Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr93

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Lutego 2020, 03:42:21 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zalaczanie bocznika w pojazdach z napedem spal-ele powinno byc nieco mniej schizofreniczne

- poprawka, oswietlenie przedzialow powinno obejmowac geometrie przedzialow zamiast calego lowpoly

- poprawka, procedura wygaszania oswietlenia powinna lepiej rozrozniac sytuacje w ktorych nie powinna sie wtracac

- funkcjonalnosc, urzadzenie scndctrl: moze byc skonfigurowane jako type: push i dziala w takiej sytuacji jak impulsowy zalacznik

- w ramach koncertu zyczen, dodane wpisy .ini pozwalajace wylaczyc czesci kodu graficznego:
pyscreenrendererpriority: off // wylacza generowanie ekranow pythona
python.enabled no // (domyslnie yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering yes // (domyslnie no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui

- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no

62
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 28 Grudnia 2019, 18:33:31 »
Wracając do tematu model jest pomału poprawiany i w ramach tego powstaje również nowy dach. Jako, że z czasem bywa różnie, to jeszcze trochę potrwa.

63
Taaa już widzę chetnych, którzy się do tego rwą. Patrz E189, przemapowane pudło i se leży.

64
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Grudnia 2019, 19:42:27 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, odchwaszczania ciag dalszy

- poprawka, szaderowy silnik graficzny powinien byc bardziej zjadliwy dla wybrednych kart AMD

65
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 15 Grudnia 2019, 00:00:53 »
Trzy węglarki złomki z przeznaczeniem do kasacji:

53 55285-8 (czoło i bok)
53 59660-6 (czoło i dwa boki)
53 62984 (tylko boki)

Wagony mocno zapuszczone, z dużą dawką rdzy. Wspaniale wypełnią tory dodatkowe scenerii o trupy wagonów bardzo długo oczekujące kasacji.

https://eu07.pl/userfiles/24778/W%C4%99glarkai.zip

_________________________________________

Wagonami zajmie się RafaPolska424.

67
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 29 Listopada 2019, 00:14:43 »
Co prawda spóźnione, ale dziękuje za dostarczenie cześci danych dzięki którym mogłem ruszyć dalej. Małe porównanie, że temat nie umarł i co jakiś czas idzie do przodu. Nowe okno jeszcze nie zostało wszyte w pudło, więc proszę tego nie zgłaszać. Czeka je jeszcze poprawki.

68
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:58:45 »
Podpisuję się pod tym wszystkim co mam pod ręką. Ostatnie zmiany sprawiły, że mój komputer wymięka. A nie jest zły. Chyba że są problemy z optymalizacją. Przy procesorze czterordzeniowym pamięcią ram 32gb i dyskiem ssd symulator ma olbrzymie problemy, to coś jest nie tak. Jeśli na mój komputer jest w stanie udźwignąć o wiele cięższe programy do kompozycji a z symulatorem ma problem...

69
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2019, 12:47:33 »
Albo dołączanie do paczki exe ze starym rendererem, i wszyscy będą szczęśliwi, ja jestem za dołączeniem exe ze starym rendererem, nowy zjada mi średnio 20-30 fps, w takim wypadku nie da się grać i cokolwiek robić. Czytaj: zostawić jak było dotychczas, exe gl33 i zwykłe.

70
Na warsztacie / Odp: Balaclava 3D Studio
« dnia: 30 Października 2019, 09:43:36 »
Dziękuję. Dawno się nie odzywałem, a w tym czasie popracowaliśmy razem z @Rootkiem nad nowymi modelami sieci trakcyjnej. Ponieważ uzyskaliśmy dostęp do katalogów jesteśmy w stanie dokładnie odtworzyć każdą śrubkę :) Oczywiście nie ma się co obawiać o wydajność. Każdy model ma LOD który odchudza geometrię do postaci, w której ma ona mniej niż 100 trójkątów, a wyświetlana jest już w odległości 50-100m od słupa. Do minimum ograniczona jest również ilość submodeli. W załącznikach jest kilka screenów obrazujących mały kawałek tego, co udało się ostatnimi czasy zrobić.

