Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 185
4381
Tabor / Odp: Szyby EP09
« dnia: 24 Lutego 2016, 17:28:31 »
Paczka dla twórców jest dostępna w publikacjach jako Maszyna 15.02. Dodatki wydane później są na serwerze pod linkiem w mojej sygnaturce.
Jak konwertować z tga na dds masz w tym wątku. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.msg385330.html#msg385330
Gdy to zrobisz wrzuć modyfikację do testu. Wszyscy się zgadzamy, ze te szyby są za mało przezroczyste. ET41_v2 też możesz się zająć jak się spodoba.

4382
Mógłbym popolować na oblocie na WG ale ani mi się nie chce ani wybitna jakość by nie była ze zdjęć z hali dworcowej.

4383
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 23 Lutego 2016, 20:17:57 »
Rozchodzi się o to, ze jeden ze współautorów modeli nawet nie został zapytany o zgodę...

4384
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 22 Lutego 2016, 23:22:42 »
Oskryptujesz nie psując czegoś jeszcze bardziej? Składy jadą dalej. Co w tym dziwnego?

4385
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 22 Lutego 2016, 22:50:02 »
Ostatnia w tym wątku mojego autorstwa powinna je mieć.
YB zrobił numery dla pociągów, więc pojawi się niedługo wrzutka z nimi i zmienionymi składami dla ujednolicenia epoki oraz usunięciem ostatnich unoffów w dekoracjach. Puszczę na niej kilka testów to może coś wyłapię. Jeśli w większości przypadków będzie działać, to poleci w takim stanie na repo.

4386
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 22 Lutego 2016, 22:36:26 »
Nie dodawałem portali za Grodziskiem? Nie działają? Mamy inne tory/coś nadpisaliśmy?

4387
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 21 Lutego 2016, 23:11:35 »
Nic mi tu proszę nie zamykać. A ja liczę na motywujące wsparcie w postaci wywalenia eventów sterowania z torów i posprzątania przypisań sygnałów. Notatnik, rainsted, toole Mariusza/szczawika i do roboty.

4388
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 21 Lutego 2016, 00:18:57 »
Nie bardzo, bo jeśli stacja wpuszcza na zły tor, to znaczy, że uznała go za inny skład. W związku z tym nie wypuści go na dobry. Zastosowany tu algorytm jest za mało elastyczny i nie ma co go łatać. Opisałem gdzieś wyżej, co można zrobić by dodać mi weny do ogarniania tego grajdołka.

4389
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 21 Lutego 2016, 00:09:38 »
Szukasz w ctr definicji przebiegów dla danej stacji. Masz tam rożne warianty w zależności od komórki stacji dla danego wjazdu. Patrzysz w logu który wykonało dla twojego składu. Będą wywołania wszystkich ale pod tymi niewykonanymi będzie wpis komórka != warunek skąd od razu odczytujesz jaką wartość przyjęła komórka. Z przebiegów odczytujesz jaka powinna być i co oznacza ta, którą ci ustawiło. Potem kombinujesz dlaczego ustawiło ci złą i co można zmienić by tak się nie działo w przyszłości.

4390
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 20 Lutego 2016, 22:33:58 »
Zmiany yB na lcd_python ręcznie? Tego jest tyle, że z pewnością coś zepsuję. :P Jaką korzyść ma to przynieść? Błąd z wysypem przy zmianie członu jest w exeku kompilowanym przez yB też, więc najwyżej ciągłość commitów na gicie.

EU07_474_asynch14: Przywrócone stare obliczanie zasięgu skanowania.
Spróbuję pokombinować ze zmianą członów ale nie bardzo wiem czego szukać. Tu jakieś niestabilności są od dawien dawna. Wysypy półtora roku temu przy jamnikach, wysypy przy zmianie wagonu przy 16Xa, teraz to. Proszę używać na normalnych scenariuszach i zgłaszać jeśli ai zachowuje się zauważalnie inaczej niż na 470.

4391
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 19 Lutego 2016, 17:14:41 »
No pewnie. Przecież są bugi wypisane. AI wariuje od 474next6. 471asynch12 powinno być ok. W 474asynch13 nie oczekujcie poprawnego zachowania.

