Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Technik

Strony: [1] 2 3 4
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Katastrofa w Drawinowie
« dnia: 06 Lipca 2015, 22:50:58 »
No tak, na Drawinowie wleczemy się za towarowym, ja tego wleczenia unikam stając na minutę na Grabówku Wsi... Miałem też dwie "katastrofy" - raz S2 (przy 160) zmieniło się na S13, nagłe nic nie dało, wykolejka, a drugi raz na rozjazdach wyjechał z boku towarowy.

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 06 Lipca 2015, 12:05:06 »
Dobra, zobaczę co da się zrobić. Na razie ze względu na brak możliwości eksportu udało mi się zrobić całą stację Poznań Górczyn. Teraz czas na Poznań Główny... Jeszcze jedno pytanie - czy jeżeli mam układ torowy szlaku Poznań Junikowo->Główny, mogę go wyeksportować do 3dsa, "ozdobić" (drogi, teren, sygnalizacja, przejazdy, includy itd) i potem kontynuować pracę nad układem torowym w Rainstedzie dalej, tzn. Główny->Garbary->Wschód->Antoninek? Da się to potem w 3dsie połączyć? Można też wpisać z ręki współrzędne punktów toru?

A, jeszcze jedno, na Poznaniu Główny zdjęcia z Geoportala są niewyraźne, jakieś takie stare... Da się użyć tych z Googla?

Oto różnica:

(załącznik)

3
Bocznica / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 06 Lipca 2015, 11:51:44 »
Dobra, zobaczę co da się zrobić. Na razie ze względu na brak możliwości eksportu udało mi się zrobić całą stację Poznań Górczyn. Teraz czas na Poznań Główny... Jeszcze jedno pytanie - czy jeżeli mam układ torowy szlaku Poznań Junikowo->Główny, mogę go wyeksportować do 3dsa, "ozdobić" (drogi, teren, sygnalizacja, przejazdy, includy itd) i potem kontynuować pracę nad układem torowym w Rainstedzie dalej, tzn. Główny->Garbary->Wschód->Antoninek? Da się to potem w 3dsie połączyć?

A, jeszcze jedno, na Poznaniu Główny zdjęcia z Geoportala są niewyraźne, jakieś takie stare... Da się użyć tych z Googla?

Oto różnica:



Reg. obowiązki 2.
Proszę napisać raz jeszcze wiadomość i umieścić grafikę jako załącznik, bo w tej chwili jest to nieczytelne.
Benek

4
Na warsztacie / Odp: Przenoszenie MaSzyny na MSVS/Clang
« dnia: 17 Czerwca 2015, 17:15:06 »
Ja jakiś czas temu zacząłem tłumaczyć fizykę z Pascala na C++a, choć odzew w sprawie czy ktoś te kody użyje był zerowy więc zaprzestałem. Tak więc, czy teraz tłumaczenie będzie przydatne?

5
Czy mechanicy ruszając EU07 czy EP09 bocznikują pierwszą bezoporową czy lecą na drugą grupę na oporach od razu? I jeszcze jedno, czy stojąc powiedzmy w peronie stoi się na składzie zahamowanym czy odhamowanym, jeżeli zahamowanym to pomocniczym czy zespolonym?

6
Bieżące kolejowe / Odp: Kran hamulcowy ED250 (Pendolino)
« dnia: 12 Czerwca 2015, 10:47:06 »
Czyli na pierwszej pozycji hamowania, nawet podczas postoju nie zwali powietrza?

7
Bieżące kolejowe / Odp: Kran hamulcowy ED250 (Pendolino)
« dnia: 11 Czerwca 2015, 13:32:53 »
Właśnie to czego nie jesteś pewien mnie najbardziej interesuje, i poza tym czy ED uruchamiane jest elektrycznie (tak jak w EN57Axx) czy pneumatycznie (kran obniża ciśnienie w PG, reaguje czujnik i hamuje, jak w dziewiątce).

8
Bieżące kolejowe / Kran hamulcowy ED250 (Pendolino)
« dnia: 10 Czerwca 2015, 22:52:32 »
Jaki kran hamulcowy ma ED250 i w jaki sposób odbywa się hamowanie ED? Rękojeść na drodze elektrycznej uruchamia ED czy, tak jak w dziewiątce jest to robione na drodze pneumatycznej? Do jakiej prędkości można hamować ED? Później można użyć EP czy trzeba tradycyjnym pneumatykiem?

