Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joachimowicz

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17
451
Bocznica / Odp: Odp: test-EU07-019.rar
« dnia: 19 Listopada 2018, 12:22:53 »
Nie mam zamiaru się obrażać, jestem świadom tego co robię. Byłem w stanie określić ile czasu zajmuje wykonanie poprawki, ponieważ ją wykonałem. Miałem powody, żeby ich nie publikować tutaj.

Cytuj
gwarantuje Ci, że nikt poza tobą nie patrzy tak rygorystycznie na tekstury, a zwłaszcza nie patrzą tak zwykli gracze
Tak? Rozmawiałeś z nimi, że jesteś w stanie stwierdzić, że nikt, nigdy, nie znajdzie błędów, które znalazłem? Jakoś mi się nie wydaje.
Cytuj
Jak zgłaszasz tyle błędów to aż odechciewa się robić dalsze tekstury. Wniosek się nasuwa sam, jak chcesz to rób sobie takie siódemki bezbłędne, ale nie narzucaj innym po 30 błędów bo to tylko powoduje, że dalsze robienie tekstur staje się zbyt uciążliwe.
Czyli jak jedna osoba zgłosi 20 błędów to jest źle, ale jak 4 osoby zgłoszą po 5 błędów to jest lepiej? https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29247.msg458574.html#msg458574 Tutaj też była masa błędów, też były to pierdoły. No chyba, że wielkość błędu zaczniemy określać na podstawie tego ile pikseli zajmują. Różnica jest taka, że Stapox walczył do końca i przegrał nie dlatego, że "ktoś zgłasza pierdoły, nie chce mi się ich poprawiać, chociaż mógłbym, bo mam umiejętności, żeby je poprawić". Przegrał, bo takich umiejętności mu brakowało. Tutaj nie ma tego problemu. Dobrze, w takim razie przepraszam, że zgłaszam błędy. Jakby się zastanowić, to cały test dodatków jest uciążliwy. Twórca robi teksturę, a jacyś ludzie śmią twierdzić, że znajdują się na niej błędy, że w pół godziny można sprawić, że będzie wyglądała trochę lepiej. W tym momencie mnie łzy wzruszenia zalały oczy.
Cytuj
To nie jest na pokaz, tylko do jazdy gdzie większość czasu spędza się w kabinie, a sie patrząc pod lupą.
Skoro nie jest na pokaz, to w takim razie marnujesz czas, bo do jazdy ludzie mają 50 innych zielonych siódemek.
Cytuj
Więcej czasu zabrało ci nasmarowanie tego postu niż poprawienie tego. Jaki w tym sens? Logika?
Logika jest bardzo prosta. Pora żebyś nauczył się poprawiać swoje błędy, żebym nie musiał po 3 razy Ci powtarzać, że czoło jest niebieskie, a reszta fioletowa, żebyś przestał pisać "to może sam to poprawisz".
Cytuj
Jakoś innych lokomotyw tak nie testujesz tylko uparłeś się na moje 07. Przypadek? Powie ci to każdy że w tym aspekcie coś z tobą nie tak.
Więc sugerujesz, że uparłem się na Ciebie? Może dlatego, że tylko Ty robisz siódemki? https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30891.0.html https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30831.0.html https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30283.0.html Może tak dokładnie testuję siódemki, bo kilka ich zrobiłem i wiem co można zrobić lepiej?
Cytuj
Przetestuj też cos innego niż siódemka, i zrób też coś innego niż siódemka. No chyba że stać Cię tylko na siódemki, które tak "doskonale" kleisz.
Agresja jest tutaj zbędna, podobnie jak przechwalanie się tym kto ile czego zrobił. Jak nie podobają Ci się moje siódemki, to może najpierw sprawdź czy nie zrobiłem czegoś oprócz ich.

452
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Listopada 2018, 11:38:46 »
ET22-1160 - czoło + dwa boki
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-ET22-1160.7z   85.78 MB

454
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 05 Listopada 2018, 10:17:17 »
Wagon Zagkks - bok + czoło słabej jakości
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Zagkks.7z   29.01 MB

455
Zdjęcia infrastruktury kolejowej (kontener z piaskiem, sygnalizacja, budka). W archiwum jest jeszcze film z którego prawdopodobnie można wyciągnąć dźwięk.

https://tinyurl.com/yc58sg8e

456
To może zacznij robić rzeczy, do których już są zdjęcia i wymiary. Tego nie brakuje. Jak Ci mało to na jutro postaram się ogarnąć kontener z piaskiem.

