Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Stele

Strony: 1 ... 11 12 [13]
361
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 11:21:42 »
To dlaczego obserwować, zamiast współpracować? Gliwicki Krzyś ogarnąłby to, czego mi się nie chciało.

362
Forum / Odp: Ignorowanie / czarna lista
« dnia: 17 Lutego 2017, 15:28:13 »
Ja bym chciał opcję ignorowania na czacie dla odmiany.

363
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 13 Lutego 2017, 14:28:58 »
nazwa_textury_w_node_dynamic,1.ext
...
nazwa_textury_w_node_dynamic,4.ext
Działa tylko dla dynamic i wymaga jakiegoś znacznika w mmd w definicji modelu.

364
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 10 Lutego 2017, 15:21:15 »
S1 dodał się do kolejki i został wyzwolony. Sprawdził, że komórka semafora nie zawiera eventu ShuntVelocity i poszedł w alternatywę, czyli podanie S1. Wygląda na zabezpieczenie przed wygaszaniem tarczy i nie wysyła komendy rozprzęgania w żadnym razie.

Cytuj
Sa zdjeciami wskazowek na bialym tle, z alfa. I problem w tym ze pomalowana na czarno jest tylko ta czesc, ktora pasuje do alfy co do piksela.
Rozumiem. Problem będzie w wielu miejscach, bo raczej nikt z naszych grafików o tym nie myślał.

365
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Lutego 2017, 14:54:19 »
Jest to typ eventlauchera wyzwalany klawiszem w danym promieniu.
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Scenery.doc#node_.E2.80.A6_eventlauncher
Zwrotnice hardkodowane kiedyś były, ale zostały usunięte dawno temu.

366
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 06 Lutego 2017, 00:34:27 »
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg438785.html#msg438785

Podczas wczorajszej jazdy powrotnej spotkała mnie miła niespodzianka. Otóż przed wjazdem na stację w Grabówku zostałem (po raz pierwszy) skierowany na inny peron. I semafory po drodze (bodajże dwa) pokazywały odpowiednie sygnały.

[za to na przeciwnym torze, pod semaforem wjazdowym stały... 3 towary, jeden za drugim. Normalnie kolejowy traffic jam :D ]

Nie ukrywam - było to przyjemne urozmaicenie jazdy trasą znaną niemal na pamięć.

Niestety, dziś to już się nie powtórzyło.

Gdyby komuś chciało się dociec, jakie czynniki spowodowały wspomniane odchylenie - załączyłem skompresowany log z wczorajszej służby.

367
Wg tej tabelki to jedzie pod tunel_l (anglik13_bc), który jest przypisany co prawda ale do toru kilometr dalej. Tunel_too to tarcza dla semafora wjazdowego od strony Psiego Pola tunel_o. Jest koło wioski gdzie tory się rozchodzą. Jest przypisana do toru koło tarczy tunel_toa po przeciwnej stronie stacji. Jak widzisz Włosi by się tego burdelu nie powstydzili. Cud, że jakkolwiek to działa przy takich błędach. Zacznij od wywalenia ze \scenery\linia053\towos\torowisko.scm przypisań tych tarcz. I tak są one zbędne od lat. AI skanuje na taką odległość by widzieć semafor. A jakby nie widziało, to zwiększ mu prędkość początkową by się dotoczył i czekał na sygnał.

368
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 22 Stycznia 2017, 23:41:48 »
No to ciśnij Włodka o publikację. Unikalne malowania mają taryfę ulgową. Zawsze też jakiś miłośnik kompletowania ilostanu siódemek może się podjąć poprawek największych błędów w cudzych teksturach, tak by mogły być włączone do oficjalnego wydania.

369
Pomoc doraźna / Odp: Problem z teksturami kabin widocznych z zewnątrz.
« dnia: 19 Stycznia 2017, 23:05:22 »
Skopałeś kolejność instalacji dodatków. Musiałeś wgrać coś z czasów przed lowpoly zawierającego mmd mając już paczkę z teksturami wgraną wcześniej. Zawsze instaluj dodatki po dacie publikacji, bo potem są takie jaja.
303e jeszcze są na daily luzem. http://eu07.pl/daily/export/dynamic/pkp/303e_v1/ Ściągnij pliki mmd i nadpisz sobie w symku. Jak w 4e też masz problem, to już musisz szukać po archiwach.

370
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 03 Października 2016, 18:40:07 »
Wywal W4 albo zamień je miejscami z semaforem i sprawdź statystykę, czy to istotnie problem wskaźnika. A jeśli tak, to nos w driver.cpp i szukaj w czym problem, bo mądry się jeszcze nie znalazł.

