Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 185
4141
Pomoc w tworzeniu / Odp: Odbijanie tekstury po odbiciu lustrzanym.
« dnia: 02 Czerwca 2016, 13:18:40 »
Ale co za problem oderwać napisy i odbić całą resztę? Nie wiem czym w rzecz. Jak nie jest to chwilowe przyćmienie, to pokażesz wieczorem na skajpie o co chodzi.

4142
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 02 Czerwca 2016, 13:16:49 »
F8 w każdym trybie. Brak wciśniętego któregoś z klawiszy funkcyjnych w debugmode.
Zobaczyłem jeszcze co za procesor tu siedzi i jest to i5 3230m. Aż żal używać go tylko jako przystawki do frezarki. :P

4143
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 02 Czerwca 2016, 10:30:21 »
A wbudowany licznik klatek przy wyłączonym limiterze?
Póki mamut czegoś nie wymyśli, trzeba będzie zrobić opcję zamiany ekranu na wypis najważniejszych wartości na UI bo dużo za dużo osób ma problemy z wydajnością.

Siedzę na laptopie z GeForce GT 635M. Traxx na TD 60 fps i nic mi nie przycina. A pamiętam były problemy z niektórymi sceneriami tutaj kilka lat temu.

4144
Publikacje / Tekstura SP42-260 z wnętrzem widocznym z zewnątrz
« dnia: 01 Czerwca 2016, 00:41:38 »
Dodane do repozytorium - @macius5991 01.06.2016r.
Przedstawiamy paczkę dodającą lokomotywom SP42 kabinę widoczną z zewnątrz. Zawiera nową teksturę SP42-260 ze skansenu w Chabówce oraz modyfikacje starszych tekstur lokomotyw o numerach 193 i 210. Paczka przeznaczona jest do używania wraz z Maszyną w wersji 16.05 (zgodność mmd).

Autorzy:
Zdjęcia: Woku, Hanys
Tekstura: Stele, Cozder, Hanys
Przystosowanie starszych tekstur: Cozder
Wnętrze: Stele




Wersja TGA/T3D dla deweloperów.
Screen HD.

4145
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 31 Maja 2016, 12:11:25 »
Tu pewnie sporo dałoby się poprawić. Jestem otwarty na wszelką krytykę i wskazówki kogoś obeznanego z zasadami programowania. Teraz jest to wielka drabinka ifów w większości. Może coś dałoby się wyciągnąć przed funkcję renderera?

4146
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 31 Maja 2016, 00:03:43 »
Oczywiście że nie. Maszyna to moje pierwsze pozaszkolne spotkanie z programowaniem. :D

4147
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 30 Maja 2016, 23:26:04 »
W całym pythonie chodzi o to by każdy mógł sobie poklepać trochę kodu i mieć migające literki bez kompilacji. W cpp raczej nie byłoby to możliwe.

4148
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 30 Maja 2016, 21:47:47 »
Może da, my nie wiemy co, bo byśmy to zastosowali. ;) Nowy komputer na pewno nie zaszkodzi.

4149
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 30 Maja 2016, 21:26:31 »
Wygląda jakbyś miał nieaktualny abstractscreenrenderer.py ale na repo jest wszystko ok a z niego odpalasz widzę. Kolejność submodeli może być różna między t3d-e3d bo konwersja sortuje. Na t3d powinno być raczej tak samo.

4150
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 30 Maja 2016, 19:24:47 »
Nie miałeś przypadkiem pobranej wersji beta przez rainsted? Patch zawiera stan linii na 4.15+kilka poprawek błędów krytycznych znalezionych w PC. Jeśli pobierałeś wersję rozkopaną przez Ra i ją nadpisałeś patchem, to ma prawo się posypać. Albo używaj 15.04+16.05 i wtedy będziesz miał stabilną wersję sprzed roku albo jeszcze raz ściągnij wersję aktualną Rainsted>dodatki i ciesz się wszystkim co uczynił Ra przez ten czas, lecz licz się z tym, że do czasu zakończenia prac nad scenerią i publikacją na eu07.pl wsparcie techniczne uzyskasz tylko u Ra.

