i wchodzenia przez nie? Jakby nie można było zrobić po prostu "wejdź przez drzwi", które od razu, jednym kliknięciem otwierało by te wrota, uruchamiało animację wchodzenia przez nie a potem je zamykało... Na pocieszenie powiem, że większość (jak nie wszystkie) takich irytujących animacji można przerwać wciskając po prostu dowolny klawisz :) No i dobrze, że drzwi wewnątrz EN57 nie są zamknięte...
Cytuj
menu kontekstowego do rozmów w singlu to już się nie dało zrobić
Skoro od roku nie dało się zrobić głupiego sygnału o gotowości do odjazdu na multi...
Cytuj
Ogólnie widać, że wszystko było zrobione z myślą o multiplayerze
Nie sposób się nie zgodzić. Single wydaje się być tylko sprowadzonym do roli samouczków. Skoro więc taka jest rola singla, to czemu nie ma w tym trybie możliwości grania jako dyżurny? Deweloperzy mają na to odpowiedź: można się przecież uczyć na serwerach, na których nie ma graczy... Chyba nie tak to powinno wyglądać.
Cytuj
czy będziemy mogli tam coś więcej porobić niż tylko pstryknąć bateryję
No cóż, awarii nie ma i raczej nie będzie. Unieruchomienie składu jest jak na razie w zasadzie niemożliwe, nie licząc wykolejenia. A jak się ktoś pogubi, to na multi zawsze jest bot wszechmogący, stający niemal w miejscu (widzisz S1 i wiesz, że nie wyhamujesz? Bot da radę), ignorujący prawa fizyki i naprawiający wszelkie problemy z niewłaściwą obsługą pojazdu.

9
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 30 Grudnia 2023, 21:48:41 »
Singleplayer w tej grze w zasadzie nie istnieje. Na oficjalnym forum gry znajdziesz kilka scenariuszy stworzonych przez społeczność. To jest trudna sztuka, do scenariuszy nie ma dokumentacji, w dodatku nie można nawet dodawać własnych plików dźwiękowych, więc radio przez całą trasę milczy... Ale za to są pociągi AI. Generują one swoje własne problemy (głównie kradną klatki na sekundę. ale zdarza im się też zepsuć dźwięki w całej grze) no ale nie jest pusto. 
Cytuj
Brak podczepiania się pod wagony, brak zjazdu na bocznicę, tor postojowy.
To pierwsze nie działa, ani się nie podczepisz, ani... nie odczepisz. Jakieś proste manewry na EZT są właśnie w tych scenariuszach społeczności. Zapomnij o takich rzeczach, jak chociażby odczepienie lokomotywy, objechanie składu i dopięcie jej na tył. Ja w tym nie grzebie, ale według majstrów od scenariuszy, gra głupieje przy zmianie kabiny w lokomotywie.
Możesz spróbować gry w trybie multi. O ile tylko przełkniesz uproszczenia, takie jak zaczynanie trasy od już uruchomionego pociągu, który znikąd wjeżdża na mapę i tak samo kończy- wyjeżdżając poza grywalny obszar gry. Nie ma uruchamiania zimnej lokomotywy, nie ma manewrów- jedziesz od A do B jak po sznurku. Jeżeli po drodze trafisz na ogarniętych innych graczy (zarówno innych maszynistów jak i dyżurnych ruchu), gra w multi może być nawet przyjemna. Taka była zresztą zaraz po premierze. Ja ostatnio co próbuje, to trafiam raczej na graczy z zupełnie innym podejściem. Dlatego też zraziłem się do multi. No ale w tym trybie są papierowe rozkłady jazdy w kabinach :)
Wskaźniki faktycznie są bardzo mało widoczne. W nocy szczególnie, jadąc takim Elfem widać właściwie tylko biały kształt, światła pojazdów mają dziwną tendencję do przepalania napisów na wskaźnikach. Problem dawno zgłaszany deweloperom przez wielu graczy, poprawy brak.
Punkty w Simrail dostajesz za byle co, nawet za przyjazd do stacji z bardzo dużym opóźnieniem. Niby punkty przekuwają się w jakieś poziomy, ale ciężko stwierdzić, do czego te poziomy się przydają.
Gra w każdym razie powoli się rozwija. Być może singleplayer dostanie wreszcie trochę uwagi.