9
Bieżące kolejowe / Odp: Czy to możliwe (SKMT)
« dnia: 10 Czerwca 2015, 22:49:38 »
No, faktycznie, poprawiło mi to humor "poszedł do kabiny zatrzymywać pociąg bo wjeżdżaliśmy na stacje Sopot" :) . Śmieszne musiałoby to być gdy mechanik wydając monety za bilet w konduktorskim patrzyłby przez szybe wypatrując W16 i zbijał czuwak łokciem...

10
Bieżące kolejowe / Odp: Czy to możliwe (SKMT)
« dnia: 06 Czerwca 2015, 22:00:32 »
To tak jak z paniką "pociąg przejechał na czerwonym" z 6 czy dalej wagonu... No dobra, to chyba się tam zarejestruję i napiszę że, po prostu gość gada BZDURY...

11
Bieżące kolejowe / Odp: Czy to możliwe (SKMT)
« dnia: 06 Czerwca 2015, 13:34:31 »
Czyli tekst wymyślony?

12
Bieżące kolejowe / Czy to możliwe (SKMT)
« dnia: 06 Czerwca 2015, 11:32:55 »
Ostatnio znalazłem taką "opinię" kogoś: http://forum-gdansk.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?t=88451 . Oto cytat:

Cytuj
2. Małe Przestraszenie

Gdy pociąg ruszył ze stacji Wyścigi, do drzwi przedziału służbowego ustawiła się kolejka chętnych po bilety. Niedługa, stanowiły ją prócz mnie tylko dwie jeszcze osoby, jedna przede mną, jedna za mną. Ale już pierwsza osoba najpierw musiała odliczyć drobne, co zajęło jej tyle czasu, że konduktor/kasjer/motorniczy w jednej osobie porzucił nas i poszedł zatrzymywać pociąg, bo już wjeżdżaliśmy na stację Sopot.`Wtedy właśnie odkryłem, że tam działa TYLKO JEDNA JEDYNA OSOBA, która zamiast skupić się na pilnowaniu, czy droga przed nami jest pusta, ruszaniu i zatrzymywaniu pociągu, najlepiej bez pasażerów przytrzaśniętych w pół drzwiami, musi jednocześnie sprzedawać bilety. By sprawdzić me odkrycie, zapłaciłem za mój bilet (wart 3,60zł, byłby wart dwakroć tyle, jeśli bym przyznał że ruszałem z Oliwy, nie przez odległość, tylko dlatego, że w Oliwie jest kasa) banknotem 50 zł. Konduktor poszedł po resztę, a ja mogłem wstawić głowę do jego kanciapy i upewnić się, że jest tam całkowicie sam. Że za każdym razem, gdy podchodzi do drzwi swego przedziału służbowego, pozostawia kabinę motorniczego NIEOBSADZONĄ. Przestraszony wziąłem swój bilet i poszedłem do swego roweru, odpiąłem go i przeprowadziłem na drugi koniec wagony, po to tylko, by przekonać się, że w przedziale dla pasażerów z większym bagażem, rowerami i wózkami, zwanym obrazowo rzeźnią, trwa w najlepsze libacja i palone są papierosy. Cofnąłem się więc o dwa wyjścia, przypiąłem rower do wyjścia naprzeciw tego, które się otwierało i siadłem, otwierając książkę, by uspokoić nerwy.

3. Przerażenie

Po chwili ktoś szybko przeszedł koło mnie. To był kolejarz/motorniczy/konduktor/kasjer, a pociąg był w pędzie, między stacjami. Kolejarz zatrzymał się zaraz koło mnie i wyjął z oprawy sufitowej migającą świetlówkę, z którą wrócił na przód. Widocznie ktoś się mu na nią skarżył. Świetlówka była blisko DRUGIEGO KOŃCA SKŁADU. W czasie tej interwencji pociąg jechał jak statek-widmo, jak legendarny Latający Holender, bez żywej duszy za sterem. Gdyby ktoś na drodze zechciał rozpalić ognisko, zatrzymać ciężarówkę, zdemontować most, pociąg wjechał by w przeszkodę. Do samej Gdyni nie mogłem się skupić na lekturze. Rozmawiałem tylko o zdarzeniu z współpasażerami, których moja wytrzeszczona mina rozbawiła. Komentowali, że widocznie rzadko jeżdżę SKM, skoro takie zdarzenia mnie dziwią.