457
Masz jakiekolwiek doświadczenie w dziedzinie modelowania?

458
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 31 Października 2018, 00:59:30 »
Wagon Eamos - Bok + czoło pod kątem z lewej i prawej
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Eamos_1.7z   45.43 MB

Wagon Eaos - Bok + czoło pod kątem z lewej i prawej
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Eaos.7z   27.59 MB

Wagon Flls - Bok
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Flls.7z   22.17 MB

Wagon Fas - bok
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Fas.7z   29.44 MB

459
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 20 Października 2018, 14:16:04 »
Wagony Eas-y Bok + Czoło
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-PolakWegierDwaBratanki.7z   57.85 MB
EU07-1526 Bok + Czoło
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-EU07-1526.7z   27.65 MB

460
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Października 2018, 10:50:37 »
ET22-1008 Dwa boki + czoło + detale
http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-ET22-1008.7z   105.20 MB

461
Pomoc doraźna / Odp: BAŁTYK sm42 stonka PROBLEM z MIZJĄ
« dnia: 16 Października 2018, 12:10:05 »
Od przegrzania się lokomotywy do tej pory nic się nie działo. TMJ chyba nic nie ruszał więc powinno być po staremu. Opis problemu wskazuje ewidentną winę padnięcie baterii. Wciśnięciu przycisku x tuż po rozruchu powinno rozwiązać problem.

462
EU07 Simulator English forum / Odp: Few problems found
« dnia: 13 Października 2018, 21:12:27 »
- You have to turn on hasler by pressing key ,
- You can roam around in pause, but only in debug mod. You can turn on debug in game by pressing ctrl + shift + f12

gl33 version bugs are known.

463
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 19:54:06 »
Skoro nie ma co podpiąć do Rail Polska to, zamiast wskrzeszać trupy, proponuję zrobić zdjęcia na tekstury, żeby ktoś zdolny mógł z nich zrobić tekstury na nowy model.

464
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Września 2018, 13:07:07 »
Tym razem zdjęcia jedenastu wagonów Simms. Pogoda dopisała, skład stał bez podpiętej lokomotywy, więc zdjęcia są stosunkowo dobrej jakości. Czoła będzie trzeba dosztukować, ale to nie powinno stanowić problemu.

http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-The_Simms_11.7z   93.57 MB

Wagon Eamnoss 31 51 5841 397-3 - Bok. Czoła niestety nie ma, class 66 okazał się szybszy w wyścigu na milę.

http://eu07.pl/userfiles/23148/foto-Eamnoss_397-3.7z   34.37 MB

466
Bocznica / Odp: test-101d-041.rar
« dnia: 22 Września 2018, 22:14:27 »
To już nawet nie jest śmieszne. Edytowałeś wyłącznie kilka rzeczy (link). Każdy jeden element, jest [zepsuty] totalnie. Zgarniacz, który modyfikowałeś wygląda dobrze... bo jest skopiowany z siódemki i nie pasuje do SP42. Moim zdaniem należy Ci się ostrzeżenie za to, że obraziłeś co najmniej dwie osoby tą teksturą, poprzez niewymazanie ich jako autorów. Ci ludzie nigdy nie podpisaliby się pod takim czymś. Nie potrafisz nawet zamalować prostokąta, żeby tego nie spieprzyć. Dzieci w pierwszej klasie potrafią to zrobić. U Ciebie zostają piksele, które potem będą się rozciągać przez to, jak mapowane są niektóre elementy. Może warto najpierw zapoznać się z jakimiś poradnikami robienia tekstur zamiast marnować Twój i nasz czas.


Spokojniej, trochę kultury, każdy od czegoś zaczyna. Przynajmniej nie od ickowej siódemki.
Matek123

467
Pomoc doraźna / Odp: Białe tekstury
« dnia: 04 Września 2018, 19:41:08 »
Wyłącz debugmode w rainstedzie lub bezpośrednio w grze kombinacją klawiszy ctrl+shift+f12.

468
Bocznica / Odp: test-linia053 noc.7z
« dnia: 02 Września 2018, 09:22:56 »
Dziwnie też wygląda eszelon. Jeszcze się nie spotkałem z eszelonem z wagonem osobowym w środku składu. Zwykle są albo na jednym końcu albo na obu końcach składu.

Co prawda odpowiedź już padła, ale nadarzyła się okazja, żeby utwierdzić w przekonaniu.

Nie ma co kisić modyfikacji, tylko w wolnym czasie jeszcze bym dopracował, tym bardziej, że zajmujesz się L053. Takie małe spostrzeżenie z mojej strony. Przez kilka lat miałem nieprzyjemność dojeżdżać do szkoły pociągiem. O ile na pociągach pospiesznych obłożenie na peronach jest raczej regularnie spore, o tyle na osobowych jest trochę inna bajka. Kiedy jechałem pociągiem rano, perony były pełne ludzi. Kiedy wracałem, często i gęsto późnymi popołudniami, nawet wieczorami, to na peronach zazwyczaj były pojedyncze osoby. Wyjątkiem była jedna mała, silnie uprzemysłowiona miejscowość. Warto się nad tym zastanowić.

//Proszę zmniejszyć wagę obrazków do wymaganych regulaminowych 250 kB. RoboBatman.

