Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 185
4081
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 11 Czerwca 2016, 00:48:38 »
Dziś dwa testy przy okazji sprawdzania exe. Jeden do przelotu IC przez Włodowice, drugi do końca scenariusza. Oba bezbłędne.

4082
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 10 Czerwca 2016, 23:48:11 »
Kilka drobiazgów:
  • Opcjonalna stara smuga (oldsmudge yes).
  • Symetryczność smugi z obu stron pojazdu
  • Ograniczenie logowania skanowania do (debuglog +8)
  • Logowanie priorytetu wątku pythona
  • Wzmocnienie smugi zależne od oświetlenia atmosferycznego
  • Logowanie eventów addvalues, updatevalues i warunkowych niezależnie od debugmode. Logowanie stanu komórki i warunku dla spełnionych warunków.

Dodajemy do eu07.ini następujące wpisy:
oldsmudge no // (no) yes: używanie starej płaskiej smugi zamiast nowej wolumetrycznej; daje kilka FPS w nocy
pyscreenrendererpriority normal // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.

Smuga dobrze daje nawet przy zerowym oświetleniu, ale by był dobry efekt, materiały oświetlanych obiektów muszą być białe (a na td ktoś dał szara trawę...).
Proszę o test smugi przy dynamicznym oświetleniu podczas zmierzchu/świtu.

4083
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 10 Czerwca 2016, 23:08:27 »
No ale po co? Co się z towarem złego dzieje? Rozkład ma żeby był. Chyba nawet postoju w tych Włodowicach nie ma wpisanego póki co. Icek musi się wstrzelić między brutto2 (traxx) a pośpiecha jadącego za nim co dociera w WDZ pod koniec manewrów. Obecnie kolejność przyjazdu IC i Brutta3 do WD nie powinna mieć znaczenia. Widzę jedną potencjalną niedoróbkę. Jeśli Brutto3 będzie stał w peronie, coś z torów ekspresowych rozwiąże przebieg w stronę WDZ a w tym czasie IC najedzie na tor skanujący rozkład, towar zostanie wypuszczony. Ale tam nie ma żadnych składów osobowych wcześniej.

4084
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 10 Czerwca 2016, 22:40:05 »
Towarek ma w rozkładzie ale semafor będzie go trzymał. AI nie ciśnie dziewiątki pod kreskę przez co robi opóźnienie. Mam w planach podkręcić fizyki tylko trzeba to będzie potestować czy nie zacznie nadmiarowego wywalać przy bardziej agresywnej jeździe.

Testuję właśnie exeka w którym logowanie potrzebnych rzeczy będzie następować zawsze niezależnie od debuga.

4085
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 10 Czerwca 2016, 19:58:45 »
WD skanują rozkłady jazdy. Skład o rozkładzie brutta3 powinien mieć wjazd na stój. Skład o rozkładzie IC powinien mieć przelot. Brutto3 powinno mieć wyjazd dopiero po przejeździe IC. Te zdarzenia nie są uzależnione od niczego innego w sumie. Jeśli nie działają to jest coś ostro nie tak ale bez loga nie zgadnę co, skoro mi stacja działa bezbłędnie do kilkunastu testów od kiedy wprowadziłem to rozwiązanie. W WDZ nadal będzie problem jeśli brutto1-2 zdefekuje gdzieś po drodze, ale brutto3 nie ma prawa być wypuszczone na szlak WD-WDZ przed IC.

4086
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 10 Czerwca 2016, 08:51:57 »
Bo mi działa i widzę trzy opcje:
1. Masz złe pliki.
2. Robisz coś bardzo inaczej, niż ai, choć nie mam pojęcia co niby.
3. Magia kucyków przestawia ci bramki na pamięciach.

4087
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 10 Czerwca 2016, 01:09:36 »
Nie. Daj loga z błędnym przebiegiem.

4088
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 09 Czerwca 2016, 21:57:52 »
Jakie to ma kable jazdy wielokrotnej? Do traxxa ładne wymodziłem i wrzuciłem maxa do devsowni. Wystarczy zmergować.