371
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 03 Października 2016, 17:20:35 »
Trzy updatevalues o tej samej nazwie, to się nie wyzwala tylko jeden? O ile wiem łączenie eventów działa tylko dla różnych typów.
Problem z addvalues, na ile go rozumiem, polega na tym, że addvalues nie wysyła komendy w tor. Tu ani nie było addvalues, ani nie było komendy w tor, bo szła w semafor.
Co daje wysłanie trzech komend z rzędu w semafor, jeśli odczytujesz je dużo później, gdy i tak będzie tam ta jedna?
No potestujcie, ale śmierdzi mi szamaństwem. Na l61 miałem błąd niedawno, że AI nie chciało odczytać shunt 0 0 z semafora. Komenda była w jego komórce, AI skanowało semafor i stało jak głupie. Ręczne odpięcie wagonów złapało się jako przyjęcie komendy i dalej wszystko poleciało.

Spytałem się u źródła i sprawa wygląda tak:
Trzy UpdateValues się połączą. Łączenie działa na dowolną ilość dowolnych typów. Można tym robić Multiple wyzwalające ponad 8 zdarzeń bez drabinki odwołań.
Do toru nie wysyłał CopyValues i dlatego były te puste AddValues. Zostało to poprawione dawno temu.
Jest to kolejny błąd związany z W4. Komórka semafora za W4 czasami nie jest czytana. Ra to prowizorycznie obchodzi wstawiając dodatkową komórkę przed W4 tylko do wysyłania komend.

372
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 03 Października 2016, 09:53:07 »
Wymiękam. Nie dociera do ciebie jak działa podawanie rozkładu, to nie będę tego enty raz opisywał. Zrób po swojemu. Znajdź testerów. Uznają, że będzie lepiej to dodamy.

373
Pomoc w tworzeniu / Siatki mapowania UV taboru
« dnia: 25 Czerwca 2016, 13:28:24 »
W przygotowaniu tekstury wymiennej lokomotywy niezwykle pomocne jest posiadanie siatki UV pokazującej każdy wierzchołek siatki modelu zrzutowany na układ tekstury. Od kiedy kleję tekstury mając podgląd na żywo w maksie, nie wyobrażam sobie pracy bez tego. Nie każdy jednak ma 3ds maxa i/lub skrypt importu modelu, więc proponuję by teksturowcy przed przystąpieniem do pracy wystosowali prośbę o wygenerowanie siatki modelu na którym chcą pracować i stosowali ją jako podkładkę podczas tworzenia tekstury.
Publikować je będę jako pliki png w rozdzielczości 4k (2k jeśli takie kiedyś zrobiłem). Wystarczy dać alfę na czarny i nałożyć nad swoją teksturę. Póki co wrzucam to co mam na dysku zrobione kiedyś do własnych celów.

http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-e186_repl1uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-e186_repl2uvtemplate.png (zeskalować do 2x1k)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-101d_uvtemplate.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/6dg_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-182cd_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-zaes_v2_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-201e-w_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-3e4_mod_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-112e-a_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-303e-tv_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6bii_ra_uvtemplate.png (rb wydaje się mieć identyczny układ)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6bii_s_uvtemplate.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-FALNS_436V_uvmap.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-4e-1xxx.png (EP07 budyń)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-162a_uvmap.png (stary dach)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-161a_uvmap.png (nowy dach)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-161a_new_uvmap.png (poprawiona pozycja okna w klopie)
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-6da_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wekk_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-201e_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-eu05_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-sn61v2_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-es_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-es5543_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408w_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wb_uv.png   
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wa_uv.png   
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-408wzas_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wc_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-412wa_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-443v_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-413s_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/foto-401ka_uv.png
http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-303d4_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57ra_uv.png Po zmianach tmj, tylko pudło, bo wywala się przy imporcie.
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57s_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57akl_ao+uv.7z
https://eu07.pl/userfiles/23180/en57al_ao+uv.7z
https://eu07.pl/userfiles/23180/st45_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/401w_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/445w_uv.png
https://eu07.pl/userfiles/23180/060da_uv.png ST43
https://eu07.pl/userfiles/23180/609a_uv.png

374
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 02 Czerwca 2016, 19:39:21 »
Św. Katarzyno, wybacz. Trochę geometrię się poprawi, mapowanie też i będzie z ciebie godna figura.

375
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 03 Maja 2016, 09:28:59 »
Jedną z ciekawszych MaSzynowych podziemnych atrakcji była chyba Zegarynka (nie wiem, czy wciąż jest), która z prędkością v=60 km/h jeździła w kółko pod Manewrowem. Wydaje mi się, że służyła jako średniowieczny odpowiednik eventlaunchera, dziś to by chyba nie przeszło.
Jest, jest, nikt oskryptowania na poważnie tam nie tykał. :D

376
Bieżące kolejowe / Odp: Kupili naszą 424!
« dnia: 28 Lutego 2016, 21:56:56 »
Ja tam bym się ucieszył. W końcu jakiś oryginalny materiał na tex. Na różową SM03 ciągle czekam. ;)

377
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 24 Stycznia 2016, 13:28:33 »
Otwórz plik scenery/kaliska_posp.scn i w wersie 67
//$o - Pospieszny do Ostrowausuń myślnik. Wszyscy mamy rainsteda w trybie deweloperskim, a wtedy go wyświetla.

