Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 185
4051
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
« dnia: 15 Czerwca 2016, 15:58:17 »
Ale zawsze fajniej ze zdjęcia kleić niż rysować. ;) Powstawiam czerwonego boxa dla testu exe i na tym się ludziki skończą przy takim odzewie.

4052
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 05 Czerwca 2016, 20:57:12 »
Addvalues na eventlaucherze właśnie może działać dziwnie i dlatego to chcę zastąpić rozwiązaniami w exe.

Kanał na starcie można ustawić na 9 i modyfikować eventem w przypadku braku rozkładu. Teraz tylko czy komenda jest skanowana albo czy można ją taką uczynić...

4053
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 14 Czerwca 2016, 22:07:03 »
Żaglówka będzie na tym wielkim jeziorze koło Grabówka-Lachów jak je obrobię w swoim czasie. Razem z poprawką żagla, bo widać, że testów nie przechodziła, ale to był mój pierwszy model. :D Ta rzeczka jest płyciutka. Przekrój koryta też może zmienię przy okazji.

4054
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 14 Czerwca 2016, 21:39:44 »
Dziękuję, działa wyśmienicie. Będzie trzeba na nią uważać przy kolejnej PC bo texturetool używa tego samego narzędzia co ja.
Jak patrzę na tą rzekę, to fajnie by jej było trochę linię brzegową zwichrować. Będzie wyglądać naturalniej a mapowania zbytnio nie zniekształci mam nadzieję.
Coś jest nie tak z jeziorami niektórymi. Mimo node -1 ładuje je na kilometr. Kwestia umieszczenia za terenem w e3d? Trzeba to obadać.

4055
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 14 Czerwca 2016, 19:30:51 »
Nic nie poradzę. Jeśli nie łamie pantografów i nie wykoleja, to nie jest to wina scenerii. Awarie lokomotywy nie są logowane. Musicie sami dojść co się psuje.

---------------
Poprawki wyzwalacza opisane w poprzednim poście.
Przeliczone normalne terenu, dzięki czemu nie ma "ufospotów" na nasypach.
Rozdzielone drogi od torów i okołotorowych trójkątów do osobnych scmów. Kilka wersji temu zjadło rzeki jako river. Nikt nie zauważył. :<
Konwersja rzeki między Grabówkiem a Lachami na trójkąty wraz z przekopem koryta, teksturą dna i przejściową brzegów. Widzę przynajmniej dwa miejsca wymagające poprawki mapowania w tym jedno zaraz pod mostem od strony Lachów. Cała woda  na scenerii dostała też szambiarską teksturę. Brzegi będzie trzeba zmapować z większym marginesem bo się zawijają przy rozmyciu w oddali.
Jest problem z teksturą grassdarkgreen4_stonesfinedarkgray1_tp.dds. Wrzuciłem do paczki wersję tga. Umie ktoś skonwertować na dds by nie miała kanału alfa? Wpływa to na filtrowanie i nie wyświetla się na terenie e3d. Mi się generuje błędna nvcompressem.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-drawinowo_140616.7z

4056
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 14 Czerwca 2016, 16:04:50 »
Nie ma to nic do scenerii. Log nie pozwala zdiagnozować co nawaliło w loku.

4057
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 14 Czerwca 2016, 15:15:08 »
4e-3 i 4e-4 importują sie zbugowane do maxa. Dają uszkodzony plik, strasznie niestabilny, na którym nie da się pracować. Z tego powodu nie mają podmienionych prędkościomierzy i nie będą miały dedykowanego lowpoly.

4058
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 14 Czerwca 2016, 12:49:53 »
Apropo składów, nie masz ochoty bardziej z sensem porozkładać loków w Grabówku? Stoją na torach pod szopą bez ładu i składu blokując rozjazdy. Poprawiłem kiedyś wygląd tej szopy, będzie trzeba machnąć e3d i dodać do paczki ze scenerią.
Obsadzenie ufospotów drzewami to żadne rozwiązanie. Trzeba się ich pozbyć i tyle. Na dekorowaniu też się nie znam, ale skoro maxa masz, to tylko zmysłu estetycznego potrzeba. Jak chcesz, to podzielę dekoracje obszarami i możemy równolegle po mieście zbudować. Dla mnie priorytetem jest oskryptowanie, więc do dekorowania cały czas się przymierzam dopiero.

