Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 181 182 [183] 184 185
5461
Wydział zamówień / Odp: Procedura po potrąceniu człowieka
« dnia: 09 Sierpnia 2014, 17:10:58 »
In final version already uploaded into server they just jump out in the last moment. "Leader"? "Wathching out"? Those're polish rails. They're probably drunk and half-deaf. :P

5462
Wydział zamówień / Odp: Procedura po potrąceniu człowieka
« dnia: 09 Sierpnia 2014, 15:50:46 »
Trzeba by zrobić nowy model robotnika z animacją chodzenia i oskryptować zwrot+kilka kroków. Na repo masz uskok w bok z padem na glebę przy próbie rozjechania i jest to szczyt moich umiejętności.

5463
Wydział zamówień / Procedura po potrąceniu człowieka
« dnia: 09 Sierpnia 2014, 14:02:13 »
Zaczęło się od robotników stojących w skrajni. Zamiast ich przesunąć, zdecydowałem się na coś bardziej bajeranckiego. Po podaniu RP1, jak prosi dyżurna, odsuwają się a my jedziemy dalej. Jak tego nie zrobimy, nie zauważają w porę pociągu i zostają potrąceni. Obecny efekt w paczce poniżej:
http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-l053m4v2.7z

Po namyśle jednak zgadzam się, że byłoby to niesmaczne i ciężkie do zasymulowania. Do paczki trafi wersja z odskokiem na tor obok w ostatnim momencie. Jeśli ktoś chce kontynuować pierwotną ideę, droga wolna.

5464
Trasy / Odp: Całkowo_SN61 - Tamara
« dnia: 08 Sierpnia 2014, 18:57:12 »
Uwspólniłem zielsko i latarnie oraz poustawiałem je na odpowiedniej wysokości. Właśnie wrzuca się na repo. Patch będzie na dniach, więc daruję sobie osobny upload.
Prowizorka tam okropna, bo autor zamiast zrobić model latarni z dwoma lampami to wstawia dwie w jednym miejscu z obrotem o 180 stopni. Potem placki światła brzydko się nakładają.

5465
Trasy / Odp: Całkowo_SN61 - Tamara
« dnia: 08 Sierpnia 2014, 18:12:44 »
No i nie zadowala mnie to. Większość latarni wymaga przesunięcia w osi Y by placek światła wypadał nad peronem. No i lepiej wydzielić je do osobnego scma i dać parametr (najlepiej automatyczny), niż dublować scenerie.

5466
Trasy / Odp: Całkowo_SN61 - Tamara
« dnia: 06 Sierpnia 2014, 09:50:18 »
Skoro kolejna osoba się o to prosi, a w WBT wiatr hula, wrzucam te poprawki publicznie. Jest to repack kilku załączników, więc w głównym zipie są trzy kolejne zipy z już ustawioną hierarchią. Nie przeszły one żadnych testów oprócz jednorazowego przejazdu w debugu przez moją osobę. SN61 zawiera pełno zdarzeń losowych, więc nie gwarantuję poprawności działania czegokolwiek.
http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-calkowo.7z

5467
EU07 Simulator English forum / Odp: SRJP timetables
« dnia: 05 Sierpnia 2014, 21:54:59 »
Stopinfo can't be event0 or your train have to have active ai. Rather the first one, but if you're doing dynamic timetables it would be a shame if that train couldn't be driven by ai. Split that track into two and put W4 before exit semaphore as event2. Add memcell with indicatior to SUs starting track and send obey_train command to it by the same multiple that sets up semaphore.

5468
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 04 Sierpnia 2014, 16:38:55 »
Zasadniczo tylko te blokujące któreś AI były przypisane i jest to niestety standard w starych scenariuszach. Przebieg użytkownika miał przypisany może tak co trzeci i to nie zawsze poprawnie. W Towarowej czytało sygnał trzy tory obok... Jak kiedyś skończymy z drutem, myślę o poprawkach scenerii pod kątem przypisania wszystkiego, zrobienia odcinków izolowanych i sekcjonowania sieci, ale bez poprawiania obecnych scenariuszy. Ot tak żeby był szablon do przyszłych prac. Tylko czy jest sens tracić tyle życia dla niewymiarowych torów, bezsensownych układów i dziurawego otoczenia?

5469
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 04 Sierpnia 2014, 15:49:14 »
l053-sluzba-brutto-posp
Paczka zawiera rozkłady o roboczych nazwach rozklad_l053towos_relacja.txt, wrzucane do folderu scenery. Proszę przejechać do końca, nanieść na te rozkłady swoje czasy i załączyć poniżej.

edycja 4.08 23:30. Nowy załącznik. Poprawione przypisanie rozkładów (choć nie sprawdzone) i dodane godziny do dalszych rozkładów oraz kilka drobnych poprawek dla zachowań AI. WS trzyma cały czas. AI jeździ poprawnie. Proszę sprawdzić przypisywanie rozkładów, spisywać godziny i kontrolować zachowanie AI w zasięgu wzroku. I jeszcze jedno. Późno było, ale wydaje mi się, że na pośpiechu kilka semaforów wygasało mi przed nosem. Jak mam to poprawić, to proszę o nazwę i współrzędne takiego delikwenta (bo nazwa niestety nie zawsze jest zgodna z jego id w scenerii).

