Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr93

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
91
Bocznica / Odp: Poziom czatu
« dnia: 31 Października 2020, 22:48:42 »
No tak wybórcze kopiuj i wklej norma.

92
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 13 Października 2020, 07:05:20 »
To przy okazji robienia  pudla skody 163 jako AI, może  Taurusa doprowadzić  do stanu używanego  AI oraz E189?

93
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Września 2020, 21:01:40 »

94
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Września 2020, 20:56:05 »
6Dg SM42-1232 - bok + 2 czoła
https://eu07.pl/userfiles/23148/6Dg%20SM42-1232.7z

181 074-6 - bok + czoło
https://eu07.pl/userfiles/23148/181%20074-6.7z

A9mnouz 61 51 19-70 231-9 - bok + czoło
https://eu07.pl/userfiles/23148/A9mnouz%2061%2051%2019-70%20231-9.7z

B7nopuvz 50 51 84-78 072-2 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B7nopuvz%2050%2051%2084-78%20072-2.7z

B9mnopuz 61 51 29-90 015-0 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B9mnopuz%2061%2051%2029-90%20015-0.7z

B9nopuz 50 51 29-78 106-6 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B9nopuz%2050%2051%2029-78%20106-6-r2.7z

B9nopuz 50 51 29-78 128-0 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B9nopuz%2050%2051%2029-78%20128-0.7z

B10bmnouz 61 51 20-71 136-6 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B10bmnouz%2061%2051%2020-71%20136-6.7z

B10nouz 50 51 20-78 782-3 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B10nouz%2050%2051%2020-78%20782-3.7z

B11mnouz 61 51 21-70 160-6 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B11mnouz%2061%2051%2021-70%20160-6.7z

B11mnouz 61 51 21-70 165-5 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/B11mnouz%2061%2051%2021-70%20165-5.7z

Eacs 33 51 5429 015-9 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eacs%2033%2051%205429%20015-9.7z

Eaos 33 51 5301 222-4 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2033%2051%205301%20222-4.7z

Eaos 33 51 5301 287-7 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2033%2051%205301%20287-7.7z

Eaos 33 51 5330 433-2 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2033%2051%205330%20433-2.7z

Eaos 33 51 5330 435-7 - bok
https://eu07.pl/userfiles/23148/Eaos%2033%2051%205330%20435-7.7z

95
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 22 Września 2020, 20:26:56 »
Odkurzam by nie było, że przepadło i na tym koniec. Tym bardziej ze względu na rozpoczynającą się astronomiczną jesień, czyli ponad 5 miesięcy ciszy. Na obecną chwilę czekam aż dach wrócii z lakierni i będzie można przystapić do wstępnego składania. Dach jak i jego manele są zrobione od zera na podstawie filmu wraz z jego screenami oraz zrzutów ekranu plastikowych modeli.

96
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Sierpnia 2020, 04:41:05 »
Mozliwe jest (prawie) wszystko ino ktos musi zrobic :v

W miedzyczasie, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, ai zmieniajaca kabine nie powinna juz unieruchamiac sobie prowadzonego zespolu trakcyjnego

- poprawka, procedura przeladunku powinna byc bardziej odporna na nieoczekiwane wydarzenia w trakcie

- poprawka, nazwy zmiennych w kodzie szaderow nie powinny bulwersowac niektorych wybrednych sterownikow graficznych

- dobra zmiana, sekcja Vehicle panelu F12 podaje rowniez stan hamulca postojowego i sprezynowego

- a po co to komu, tabelka skanowania panelu F12 podaje tez wartosci parametrow wykrytych eventow; pozwala to na latwiejsza weryfikacje np ustawien przystanku W4

97
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2020, 03:06:02 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, przy definiowaniu eventow oprocz dotychczasowego parametru randomdelay mozna zdefiniowac rowniez parameter departuredelay X Event z takim parametrem zostanie wywolany o czasie odjazdu z biezacej stacji pobranym z rozkladu pojazdu ktory wywolal event, z przesunieciem X sekund (przesuniecie moze takze wynosic 0, co rowna sie z wykonaniem eventu o rozkladowym czasie odjazdu) Czyli np
departuredelay -30
oznacza ze event zostanie wywolany na 30 sekund przed czasem odjazdu z aktualnej stacji w rozkladzie skladu, ktory wywolal event. W przypadku uzycia zarowno parametru randomdelay jak i departuredelay (jak rowniez standardowego opoznienia wykonania eventu) opoznienia te sa sumowane, czyli np
randomdelay 5 departuredelay 10
spowoduje wykonanie eventu w losowym przedziale 10-15 sekund po czasie odjazdu z biezacej stacji w rozkladzie skladu, ktory wywolal event.

