Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 185
4321
No niby też je mam w PC15.04 ale w historii repozytorium żadnej wzmianki. Ktoś musiał mieć śmietnik lokalnie przy eksporcie paczki całościowej. :P
Epoki znalazłem. Wywalone przez adsima 20.03.2013 przy okazji poprawek modelu 4e. Pozostałe tekstury dostały modyfikację a te poleciały. Ściągnąłem je sobie i są to fatalnie wykonane repainty z artefaktami. Decyzję usunięcia pochwalam.

4322
a9ou_211-9 jest od 1.13
as_8980024-9 brak na repo
b10nou_2071008-9 brak na repo. To mini unoffa YB.
b10nou_2071060-0 brak na repo. To mini unoffa YB.
b249_2070941-2 brak na repo. To mini unoffa YB.
Ep08 były w 1.13. SVN nie współpracuje na tyle by powiedzieć kiedy dokładnie zostały usunięte. Mini zostały. Usuwam.
wrbd_old pewnie wyleciał. Wywalam.
Pytanko skąd masz mini unoffów. ;)

4323
Ze względu na brak odbić i świateł wiązanych do dynamiców, od dawien dawna wszystkie elementy odblaskowe jak wskaźniki i znaki drogowe miały ustawione świecenie (selfillum). W nadchodzącym exe 475 wchodzi nowa smuga autorstwa youBy "ze starego spksa" stworzona z wielu płaszczyzn o różnym rozmiarze w różnej odległości od kamery odpowiednio filtrowanych z renderowaną sceną. Sięga na wskaźniki zawieszona na sieci trakcyjnej i momentami przepala tekstury obiektów pod spodem powodując, że czarne napisy na białym tle są nieczytelne aż do zejścia głównego snopa światła ze wskaźnika tuż przed czołem pojazdu. Efekt można zobaczyć na ostatnich wrzutkach do wątku exe 470+ na warsztacie.
Czy mamy wyłączyć świecenie wskaźników? Wiele z nich to kawał blachy maźnięty farbą i nawet odblaskowy nie jest. W dodatku świecenie z dala od źródeł światła nie jest zbyt realistyczne. Jednak oświetla jedynie pojazd gracza w widoku z kabiny, więc we freefly będą ciemne jak wszystkie inne obiekty otoczenia.

Ponad miesiąc powisiało. 24:3 dla wyłączenia świecenia co też uczyniłem.

4324
Bieżące Symulatorowe / Odp: Przycisk piasecznicy
« dnia: 17 Marca 2016, 18:32:22 »
Spróbuję to pokroić i wtedy powiem czy uda mi się ładnie pętlący środek zrobić. Ewentualnie będę prosił o dłuższy fragment z przytrzymaniem pedału. Mogę grabki podesłać do rozgarniania kupy piachu. :P Dzięki wielkie za nagranie. Muszę ogarnąć dźwięki składane do tego i przy okazji przyhamowanie też przerobić.
Niebugoclaw, co proponujesz z nastawą hamulca? Zwykły switch czy jest tam wymagany jakiś szczególny dźwięk?

4325
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 16 Marca 2016, 20:56:36 »
Porównuje trainy. Zjadło:
1705 dp; 1669 lcd dźwięk piasecznicy
else
            // hunter-201211: piasecznica poprawiona oraz przeniesiona do
            // TTrain::Update()
            if (cKey == Global::Keys[k_Sand])
        {
            /*
              if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
              {
                if (mvControlled->SandDoseOn())
                 if (mvControlled->SandDose)
                  {
                    dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
                    dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
                  }
              }
            */
            if (mvControlled->TrainType == dt_EZT)
            {
if (ggDoorSignallingButton.SubModel != NULL)
{
if (mvControlled->DoorSignalling)
{
mvOccupied->DoorBlocked = false;
dsbSwitch->Play(0, 0, 0);
mvControlled->DoorSignalling = false;
}
}
            }
        }

2686 dp; 2643 lcd woltomierz prądnicy
if ((mvControlled->EngineType != DieselElectric) && (mvControlled->EngineType != ElectricInductionMotor)) // Ra 2014-09: czy taki rozdział ma sens?
            fHVoltage = mvControlled->RunningTraction.TractionVoltage; // Winger czy to nie jest zle?