4392
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 19 Lutego 2016, 14:41:36 »
18.  Add new var sSemNextStop which looks at first semaphor which have Vel…
firleju committed 20 days ago
Wysypu na ukrotnieniu nie ma ale coś zepsułem. AI mi nie hamuje przed semaforem.
Błąd pojawił się między v4 i v5. Ładnie testujecie. ;)
19. Wkompilowałem drivera z repo. Jest jeszcze inaczej. Widzi semafor, nie przyspiesza ale i nie hamuje.
Kibel hamuje ale za semaforem. Traxx wcale. Na 475 też staje za semaforem. Coś w wyliczaniu drogi hamowania musi mieć nie tak. Traxx na 475 hamuje ładnie.
Dobra, wiem już o co chodzi. Trzy traxxy hamują EP, który nie wiedzieć czemu nie łapie. Pojedynczy ED i ładnie staje. To teraz dwa pytanka. Dlaczego EP nie łapie i dlaczego nie używa ED skoro ma trzy pojazdy z ED w składzie i nic więcej. Musi mieć wpis na ezt by się tak zachowywał? EP nie łapie na żadnym exeku, coś w fizyce zaworu, bo łapie dopiero przy nagłym. Tak ma być?
Dopisałem do 19 swoje modyfikacje drivera na hamulec ręczny. Źródła dostępne u mnie jako DP. https://github.com/antonisauren/maszyna/tree/dp

EU07_474_asynch13 Poprawka na woltomierz prądnicy. Już jest problem z rozpędzaniem ai gdy widzi ograniczenie jak na 475. Myślałem, że to nie poszło na gita...
Problem z ograniczeniami pojawił się między next4 i next6. Nie wiem które to commity nawet są.

4393
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 19 Lutego 2016, 16:15:53 »
Przy manewrach podnosisz oba. Po ruszenia po oblocie opuszczasz sobie ten od czoła.
Od dłuższego czasu flagi pantografów są stałe i nie zamieniają się przy zmianie kabiny o ile mi wiadomo.

4394
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 19 Lutego 2016, 13:46:06 »
Praca przetwornicy chyba ma znaczenie na łapanie eventów. Musisz być w shunt/obey_train podczas zmiany kierunku pod składem by wszystko załapało. W jakim celu opuszczasz pantografy? Jest to wymagane tylko przed odryglowaniem przedziału WN. Kabiny zmienia się pod napięciem.
Nie wiem co żeście napsuli. Mi na testach Grodzisk i Grabówek zawsze działały.

4395
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 18 Lutego 2016, 23:06:47 »
10. Changes to TSpeedPos array to prevent not clearing of.
firleju committed on 25 Dec 2015
11. Repair bug in clearing table after switch changing.
firleju committed on 8 Jan
12.  Repair bug with changing VelNext in each step of TController::UpdateS…
firleju committed on 17 Jan
13.  Improve connect mode. If track is blocked by another train AI search … …
firleju committed on 17 Jan
14. Add exit on bit 16 on PoKeys interface (buzzer SHP/CA).
firleju committed 29 days ago
15.  AI check which semaphor is nearest and stop to trace route behind. Tr…
firleju committed 23 days ago
16. Next semaphor always look at this which have VelNext = 0
firleju committed 23 days ago
17. Clean unneeded logs.
firleju committed 22 days ago

I tym samym zrównałem się z branchem master. Błąd nadal się nie pojawił. Zostały dwa commity z lcd_python do sprawdzenia. Z jednej strony dobrze, że błędu nie ma, z drugiej strony będzie śmiesznie, jak w moich kompilacjach nie wystąpi.

4396
A ma on skrypt importu? Tą l053 trzeba sobie pierwej wczytać do podglądu by wiedzieć gdzie trawkę siać.

4397
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 17 Lutego 2016, 18:40:47 »
To mam ogarnięte. Poprawka będzie jak znajdę błąd z ukrotnieniem asynchronów bo musiałbym przywrócić repozytorium do stanu 471asynch12.

4398
L053 jest płaska akurat, wiec tu oś Z odpada. Sceneria jak i chyba dodatkowe dekoracje były tworzone w 3ds maksie.
Zapoznaj się ze strukturą scenerii maszyny http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Scenery.doc#Include http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Scenery.doc#node_.E2.80.A6_model w szczególności.
Wszystkie dekoracje wstawia się jako obiekty punktowe we współrzędnych kartezjańskich globalnych scenerii. Domki powinny mieć w include wpis generujący obrys bryły. Nie mamy edytora pozwalającego widzieć meshe obiektów w czasie rzeczywistym i dlatego tak ciężko robi się scenerie do maszyny.
Są następujące opcje w kolejności od najłatwiejszej:
1. Importujesz scenerię do 3ds maxa, masz jako taki podgląd wszystkiego. Wstawiasz sobie obiekty klikając w globalnych xyz.
2. Imputujesz scenerię do Rainsteda. Wstawiasz obiekty przywiązując je do trajektorii z przesunięciem o wektor. Mniej intuicyjne, jakiś podgląd jest i mało kto to tu rozumie by udzielić pomocy.
3. Wyświetlasz podgląd w rainstedzie i sczytujesz współrzędne miejsca po czym dodajesz wpis ręcznie w notatniku. Pojedyncze obiekty tak można robić, ale budowanie miasta bez obrysu domów i sianie trawy po kępce to masochizm.
4. Jak wyżej tylko współrzędne odczytujesz z poziomu symulacji. Widzisz przynajmniej wszystkie obecne obiekty w 3d.