4059
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 14 Czerwca 2016, 11:57:27 »
In every modern vehicle driver controls force/speed not rpm/current. Someone have to learn how those controllers operate and turn it into phisic model. It took few years for youBy to make asynchronous motor and they're still much more shallow than restistance controlled series-wound dc motors. Every major phisic change since decade is his work and he's just one person. Also let's say BR286, Maxima 40CC and Class66 have very little similarities afaik.

4060
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 13 Czerwca 2016, 23:59:36 »
No ja ani yB nic ci tu nie pomożemy. Musisz Grzesia nękać, bo to on dłubał przy PoKeys.

4061
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 13 Czerwca 2016, 23:36:39 »
You've insufficient processor. For now only thing you can do is lowering priority of python screen renderer thread. Write into eu07.ini "pyscreenrendererpriority lower". That should help, but refresh rate of onboard computer might become like one per few seconds making it almost useless. Please report how it works and also check if you have similar effect in et22-2000 (you have to turn on computer by shift+; if I remember right). Im gathering feedback how those settings work on different configuration and for now have reports only from one guy who had fps under 20.

4062
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 13 Czerwca 2016, 22:06:07 »
Test nocnego i ponownie wszystko w porządku. Najbardziej to zwalone normalne terenu dają po oczach.

4063
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 13 Czerwca 2016, 19:36:30 »
Try deleting dynamic/textures.ini and check installed vehicles again. If it won't help, attach dynamic/e186_v2/textures.txt.

4064
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z patchem 16.05
« dnia: 12 Czerwca 2016, 13:57:52 »
Tempomatu nie ma w żadnym wydanym pojeździe. Próbowałem znaleźć go w kodzie, ale nawet nie jestem pewien w którym miejscu to on.
Zasadniczo jeśli w asynchronie zdefiniujesz pozycję bocznikowania, to będziesz miał opcję ustawienia kagańca na aktualną prędkość, odcinającego siłę realizowaną jeśli spowodowałaby przekroczenie tej prędkości.
Programator masz opisany jako tako http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27740.0.html
Trzeba by to wszystko na wiki dać ale nie ma komu ani kiedy.

---------------
Quark sypie błędami. Ma autosany z ładunkiem, a nowy fiz nie ma deklaracji ładunku. Poprawiony fiz nad ranem na daily.

4065
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 12 Czerwca 2016, 23:14:35 »
Hmm.
EVENT LAUNCHED: wlodowice_wjazd2_check1 by et22-313
pr 1.00 0.00 = pr 1.00 *
Czyli źle bo powinien mieć wlodowice_mem2 * 2 *W momencie najazdu na pierwszą czujkę w tor2015, przebieg był zablokowany pod traxxa. Potem jednak wyzwolił sobie wjazd bez zatrzymania na tor2188 gdzie jest druga czujka. Musi być jeszcze jakiś syf w wyzwoleniach w torach. A działało bo traxx rozwiązał przebieg przed pierwszą czujką albo trzymał zablokowany podczas wyzwoleń tych lewych wjazdów.

Dobra, coś mam. Nie powinno być już tego błędu. Włodowice mogą wpuszczać wolniej i może być konieczność stawania bliżej semafora przy wjeździe na stój towarowym.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-drawinowo_130616.7z

Powrotny IC nocny ma złą godzinę w wyjeździe. Powinien mieć 0:30 a ma 1:30. Oprócz tego Włodowice zadziałały poprawnie a 2xEP05 AI poprawnie dojechały i wykonały oblot.
Kod: (sc3_events_noc.ctr) [Zaznacz]
417 --node -1 0 wdz-godzodjIC eventlauncher 37894 0 -15 -1 none 0129 wdz-godzodjIC none end //puszczanie icka o czasie
417 ++node -1 0 wdz-godzodjIC eventlauncher 37894 0 -15 -1 none 0029 wdz-godzodjIC none end //puszczanie icka o czasie

4066
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 12 Czerwca 2016, 20:38:56 »
Tylko że sceneria jest w trochę starszych klimatach. Wagony regioekspresu nijak tu nie pasują.

4067
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wiliś vs. Wiliś
« dnia: 12 Czerwca 2016, 20:20:01 »
Przy ilości klonów l053+całkowo byłaby to robota głupiego. Oczywiście nikt nie broni, gdy się znajdzie chętny...

4068
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 12 Czerwca 2016, 18:48:07 »
Śrubowy(1)+hamulec(2)+ukrotnienie(4)+przejście(16)+depotowy(-). Może Rainsted coś źle interpretuje. Zobacz 151. To to samo, a może lepiej rozpozna.

4069
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 12 Czerwca 2016, 15:35:46 »
W Grabówku mamy na sztywno 3 min postoju. Stał przed:
include ip/pkp/w4n.inc Grabówek#tor4end 2991.97 0 568.242 90.0 5.4 1.6 1 512 endwięc powinien czekać z odjazdem na sygnał zezwalający niby. Na pewno był to sygnał dla twojego pociągu? Choć o tej porze reszta pasażerskich skończyła bieg/dotacza się do Grodziska, więc nie powinna siać na radiu.
Reszta ok. Dziękuję za testy. Na przyszłość loga możesz spakować by wszedł jako jeden załącznik. Wiem, że sam kogoś opieprzałem o to, ale jak przekracza wagę to nie ma co wydziwiać.

4070
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
« dnia: 12 Czerwca 2016, 15:18:14 »
A na co ci fotoshop? Mi o surowe zdjęcia chodzi. Teksturę już sobie z nich skleję.

4071
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
« dnia: 12 Czerwca 2016, 14:28:21 »
Na obiecankach się skończyło. Podbijam temat. T-pose dowolnych pracowników kolejowych. Przymierzam się do powsadzania ludzików do kabin lowpoli i ogarnięcia tego w exe by sprawniej działało, ale nie mam tekstur.

4072
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 12 Czerwca 2016, 13:05:16 »
Wiem, ale już gdzieś mieliśmy tak napisane, więc w imię zgodności zostawiłem. No i stara jest bardziej plamą niż promieniem (nowa zresztą też). ;)

Smuga przy świetle dynamicznym ogarnięta.

4073
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 11 Czerwca 2016, 11:43:56 »
Dodane.

No i niestety przy świtaniu nie aktualizuje wzmocnienia smugi. Teraz dlaczego...

4074
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 12 Czerwca 2016, 10:10:17 »
No i to jest poprawny wynik. Pobawię się tym dzisiaj.
Autor stwierdził, że dobrym punktem na pivot przejścia będzie 1.304 m nad jego podstawą i w incu nie jest to nijak skorygowane... Te tabliczki pewnie mają tak samo. Przepraszam za zamieszanie.

4075
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 12 Czerwca 2016, 10:22:37 »
Dobra, mam błąd. Do scn zaincludowałem eventy dzienne zamiast nocnych. ;)

Kod: (drawinowo_noc.scn) [Zaznacz]
26 --include drawinowo/sc3_events.ctr end
26 ++include drawinowo/sc3_events_noc.ctr end
Po tej zmianie można testować wersję nocną z wczorajszej wrzutki. Może nigdzie indziej się nie walnąłem. Różnice to inne rozkłady co wymusza kilka zmian w czujkach i inne godziny wyzwalaczy czasowych. Największym problemem będzie pewnie skłonienie EP05 do sprawnej jazdy.

Co do semafora, to wygaszenie ma zaraz za odczytem. Znalazłem tylko tajemniczy event
node 800 0 tor403 track normal 99.731 1.435 0.25 -1 20 0 flat vis
rail_screw_used1 4 tpbps-new2 0.2 0.5 1.1
-18804.4 0.2 2637.51 0
33.277 0 0
-33.205 0 -1.662
-18704.7 0.2 2640 2.8
-1995
event1 rez408_shp
event2 drawinowo_o2_ustaw_s10_warunkowo
endtrack
Gdzie ten tor jest na szlaku kilka km za tym semaforem.
event drawinowo_o2_ustaw_s10_warunkowo multiple 1.0 drawinowo_o2_sem_mem drawinowo_o2_s10 condition memcompare * 40 0 endeventCzyli niby ma zmieniać na s10 jeśli postawi się s12/13? Dlaczego jest to w torze zamiast powiązania semafora ze stanem pierwszego semafora sbl? Przecież mamy takie ince.
Powiązany z sbl jest. Wydaje mi się, że miało to udawać aktualizację stanu przy zmianie sygnału na sbl. Trzeba by pomyśleć jak to rozwiązać w incach semaforów a nie tak.

4076
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 11 Czerwca 2016, 13:24:42 »
Na najbliższą wrzutkę planowałem tylko poprawki w Grodzisku, wydzielenie wnętrza tunelu z terenu e3d i rozbicie dekoracji tematycznie pod dalsze prace, ale można się za noc wziąć.
Jest problem z terenem przenikającym przez szlak odchodzący na południe w Drawinowie i z wygładzaniem nasypów na wschód od Grabówka. Będzie trzeba zobaczyć jak wiadukty na trójkątach się zachowują. Czy to wina eksportu z maxa czy konwersji na e3d. Najazdy do tunelu mają ciemny materiał. Trzeba by je wydzielić do mesha ściany przed tunelem by były jasne.

http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-drawinowo_110616.7z
Teoretycznie dostosowana wersja nocna (bez testu czy się gdzieś nie walnąłem).
Składy mające przelot przez Grodzisk Zachodni jadą na ten sam tor by sobie nie przestawiały rozjazdów na wschodniej głowicy.
Przetasowanie składowych pod dalsze prace.
Dodatkowe trójkąty przeniesione do terenu e3d (perony, podsypki, kozły).

Brutta nie dostały wjazdu do Włodowic. Stoją pod wjazdowym. Raczej nie ma co nocy jeździć dopóki tego nie ogarnę.

4077
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 11 Czerwca 2016, 17:49:29 »
Potraktuj to korektorem z podanymi wcześniej ustawieniami. Zobacz czy wpisy bochnia/bochnia_przejscie.inc pozostaną na poziomie peronu 0.8 czy zostaną przeniesione na poziom gruntu 0. Zakresami się pobawię ale już nie dziś.

4078
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 11 Czerwca 2016, 17:38:40 »
Poprawiłem ręcznie już, wiec nie wiem czy złapie, ale powinno, bo przed operacją też te elementy były na dobrych wysokościach.

4079
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 11 Czerwca 2016, 17:25:47 »
Widełki nastawione na 0.5:11.
[inc]
*
[tekstury]
grassdarkgreen4
asphaltgray1
brick-gray
per7plyty
[drogi]
0
[rzeki]
0
Przetwarzane drawinowo z testu (dziś będzie nowa paczka; w starej jest chyba tylko teren e3d). Nie łapie wszystkich bochnia/bochnia_przejscie.inc i niektórych tablic z nazwą stacji. Różnica między peronem a ziemią to 0.8 m.

4080
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 11 Czerwca 2016, 16:25:55 »
Jak korektor się zachowuje gdy pod obiektem znajdują się dwie warstwy uwzględnianych trójkątów? Mamy przykładowo kosz nad peronem i nad trawą pod peronem. Odnoszę wrażenie, że czasami łapana jest płaszczyzna niżej. Gdy mam je w osobnych scmach to załatwiło by sprawę puszczanie korektora na trawie, zaremowanie trawy, puszczenie korektora na peronach?

Strony: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 185