5470
Remove all unnecessary includes from scn file. Load just tracks, semaphores and traction. If everything is in one file, then you have to use program by @Szczawik that split scm files thematically. Excel macros by @Mariusz also have that option. Usually it makes a trick. Sometimes also few tracks have bad geometry and then after loading includes you can see them on errors list above as "line xxx; control vectors too close to one another". Ra said today that in this case you should split this track into two, but i don't know how to manualy recalculate control vectors of Bezier's curve after it. If it's nothing important, like some side tracks at the end of the map, setting control vectors to 0 also should work.

5471
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 31 Lipca 2014, 23:46:53 »
L053 służba 6. Zmieniona struktura scmów, przeczyszczenie wyzwoleń kierunkowych i nowy rozkładzik. Do tego kolejne trzy poprawki do osobowego druta. Dziewiątka ma najwyraźniej odrobinę węższy patyk.
Jakby ktoś zechciał pomóc, to całym sercem polecam do poprawek w osi XZ Rainsteda. Wizualizacja zaników napięcia post factum i możliwość dokładnego ustawienia rzutu wysięgnika w osi toru bardzo ułatwia robotę.

Archiwum ma złą strukturę katalogów. Powinno być scenery/linia053/. Zauważyłem dopiero wrzucając na repo. Nie reuploaduję. Kto chce, niech sobie poprawi.

5472
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 31 Lipca 2014, 11:05:20 »
Ale przy Turowie ograniczenia są. Mówię o Tumlinie, gdzie spokojnie 90 by wystarczyła. A Robo twierdzi, że przeleciał tam 120 i nic się nie stało.
Z czwórka wstrzymajcie się chwilę, bo chcę jeszcze podłubać tam z eventami. Wrzucę dodatkową poprawkę dziś razem z m4v2.
Rangowych zapraszam również do testów Całkowa.

Służba 4 wraz z 4 v2. Różnią się tylko początkowym położeniem składu i eventlauncherem na inną godzinę, więc nie ma sensu sprawdzać obu. Jest to bardziej moja szkółka eventowa, niż poprawka druta. Radiostop w Żernikach ma rzeczywiście 25% szans na wyzwolenie, a nie 25% na każdy pojazd składu, jak to było poprzednio. Dodałem też sygnał odjazdu z Rudawy, w której wg rozkładu mamy postój, z dwuwarunkową pętelką (dziękuję @youBy'owi i za pomoc) i poprzesuwałem godzinę początkową oraz eventlaunchery by zgadzało się to z rozkładem.

Służba 5. Cargowski drut bez modyfikacji i nowy rozkładzik.

5473
Bocznica / Odp: problem z ET22-2000
« dnia: 31 Lipca 2014, 18:40:38 »
Używaj albo charakterystyk i exe z paczki całościowej albo z najnowszego patcha. Wersje pośrednie, takie jak twoje exe 435, nie działają poprawnie.

5474
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 29 Lipca 2014, 12:29:42 »
Wrzuciłeś poprawkę na to, gdy ja pracowałem nad drutem bazując na swojej paczce roboczej. Nie miałem wtedy nawet wejścia na repo. Teraz jest gut, nie ma co drążyć tematu.

Linia053 służba 3. Przy Tumlinie po może wywalić szybki, ale to wina plki. Tor jest zapadnięty i powinno być ograniczenie, podobnie jak na zjeździe z łącznicy towarowej. Większość składów AI jest zatrzymywana przez tor z vel=0, ale po praktycznym przepisaniu eventów w początkowych manewrach już nie miałem siły zmieniać tego na coś bardziej profesjonalnego. EP09 AI łamało oba pantografy pod koniec swojej trasy. Poprawiłem drut w tamtych okolicach, ale nie sprawdzałem jak się zachowywało. Zerknijcie na nie albo do errorsów po zakończeniu jazdy.


Linia053 służba 4. Podmiana druta wystarczyła. Nie wymagał on już żadnych poprawek. Loguje tylko trzy milisekundowe zaniki napięcia na jednym składzie AI. Dodałem zgłoszenie gotowości do Rudawy, gdzie wg rozkładu mamy postój, a dostajemy przelot. Dopisałem go z opóźnieniem do zdarzenia podającego przelot. Proszę sprawdzić, czy odtwarza się w odpowiednim momencie, bo może trzeba trochę bardziej zmodyfikować zdarzenia na tej stacji.