- eksperymentalnie, definiujac parametr "zasiegu" node sound lub zasiegu dzwieku parametrem range: podana wartosc moze byc liczba ujemna inna niz -1. Dzwiek taki bedzie mial zasieg rowny wartosci bezwzglednej podanej liczby ale nie bedzie pozycjonowany, tzn poziom glosnosci bedzie identyczny na calym obszarze a zrodlo umieszczone bedzie "na glowie" sluchacza. Funkcjonalnosc ta ma na celu w miare latwa definicje dzwiekow otoczenia (ptaki, odglosy miasta itp) ktore to dzwieki beda wytlumiane w duzo wiekszym stopniu gdy kamera zlokalizowana jest nie na zewnatrz ale w pojezdzie, lub mu towarzyszy. Oprocz tego system domyslnie zastosowany jest dla dzwiekow komunikatow pokladowych i rozladunku/zaladunku.

98
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 06 Sierpnia 2020, 13:52:00 »
Będąc wczoraj w Gdańsku pofociłem podglądowo elementy z dachu na jednostce EN57AKM ze szklaną obudową na reflektorach.
Jest to kontynuacja tego posta: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg514691.html#msg514691
http://eu07.pl/userfiles/25488/foto-sracz_akm_skmtmanele.rar

99
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warsztat @gg
« dnia: 16 Lipca 2020, 13:32:27 »
Poszło.

100
W dzisiejszym uaktualnieniu rowniez tylko jedna zmiana, ale wieksza :V

- zeby bylo tak jak bylo, przeszczepiona z galazki Milka7 mozliwosc wstawiania obiektow w edytorze scenerii, zgodnie z dokumentacja dostepna w watku https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.msg512361.html

101
O różnych porach...

102
W ogóle dajcie sobie spokój z tą sceneria poki nie ogarnę tematu. U mnie jezdzi . Musze tylko dopracowac RJ. Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.
Dla zaoszczedzenia czasu najlepiej chyba wypuscic to co jest --co da mozliwosc stworzenia w miedzyczasie dodatkowych scenariuszy-- i pracowac dalej nad RJ? Jesli w miedzyczasie uzytkownicy tez sobie jakies RJ wydziergaja to mozna potem porownac i polaczyc, albo stosowac sobie co komu bardziej pasuje.

103
Poukładałem to trochę i wyszła taka paczka. Powrzucałem poprawki co były w międzyczasie, ktoś tam mocno popłynął ze składami, ale troszkę poprawiłem. Wersja tylko z cegielskim - http://eu07.pl/~mpaw/kaliska-mareczek_v3.zip

104
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Marca 2020, 22:42:39 »
Nie, na czele był 15D/A-039+TEM2-093.

105
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 23 Marca 2020, 23:58:47 »
Mały progress i widać pomału już zalążek czoła wreszcie.

106
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Lutego 2020, 03:42:21 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zalaczanie bocznika w pojazdach z napedem spal-ele powinno byc nieco mniej schizofreniczne

- poprawka, oswietlenie przedzialow powinno obejmowac geometrie przedzialow zamiast calego lowpoly

- poprawka, procedura wygaszania oswietlenia powinna lepiej rozrozniac sytuacje w ktorych nie powinna sie wtracac

- funkcjonalnosc, urzadzenie scndctrl: moze byc skonfigurowane jako type: push i dziala w takiej sytuacji jak impulsowy zalacznik

- w ramach koncertu zyczen, dodane wpisy .ini pozwalajace wylaczyc czesci kodu graficznego:
pyscreenrendererpriority: off // wylacza generowanie ekranow pythona
python.enabled no // (domyslnie yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering yes // (domyslnie no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui

- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no

107
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 28 Grudnia 2019, 18:33:31 »
Wracając do tematu model jest pomału poprawiany i w ramach tego powstaje również nowy dach. Jako, że z czasem bywa różnie, to jeszcze trochę potrwa.

108
Taaa już widzę chetnych, którzy się do tego rwą. Patrz E189, przemapowane pudło i se leży.

109
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Grudnia 2019, 19:42:27 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, odchwaszczania ciag dalszy

- poprawka, szaderowy silnik graficzny powinien byc bardziej zjadliwy dla wybrednych kart AMD

110
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 15 Grudnia 2019, 00:00:53 »
Trzy węglarki złomki z przeznaczeniem do kasacji:

53 55285-8 (czoło i bok)
53 59660-6 (czoło i dwa boki)
53 62984 (tylko boki)

Wagony mocno zapuszczone, z dużą dawką rdzy. Wspaniale wypełnią tory dodatkowe scenerii o trupy wagonów bardzo długo oczekujące kasacji.

https://eu07.pl/userfiles/24778/W%C4%99glarkai.zip

_________________________________________

Wagonami zajmie się RafaPolska424.

112
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 29 Listopada 2019, 00:14:43 »
Co prawda spóźnione, ale dziękuje za dostarczenie cześci danych dzięki którym mogłem ruszyć dalej. Małe porównanie, że temat nie umarł i co jakiś czas idzie do przodu. Nowe okno jeszcze nie zostało wszyte w pudło, więc proszę tego nie zgłaszać. Czeka je jeszcze poprawki.