10
Przejazd Włókniarzem na najnowszej paczce. Przed Radliczycami dostaję S1, przede mną jechał jakiś towarowy. Patrzyłem na jego pozycje na mapie, pomimo zwolnienia przez niego szlaku dalej miałem czerwone. Co gorsze, na szlak zajęty przeze mnie wpuszczony został jakiś towar z ET41 na czele. W trybie panicznej ewakuacji przejechałem S1, wjechałem do Radliczyc i dalej miałem już zielone, zarówno na wyjeździe jak i w Blaszkach. Założyłem, że pewnie i tak nie dojechałbym do celu, więc dałem sobie spokój ze scenariuszem. Mam zainstalowaną paczke Kaliskiej w wersji 3.2b plus poprawka na składy pociągów sprzed kilku(nastu) postów. Dodatkowo mam jeszcze dograne paczki L61 od Ra oraz plik exe z Bieszczad.

Log: https://eu07.pl/userfiles/23886/log-kaliska.txt

Ps. W Ostrowie nie dostałem rozkładu.

11
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.07 problemy.
« dnia: 17 Grudnia 2023, 10:32:34 »
Scenariusz l61+l144_lotos. W Fosowskich mamy mieć mijankę z EN57, pociąg ten jednak nigdy nie przyjedzie a my utkniemy na zawsze pod S1. Przyczyną jest brak obsady dla EN57. Przy okazji, pociąg ten ma przypisany rozkład, w którym godziny nie pokrywają się z godzinami, w których dzieje się ten scenariusz. Dopisałem obsadę, wywaliłem dla pewności rozkład, scenariusz działa. Tzn przynajmniej u mnie działa :) W załączeniu poprawiony plik.

Ps. Potencjalny offtop. Pobrałem ostatnie zmiany dla L61 oraz L144 od Ra. Scenerie te są znacznie zmienione i o wiele bardziej estetyczne oraz grywalne od pierwowzorów. Może warto najnowsze zmiany zintegrować w nowej Maszynowej paczce? Szkoda, żeby były dostępne tylko na stronie Ra, wielu ludzi zapewne nie wie o jej istnieniu.   

12
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 07 Maja 2023, 10:24:11 »
Dołożę swoje 0.03$ z perspektywy zwykłego, szarego usera. Usera, który póki co tylko jeździ, ale może gdzieś, kiedyś coś by sobie "poedytował".
Cytuj
Ja osobiście byłbym za prostym edytorem, w którym nawet nie byłoby ani edycji terenu, ani krzywych przejściowych, ani przechyłek, ale żeby po prostu był
Prosty edytor, z prostymi funkcjami de facto stworzy (ewentualnie na amen zabetonuje już istniejący) standard maszynowych scenerii- prostych, płaskich naleśników z mało realnym układem torowym. Chyba jestem trochę rozpieszczony Bieszczadami albo nową L61, ale moim zdaniem, to właśnie powinien być nowy standard. Pozornie głupia rzecz, jaką jest profil pionowy, diametralnie zmienia przyjemność z prowadzenia pociągu. Nie nadrobi się tego ciekawą dekoracją.
Rainsted być może jest skomplikowany, mój kontakt z jego funkcjami edycyjnymi jest skromny. Ale to skomplikowanie daje możliwości. Blender tudzież Gimp też są skomplikowane, też właściwie użyte dają super efekty, jednak nie ma tutaj głosów, aby pierwszego zastąpić chociażby jakimś Sketchup-em a drugiego windowsowym Paintem.

13
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Kwietnia 2023, 12:20:20 »
Ja zapytam o exeka, który jest dostarczony w paczce zależności. Czym ten exe różni się od tego z paczki i czy jest tylko do scenerii od Jana, czy nie ma tutaj ograniczeń? O to ostatnie pytam, bo np. L053-Noc mi się niestety na tym exe wywala. 