71
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Października 2019, 19:35:12 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przygotowane przez youBy latki dla tempomatow w roznych pojazdach (oprocz exe to poprawnego dzialania potrzebne beda rowniez aktualne pliki .fiz z repozytorium)

- lekcje dla ai, ai nie gubi sie juz jak dziecko we mgle gdy zaczyna padac

- eksperymentalnie, pseudo-symulacja elektrozaworow czuwakowych

- dobra zmiana, kod modulu graficznego zostal czesciowo zunifikowany z wersja w galazce milka7. Dzieki czemu:

-- teoretecznie moze to usunac wysypy przy obsludze mysza urzadzen kabinowych na kartach AMD (chociaz jak zawsze teoria sobie, a praktyka sobie)

-- obslugiwane sa nowe parametry wprowadzone do plikow .mat, tzn. selfillum: oraz opacity: Zwlaszcza ten drugi moze byc przydatny dla tworcow, poniewaz umozliwia zmiane progu widzialnosci dla submodeli nieprzezroczystych (z domyslnego 0.5) Oznacza to latwiejsza mozliwosc stworzenia np. przydymionych okien -- ustawienie parametru opacity: w materiale skorki na wartosc (przykladowo) 0.8 oznacza, ze przy malowaniu nieprzezroczystego pudla (submodel z ustawionym w pliku .t3d Opacity: 1 ) dopiero elementy tekstury z wartoscia alfa wyzsza niz 0.8 beda narysowane. A zatem polprzezroczysty submodel (z ustawionym w pliku .t3d Opacity: 0 ) korzystajacy z tej samej tekstury moze zawierac elementy o przezroczystosci w zakresie 0-80%

72
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 20 Października 2019, 22:04:28 »
Im wiecej do jednego tym wiekszy syf bedzie, powinno być osobno.

73
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na roślinność
« dnia: 13 Października 2019, 18:42:05 »
Gdyby nie było prześwietlone to by się nadało. No i najlepiej robić z dołu, z ziemii, by nie łapać podłoża (tu widać), tylko żeby jak największa część drzew była na tle nieba.

74
Tabor kolejowy / Odp: Agregat SU42 - informacje i dokumentacja
« dnia: 12 Października 2019, 19:18:35 »
Agregat na SU42 był nienaturalnie bardzo głośny, co rzucało się od razu w oczy na peronie.

75
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 12 Października 2019, 14:35:05 »
Dzięki Pjoter za otwarcie wątku. A więc do rzeczy, witam i zwracam się do was z prośbą o udostępnienie planów jeśli ktoś posiada lub pomierzenie czoła gagarina. Jest mi to potrzebne bym mógł skończyć model i pod nie dostosować. Proszę się o to już od jakiegoś czasu nieoficjalnie, ale bez rezultatu, więc ostatecznie postanowiłem napisać o tym oficjalnie. Im szybciej to dostanę tym szybciej będę mógł skończyć model. Póki co mam ustawione jako plane tzw pkt pomiarowe i na ich podstawie będę poprawiał zapewne dach.

76
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Września 2019, 22:12:36 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przygotowana przez youBy latka na wyliczanie podkucia kol

- poprawka, wyswietlanie doczepianych elementow powinno obejmowac rowniez nieskompilowane modele .t3d

78
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 14 Września 2019, 18:11:23 »
W ramach krótkiej odskoczni od wagonów zrobiłem małą sceneryjkę do prezentacji taboru. Jest ona modyfikacją scenerii "750mm.scn" autorstwa @MaciejM, polegającą na zrobieniu otoczenia, którego właściwie nie było. W załączniku scn, wypakować do głównego z MaSzyną.

79
Może nie na temat, ale Mr6 masz szansę się wykazać. Pamiętaj, że wszystko w maszynie jest siódemką. nawet gagar!!!

80
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Września 2019, 21:40:34 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, potencjalna latka na klopoty kart amd z wizualizacja dymu (chociaz szanse ze wysypy faktycznie znikna sa raczej mizerne)

- eksperymentalnie, symulator powinien domyslnie uruchamiac sie na karcie graficznej zamiast pseudoukladow graficznych intela

- dobra zmiana, aktywacja kabiny nie wiaze sie z uruchamianiem czuwakow w calym skladzie

- funkcjonalnosc, dodany alternatywny tryb przejmowania kontroli nad innym pojazdem, dostepny pod kombinacja Ctrl+F5  W trybie tym, jesli przejmujemy pojazd znajdujacy sie w skladzie ktory juz kontrolowalismy z innego pojazdu, ai normalnie umieszczane w pojezdzie ktory opuszczamy zostaje automatycznie uspiona. Pozwala to np. na przechodzenie miedzy dwoma lub wiecej obsadzonymi EZT spietymi ze soba w trakcie scenariusza (nalezy jednak pamietac o 'recznym' ustawieniu w opuszczanym pojezdzie kranu w pozycje odciecia oraz nastawnikow jazdy/kierunku w pozycji neutralnej)

81
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 23:25:42 »
Srodowisko wplywa na oswietlenie toru i pojazdow na danym torze, ale dzwiek w wersji biezacej jest bez zadnych zmian. Nie pamietam czy w wersji przedpotopowej parametr mial faktycznie jakikolwiek efekt w tym kierunku, ale wydaje mi sie ze nie.