To możliwe że nie jechał żaden kierpoć? Że maszynista zostawił nieobsadzoną kabinę? Doszedł na drugi koniec składu w czasie jazdy i czuwak ani SHP nie zatrzymał?

Reg. obowiązki 11.
Znacznik code służy do wyświetlania kodu, a nie cytowanych treści. Od tego jest znacznik quote. Poprawiłem.
Benek

13
Bocznica / Odp: Dyskontpack
« dnia: 28 Maja 2015, 14:07:04 »
Będzie mi potrzebne Netto, mamy gdzieś model?

W dziale Publikacje nie dyskutujemy. Wyślij PW do autora. Bocznica.
Benek

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 26 Maja 2015, 21:17:28 »
Dzięki za podpowiedź, wstawiłem za zwrotnicą krótki odcinek prosty, potem łuk i jest OK.

  Dodano: 28 Maja 2015, 14:04:23
Pousuwałem wszystkie "kanciaste łuki" cały pbocz Poznań Rudnicze wydaje się być zrobiony równo, na kierunkowych. Nie mogę jednak wyeksportować scenerii - sceneria eksportuje się tylko gdy odznaczę podsypki, w innym wypadku wyskakuje "atan2 error".

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 26 Maja 2015, 14:37:33 »
Ale dalej mam problem z łukami ze zwrotnicy w tor... Może mi ktoś opisać jak przypisać tą linie kierunkową dokładnie do zwrotnicy?

16
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 26 Maja 2015, 13:22:16 »
Chyba to jest najlepsze rozwiązanie, czemu niby uciążliwe?

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 24 Maja 2015, 15:22:36 »
A nie można po prostu zrobić trzech dróg (jedna droga jako jeden pas) tak aby to wyglądało jak trójpasmówka?

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 23 Maja 2015, 00:05:32 »
Widzę że robisz linię 356, moglibyśmy się dogadać, w ramach mojego projektu na pewno powstanie aglomeracyjny odcinek (Poznań Główny -> Poznań Garbary -> Poznań Wschód "trójką" i od Wschodniego 356 Poznań Karolin -> (.......) -> Murowana Goślina), w przyszłości do Gołańczy (granica woj. Wielkopolskiego), jeżeli zrobisz "kujawski" odcinek to można by połączyć i uzyskać pełną 356.

Spróbuję z tą kierunkową, zobaczymy co się da zrobić.

@Stele: Dlaczego nie da się zrobić trójpasmówki? To jedna z poznańskich arterii więc bez niej szlak byłby nierealistyczny, możnaby było wstawić ew. jako include zdjęcie wielkiego korku jak nie da się drogi z jeżdżącymi "puszkami" zrobić... A co do tego wiaduktu, to w Rainstedzie kombinować czy w 3DS?

19
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 22 Maja 2015, 21:30:30 »
Co to znaczy "czy jest przywiązana"? To coś da?

Z screenem chodzi o to skrzyżowanie? Reupload: http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-poznan_glowny_wiad_hetmanska.JPG . Zaraz poszukam czegoś w lepszej jakości, może ktoś z Pyrlandii będzie wiedział o co chodzi...

EDIT: zrzuty ze Street View skrzyżowania:

http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-hetm1.png
http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-hetm2.png
http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-hetm3.png

20
Bieżące Symulatorowe / Odp: Rainsted - promienie łuków
« dnia: 22 Maja 2015, 21:14:47 »
OK, dzięki, w przypadku łuku z toru w tor nie ma problemu, wystarczy oba tory (tor przed łukiem i za łukiem) zaznaczyć jako linia kierunkowa (na zakładce linie kliknąć Ustaw jako linię kierunkową), dodać tor pomiędzy nimi i przekształcić w łuk o określonym promieniu na zakładce Napraw i wszystko jest OK. Problem jest jednak gdy próbuję zrobić łuk z kierunku zwrotnego zwrotnicy do toru, tak jak na screenie tu: http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-poznan_gorczyn.png .