4151
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 30 Maja 2016, 19:07:05 »
Misja: ep07 (prowadziło AI)
Stan ustalony: pociągi w Grodzisku OK; towarowe stanęły w rządku na wjeździe do Włodowic, pasażerskie przejechały przez Włodowice, Włodowice Zachodnie i zakończyły bieg we Włodowicach Towarowych.
Niezłe jaja.
EVENT LAUNCHED: tor2188:event0 by et21-331
Train detected: TME801
Gdzie taki pojazd nie występuje u mnie a skład o takim rozkładzie porusza się w przeciwnym kierunku. Włodowice go nie wpuszczą bo nie jest przewidziany w przebiegach.

  Dodano: 30 Maja 2016, 19:16:19
Teraz wrzuciłem na ep07-183. na Grabówek lachy podg AI udało się nie odhamować składu i stoi w rozjazdach. Chwilę później pojechał towarowy w kierunku Włowodowic.
Co tu poszło nie tak? Patrząc po logu to widzę, że IC zrobił oblot i poleciał z powrotem oraz brutto4 minęło Włodowice.

4152
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 30 Maja 2016, 14:00:32 »
Dziwne by to było. W kolejnej klatce ekranu powinno się odświeżyć. W pozostałych lokomotywach nie ma tego problemu? Tam nie ma uzależnień od baterii.

4153
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 29 Maja 2016, 23:02:12 »
Ekran powinien się włączyć wraz z bateriami. Daj log. Jak masz napisane w pierwszym poście... Jesteś nowy, ale pisz możliwie poprawnie, bo nie znajdziesz na naszym forum pobłażania dla łamanej polszczyzny. Nie ma potrzeby kopiowania poprzedniej wiadomości. Części zdania złożonego oddziela się przecinkiem. Pytanie kończy się pytajnikiem.

Ma ktoś ochotę na testy wydajnościowe? Pozwoli to zdiagnozować gdzie leży problem i co obrać jako priorytet. Jak zmienia się FPS w wariantach:
Nowa-stara smuga. Choćby siódemka w nocy na exe 470 a 476.
Obecność ekranu pythona. E186 (ciężki ekran) i ET22-2k (lżejszy) na 470 a 476. Na starszym mam nadzieję nic się nie wysypie tylko zignoruje nieznane wpisy.
Istotne zwłaszcza na konfiguracjach które doświadczyły znacznego spadku wydajności w ostatniej wersji, a jest sporo takich przypadków. Jest możliwość wyprowadzenia do ini (i przy współpracy Ra do startera) opcji wyłączenia ekranów i wyboru używanej smugi.
A może ktoś ma przeskok wydajnościowy między 472 a wczesnymi 475 na pojazdach bez ekranów? Będziemy ograniczać ilość logowanych informacji w trybie podstawowym bo przy zmianach w interpretacji ograniczeń prędkości przez AI doszło tu trochę diagnostyki do debugowania.

4154
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 29 Maja 2016, 22:10:45 »
Na pojazdach z ekranami czy na wszystkim? Jaki masz procesor?
Ekrany @mamuta można uzależnić od baterii. Kwestia jednego ifa w skrypcie i przygotowania tekstur wygaszonych. Po prostu gdy były robione nie było jeszcze tej opcji, bo funkcje ekranów były rozszerzane w miarę potrzeb przy tworzeniu traxxa i innych niewydanych jeszcze pojazdów. Ba, nie wiem czy była obsługa baterii w głównej linii exe.

Cytuj
Grands Xwerty Dziś sobie zainstalowałem, i w lokomotywach 303E np. EP07-1023 nie ma już szarego malowania kabin. Co jest?
Zwaliliśmy coś z wpisami kabin podczas edycji mmd?

4155
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 29 Maja 2016, 22:08:20 »
Dziękuję za logi. Będzie analizy. :)
Whois jest w jednym miejscu przypisane jako duplikat w multiplem, ale patrząc po quarku to exe łyka duplikaty (konfig jest wpisany w eventy) jeśli są różnego typu.
Jak ai staje w polu to niestety wszystko się posypie. Trzeba by całe uzależnienia przebiegu od następstwa składów wywalić by tylko ten jeden szlak się blokował. Na upartego można by nawet dać wykrywanie sytuacji, gdy skład utknie na odstępie powiedzmy 2x dłużej niż ma w rozkładzie, traktować to jako defekt i zamykać szlak, puszczając wszystko przebiegami alternatywnymi, ale kto by to w naszym "assemblerze" oskryptował. ;)

4156
Drzwi odskokowo-przesuwne w końcu oficjalnie w akcji oraz działający przejazd na Całkowie.
HD: http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-przejazd.jpg http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-drzwi.jpg

4157
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 26 Maja 2016, 21:16:57 »
Nie dając loga marnujesz czas... Może jako jedyny jeździsz, ale za takie testy to ja dziękuję. 4h życia zmarnowałeś, bo nie wcisnąłeś głupiego ctrl+shift+F12 choć co chwila o to proszę.