5475
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 30 Lipca 2014, 00:16:22 »
Mógłbyś dodać jeszcze ograniczenie w tory? AI sierżantów nie widzi, a jak coś się tam wykoleja, to i ono zwolnić musi.

5476
Pomoc doraźna / Odp: EP09 sama hamuje
« dnia: 29 Lipca 2014, 21:37:51 »
W EP09 sam się załącza przy hamowaniu i puszcza po spadku prędkości. Nie wiem jaki ma wyzwalacz, wiec nie będę spekulował i ciemnoty rozsiewał. Nie wyjaśnia to jednak problemu samoczynnego hamowania.

5477
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 29 Lipca 2014, 21:34:42 »
WM-15A-485 i 357 z Gądowa. W oczekiwaniu na model wart robienia tekstury.

http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-wm15.7z

5478
Pomoc doraźna / Odp: EP09 sama hamuje
« dnia: 29 Lipca 2014, 20:20:12 »
Ten skok poboru prądu to nie było działanie hamulca elektrodynamicznego? Ładnie postąpiłeś logując stan spod F2 co jakiś czas, ale ostatni nie wskazuje na nic podejrzanego.

5479
Pomoc doraźna / Odp: l053-night-towarowy-et22 / et42
« dnia: 29 Lipca 2014, 20:14:16 »
Coś ci hardo tory zjadło. Missed include: linia053/towarowy/tory_towarowy1.inc Dograj z PC8.13.

5480
Screeny / Odp: Z prac nad EXE…
« dnia: 29 Lipca 2014, 12:31:20 »
A jak sterować skręcaniem na takim cudaku? Czy póki co to tylko wizualny bajer jest?

5481
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 29 Lipca 2014, 11:31:23 »
No właśnie nie, bo ją nadpisałem pracując u siebie na starszych plikach.

5482
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 29 Lipca 2014, 11:19:14 »
Wrzucam ponownie poprawkę zbiorczą dla wszystkich pięciu towarów. Okazało się, że zapomniałem o jednym wpisie dekoracji oraz pomieszałem nazwy w strukturze. Wywalić katalog scenery/l053 i wypakować poniższą paczkę do głównego folderu. Dodałem też swoją SM42-099 zamiast dubla pod szopą w Dębicy, więc bez tego dodatku będziecie mieli brak tekstury.
Misję pasażerskie 1-2 poszły na repo.

5483
No i wszystko jasne. Na repo jest dobrze jak coś. Zaraz przygotuję paczkę zbiorczą wszystkich towarów i po dwa razy posprawdzam nazwy.

5484
Tą poprawkę masz wgraną http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=25508.0;attach=74044 ? Raczej nie, bo loguje sporo wywaleń WSa na twoim pojeździe. Jeśli mimo to Skoda wariuje, to podleć do niej na początku symulacji i sprawdź jej zachowanie patrząc na tabelkę skanowania 2xF2. U mnie grzecznie stoi sobie pod wil_l, który przez całą symulację wskazuje Sk_1.
Choć jak porównuję swoje pliki robocze i repo to może przeoczyłem modyfikacje wpisu tego składu. Sprawdź poniższy pliczek, jeśli masz już/wgranie nie pomoże powyższego patcha i złóż raport, to ewentualnie dodam do poprawek trakcji i na repo.
Wrzucasz do scenery/linia053/towarowy.

5485
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 28 Lipca 2014, 13:53:19 »
Mi działa poprawnie. W paczce są wszystkie zmodyfikowane pliki. Miałem kilka lat temu problem z crashem na latarniach na Bałtyku. Nie pamiętam czy coś na to poradziłem, czy czekałem na kolejną PC. Znajdź te lampy w plikach i podmień na te z l61 albo wywal kompletnie. Powinno pomóc.

5486
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 27 Lipca 2014, 19:20:17 »
To co? Promień mamy za mały w symku? Złą przechyłkę? Od początku bałem się wpadać w ten łuk setką.

5487
Dopisz sobie rozszerzenia .crt do includów eventów w plikach .scn. Poprawka jest już na repo i będzie w lipcowym patchu.
Całkowa proszę nie zgłaszać, bo 2/3 już poprawiłem i dalsze prace trwają.
Błędów wynikłych z sieci trakcyjnej w scenariuszach nie odhaczonych na zielono w tym watku lub bez wgrania poprawek z tego wątku również. Raporty złego zachowania AI/działania eventów na exe 441+ mile widziane.

5488
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 27 Lipca 2014, 17:01:23 »
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.

5489
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 27 Lipca 2014, 16:07:05 »
Odpal na exe 441/442 i daj log. Tam się wszystko powinno uruchamiać z eventlaunchera.

5490
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 26 Lipca 2014, 19:58:23 »
Nie ma co toczyć piany. Na bok proszę.

Strony: 1 ... 181 182 [183] 184 185