378
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 10 Października 2015, 21:36:52 »
Osobowy2:
Płot i dinusia z Krasiejowa ukradli.
36017;-10603 słupek hekto na peronie w Staniszczach.
Kochanowice, przejazd niezamknięty.
Przewody na linii WN nie pasują do izolatorów kolejnego przęsła po zrobieniu profilu pionowego. Trzeba będzie zrobić nowe słupy i rysować przewody jako linie.
Lisów, przejazd niezamknięty.
-15618;5091 Gnaszyn; brak słupa trakcyjnego.
Stradom. Wszystkie zdemontowane tory walające się po stacji lewitują 20-30 cm.

379
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 24 Września 2015, 12:57:13 »
24.09 osob1:
Na jedynce w Herbach Nowych stoi sobie latarnia na torach.
W27 na łącznicy do HS nie ma tekstury.
Missed texture: textures\pkp\w27_3.
Missed texture: textures\pkp\w8_v2\d3_6.
Stradomskiemu dworcowi trzeba zwiększyć widoczność. Wydaje mi się, że kiedy to robiłem albo przynajmniej miałem taki zamiar.
---------
osob2:
Dlaczego mamy rozkład z Opola skoro startujemy na torze odstawczym w Lublińcu?
Przejazd na zachód od Blachowni się nie zamyka.
W Gnaszynie wszystkie latarnie lewitują 20cm.
---------
osob3:
Herby Nowe -1660; 292 lewitujący zegar. -1643; 280 kolejny. -1669; 270 latarnia przebijająca wiatę peronową. -1694; 200 latarnia przebija schody na kładkę.
SHP przed lis_a nie działa czy raczej jest kilkadziesiąt metrów dalej jako lis_s.
3893; -3442 teren niezszyty.
Dojechałem tylko do Lublińca, bo okazało się, że pojazd którym jechałem nie miał kabiny B.

380
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 14 Września 2015, 01:48:58 »
Z tym autem, to dziwna sytuacja była, bo brzmiało jakby stało mi zaraz obok lokomotywy a nie mogłem zlokalizować żadnego pojazdu w okolicy. Zmieniało jednak częstotliwość dźwięku, więc nie mógł być to błąd z niewygaszeniem dźwięku przy ruchu kamery. Nie zwróciłem uwagi, czy skleiłeś drogi w skrzyżowania, ale jeśli tak, to z obecnych obserwacji nadal są one bardzo niestabilne. Transkey aż wywalił auta z Całkowa bo przez skrzyżowania gubiły sygnały i wypadały z trajektorii.
Nie wiem dlaczego Lubliniec miał tak słabe zasilanie. Sprawdziłem potem rozmiar sekcji i zasilacze, no i nie było tam nic niestandardowego. 2kA na wyłączniku sekcyjnym, czy ile tam było, spokojnie powinno wystarczyć na zasilenie trzech pojazdów toczących się przez perony jeden po drugim.

381
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 12 Września 2015, 16:44:44 »
L61 posp
Nigdzie nie działają przejazdy oprócz dwóch przed Stradomiem.
W Lublińcu pierdzi jakieś autko. Nic tam nie widać jednak.
Zasilanie w Lublińcu zdecydowanie za słabe. Pojedyncza lokomotywa wywala podstację.
Tarcze przed Jawornicą nie przypisane pod semafor.
Na wjeździe do Lisowa od Lublińca ostre przejście profilu pionowego.
W herbach załapałem przycinki symulacji przy wysokim fps. Nigdy wcześniej coś takiego nie występowało.

382
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 23 Lutego 2015, 10:52:14 »
@mac310. Wszystkie druty w okolicy logowanego punktu należą do sekcji Herby Stare. Może coś nie styka na głowicy i trzeba dodać zasilacz albo jawną definicję bieżni wspólnej. Zobacz jaki kolor ma to niezasilone przęsło w debugmode.

383
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 23 Lipca 2014, 18:48:43 »
Testując l053 cargo. Stałem sobie w Macierzewie czekając na wjazd kibla, shift+F6, alt+tab i czekamy na wyjazd. A tu nagle trach, jebudu, przywracam okienko i pół mojego jamnika leży w polu za Turowem.

Strony: 1 ... 11 12 [13]