2783 dp; 2738 lcd liczenie jednostek po depotowym To późniejsza zmiana w lcd
if ((kier ? p->NextC(16) : p->PrevC(16)) != (kier ? p->NextC(4) : p->PrevC(4)))
                    iUnitNo++;

4357 dp; 4312 lcd ponownie piasecznica; nie zdublowałem tu czegoś przypadkiem?
if (Console::Pressed(Global::Keys[k_Sand]))
        {
if (mvControlled->TrainType!=dt_EZT)
              {
if (ggSandButton.SubModel != NULL)
{
dsbPneumaticRelay->SetVolume(-30);
dsbPneumaticRelay->Play(0,0,0);
ggSandButton.PutValue(1);
mvControlled->SandDose = true;
}
            // mvControlled->SandDoseOn(true);
  }

4531 dp; 4478 lcd uzależenienie lampy od baterii? Nie pamiętam bym to robił.
if (mvControlled->Battery == true)
{
btCabLight.TurnOn();
}

4968 dp, 5011 dp, 5459 dp obsługa guzika piasecznicy
ggSandButton.Update();
ggSandButton.UpdateValue(0);
ggSandButton.Clear();

5614 dp 5555 lcd parsowanie guzika
else if (str == AnsiString("sand_bt:")) // przycisk piasecznicy
                ggSandButton.Load(Parser, DynamicObject->mdKabina);

Reszta to formatowanie i późniejsze zmiany z tego co zauważyłem. Co z tym fantem robimy?

4326
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 16 Marca 2016, 20:27:01 »
Potwierdzam, zjadło tego commita. Czyli trzeba sprawdzić czy tylko tego. Ach ten gitowy merge. Teraz trzeba sprawdzić wszystkie bajery wprowadzane w asynchach (dp) względem zmergowanych do lcd_python w dodatku lokalnie bo przeglądarkowa porównywarka nie chce takiej ilości zmian przetworzyć.

4327
Bieżące Symulatorowe / Odp: Przycisk piasecznicy
« dnia: 15 Marca 2016, 22:02:08 »
Podbijam. Do patcha idzie exe wymagające zdefiniowanych guzików. Ja wszystkiego sam nie zrobię. Z Joachimowiczem zrobiliśmy te kilka pojazdów ale to wierzchołek góry lodowej. Proszę przynajmniej o siódemki i byki by w najpopularniejszym taborze to działało. Jak nikt się nie odezwie to miłego ślizgania życzę. :)

4328
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zbiornik Główny
« dnia: 14 Marca 2016, 23:01:35 »
Zakładka składy, masz ramkę z polami do zaznaczania nad listą z obsadą. Co która oznacza niestety musisz szukać w dokumentacji spksu bo sam wszystkich nie pamiętam. Jeśli nie masz tej opcji to masz nieaktualną wersje startera. Nie mogę znaleźć w dzienniku zmian kiedy to się pojawiło, ale było to stosunkowo niedawno.

4329
Bocznica / Odp: Pliki Ri
« dnia: 14 Marca 2016, 18:11:47 »
Rainsted instalując dodatki wywołuje 7zipa. Wymaganie posiadania programu jest jasno napisane. Jesteś świadom, że to prawdopodobna przyczyna, ale zamiast zainstalować archiwizer tworzysz sobie problemy...

4330
Bocznica / Odp: mała pomoc
« dnia: 13 Marca 2016, 22:21:11 »
Na stałe? Ustawiasz w starterze pogodę jaką chcesz, klikasz "dodaj" by wyświetliła się na liście po lewej lub weź jakiegoś gotowca stamtąd. Otwierasz rainsted.ini, odnajdujesz tam wpis z tą pogodą, nadpisujesz nim wpis pogody w pliku .scn danego scenariusza. Nie tykaj godziny bo od niej są zależne zdarzenia.