469
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 07:21:25 »

470
Tabor / Odp: Nieosiągalny WM-10
« dnia: 11 Sierpnia 2018, 22:40:41 »
Twoje wyjaśnienie ma się nijak do opisanego problemu. Nie ważne co wstawię, jeżeli ma obsadę headdriver, to powinien być widoczny w starterze, a jedynym efektem ubocznym powinna być niewłaściwe funkcjonowanie symulatora. Rozumiem nagonkę, że „skład nieprzeznaczony do prowadzenia, to go nie prowadź”, ale jakby chciał zrobić mini węglarki, to też byś mu powiedział, że nie widać go w starterze, bo węglarka nie jest przeznaczona do prowadzenia? Skład ma dobrą obsadę, nie widać go w starterze i nie ma to związku z tym czy pojazd jest przeznaczony do jazdy, czy nie. Może warto się zastanowić jak pomóc osobom z takim problemem, bo to nie pierwsze takie zgłoszenie ostatnimi czasy.

471
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 10 Sierpnia 2018, 05:47:00 »
Były filmy, na których pojazdy z napędem asynchronicznych brzmiały jak trio smyczkowe. Tutaj coś podobnego uzyskane dzięki poślizgowi, przyspieszeniu symulacji i bocznikowi na ET22. Niestety obraz się posypał.


472
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 10 Sierpnia 2018, 01:42:38 »
Takie pierdzielenie. Znasz sławnych piłkarzy, którzy nie korzystają z sukcesu i nie grają w reklamach? Dramat był dekadę temu. Teraz nie jest źle. Na tegorocznych mistrzostwach zagraliśmy padakę (chociaż samo dostanie się na mistrzostwa jest jakimś sukcesem, niektórym się to nie udało [patrz Włochy, Holandia]), ale 2 lata temu było na co patrzeć. Przykładowo

473
W którymś pojeździe musisz mieć ustawioną obsadę headdriver. Inaczej rainsted nie będzie Ci przedstawiał ich jako składy do jazdy.

474
Na warsztacie / Odp: Graficzny Interfejs Użytkownika
« dnia: 05 Sierpnia 2018, 16:40:58 »
Prędkość, ciśnienie, pozycja nastawnika, stopień hamowania, czuwak, shp, są podane pod F1. To menu jest skromne, nie ma nadmiaru informacji, jest po prostu praktyczne, wpisujące się w Twoje wytyczne.

475
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 05 Sierpnia 2018, 10:01:04 »
Inne scenerie działają, ale te które wymieniłeś potrzebują więcej pamięci. Loga, który rozwiałby wszelkie wątpliwości, nie załączyłeś. Prawdopodobnie brakuje Ci ramu. Ten scenariusz zajmuje po załadowaniu ponad 2.5GB. Także warto sprawdzić czy sytuacja się nie polepszy, gdy pozamykasz zbędne rzeczy.

Dodatkowo, warto do eu07.ini dorzucić ograniczenie wielkości tekstur.
maxtexturesize 2048
Jakość nie będzie jakoś zauważalnie gorsza, a zużycie pamięci przez scenariusz nieco się zmniejszy.

476
Bocznica / Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 20 Lipca 2018, 21:47:51 »
To może pora zainwestować w coś lepszego? Na serwisach aukcyjnych jest masa ofert, na których można dorwać coś lepszego za pół darmo. Inną alternatywą jest pozostanie na obecnej paczce. Nie możesz wymagać aby rozwój graficzny symulatora stanął w miejscu, bo procentowi graczy nie pójdzie gierka. Cały czas idziemy do przodu, coraz więcej graczy ma coraz lepszy sprzęt. Patologią byłoby stanie w miejscu i niewprowadzanie znaczących zmian, bo ktoś ma sprzęt z 10 lat.

477
Jakiś czas temu czytałem temat, w którym u kogoś wystąpił problem z błędem dźwięku, jednak nie mógł tego zaprezentować, gdyż fraps nie nagrał mu dźwięku. Do tej pory jedyny problem z dźwiękiem występował przy włączonym przyspieszonym tempie. Na exe do 629 nie zaobserwowałem tej przypadłości przy normalnej jeździe, na exe 711 i owszem.



479
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowy Gagarin
« dnia: 03 Lipca 2018, 14:03:15 »
Choćby najuprzejmiejsze pytanie zadane enty raz będzie odebrane negatywnie. Twoje pytanie dodatkowo jest bezsensowne, bo co niby autor ma odpowiedzieć? „Jaki jest stan prac i szanse na wydanie w niedalekiej przyszłości” Stan prac jest taki, że się robi. Teoretycznie można odpowiedzieć, że zostało do poprawienia to, to i to, ale każdy kto poświęcił choć trochę czasu nad tworzeniem dodatków wie, że stan prac jest niemierzalny. Zarówno powiedzenie, że zostało niewiele do zrobienia, jak i powiedzenie, że zostało dużo, nie stanowi żadnej informacji dla pytającego. A szanse na wydanie zawsze są takie same. 50/50, albo się uda, albo nie uda.

480
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Lipca 2018, 13:04:56 »
O nie! Przestali czytać swoje tekstury! :(

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17