14
Cytuj
O multiplayerze to chyba każdy się zastanawiał, tylko właśnie to nie jest prosta rzecz.
No właśnie, dlatego czas przeznaczony na jego implementacje lepiej wg mnie przeznaczyć na coś innego. Szczerze mówiąc, w multi widzę jeden bardzo realny problem- nieogarnięci, samolubni gracze. Jeden symek nie robi z tym nic, drugi wprowadza jakieś restrykcje typu konieczność przejścia "egzaminu". Które rozwiązanie lepsze? Żadne, wystarczy posiedzieć na forum/ Discordzie jednej jak i drugiej gry i poczytać sobie narzekania:) Dodatkowo w tej płatnej grze bardzo irytuje mnie konieczność liczenia się z rozkładem. Masz na grę jakąś godzinę wolnego czasu, patrzysz na rozkład, pociąg z ulubioną lokomotywą jedzie dopiero za pół godziny. Super, długiej jazdy nie będzie.
Cytuj
Z tymi światłami, to chyba głównie brakuje odblaskowych wskaźników i rzucania cieni?
Tak, ale nie tylko. Światła lokomotywy wydają się świecić bardzo wąskim i słabym snopem światła. Dodatkowo nie kojarzę, żeby światła pociągu jadącego z naprzeciwka w jakikolwiek sposób oświetlały kabinę naszego pojazdu.
Cytuj
w tym amerykańskim symulatorze rozmowy są zrobione przez okienko kontekstowe
I jak najbardziej tak samo to może być rozwiązane tutaj. Brzmi to lepiej niż komunikacja za pomocą wciskania kombinacji klawiszy.

15
Cytuj
zacząłem się zastanawiać, co można zobaczyć w innych projektach, czego brakuje, co by urozmaiciło rozgrywkę
Właśnie po kilku latach przerwy wróciłem do Maszyny, rozczarowany pewnym popularnym ostatnio symulatorem. Napatrzyłem się na super grafikę (zwykle taką była, czasem za to była wręcz okrutnie brzydką), nagrałem się w multi, brakowało mi zaś naprawdę wielu rzeczy, które znalazłem tutaj. Czy chciałbym lepszą grafikę w Maszynie? Tak, chociaż zdaje sobie sprawę, że to zapewne oznacza nowy silnik (a więc i wręcz nową grę). Widziałem gdzieś na forum, że jakieś próby dodawania nowych funkcji w obecnym silniku  (chociażby PBR) były podejmowane, ciekawe z jakim skutkiem. Myślę, że dużo dałoby dodanie właśnie działających wycieraczek i lepiej zrobionych warunków atmosferycznych. Pogoda to jednak ważny element symulacji. Ciekawe też, ile wysiłku kosztowałoby poprawienie oświetlenia, chociażby świateł pociągów? Nie powiem, efekty świetlne w grach kolejowych, opartych o Unity czy UE, mile "pieszczą oko".
Czy chciałbym multi? Ciężkie pytanie (które powinno IMHO trafić do ankiety), bo na ponad 100 przegranych godzin. naprawdę fajnych sesji gry miałem dosłownie kilka. Sesji zrujnowanych wręcz przez graczy, którzy nic a nic nie orientowali się w swoim "fachu" było zaś... wiele, dyplomatycznie mówiąc. Myślę, że na to mogłaby wiele zaradzić możliwość utworzenia swojego własnego serwera, tylko dla znajomych. Ale wracając do trybu multi, na mojej liście życzeń byłby raczej dość nisko. Bardziej wolałbym większą ilość singlowych scenariuszy. Niekoniecznie na nowych trasach. Super jak dla mnie jest idea scenariuszy w rodzaju L053_poranek. Czas zainwestowany przez devów w rozbudowane multi wolałbym zainwestować w tworzenie narzędzi, które ułatwiłby produkcje scenariuszy (jak i zresztą scenerii) :)
Więcej klikalnych elementów w kabinie? Tak. Nowy tabor ma mnóstwo wyświetlaczy w kabinach, dobrze by było, aby były one jak najbardziej "klikalne".
Zapis gry? Jak dla mnie dość przydatna rzecz. Ciekawe, ilu z nas tutaj ma jednym ciągiem czas na scenariusze 2h+? To chyba wszystko, co bym osobiście chciał.