4399
Rainsted teoretycznie umie ale w praktyce średnio się nadaje do wstawiania obiektów punktowych. Jest jeszcze program Mariusza w vba na excela.

4400
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 17 Lutego 2016, 01:14:28 »
Ra nadaje odcinkowi przy semaforze nazwę semafora. Też dobry pomysł. A tak ogólnie to wszystkie tory powinny mieć unikalne nazwy pod przypisywanie zdarzeń scenariuszy.
Czyli dla przejezdności priorytetowo wyglądałoby to tak:
1. Unikalne nazwy dla wszystkich torów. Optymalnie z sensem jak numeracja torów stacyjnych.
2. Przypisanie wszystkich sygnałów i wskaźników aktywnych. Wygaszanie semaforów. Prędkości szlakowe/ograniczenia albo wskaźnikami albo prędkościami w torze. Preferowane rozwiązanie pierwsze ale niekompatybilne wstecz.
3. Bajerki dekoracyjne, czyli przejazdy, shp.
4. Bajery pod zaawansowane skrypty. Izolacja głowic, torów.

4401
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 17 Lutego 2016, 00:24:49 »
EN57al ma gotową fizykę i ekran (pod niskie numery ponoć). Tylko modelu nam brakuje. :)

4402
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 16 Lutego 2016, 23:13:48 »
I nie ma opcji eksportu do jakiegoś formatu obsługiwanego przez maxa?

4403
Tabor kolejowy / Odp: Dźwięk silnika w SM31
« dnia: 16 Lutego 2016, 22:12:21 »
Czyli zepsułeś dźwięk. Albo niezgodność wpisu albo format nieobsługiwany przez symulator. Gdzieś w wytycznych dla twórców jest dokładnie opisane jaki wav to ma być. Choć nie musisz tego ściśle przestrzegać, bo symek od dawna obsługuje dźwięki lepszej jakości (bitrate, próbkowanie).

4404
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 16 Lutego 2016, 21:56:09 »
U nas można zrobić to samo. Podrzuć proszę mesh kabin lowpoli. Trochę tekstur do edycji będzie co prawda, ale to wstyd by w maszynie nie było kabiny do sztandarowej eu07.

4405
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 16 Lutego 2016, 14:27:13 »
W sporej części robią to "nasi". Trzeba współpracować a nie obwarowywać co nasze dla walki z konkurencją. Wszystkich symków się to tyczy. Większość naszych ostatnich modeli to w końcu konwerty w traiza/mstsa...
A co do siódemki, to miło by było, jakbyśmy dostali model z wykrojonymi szybami i lowpoli.

4406
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nagłe zerowe velocity w torze
« dnia: 16 Lutego 2016, 11:24:21 »
A to wolno tak sobie wyciągać wagony na szlak?

4407
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Lutego 2016, 23:54:11 »
W mojej paczce zawieruszyły się pojedyncze wagony 1xxa_v2. Widzicie, poinstalowane unoffy tylko wadzą. ;) Zajrzę co tam EP zrobił. Pewnie wszystko oprócz składów zaanektuję. Na noc może dwa czechy trafią, ale w dziennej na pewno zostaje trakcja pojedyncza. Taka wersja pójdzie póki co na repo jako względnie stabilna i pewnie wyląduje w patchu.

4408
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Lutego 2016, 23:08:41 »
Jak chcesz to możesz pomóc oczyszczając Drawinowo. Wywal wszystkie przypisania eventów sterowania tak by zostały tylko semafory i wskaźniki oraz ograniczenia rzeczywiste (teraz w prędkościach drogowych też jest trochę syfu) poprzypisywane jednokrotnie. Choć nie wiem czy nie prościej będzie wywalić wszystko i przypisać sygnały na nowo a ograniczenia dać eventami, tak jak Grześ lansuje. Ja w swoim czasie zajmę się wtedy pro skryptem a jak ktoś zechce, będzie mógł trzaskać proste misje wiążąc zdarzenia do torów przez nazwy eventów.

4409
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 14 Lutego 2016, 22:48:07 »
Kolejne exe. Tym razem doszło:
5.Dodane zapamiętywanie ograniczeń róznych typów i wybór z najmniejszego
firleju committed on 29 Oct 2015
Ukrotnione asynchrony nadal działają.
------------------------------
6. Automatic W5 if in train state
firleju committed on 31 Oct 2015
7. 473  Repaired choose of speed limits.
firleju committed on 6 Nov 2015
8. HiddenEvents are on by default
firleju committed on 6 Nov 2015
+New function for speed comparisons based on Min0R.
firleju committed on 9 Nov 2015
9.  ProximityVelocity is active again, but not used. When was deactivated...
firleju committed on 15 Nov 2015

Ciągle działa.

4410
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 15 Lutego 2016, 16:27:21 »
Oj bo zerwał i nawet pantografu nie połamał. :P

Strony: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 185