4089
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 09 Czerwca 2016, 17:44:55 »
Wszędzie przyciemnienie lamp jest realizowane przez zapalanie dodatkowych? Nie przerywnik/rezystor? Wszystko można, kwestia jak to na klawiaturze upchać i co z przełącznikami. Niekiedy jest osobny hebelek przyciemnienia, niekiedy jest kręciołek z paroma pozycjami.

4090
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 22:29:45 »
Już wcześniej te degeneraty były tylko zapomniałem napisać.

4091
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 21:52:26 »
Ręczny ok. Lampy świecą.  W kabinie A dwa zdegenerowane trójkąty w submodelu "pulpity5".
Trzeba odpiąć różnicowy wentylatorów jak 483 pisze i animację kręciołka od lampy dać.
Zapalona lampa na siódmej teksturze: http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-104e_1pulpity7.rar

4092
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 21:27:53 »
Możliwość jest ale nie widzę celowości bez przełączników klikanych myszą. Klawiszy braknie a i tak nikt nie będzie wiedział który jest przypisany do którego przełącznika. Już teraz sterowanie światłami przez kombinacje trzech klawiszy jest mało przyjazne.

4093
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 19:08:08 »
Nie mamy wolnych universali lampkowych, chyba że pod trójkę je chcesz dodać. W dodawaniu kontrolek psudodrzwi nie będę wspierał. Teksturkę ładną masz zdaje się w 303eb.
Lampy dajemy razem do kupy jako lampka lamp. Wszystkie w jednym submodelu on/off. Jeśli mamy animację przełącznika przyciemniania świateł to można dać go jako cofanie włącznika świateł o pół zakresu. Chyba nie działa przy wyłączonych światłach.

Co do lampki zanikowo-pradowego wentylatorów (robota Huntera):
btLampkaNadmWent.Turn((mvControlled->RventRot < 5.0) &&
                                  mvControlled->ResistorsFlagCheck());
Czyli świeci podczas jazdy na oporach zanim się rozkręcą wentylatory. Jakie pojazdy tak mają. Chcecie parametr w fiz na ten bajer czy co z tym robimy?

Gdzie zapaloną lampę wcisnąć? Dobrze patrzę, że na pulpity7 mamy pół tekstury prawie wolne?

4094
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 08 Czerwca 2016, 19:09:45 »
Mi wysypuje tylko jak zabraknie ramu na wczytanie scenerii póki co. Jak tam z dostępnością pamięci dla aplikacji u ciebie?
Załączony log jest z całkowa z wysypem (?) podczas symulacji, już po wczytaniu.

4095
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 14:57:09 »
Ale każdy nasz pojazd to mod siódemki. ;) Zobaczę jak to wygląda.

4096
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 08 Czerwca 2016, 13:38:31 »
Też miałem o tym mówić, ale nie chciałem nadwyrężać twej weny. Wieczorkiem zrobię sufitową. :)

4097
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 08 Czerwca 2016, 08:27:23 »
Post został wydzielony, więc powtarzam.
Istotne:
Proszę o kontakt osobę mającą znaczne spadki wydajności przy ekranach. Potrzebuję króliczka do testu ustawień.

4098
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 23:31:55 »
Nie mam pojęcia. Rób standardowo czyli lewy.

4099
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 22:49:26 »
To jak poradziłeś sobie z pospawanymi lampkami off bez eksportu większej cześć? Spróbuj tą korbę i pedał piachu przy okazji. Może nic się nie posypie. A jak posypie to trudno. Mnie też dwie siódemki pokonały.
Lampki ok ale kabina lata jakby jej banana zjadło (w t3d; e3d powinno dorobić). Wydaje mi się, że wcześniej było ok. Struktura na podglądzie wygląda tak samo. Dziwne.