Edycja.
Jeszcze taka pierdółka, popularna w innych symulatorach. Chodzenie :) Zamiast latania po mapie, spacerek z opcjonalnym bieganiem. Nie musi być fikuśnych animacji wsiadania ani wysiadania z kabiny. Ot wciskasz F4 i już lądujesz na ziemi/ peronie, koło drzwi pojazdu. Wciskasz znowu F4 i z powrotem jesteś w kabinie. Świetnie byłoby połączyć to z "aktywnymi" elementami na wagonach- jak chociażby odluźniacz czy też dźwignia do nastawy hamulca. Że w ciemności będzie je ciężko znaleźć? No to dajmy naszemu mechanikowi, oprócz dwóch nóg i wygodnych butów, także latarkę :)

16
Dzięki za radę, ale to nie to:) Splashscreen w moim configu był domyślnie wyłączony, jego włączenie też w sumie nie zmienia sytuacji z wysypami.

17
Zassałem nowego patcha. Mojego problemu niestety nie naprawił (choć już nie sypie BSOD-ami :) , ale mam dla Ciebie małą wskazówkę. Wywalenie (kulturalne, do Windowsa ze zwykłym komunikatem o zakończeniu działania exeka) następuje na 99% tylko przy ładowaniu td2. Na 99%, bo sprawdziłem kilka innych scenerii i tam było wszystko ok, niezależnie od ustawień rozdzielczości, pełnego ekranu itd. Co więcej, gdy przypadkowo zostawiłem włączone generowanie pliku tymczasowego, td2 się załadowało aczkolwiek bez składu gracza. Idąc tym tropem, zacząłem grzebać w samej scenerii- zakomentowałem wpierw Twój wagon doczepiony do siódemki, potem wszystkie bilbordy, potem i to i to. Nie pomogło, ale może to jakiś trop?
Oczywiście przed wrzuceniem nowej paczki wywaliłem folder "stations".

Ps. Wszystkie logi z nieudanego ładowania td2 kończą się na:
glHint(GL_LINE_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);
glHint(GL_POLYGON_SMOOTH_HINT, GL_NICEST);

18
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 02 Lutego 2016, 22:32:49 »
Powiem krótko- dla mnie bomba. Mam nadzieję, że nie będziesz oszczędzał na odcinkach o szlakowej 120+, bo takich w Maszynie chyba trochę brakuje :) 

19
Obie te wartości mam na zero.

20
Problem z wysypami na starcie niestety nadal obecny. Zarówno przy uruchamianiu z Rainsted jak i z samego EXE. Zauważyłem, że ustawienie sobie w Rainstedzie rozdzielczości natywnej monitora "generuje" zwykły komunikat o zamknięciu aplikacji. Z kolei mniejsza rozdzielczość wyrzuca na pulpit z komunikatem o braku sterowników OpenGL.
Skorzystałem też z wcześniejszej Twojej rady, tj ze zmiany w configu parametru "getscreenb" i wychodzi na to, że ustawienie jej na 0 nie zmienia nic, ustawienie jej na "1" z kolei kończy pracę mojej maszyny pięknym BSOD-em (zdarzyło się dwa razy na dwie próby uruchomienia).


21
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 21:53:33 »
Jeżeli chodzi o Pythona i wyświetlacze, to ten na 6Dg nie wyświetla mocy silnika- wskazówka na odpowiednim pasku ciągle wskazuje 0 kW. Odnośnie smugi, to wygląda póki co świetnie. Chociaż rzeczywiście mam wrażenie, że świeci o wiele za słabo. Na takim np nocnym Drawinowie można by jechać bez niej.

