Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lipek

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkościowa zagwozdka
« dnia: 08 Kwietnia 2019, 23:46:29 »
Jak ostatnia oś zjedzie z rozjazdu to dajesz rurę do odcięcia. Wskaźnika nie można nijak ustawić, bo różne składy mają różną długość. Po to masz RJ, w którym jest napisana długość składu i po to są słupki hektometryczne, żebyś mógł określić czy jesteś już za, czy dalej na rozjazdach.

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkościowa zagwozdka
« dnia: 08 Kwietnia 2019, 23:37:31 »
Zmiana prędkości wynika z tego, że na obszarze Dębicy obowiązuję prędkość szlakowa 60km/h. Wyjechałeś za okręg zwrotnicowy osłaniany semaforem, który wskazuje S10, więc mogłeś jechać z maksymalną prędkością wynikającą ze wskazania W27a. Następny W27a wskazuje 120, więc możesz jechać z tą prędkością.

3
Pomoc doraźna / Odp: Dziwny hamulec w EN57
« dnia: 09 Września 2018, 21:39:59 »
Tak. W tym kranie liczy się czas na pozycji hamowania/luzowania zarówno w trybie EP jaki PN. Tryb EP wymaga zasilonego zaworu, czyli załączonego wyłącznika hamulca elektropneumatycznego (domyślnie, ale mogłeś przypadkiem wyłączyć) i ustawionego kierunku jazdy.

4
Pomoc doraźna / Odp: Dziwny hamulec w EN57
« dnia: 09 Września 2018, 20:19:22 »
Cytuj
Opis hamowania w ED72, EN57 (w wersji z systemem hamulca Oerlikon elektropneumatyczny)
Podczas jazdy kran powinien znajdować się w pozycji "jazda" Num 6.
Gdy chcemy zahamować wpuszczamy do cylindrów powietrze. W tym celu ustawiamy kran w pozycji "hamowanie ep" (klawisz Num 3), a następnie powracamy do pozycji "jazda" (Num 9 lub Num 6). Ilość powietrza, jaka trafiła do cylindrów, a co za tym idzie siła hamowania zależy od czasu, w jakim kran pozostawał w pozycji "hamowanie ep". Jeśli hamujemy zbyt gwałtowanie, możemy wypuścić nieco powietrza z cylindrów lub wyluzować skład całkowicie. W tym celu przestawimy kran hamulca w pozycję "luzowanie" - trzymamy klawisz Num .. Gdy przestaniemy naciskać klawisz Num . kran samoczynnie powróci w pozycję "jazda".

Strony: [1]