Z innej beczki, w dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, zrodla dymu moga byc umieszczane rowniez w modelach statycznych

- w ramach koncertu zyczen, waga jednostek ladunku jest teraz umieszczona w zewnetrznym pliku data/load_weights.txt co umozliwia latwiejsze definiowanie wagi dla dodatkowych typow ladunkow

82
Rumuny
Tamary
Sepsobusy
GAGAR (z BIPOM)

83
Bieżące Symulatorowe / Odp: Żenująca sytuacja
« dnia: 22 Lipca 2019, 10:46:31 »
Odwaliliśmy bardzo brzydką akcję. Wina leży zarówno po stronie autora za samą ideę, mojej za pomoc jak i reszty administracji za nieprzycięcie naszych poczynań. Przepraszam. Kumoterstwo wzięło górę nad zdrowym rozsądkiem, bo rozwój wypadków był do przewidzenia. Jak się wszystko rozwijało - nie wiem - też mamy prawo do weekendu.
Wątek został przywrócony. Kontenery wiszą na svn, poprawki zgłoszonych błędów ponoć zostały wprowadzone. Jak ktoś odczuwa potrzebę, proszę sprawdzać. Wywalanie czy reuploady do td nie mają sensu przez wagę paczki. Szkoda serwera na formalizmy.

84
Bieżące Symulatorowe / Odp: Żenująca sytuacja
« dnia: 22 Lipca 2019, 01:02:40 »
Usuńcie z repo i będzie spokój 😂 Chyba 3 miesiące minęły, dostatecznie dużo czasu żeby wprowadzić poprawki i zrobić commit.

85
Bocznica / Odp: ET22-468
« dnia: 15 Lipca 2019, 15:08:20 »
Chodzi o to, że Fuji miał paczkę tekstur, które zostały porzucone przez krytykę w testach i teraz oczekuje podobnej krytyki wobec wszystkich innych.
Nie do końca. Chodzi o to, że te tzw krytyczne uwagi zostały podane dosłownie przed wydaniem gdzie Szymek już tych tektur naklepał kilkanaście. Wtedy się księżniczka obudziła. Wcale się nie dziwię, że się wkurzył, bo tak to leżały w wątku i zero odzewu, a tu nagle przed wydaniem jeb litania poprawek. Sam bym się wkurzył.

86
Bocznica / Odp: ET22-468
« dnia: 14 Lipca 2019, 21:54:18 »
Chodzi o to, że Fuji miał paczkę tekstur, które zostały porzucone przez krytykę w testach i teraz oczekuje podobnej krytyki wobec wszystkich innych.

87
Bocznica / Odp: ET22-468
« dnia: 14 Lipca 2019, 21:38:55 »
(...)super, że pojawia się tekstura na byka v3. Testowana jest dość niskiej jakości, ale da się to przeżyć
Ciekawe gdzie są teraz Ci panowie 'testerzy'.😂
Swoją drogą dach jest do wymiany na jakiś lepszej jakości.

88
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 08 Lipca 2019, 17:05:37 »
Puscilem sobie eksperymentalnie calkowo_v2_osobA_jar z SU45 w roli glownej na biezacym exe roboczym i nie zaobserwowalem zadnych problemow z sygnalami, AI przekulala sie przez cala trase.

Moze warto byloby pouzupelniac brakujace includy/pliki, sprawdzic na aktualnej wersji exe czy/jakie wystepuja teraz bledy i byc moze wsadzic wreszcie zestaw do paczki? Bo szkoda ze tak sie kolejny juz rok kisi.

89
Węgliniecki sputnik 382 ciągnie skład cystern.

90
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Czerwca 2019, 22:26:40 »
Dobry Wieczór! Na dzisiaj mam do zaoferowania M62-1754 w malowaniu DLA :)
Stan zdjęć na 28.06.2019
Maszyna obecnie jest używana przez firmę Ciech Cargo z Inowrocławia.
Zdjęcia tutaj : --> M62-1754.7z <--

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7