4100
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 20:11:35 »
Lampki "jazda" oraz "przetwornica statyczna wyłączona" off nie znikają gdy pojawi się on. WS off trzeba przemapować na drugą zieloną na układzie.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-104e_1pulpity.rar

4101
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 19:59:17 »
Nie są spięte z szybkim, bo wtedy by nimi kręciło, tylko są lampką zasilania kranu. ;)
Nie ukrywam, odwalam spychologię, czyli powiadasz pierwej tekstura, potem model. No dobra...

4102
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 19:39:55 »
To do Włodka było skoro ma rozgrzebany model. Nad teksturą jeszcze popracuję ale chcę mieć nałożoną ją na lampki z dobrym selfillum by widzieć efekt finalny, a robić prowizorki gdy ktoś ma to na deskach to bez sensu.

4103
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 18:48:39 »
Tylko lampka WSa zdaje się mieć mapowanie obu stanów z tego samego miejsca na układzie. Jak masz ją w maksie, to ustaw proszę on-koło nastawnika off-obwódka miernika. Zamieniłem co prawda stany na teksturze ale liczy się, że jakiś efekt mam. Pozamieniać je miejscami to już chwila.

4104
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 17:36:38 »
I w t3d i po wygenerowaniu e3d błędów nie widzę. Żadna lampka nie znika. Tym razem niech Piter wgrywa by nie było na mnie jak coś. :P
Patrzę na mapowanie i lampki zgaszone są koło nastawnika a zapalone w obwódce miernika. Odwrotnie. Jeśli wszystkie są dobrze zmapowane, to wystarczy edytować teksturę.

4105
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 07 Czerwca 2016, 15:56:55 »
Jak lampki są na układzie? Szło by bez dodawania mega dużej tekstury i przemapowywania modeli dać osobne na on/off? Znikoma różnica za dnia wkurzała mnie od wydania tej kabiny.
E3d nas nie obchodzi zbytnio. T3d musi być poprawne i dobrze się konwertować.

4106
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 06 Czerwca 2016, 20:53:45 »
Ruch po nim odbywa się po skosie i ze skosu na dwójkę. Pisać zdarzeń by polatać po nim we wszystkie strony to mi się nie chce. Wg loga Krzysiek coś tam dłubał pod koniec 2014.

4107
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 06 Czerwca 2016, 20:29:40 »
Nie słyszałem by VBO wpływało jakoś na rozjazdy. Tu nie wiem nawet co się porobiło, bo to nie jest brak wyświetlenia któregoś z rozjazdów składowych.

4108
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 06 Czerwca 2016, 19:55:04 »
Też sprawdziłem Macierzewo na Turkolu i ten rozjazd cały czas zachowuje się poprawnie.

4109
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 06 Czerwca 2016, 08:25:54 »
Bo Ra nie umiał zrobić. Chciał je pierwej dopracować na DL ale zawinął się przed faktem.

4110
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 05 Czerwca 2016, 23:19:34 »
Przy każdej wrzutce na repo sprawdzam pliki komparatorem. Po wgraniu tych t3d podświetliło mi całość prawie. Inna kolejność submodeli wystarczy by kontrola wersji głupiała. Aktualne pliki źródłowe są na eu07.pl/daily, ale jak tu coś namieszaliśmy, to wiele nie da.
Patrzę na log i mamy:
Sawi 5.12.14: Lampki maźnic podpięte pod kierunek oraz dodana lampka przetwornicy. Nad tym muszę jeszcze popracować. Eksperymentalnie kabina A.
Maciej 5.12.14: Poprawienie działania kontrolki przetwornicy.
i kolejna wrzutka to modyfikacje Włodka sprzed kilku miesięcy. Czyli wychodzi, że coś nie działało, skoro Maciej robił hotfixy i jedynie kabina A była modyfikowana.
W dzisiejszych plikach Włodka lampka przetwornicy działa w obu kabinach. Z opisanych różnic jedynie maźnice są pod szybkim a nie kierunkiem. Jak jest lepiej, nie mnie osądzać.

Strony: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 185