61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Lutego 2020, 03:42:21 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, zalaczanie bocznika w pojazdach z napedem spal-ele powinno byc nieco mniej schizofreniczne
- poprawka, oswietlenie przedzialow powinno obejmowac geometrie przedzialow zamiast calego lowpoly
- poprawka, procedura wygaszania oswietlenia powinna lepiej rozrozniac sytuacje w ktorych nie powinna sie wtracac
- funkcjonalnosc, urzadzenie scndctrl: moze byc skonfigurowane jako type: push i dziala w takiej sytuacji jak impulsowy zalacznik
- w ramach koncertu zyczen, dodane wpisy .ini pozwalajace wylaczyc czesci kodu graficznego:
- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektemkurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
- poprawka, zalaczanie bocznika w pojazdach z napedem spal-ele powinno byc nieco mniej schizofreniczne
- poprawka, oswietlenie przedzialow powinno obejmowac geometrie przedzialow zamiast calego lowpoly
- poprawka, procedura wygaszania oswietlenia powinna lepiej rozrozniac sytuacje w ktorych nie powinna sie wtracac
- funkcjonalnosc, urzadzenie scndctrl: moze byc skonfigurowane jako type: push i dziala w takiej sytuacji jak impulsowy zalacznik
- w ramach koncertu zyczen, dodane wpisy .ini pozwalajace wylaczyc czesci kodu graficznego:
Kod: [Zaznacz]
pyscreenrendererpriority: off // wylacza generowanie ekranow pythona
python.enabled no // (domyslnie yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering yes // (domyslnie no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui
- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem