Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Stele

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
91
Publikacje / Wnętrza widoczne z zewnątrz dla lokomotyw typu 303e (EU/EP07)
« dnia: 31 Października 2016, 12:40:07 »
Przedstawiamy paczkę widocznych z zewnątrz kabin lowpoly dla lokomotyw serii 303e. Wszystkie trzy typy kabin posiadają dedykowane odpowiedniki. Nadpisywane są wszystkie tekstury lokomotyw (dodanie przezroczystości na szyby).

Wnętrza: Stele
Modyfikacja tekstur: jakol112, Stele




Wersja TGA/T3D dla deweloperów: tekstury (bez struktury katalogowej!) kabiny, poprawki maszynowni, poprawka ep07-424.

Dodane do repozytorium, rev. 1615, 1616. - @Stele

92
Bocznica / test
« dnia: 31 Października 2016, 21:49:31 »
test

93
Forum / Limit załączników
« dnia: 31 Października 2016, 22:02:15 »
W dniu dzisiejszym przekroczyliśmy 6GB załączników do wiadomości/avatarów/miniaturek. Zwiększyłem limit do 9GB.

94
Pomoc w tworzeniu / Style języków symkowych do notepada++
« dnia: 16 Października 2016, 16:37:25 »
Wrzucam swoje style. Nie są kompletne, więc jakby ktoś coś poprawił, chętnie podmienię.
W programie wchodzimy w edycję własnego stylu>import.
scn: podświetlanie składni głównie eventów.
t3d: zwijanie submodeli
log: kolorowanie kategorii wpisów
mmd: pełne kolorowania składni

95
Symulator / Sterowanie wentylatorami oporów
« dnia: 11 Października 2016, 19:43:30 »
W pojazdach oporowych mamy trzy tryby pracy wentylatorów. Brak, pracujące zawsze, automatyczne, zależne od prądu na oporach.
Te drugie na obecnym exe mają warunek jedynie na wybranie kierunku. Paranoja. Jak już mi to w oko wpadło, to bym poprawił by było do czegokolwiek użyteczne.
W jakich pojazdach występują wentylatory niesterowane z bocznika rezystorów? Jak są wtedy sterowane?

96
Na warsztacie / Figurka mechanika
« dnia: 08 Października 2016, 16:33:58 »
W pierwszej kolejności należy mieć zainstalowany patch 16.08 lub paczkę "wnętrza dla 4e".  Testujemy na exe 480 lub nowszym. Patch ma w sobie 481. Potem wypakowujemy załącznik i nadpisujemy pliki.
Figurka jest dodana do wnętrza 4e_2 czyli pojazdów 4e/4e-zez, 4e/4e-ep, 4e/4e-ep-zez.
16:41 nowa paczka. Była zła struktura katalogowa.

97
Wydział zamówień / Poszukiwany grafik do obróbki wnętrz 1XXa
« dnia: 03 Października 2016, 23:20:24 »
Jak w tytule. Mam zdjęcia kilku przedziałów i przedsionków wagonów 111/112/141a, nie ukrywam marnej jakości. Trzeba je obrobić do stanu nadającego się na teksturę lowpolyinterior. Paczki dostał Pierog_SU42. Proszę go o wstawienie linków. W przypadku braku odzewu sam poszukam ich ponownie w wolnej chwili. Umówione wynagrodzenie wynosiło dwie zgrzewki piwa i bilet lokalny w obie strony, czyli ekwiwalent jakichś 30 zł + "unoff" i dożywotnia chwała. Jest aktualne, jeśli kogoś to zmotywuje. Brak tekstury blokuje publikację.

http://eu07.pl/userfiles/21184/foto-Wag_-_111A_-_Wnetrze.rar (@lalek)
http://eu07.pl/userfiles/21184/foto-Wag_-_112A_-_Wnetrze.rar (@lalek)
http://eu07.pl/userfiles/21184/foto-110A-INSIDE.rar (@lalek)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-141a_przedsionek.7z
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-ic.7z

98
Symulator / Animacja drzwi fold
« dnia: 30 Września 2016, 13:52:47 »
Na grafice prawidłowe pozycjonowanie pivotów elementów drzwi do animacji fold. Przód pojazdu w stronę osi Y (po prawej).
Drugi screen bez kompresji: http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-fold.png

99
Bocznica / Bdmteeo.r i
« dnia: 29 Września 2016, 12:51:53 »
Minimalny czas testów do dnia 2016-10-06 12:51.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2016-10-13 12:51.

Plik o rozmiarze 1220 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/23180/Bdmteeo.r_i

Wiadomość wygenerowana automatycznie


100
Bocznica / 303e lowpolyinterior tga 1.7z
« dnia: 25 Września 2016, 19:25:50 »
ciach

101
Symulator / Sterowanie oświetleniem składu
« dnia: 24 Września 2016, 15:31:02 »
Chcę podłubać przy oświetleniu wagonów w z lowpolyinteriorem. Ma to być realizowane na etapie renderingu w dynobj. Na podstawie czegoś modyfikowany będzie wpływ oświetlenia zewnętrznego funkcją ogl na czas renderowania wnętrza i ładunku danego pojazdu, podobnie jak to ma miejsce przy zapalaniu świateł w kabinie prowadzonej.

Pytania do publiki: Od czego to uzależnić? Jak odróżniać wagony pasażerskie od towarowych? Te, które powinny świecić, od tych gnijących w krzakach? Jak nie świecić w całości kuszetek, a optymalnie i w części przedziałów pulmana?
Nazwa ładunku może być różna. Choćby 111a_v2 @Epka ma osobne ładunki dla 111a i 112a będących w tym samym folderze.

102
Baza infrastruktury / Światła drogowe
« dnia: 19 Września 2016, 21:31:07 »
Sygnalizacja świetlna SWARCO Futurit o średnicy soczewki 20 cm. W paczce inc z oskryptowaniem cyklu przykładowego skrzyżowania.

http://eu07.pl/userfiles/23180/swiatla_drogowe_1.7z

Dodane do repozytorium. Rev 1601.

103
Poszukuję schematów mechanizmu i animacji pracy semafora kształtowego. Chodzi głównie o cięgna przesłony latarni.
Dodatkowo proszę o zdjęcia teksturowe tarcz kształtowych ostrzegawczych i manewrowych.
Będzie też potrzebny dźwięk pracy mechanizmu pędniowego.

104
Forum / Aktualności
« dnia: 29 Lipca 2016, 12:36:11 »
Wszedłem z roboty (chrome win7) i widzę, że pod starymi buttonami jest napis "15 lat maszyny" i dwa linki. W domu (ff winxp) miga mi "15 lat maszyny" po odświeżeniu strony po czym mam tylko stare elementy. Myślałem, że to jakieś zbugowane animacje przejścia. Ramka ma stare wymiary i wszystko pojawia się w jednym wersie.

105
W exe 475 został dodany parametr przekaźnika nadnapięciowego.
Power: OverVoltProt=[bool]Po dodaniu tego wpisu działa on z nastawą:
Power: MaxVoltage=[real]
Zostało to dodane ze względu na wejście pojazdów z rekuperacją. Napięcie w sieci może wzrastać do 4 kV, co powodowało wyłączanie się pozostałych pojazdów wpiętych w sekcję. Nie wszystkie lokomotywy taki przekaźnik posiadają. Proszę w miarę posiadanej wiedzy wypisać pojazdy wymagające modyfikacji wraz z sugerowanymi nastawami, a dodamy wpisy do paczki.

106
Bieżące Symulatorowe / Tablice kierunkowe EN57
« dnia: 10 Lipca 2016, 11:59:53 »
Ra zmodyfikował model naszego najpopularniejszego wariantu en57 (6baii+6bbii) by miał tablice relacyjne nad czołem jednostki, tak jak jest to rozwiązane w en57-2000. Trzeba przeanalizować pliki scenerii i wypisać wszystkie relacje na których kursuje ten model. Potem przygotować odpowiednie tekstury. Jeśli ktoś się podejmie, model zostanie włączony do Paczki Całościowej. Póki co można go sobie pobrać przez betę linii 61 ze startera Rainsted. Wyekstrahuję sam model z archiwum i dołączę do tego posta.
----
nowhere.7z Poprawka pustej tablicy. Była w 32 bpp a wyświetlane są tylko w 24 bpp.

107
Dodane do repozytorium - @Stele 03.07.2016r.
Przedstawiamy paczkę widocznych z zewnątrz kabin lowpoly dla lokomotyw serii 4e. Dedykowane modele posiadają trzy z pięciu kabin. Pozostałych nie udało się poprawnie zaimportować do edytora 3d. Nadpisywane są wszystkie tekstury lokomotyw (dodanie przezroczystości na szyby).

Wnętrza: Stele
Modyfikacja tekstur: Pitek, Joachimowicz, Lelek, jakol112
Konwersja tekstur na dds: Pedrosiasty




Wersja TGA/T3D dla deweloperów: kabiny i tekstury zewnętrzne.

108
W przygotowaniu tekstury wymiennej lokomotywy niezwykle pomocne jest posiadanie siatki UV pokazującej każdy wierzchołek siatki modelu zrzutowany na układ tekstury. Od kiedy kleję tekstury mając podgląd na żywo w maksie, nie wyobrażam sobie pracy bez tego. Nie każdy jednak ma 3ds maxa i/lub skrypt importu modelu, więc proponuję by teksturowcy przed przystąpieniem do pracy wystosowali prośbę o wygenerowanie siatki modelu na którym chcą pracować i stosowali ją jako podkładkę podczas tworzenia tekstury.
Publikować je będę jako pliki png w rozdzielczości 4k (2k jeśli takie kiedyś zrobiłem). Wystarczy dać alfę na czarny i nałożyć nad swoją teksturę. Póki co wrzucam to co mam na dysku zrobione kiedyś do własnych celów.

http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-e186_repl1uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-e186_repl2uvtemplate.png (zeskalować do 2x1k)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-101d_uvtemplate.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/6dg_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-182cd_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-zaes_v2_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-3e4_mod_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-112e-a_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-303e-tv_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6bii_ra_uvtemplate.png (rb wydaje się mieć identyczny układ)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6bii_s_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-FALNS_436V_uvmap.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-4e-1xxx.png (EP07 budyń)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-162a_uvmap.png (stary dach)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-161a_uvmap.png (nowy dach)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-161a_new_uvmap.png (poprawiona pozycja okna w klopie)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6da_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wekk_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-201e_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-eu05_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-sn61v2_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-es_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-es5543_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408w_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wb_uv.png   
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wa_uv.png   
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wzas_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wc_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wa_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-443v_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-413s_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/foto-401ka_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-303d4_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57ra_uv.png Po zmianach tmj, tylko pudło, bo wywala się przy imporcie.
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57s_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57akl_ao+uv.7z
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57al_ao+uv.7z
https://eu07.pl/userfiles/23180/st45_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/401w_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/445w_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/060da_uv.png ST43
https://eu07.pl/userfiles/23180/609a_uv.png



W tym wątku nie komentujemy (od 11.05.2020).

109
Baza infrastruktury / Figura Św. Katarzyny
« dnia: 22 Czerwca 2016, 15:38:40 »
Figura patronki kolejarzy, stojąca przed wejściem na stację Wrocław Brochów.
Autorzy: Stele, joey (poprawki)

http://eu07.pl/userfiles/23180/figura_swkatarzyna.7z (t3d/tga)

Dodane do repozytorium.

110
Baza infrastruktury / Wiejski sklep
« dnia: 11 Czerwca 2016, 11:01:50 »
Dodane do repozytorium.
Model domu z narożnym sklepem ze wsi Biały Kościół.
Autorzy: Stele, joey (poprawki)

http://eu07.pl/userfiles/23180/wiejski_sklep.7z (t3d/tga)

111
Na warsztacie / Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 12:54:21 »
    Stan zastany zrobiony przez Ra:
    Istnieje komenda "Radio_channel X *" do umieszczania we wskaźnikach zmiany kanału, gdzie X jest numerem nowego kanału a drugi parametr nie jest używany. Po wykonaniu zmienia nr kanału używanego przez AI składu (obecnie kierownika pociągu jeśli używa radia).
    Istnieje zmienna określająca kanał wybrany na radiotelefonie przez gracza. Można nią sterować klawiszami "-" "=". Istnieje guzik wł/wył radiotelefonu. Istnieje lampka wł/wył radiotelefonu (jedyne używane póki co).

    Podczas analizy tego stanu dodałem napis do diagnostyki "RT:
[bieżący]([zadany])" gdzie bieżący jest kanałem ustawionym przez gracza a zadany przypisanym z eventu/używanym przez ai. Nie ma to obecnie żadnego wpływu na odtwarzanie dźwięków. Zmiany będę wrzucał na brancha https://github.com/antonisauren/maszyna/tree/radio a gotowe exeki do tego wątku.

Problemy do rozwiązania:
  • Mamy niezgodność numeracji. AI przyjmuje 1-8. Kabina 0-8 gdzie 0 to niby wyłączony, ale do tego jest osobna zmienna, więc po co tak?
  • Jak ustawiać kanał dla pojazdu bez rozkładu jazdy na manewrach? Skąd gracz i AI mają wiedzieć co obowiązuje na danej stacji?

Plany:
  • Dodać do eventu sound nowy parametr. W przypadku braku dźwięk będzie odtwarzany zawsze. Istniejący będzie odtwarzał go tylko na danym kanale. Odtworzenie na innym kanale niż wybrany będzie odtwarzało trzaski by zasygnalizować graczowi, że o czymś zapomniał.
  • Ograniczyć odtwarzanie kierpocia radiowego do stosowanego przez niego kanału.
  • Dodać ustawianie kanału na podstawie rozkładu jazdy. Z opisu posterunku AI będzie wybierać kanał na starcie symulacji/po otrzymaniu rozkładu.
  • Dodać animację nastawy kanału (Radmor) i wyprowadzić ją do pythona na ekrany (Koliber).
  • Dodać lampkę fali nośnej (świeci w czasie odgrywania dźwięku na wybranym kanale.
[li]Jakoś zrealizować wywołanie. Gdzieniegdzie mamy eventy na eventlauncherze "w" co może zostać by nie wprowadzać nowej mechaniki. Kontrola łączności powinna być zawsze inicjowana przez gracza bo na l61 gdzie to mamy, odgrywane jest kawałek przed wskaźnikiem co przy planowanym systemie zostałoby zaszumione.
[/li][/list]
I masa innych o których obecnie zapomniałem.

Nie ukrywam, że trzeba zacząć od poczytania jak komunikacja radiowa działa na kolei, bo średnio to ogarniam. Wszystkich chcących przybliżyć temat lub mających pomysły/życzenia zapraszam do dyskusji.

112
Publikacje / Tekstura SP42-260 z wnętrzem widocznym z zewnątrz
« dnia: 01 Czerwca 2016, 00:41:38 »
Dodane do repozytorium - @macius5991 01.06.2016r.
Przedstawiamy paczkę dodającą lokomotywom SP42 kabinę widoczną z zewnątrz. Zawiera nową teksturę SP42-260 ze skansenu w Chabówce oraz modyfikacje starszych tekstur lokomotyw o numerach 193 i 210. Paczka przeznaczona jest do używania wraz z Maszyną w wersji 16.05 (zgodność mmd).

Autorzy:
Zdjęcia: Woku, Hanys
Tekstura: Stele, Cozder, Hanys
Przystosowanie starszych tekstur: Cozder
Wnętrze: Stele




Wersja TGA/T3D dla deweloperów.
Screen HD.

113
Publikacje / Wagony REGIOekspres 161a/162a/163a
« dnia: 23 Lipca 2015, 14:57:12 »
Dodane do repozytorium.
Przedstawiamy wagony Przewozów Regionalnych 161a/162a/163a. Dzięki pracy wielu osób coś, co zaczynało jako konwersja z MSTSa, skończyło jako wyznacznik nowej jakości wagonów pasażerskich dla naszego symulatora.

Inspiracja i negocjator: ANDRZEJANDRZEJ ze sceny MSTS'a, hanys

Autorzy:
Pudło: szogun, hanys, youBy, Patrykos, Sawi, Stele
Wózki: Floyd, adsim (poprawki Sawi)
Tekstury: hanys, Sawi, Stele, Joachimowicz
Wnętrza: Stele
Dźwięki: youBy, MK1991

Funkcjonalność:
  • Możliwość jazdy jako pasażer (w starterze należy ustawić w wagonie obsadę Passenger i sprzęg 115 między wagonami). Po załadowaniu scenerii opuszczamy lokomotywę (niekiedy musimy ją samodzielnie uruchomić) i F5 wsiadamy do wagonu. AI przejmie kontrolę nad opuszczonym pojazdem i pojedzie zgodnie z nadawanymi sygnałami. Do poprawnego działania wymaga scenariusza w pełni przejezdnego dla AI, jak Bałtyk IR, Krzyżowa, Quark i L61 z wyłączeniem osobowych. Nie jest to w pełni stabilne i czasami może się zawieszać przy zmianie pojazdu.
  • Ekran relacyjny. Z rozkładu jazdy odczytywana jest stacja docelowa i w folderze pojazdu szukana jest tekstura o takiej samej nazwie. Jeśli nie zostanie znaleziona nie wyświetla się i tablica jest biała. W paczce znajduje się tylko tekstura "nowhere" wyświetlana dla składów bez rozkładu. W programach na potrzeby symulatora znajduje się szablon tablicy wraz z instrukcją obsługi, pozwalający szybko wykonywać potrzebne tekstury na użytek nowych scenariuszy i podmian taboru. Zachęcamy do dzielenia się swoimi tablicami dla istniejących w PC15.04 służb Interegio/wagonowych osobowych, a zostaną dodane do kolejnej paczki całościowej
  • Animowane drzwi boczne. Tymczasowo na animacji shift, przez co drzwi przenikają przez pudło. W przyszłości ulegnie ona zmianie na poprawną odskokowo-przesuwną, gdy ta zostanie zaimplementowana do exe. Patch 16.05 dodaje tym wagonom animację odskokowo-przesuwną. Póki co są to jedyne pojazdy w symulatorze korzystające z niej. Przygotowanie do animacji stopnia pod drzwiami i nastawy hamulca oraz odłącznika baterii.




Przypominamy że w paczce nie znajduje się model Cafe ze względu na brak wnętrza. Aby przyśpieszyć jego wydanie potrzebne nam są zdjęcia wnętrza na tekstury.

Wersja TGA dla deweloperów

114
Pomoc doraźna / AI-ogranicznik prądu rozruchu
« dnia: 14 Maja 2016, 13:09:03 »
Nasza EP09 uparcie nie chce przekraczać 600A. W fiz są tylko nastawy zabezpieczeń, ustawione znacznie wyżej swoją drogą. AI o ile mi wiadomo ma tylko ograniczenia osiąganych przyspieszeń w determinacji swojego zachowania, ale tu mamy as<0.3, więc nie powinno być problemu. Gdy mu ręcznie zbocznikuję silniki, że osiągnie z 750A to utrzymuje taką pozycję. Nie obniża prądu, nie wali w nagłe, nic, jedzie szczęśliwe. Ma ktoś pomysł czym spowodowane jest takie zachowanie? Przez to nie wykorzystuje pełnej mocy lokomotywy i nie chce mi trzymać rozkładu.

115
Wydział zamówień / Zdjęcia teksturowe kilku samochodów
« dnia: 12 Kwietnia 2016, 21:51:33 »
Potrzebuję zdjęć na tekstury następujących samochodów:
  • Volvo 850
  • Seat Ibiza
  • BMW 325
  • Ford Escort
Zasady takie same jak przy fotografowaniu lokomotyw, z tym, że dodatkowo proszę o zdjęcia maski/bagażnika od góry a i dachu jakby była możliwość. Stajemy przed pojazdem, łapy najwyżej jak się da i cykamy.
Modele znalezione na cadnav.com. Mają ~7k poli a jeszcze im uproszczę felgi, więc idealnie się na nasze potrzeby nadadzą. Mam też sporo innych pojazdów ale w formacie nowszego maxa. Chętnych do konwersji proszę o kontakt. Informacje do fizyki (parametry silnika, prędkości na poszczególnych biegach, przełożenie, droga hamowania) też mile widziane.

116
Publikacje / Leopard
« dnia: 01 Kwietnia 2016, 18:40:46 »
Tradycyjnie kwietniowo coś militarnego. Czołg Leopard 2A5 jako ładunek na platformy EAMS 401ZL.

http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-leopard.7z


117
Publikacje / ES64U4 Husarz
« dnia: 31 Marca 2016, 22:10:35 »


Lokomotywa EU44-006 wraz z kabiną do pobrania. Autorzy: ZLiE ITE WPSdM.

118
Poradniki / [MOD/TEX/SCN] Wideoporadniki maszynowej twórczości
« dnia: 25 Marca 2016, 19:57:25 »
Postanowiłem pobawić się w jutubera i ponagrywać co nieco ze swoich prac dla symulatora. Póki co tak ogólnie bardziej by przetestować technologię i zobaczyć jak to wygląda niż dla treści. W trakcie codziennych prac będę pokazywał fragmenty, które wydadzą mi się na tyle interesujące, by ktoś to chciał oglądać i mógł się z tego czegoś nauczyć. Podstaw modelowania nie przewiduje, jest tego pełno w internecie, raczej przy okazji będę szerzej omawiał wykorzystywane opcje i techniki.
Modelowanie
Tekstury
Jakieś uwagi i sugestie?

119
Ze względu na brak odbić i świateł wiązanych do dynamiców, od dawien dawna wszystkie elementy odblaskowe jak wskaźniki i znaki drogowe miały ustawione świecenie (selfillum). W nadchodzącym exe 475 wchodzi nowa smuga autorstwa youBy "ze starego spksa" stworzona z wielu płaszczyzn o różnym rozmiarze w różnej odległości od kamery odpowiednio filtrowanych z renderowaną sceną. Sięga na wskaźniki zawieszona na sieci trakcyjnej i momentami przepala tekstury obiektów pod spodem powodując, że czarne napisy na białym tle są nieczytelne aż do zejścia głównego snopa światła ze wskaźnika tuż przed czołem pojazdu. Efekt można zobaczyć na ostatnich wrzutkach do wątku exe 470+ na warsztacie.
Czy mamy wyłączyć świecenie wskaźników? Wiele z nich to kawał blachy maźnięty farbą i nawet odblaskowy nie jest. W dodatku świecenie z dala od źródeł światła nie jest zbyt realistyczne. Jednak oświetla jedynie pojazd gracza w widoku z kabiny, więc we freefly będą ciemne jak wszystkie inne obiekty otoczenia.

Ponad miesiąc powisiało. 24:3 dla wyłączenia świecenia co też uczyniłem.

120
Poszukuję, chcę zrobić / Kabiny widoczne z zewnątrz dla EU07
« dnia: 09 Marca 2016, 15:30:39 »
Krótka piłka. Znajdzie się ktoś do obróbki tekstur zewnętrznych, to podejmę się zrobienia kabin lowpoli do naszych siódemek. Okna nie są piksel w piksel, więc dla każdej tekstury trzeba ręcznie zaznaczyć obszar okien i nadać mu przezroczystość wedle gustu. Pracujemy oczywiście na tga (paczka 15.02+publikacje/repo). Mamy ileś wersji pudeł (4e/303e zez/tv/wiadra/ic...) więc proponuję zacząć od wszystkich tekstur dla jednego podtypu by w przypadku zaniku weny coś z tego było. Oczywiście można się podzielić pracą jakby było kilku zainteresowanych.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6