4331
Pomoc w tworzeniu / Odp: Elementy kabiny lokomotywy
« dnia: 10 Marca 2016, 00:10:30 »
Maszynum też ma zapotrzebowanie na nowe kształty. :D

4332
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 09 Marca 2016, 22:04:13 »
A właśnie, 17 nie pullnąłem a póki co na nic nowego z mojej strony się nie zanosi. Już wysyłam.

4333
Bocznica / Odp: Zamykanie wątków.
« dnia: 09 Marca 2016, 21:05:52 »
Modyfikuj pierwszy post>opcje dodatkowe>zamknij wątek. ;)

4334
Co przez to rozumiesz? Planuję jeden mesh lowpoli i po teksturze na każdą wersję kabiny, chyba że nie będzie widocznych różnic między nimi po wykonaniu renderów.

4335
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 09 Marca 2016, 18:27:16 »
Ale zmieniłeś coś? Jak ja testowałem to wywalało jeśli gracz był w danym pojeździe. Bycie we freefly nic nie zmieniało. Dopiero zajęcie innego dynamica.Czyli gdy przestało ładować kabiny tamtego pojazdu.

4336
Poszukuję, chcę zrobić / Kabiny widoczne z zewnątrz dla EU07
« dnia: 09 Marca 2016, 15:30:39 »
Krótka piłka. Znajdzie się ktoś do obróbki tekstur zewnętrznych, to podejmę się zrobienia kabin lowpoli do naszych siódemek. Okna nie są piksel w piksel, więc dla każdej tekstury trzeba ręcznie zaznaczyć obszar okien i nadać mu przezroczystość wedle gustu. Pracujemy oczywiście na tga (paczka 15.02+publikacje/repo). Mamy ileś wersji pudeł (4e/303e zez/tv/wiadra/ic...) więc proponuję zacząć od wszystkich tekstur dla jednego podtypu by w przypadku zaniku weny coś z tego było. Oczywiście można się podzielić pracą jakby było kilku zainteresowanych.

4337
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Detale EP09
« dnia: 09 Marca 2016, 14:36:11 »
Przejrzałem swoje zdjęcia i cudów nie ma ale może coś nowego tam ujrzysz. Jako że w maszynie wszystkie pojazdy mają wspólne sprzęgi to nigdy nie przykładałem do nich wagi. http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-sprzegi.7z
A właśnie, u nas w textures/tabor/aircoupler masz ładne zbliżenia na zakończenie przewodu z obu stron zdjęte z uchwytu.

4338
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: SM30
« dnia: 08 Marca 2016, 21:08:08 »
A kto każe stosować się do uwag BT jeśli uważasz, że są niesłuszne? Co oni wyrocznią są?
Nie chcesz trzymać jakości: jest warsztat. Możesz tam wrzucać wszystko co nie przejdzie testów i nikt tego nie wykopie a więcej osób pobierze niż z zewnętrznych stron. Działalność separatystyczna to ostatnie czego temu symkowi potrzeba.

4339
Tabor / Odp: Brak widoku przez szyby z wewnątrz pojazdu
« dnia: 08 Marca 2016, 17:48:45 »
No to ja nic nie pomogę. Za stary system, błędu nie odtworzę.

4340
Tabor / Odp: Brak widoku przez szyby z wewnątrz pojazdu
« dnia: 07 Marca 2016, 23:59:01 »
Po jakimś czasie od wczytania scenerii? Jaki to jest efekt? Coraz dziwniejsze. Tylko szyby kabiny czy wszystkie półprzezroczystości?