4158
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 26 Maja 2016, 14:35:31 »
Każda paczka którą wstawiam jest całościówką. PC15.04+16.05+ostatnia z wątku i masz dokładnie to co ja na dysku. Widocznie jest jeszcze jakaś niedoróbka w skryptach, ale przypadek w którym się objawia wychodzi bardzo rzadko. Trzeba go zalogować w debugmode i dopiero wtedy będę mógł coś powiedzieć.

Przymierzam się do cięcia terenu. Przy wywaleniu >3km od szlaku, poszedłby tylko podg Ostrownia i Osowiec. Teren, oprócz wielkiej plechy za Włodowicami, kończy się w takim dystansie około.

4159
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 26 Maja 2016, 14:46:13 »
Co, kto, kiedy? W Maszynie nie liczyłbym nigdy na takie bajery. Model można sobie trzymać ale w t3d nie ma co kroić. Szkoda wydajności.

4160
Inne niekolejowe / Odp: Wybór komputera (Pomoc)
« dnia: 26 Maja 2016, 14:39:39 »
Z mojej strony, jeśli potrzebny jest on ci tylko do internetu i maszyny, a nie skomplikowanych obliczeń/renderowania/gier z bieżącego roku, kup sobie coś za dwa kawałki, AMD+ATI. W zupełności wystarczy a zaoszczędzisz.

4161
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 26 Maja 2016, 10:40:03 »
Ciemny materiał w środku tunelu szlag trafił. Teraz czy ja coś źle ustawiłem, czy konwersja na e3d wybiela materiały?
Test (nie)pomyślny. Znaleziono zero błędów. Cały ruch odbył się planowo.

4162
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 25 Maja 2016, 22:26:56 »
No i pierwszy exek.
476: poprawka wchodzenia na nieistniejącą pozycję przy manipulowaniu klawiszami num3/num9 kranami Knorra i Martosova. (youBy)

Zepsułem. Kto pobrał przed 23:00 25.05.16 proszę pobrać ponownie.

4163
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 25 Maja 2016, 18:56:25 »
A ja ci zacytowałem changeloga, gdzie pada odpowiedź na dyskusję o śniegu. i w kolejnych akapitach odniosłem się do dwóch innych postów. ;) Masz śnieg jako wpis atmo tak samo jak porę dnia, oświetlenie, tło i mgłę.
Jak będziemy przenosić, to cały moduł efektów cząsteczkowych zapewne. A co kto użyje, to już od autorów modeli/scenerii/scenariuszy zależy.

4164
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 25 Maja 2016, 18:31:29 »
Krzysiek, znowu siejesz zamęt bez czytania dokumentacji.
Cytuj
23.02.16 reading entries of emitters particle effects from scenery files
Iskrzenie było w zeszłorocznych exekach i wyszło tragiczne.
Deszczu nikt nie zrobił by znośnie wyglądał. Tylko śnieg z tych wszystkich efektów wyszedł należycie moim zdaniem.

4165
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 25 Maja 2016, 18:27:44 »
No niestety dobra jest, przynajmniej w folderach z których pakuję paczki.

4166
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 25 Maja 2016, 11:54:12 »
Lusterek nie było w tegorocznym exe. Starsze źródła też są na gicie Q?

4167
Pomoc doraźna / Odp: Brak budynków, semaforów itp.
« dnia: 24 Maja 2016, 23:39:10 »
Wygląda jakby cały /models ci zjadło. Nic nie dłubałeś w paczce, przypadkowo zmieniając nazwę folderu? Jak nie, to źle się pobrała/wypakowała. Pobierz ponownie PC15.04.

4168
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 24 Maja 2016, 23:34:17 »
Było kilka paczek tekstur Benka różniących się strukturą. Sam w niektórych paczkach mam te pliki trzykrotnie w różnych miejscach. Sam Benek to zmieniał zdaje się a potem Ra dał jeszcze gdzie indziej.

4169
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 24 Maja 2016, 20:00:38 »
Ja tam tylko lampki i guziki umiem dodawać. Na optymalizacji się nie znam.

4170
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 24 Maja 2016, 19:36:35 »
Dziękuję, skorzystam. :)

Strony: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 185