Ps. Patrząc na FPS zauważyłem ciekawą rzecz. Włączenie smugi- przynajmniej u mnie- nie wpływa na ilość klatek. Czyżby światło było liczone cały czas a jego graficzna reprezentacja pojawiała się dopiero po załączeniu reflektorów przez gracza?

22
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 18:51:05 »
Cytuj
Na moje oko nie masz pobranego folderu z pythonem. Pobierz wersję RC1 i powinno być dobrze.
Teraz wszystko jest ok, dzięki. Rzuciłem się na ostatni link nie patrząc na to, co jest po drodze...

23
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 28 Stycznia 2016, 18:42:15 »
RC2 wywala się podczas ładowania. Sprawdzane na kilku różnych scenariuszach. Ostatnia linijka w logu: "Loading Python...". Jeden przykładowy log z crasha w załączniku.
Mój konfig: AMD FX-6300, karta graficzna Radeon HD 5850 na sterownikach 14.4 (ostatnie, które nie psują w Maszynie wyświetlania tekstur) i do tego Win 7 Ultimate x64.

24
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 27 Stycznia 2016, 19:54:29 »
Parę kosmetycznych pierdół zebranych przez ostatnie dwa dni.

Załącznik 1. Brak W6a przy drugim torze (pozycja kamery: -21657.10, -6122.85)
Załącznik 2. Brak W5 przy drugim torze (2860.20, 2307,31)
Załącznik 3. W4 "wbite" w ziemię (21967.70, -4926.71).
Załącznik 4. W6a kolidują ze słupami (19715.60, -1602.42).
Załącznik 5. Rezonator SHP, choć w okolicy nie ma żadnego semafora (-29378, -3106.58)

25
Co by nie mówić, wygląda świetnie! :) Aż mnie ciekawi, ile klatek wyciągnę na takim td2 z tym wszystkim. Z ciekawości- jaki FPS jest aktualnie u Ciebie?

26
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 25 Stycznia 2016, 18:58:42 »
Melduje wysyp aplikacji na pulpit gdzieś między Kolumną a Dobroniem. Scenariusz osobowy do Kaliskiej. Jadę na swoich poprawkach do W4. Errory w załączniku, log jako link do chmury.
https://www.dropbox.com/s/4tmqjll1378096d/log_en57_Kaliska.txt?dl=1

27
Panowie, skoro mowa o nowym oświetleniu. Czyje to zacne dzieło i czy coś z tego można przenieść do nowego EXE?

28
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 25 Stycznia 2016, 17:31:53 »
Podzielę się z Wami poprawionymi wskaźnikami W4. Pliczek spakowany 7zipem, wypakowujemy i wrzucamy do folderu scenery/Kaliska. Testować ile wejdzie :)

Ps. Poprawki głównie pod AI.


29
Jedynka zamieniona na zero, niestety bez zmian.

30
Chwaliłem, że wszystko działa ok a tu klops! :) Nowe exe 240116-1 (spatchowane w sumie robi to samo) wysypuje się na samiuśkim starcie. Nie ważne, czy odpalę sobie bezpośrednio z exe czy Rainsteda. Sposób wysypu różny- czasem niemal natychmiastowo trafiam na pulpit z komunikatem o brakujących sterownikach OpenGL (raczej je mam, oryginalne EXE mi działa, Twoje wcześniejsze EXE też, dla pewności zainstalowałem sterowniki do karty graficznej jeszcze raz), czasem pojawi się ekran ładowania scenerii (i zwis) a i zdarza się, że po prostu ląduje na pulpicie bez słowa. Dla pewności wrzuciłem Twoje nowe exeki do czystej paczki 15.04 plus patch- bez zmian. Jeżeli chodzi o sprzęt i soft, to niczego na swojej maszynie od dawna nie zmieniałem.

Widzę, że się logi nie wysyłają na serwer, więc wrzucam do załączników.

Strony: [1] 2