I tym sposobem sporą część Poznańskiego Węzła Kolejowego mam ułożone, w celu ustawienia semaforów, wskaźników, budynków, terenu itd muszę wyeksportować do 3DSa? I jeszcze jedno, jak "odrysować" do symka to skrzyżowanie: http://www.kolej.poznan.c0.pl/infrastruktura/poznan_GL/HCP/slides/2007-08-11.219_poznan_gl,hetmanska.JPG (szlak który robię przebiega tam "górą").

21
Bieżące Symulatorowe / Rainsted - promienie łuków
« dnia: 22 Maja 2015, 15:40:36 »
Kontynuując projekt pewnej scenerii realistycznej mam problem z łukami w Rainstedzie. Na zakładce NAPRAW jakiegokolwiek promienia łuku bym nie wpisał łuk wygląda identycznie... Da się coś z tym zrobić?

22
Na warsztacie / Odp: Tłumaczenie kodów Pascalowych
« dnia: 25 Kwietnia 2015, 14:59:10 »
Na razie jest tyle. Typ string pascala tłumaczę na C++owy  string z biblioteki iostream, a real na float.

#include <iostream>
using namespace std;

//interface uses mctools,sysutils,hamulce,Oerlikon_ESt;

//CONST
   const bool Go=true;
   const bool Hold=false;                 //dla CheckLocomotiveParameters}
   const int ResArraySize=64;            //dla silnikow elektrycznych}
   const int MotorParametersArraySize=10;
   const int maxcc=4;                    //max. ilosc odbierakow pradu}
   const int LocalBrakePosNo=10;         //ilosc nastaw hamulca pomocniczego}
   const int MainBrakeMaxPos=10;          //max. ilosc nastaw hamulca zasadniczego}
   const int ManualBrakePosNo=20;        //ilosc nastaw hamulca recznego}

   //uszkodzenia toru}
   const int dtrack_railwear=2;
   const int dtrack_freerail=4;
   const int dtrack_thinrail=8;
   const int dtrack_railbend=16;
   const int dtrack_plants=32;
   const int dtrack_nomove=64;
   const int dtrack_norail=128;

   //uszkodzenia taboru}
   const int dtrain_thinwheel=1;     //dla lokomotyw}
   const int dtrain_loadshift=1;     //dla wagonow}
   const int dtrain_wheelwear=2;
   const int dtrain_bearing=4;
   const int dtrain_coupling=8;
   const int dtrain_ventilator=16;   //dla lokomotywy el.}
   const int dtrain_loaddamage=16;   //dla wagonow}
   const int dtrain_engine=32;       //dla lokomotyw}
   const int dtrain_loaddestroyed=32;//dla wagonow}
   const int dtrain_axle=64;
   const int dtrain_out=128;         //wykolejenie}

   //wagi prawdopodobienstwa dla funkcji FuzzyLogic}
   const float p_elengproblem = 0.01;
   const float p_elengdamage = 0.1;
   const float p_coupldmg = 0.02;
   const float p_derail=0.001;
   const float p_accn=0.1;
   const float p_slippdmg=0.001;

   //typ sprzegu}
   const int ctrain_virtual=0;        //gdy pojazdy na tym samym torze się widzą wzajemnie
   const int ctrain_coupler=1;        //sprzeg fizyczny
   const int ctrain_pneumatic=2;      //przewody hamulcowe
   const int ctrain_controll=4;       //przewody sterujące (ukrotnienie)
   const int ctrain_power=8;          //przewody zasilające (WN)
   const int ctrain_passenger=16;     //mostek przejściowy
   const int ctrain_scndpneumatic=32; //przewody 8 atm (żółte; zasilanie powietrzem)
   const int ctrain_heating=64;       //przewody ogrzewania WN
   const int ctrain_depot=128;        //nie rozłączalny podczas zwykłych manewrów (międzyczłonowy), we wpisie wartość ujemna

   //typ hamulca elektrodynamicznego}
   const int dbrake_none=0;
   const int dbrake_passive=1;
   const int dbrake_switch=2;
   const int dbrake_reversal=4;
   const int dbrake_automatic=8;

   //status czuwaka/SHP}
   //hunter-091012: rozdzielenie alarmow, dodanie testu czuwaka
   const int s_waiting=1; //działa
   const int s_aware=2;   //czuwak miga
   const int s_active=4;  //SHP świeci
   const int s_CAalarm=8;    //buczy
   const int s_SHPalarm=16;  //buczy
   const int s_CAebrake=32;  //hamuje
   const int s_SHPebrake=64; //hamuje
   const int s_CAtest=128;
   