113
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:58:45 »
Podpisuję się pod tym wszystkim co mam pod ręką. Ostatnie zmiany sprawiły, że mój komputer wymięka. A nie jest zły. Chyba że są problemy z optymalizacją. Przy procesorze czterordzeniowym pamięcią ram 32gb i dyskiem ssd symulator ma olbrzymie problemy, to coś jest nie tak. Jeśli na mój komputer jest w stanie udźwignąć o wiele cięższe programy do kompozycji a z symulatorem ma problem...

114
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:47:33 »
Albo dołączanie do paczki exe ze starym rendererem, i wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem za dołączeniem exe ze starym rendererem, nowy zjada mi średnio 20-30 fps, w takim wypadku nie da się grać i cokolwiek robić. Czytaj: zostawić jak było dotychczas, exe gl33 i zwykłe.

115
Na warsztacie / Odp: Balaclava 3D Studio
« dnia: 30 Października 2019, 09:43:36 »
Dziękuję. Dawno się nie odzywałem, a w tym czasie popracowaliśmy razem z @Rootkiem nad nowymi modelami sieci trakcyjnej. Ponieważ uzyskaliśmy dostęp do katalogów jesteśmy w stanie dokładnie odtworzyć każdą śrubkę :) Oczywiście nie ma się co obawiać o wydajność. Każdy model ma LOD który odchudza geometrię do postaci, w której ma ona mniej niż 100 trójkątów, a wyświetlana jest już w odległości 50-100m od słupa. Do minimum ograniczona jest również ilość submodeli. W załącznikach jest kilka screenów obrazujących mały kawałek tego, co udało się ostatnimi czasy zrobić.

116
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Października 2019, 19:35:12 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przygotowane przez youBy latki dla tempomatow w roznych pojazdach (oprocz exe to poprawnego dzialania potrzebne beda rowniez aktualne pliki .fiz z repozytorium)

- lekcje dla ai, ai nie gubi sie juz jak dziecko we mgle gdy zaczyna padac

- eksperymentalnie, pseudo-symulacja elektrozaworow czuwakowych

- dobra zmiana, kod modulu graficznego zostal czesciowo zunifikowany z wersja w galazce milka7. Dzieki czemu:

-- teoretecznie moze to usunac wysypy przy obsludze mysza urzadzen kabinowych na kartach AMD (chociaz jak zawsze teoria sobie, a praktyka sobie)

-- obslugiwane sa nowe parametry wprowadzone do plikow .mat, tzn. selfillum: oraz opacity: Zwlaszcza ten drugi moze byc przydatny dla tworcow, poniewaz umozliwia zmiane progu widzialnosci dla submodeli nieprzezroczystych (z domyslnego 0.5) Oznacza to latwiejsza mozliwosc stworzenia np. przydymionych okien -- ustawienie parametru opacity: w materiale skorki na wartosc (przykladowo) 0.8 oznacza, ze przy malowaniu nieprzezroczystego pudla (submodel z ustawionym w pliku .t3d Opacity: 1 ) dopiero elementy tekstury z wartoscia alfa wyzsza niz 0.8 beda narysowane. A zatem polprzezroczysty submodel (z ustawionym w pliku .t3d Opacity: 0 ) korzystajacy z tej samej tekstury moze zawierac elementy o przezroczystosci w zakresie 0-80%

117
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Października 2019, 22:04:28 »
Im wiecej do jednego tym wiekszy syf bedzie, powinno być osobno.

118
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na roślinność
« dnia: 13 Października 2019, 18:42:05 »
Gdyby nie było prześwietlone to by się nadało. No i najlepiej robić z dołu, z ziemii, by nie łapać podłoża (tu widać), tylko żeby jak największa część drzew była na tle nieba.

119
Tabor kolejowy / Odp: Agregat SU42 - informacje i dokumentacja
« dnia: 12 Października 2019, 19:18:35 »
Agregat na SU42 był nienaturalnie bardzo głośny, co rzucało się od razu w oczy na peronie.

120
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 12 Października 2019, 14:35:05 »
Dzięki Pjoter za otwarcie wątku. A więc do rzeczy, witam i zwracam się do was z prośbą o udostępnienie planów jeśli ktoś posiada lub pomierzenie czoła gagarina. Jest mi to potrzebne bym mógł skończyć model i pod nie dostosować. Proszę się o to już od jakiegoś czasu nieoficjalnie, ale bez rezultatu, więc ostatecznie postanowiłem napisać o tym oficjalnie. Im szybciej to dostanę tym szybciej będę mógł skończyć model. Póki co mam ustawione jako plane tzw pkt pomiarowe i na ich podstawie będę poprawiał zapewne dach.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8