4341
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: SM30
« dnia: 07 Marca 2016, 23:54:55 »
Nie rozumiem was. Facet chce iść z miarką by model jak najbardziej odpowiadał rzeczywistości, to wszyscy nagle "źle, na oko modelować!". Robimy hobbystycznie, oprócz samorealizacji nie mamy z tego nic. Nie macie potrzeby robienia najlepiej jak umiecie? Czy ktoś tu napisał, że przez wymiary coś ma wylatywać? Czy model Sakoriusa zmodyfikowany przez EP08 albo KilanZioma, którykolwiek okaże się lepszy, zostanie odrzucony jeśli wyjdzie, że jest o 5 cm za niski? Nie, najwyżej zostanie przeskalowany dla większej wierności i tyle. Czy czyjekolwiek modele zostały odrzucone przez wymiary? Nawet fantazyjne budynki bez fototekstur przechodzą. Wystarczy trochę zawziętości. Trzeba obronić swoje dzieło lub je doszlifować zgodnie z sugestiami BT na miarę swoich możliwości i tyle.
Mamy mniej obiektów do wstawiania od trainza, mamy mniejsze możliwości tworzenia map i trudniejszą obsługę edytorów. Na dzień dzisiejszy możemy rywalizować tylko fizyką jazdy i wykonaniem modeli pojazdów. Mamy umyślnie odrzucać nasze atuty bo ładnie wykonana lokomotywa (te nowe pojazdy są znacznie lepiej zoptymalizowane jeśli chodzi o model od starych) będzie kontrastować na tle szerokich stepów quarka? Mamy usuwać możliwość uruchamiania na zimno by nie utrudniać odbioru komuś, komu nie chce się przeczytać opisu w starterze? Toż to absurd!

4342
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: SM30
« dnia: 07 Marca 2016, 21:40:43 »
Poświęcanie setek godzin na dopieszczanie czegoś, o czym wiesz, że ma błędy u podstaw, tak motywuje do modelowania.................

4343
Pomoc w tworzeniu / Odp: Elementy kabiny lokomotywy
« dnia: 07 Marca 2016, 20:52:09 »
A ten skubany ma silnik co to obsłuży. :P

4344
Na teksturze pakieciaka te oznaczenia to chyba są markerem narysowane. Brakuje mi tam samych końcówek i to może one są na trzeciej pozycji. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?
Dziewiątki z prawoskrętną tabelką i poprawionymi kilkoma sygnałami. W ST45 tylko kierunek kręciołka zmieniony.

4345
Pomoc w tworzeniu / Odp: Elementy kabiny lokomotywy
« dnia: 07 Marca 2016, 20:01:06 »
Gdy zaczałeś robić te helpery już wiedziałem "skubany będzie jej szkielet robił". Przerost formy nad treścią moim zdaniem, skoro nie animujemy, ale jest trzecia metoda. :)

4346
Tabor / Odp: Brak widoku przez szyby z wewnątrz pojazdu
« dnia: 07 Marca 2016, 19:54:08 »
Paczka aktualna i exe współczesne? exe 408 miało zmianę interpretacji opacity i jeśli t3d pochodzi z tego okresu to byłby problem problem.
Ten sam efekt na wszystkich teksturach półprzezroczystych? Tak samo w DL i VBO? Logi jakieś?

4347
Pomoc w tworzeniu / Odp: Elementy kabiny lokomotywy
« dnia: 07 Marca 2016, 17:02:18 »
Poeksperymentowałem trochę z gięciem sprężynki i uzyskałem szybki efekt z PathDeform ale mam nieregularne rozciągniecie zawojów sprężyny. FFD daje znacznie ładniejszy rezultat, ale wymaga ręcznego gięcia klatki. Masz jakieś lepsze patenty na to?

4348
Uruchamianie Symulatora / Odp: Stare Systemy
« dnia: 07 Marca 2016, 15:45:10 »
Mariusz zdaje się uruchamiał na 98 ale on też miał jakąś starą paczkę. Jaką wersję openGLa mają sterowniki do twojej karty? http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Silnik_graficzny#Wymagana_wersja_OpenGL Paczka tga nie uruchamia się na systemach 32bitowych na niektórych sceneriach ze względu na brak pamięci na tekstury. Dds nie ma póki co tego problemu.

4349
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 06 Marca 2016, 17:43:04 »
Tam przy Sieradzu to jest akurat pozapadany tor i dlatego wywala.

4350
Pomoc w tworzeniu / Odp: Elementy kabiny lokomotywy
« dnia: 06 Marca 2016, 17:31:09 »
Haslery to akurat już mamy ładne tylko brak rąk do umieszczania ich w starych modelach. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27165.0.html Zrobione podświetlenia i licznik kilometrów po maszynowemu.
Z elementów kabinowych to chyba największe zapotrzebowanie mamy na ładnie oteksturowane fotele. ;)

Strony: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 185