   //dzwieki}
   const int sound_none=0;
   const int sound_loud=1;
   const int sound_couplerstretch=2;
   const int sound_bufferclamp=4;
   const int sound_bufferbump=8;
   const int sound_relay=16;
   const int sound_manyrelay=32;
   const int sound_brakeacc=64;

   PhysicActivationFlag: boolean=false;

   //szczególne typy pojazdów (inna obsługa) dla zmiennej TrainType
   //zamienione na flagi bitowe, aby szybko wybierać grupę (np. EZT+SZT)
   const int dt_Default=0;
   const int dt_EZT=1;
   const int dt_ET41=2;
   const int dt_ET42=4;
   const int dt_PseudoDiesel=8;
   const int dt_ET22=$10; //używane od Megapacka
   const int dt_SN61=$20; //nie używane w warunkach, ale ustawiane z CHK
   const int dt_EP05=$40;
   const int dt_ET40=$80;
   const int dt_181=$100;

//stałe dla asynchronów
  const int eimc_s_dfic=0;
  const int eimc_s_dfmax=1;
  const int eimc_s_p=2;
  const int eimc_s_cfu=3;
  const int eimc_s_cim=4;
  const int eimc_s_icif=5;
  const int eimc_f_Uzmax=7;
  const int eimc_f_Uzh=8;
  const int eimc_f_DU=9;
  const int eimc_f_I0=10;
  const int eimc_f_cfu=11;
  const int eimc_p_F0=13;
  const int eimc_p_a1=14;
  const int eimc_p_Pmax=15;
  const int eimc_p_Fh=16;
  const int eimc_p_Ph=17;
  const int eimc_p_Vh0=18;
  const int eimc_p_Vh1=19;
  const int eimc_p_Imax=20;

//zmienne dla asynchronów
  int eimv_FMAXMAX=0;
  int eimv_Fmax=1;
  int eimv_ks=2;
  int eimv_df=3;
  int eimv_fp=4;
  int eimv_U=5;
  int eimv_pole=6;
  int eimv_Ic=7;
  int eimv_If=8;
  int eimv_M=9;
  int eimv_Fr=10;
  int eimv_Ipoj=11;
  int eimv_Pm=12;
  int eimv_Pe=13;
  int eimv_eta=14;
  int eimv_fkr=15;
  int eimv_Uzsmax=16;
  int eimv_Pmax=17;
  int eimv_Fzad=18;
  int eimv_Imax=19;


//TYPE
    //ogolne

    /*TLocation = record
                  X,Y,Z: real;    //lokacja}
                 end;*/


class TLocation
{
public:
float X;
float Y;
float Z;
};

    /*TRotation = record
                  Rx,Ry,Rz: real; //rotacja}
                end;*/

class TRotation
{
public:
float Rx;
float Ry;
float Rz;
};

    /*TDimension= record
                  W,L,H: real;    //wymiary}
                end;*/

class TDimension
{
public:
float W;
float L;
float X;
};

    /*TCommand = record
                 Command: string;         //komenda}
                 Value1,Value2: real;     //argumenty komendy}
                 Location: TLocation;
               end;*/
   
class TCommand
{
public:
string Command;
float Value1;
float Value2;
TLocation Location;
};
Reg. obowiązki 11b.
Proszę poprawić.
Benek

23
Na warsztacie / Odp: Tłumaczenie kodów Pascalowych
« dnia: 25 Kwietnia 2015, 14:36:19 »
No przecież robię z mastera.

24
Na warsztacie / Tłumaczenie kodów Pascalowych
« dnia: 25 Kwietnia 2015, 13:12:02 »
Właśnie zabrałem się za tłumaczenie pascali stąd: https://github.com/eu07/maszyna/tree/master/McZapkie na Cpp, pierwsze wyniki powinny pojawić się w przyszłym tygodniu.

25
Na warsztacie / Odp: SKP - dyskusja o scenerii
« dnia: 23 Kwietnia 2015, 10:14:24 »
Jak widać zainteresowanie scenerią jest niewielkie, nic dziwnego - jazda na scenariuszu z ściąganiem defekta po prostu się nudzi. Przydało by się kilka scenariuszy pociągowych.

Dodatkowo włożenie scenerii do Paczki też podniosłoby zainteresowanie.

26
Pomoc doraźna / Błąd MaSzyna 2015_04 Drawinowo IC
« dnia: 17 Kwietnia 2015, 09:22:32 »
Log i fizyka w załączeniu. Problem w skrócie polega na tym, że zwolniłem do 80 tak jak nakazywały wskaźniki, po minięciu "dzioba" przyspieszam, po chwili co chwili zaczyna wybijać szybki, a po minucie jazda była niemożliwa - co włączyłem to odbijało i w tle było słychać "pum, pum, pum, pum, pum, pum" (w pętli dźwięk wybijania szybkiego)...

http://eu07.pl/userfiles/23145/priv-bug.zip - załącznik
Po jakiego nowy wątek? Przenoszę i scalam.
Sawi

27
W jednostce (np. EN57) starczy że nagrasz w konduktorskim, możesz ew. zapytać mecha i jest duże prawdopodobieństwo że wpuści. Z lokomotywą może być trudniej.

28
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wybór nowej licencji
« dnia: 31 Marca 2015, 18:05:50 »
Jak najbardzej GPL.

29
Bieżące kolejowe / Fizyka wykolejeń
« dnia: 30 Marca 2015, 20:05:47 »
Temat mnie ostatnio zainteresował, więc pytam. Gdzieś na forum "fizycznym" znalazłem na obliczenie prędkości przy jakiej wagon się wykolei, jednak tam było uwzględnione tylko promień łuku, wysokość ciężaru, prześwit i to wszystko. Nie ma wpływu na to długość wagonu? Nie chce mi się wierzyć że kibel (jednostka trzyczłonowa) gdyby jego człony miały po 3m długości nie mógłby jechać szybciej...

30
Bocznica / Lista scenerii wg Technika
« dnia: 27 Marca 2015, 12:50:35 »
Lista scenerii:

Bałtyk - bardzo krótka, fikcyjna. Mi osobiście nie przypadła do gustu ze względu na niezbyt dobrze ułożony rozkład. Niezbyt stabilne wyzwalanie eventów (często zdarza się brak wyjazdu) - stan na PC 2014.

Całkowo - jedyna spalinowa misja w Maszynie. Jedziemy po linii zapewne pamiętającej parowozy, bardzo klimatyczna lecz niezbyt ciekawa - jedziemy, dookoła nic nie ma, długi czas między przystankami.

Drawinowo - przejechanie całej expresem zajmuje jakieś 50 minut. Typowa fikcyjna magistrala, dużo mijanych składów po drodze. Całkiem ciekawa, stabilna, choć wielu nie przypadnie do gustu (szybki skład, specyficzny klimat).

Elektrociepłownia Dobre - sceneria manewrowa (fikcyjna), może być, raczej nie lubię manewrowych klimatów.

Krzyżowa - sceneria o dziwnym układzie torowym ("pętla"), całkiem ciekawa, stabilna.

Linia 053 - Fikcyjna sceneria, dużo ciekawych misji.

Linia 053/Całkowo - Misz-masz. Sceneria "CAŁKOWO", choć "odrutowana", zmodernizowana, przyspieszona i połączona z magistralą. Osobiście lubię przemierzać ją na jakimś nowoczesnym EZT, w MaSzynie mamy tylko EN57-2000... :)

Linia 61 - jedyna realistyczna sceneria. Ciekawa, "dość szybka", radiotelefon itd lecz tutaj często zdarzają się błędy jak brak wyjazdu itd.

Moczniki - górska sceneria z "ordynarnymi" nazwami przystanków, zawiera magistralę oraz linię drugorzędną. Ciekawa misja towarowa.

Quark - nie wypowiem się, nie jeżdżę.

Tarniowo - nie wypowiem się, nie jeżdżę.

Zwierzyniec - całkiem lubiana sceneria, trochę w "spalinowym" klimacie choć jest zelektryfikowana. Stabilna.

Po wg nie ma kropki.
Benek

Reg. zakazy 12, obowiązki 16.
Wiadomość raportowana jako nic niewnosząca. Zgadzam się, nie napisałeś po co w ogóle jest ta lista, a informacje które wypisałeś są bezwartościowe. Poza tym jak chcesz coś wypunktować, to użyj odpowiednich narzędzi jak lista uporządkowana lub nieuporządkowana. Cały temat do kosza.
Benek

Strony: [1] 2 3 4