121
Bieżące Symulatorowe / Odp: Ewidencja treści wulgarnych / erotycznych
« dnia: 20 Lutego 2019, 23:41:35 »
Chyba tylko ST43 jest do poprawy. Wulgaryzmy na radiu myślę że można zostawić.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A gasła kiedykolwiek, skoro nie ma ich symulacji? ;)Wczesniej tam bylo szamynstwo i po wyprostowaniu wylazlo wlasnie ze ich nie ma ;>
the object must be selected and you must have the command panel in modify mode otherwise the edit normals modifier cannot be accessed with maxscript.
Wczoraj wieczorem w internecie opublikowany został film, przedstawiający lokomotywę Griffin w barwach PKP Intercity. Materiał jest już niedostępny, ale jak nieoficjalnie potwierdził "Rynek Kolejowy", były to testy jednej z dwóch lokomotyw, wykupionych przez Newag, prowadzone na potrzeby narodowego przewoźnika. Umowa dzierżawy pomiędzy Newagiem a PKP Intercity ma wkrótce zostać ogłoszona. Ilustrujące artykuł zdjęcie przedstawia testy pierwszego, prototypowego Griffina (E4MSU-001) z wagonami PKP Intercity, które odbyły się w lipcu ubiegłego roku.http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/newag-ma-klienta-na-kolejne-dwa-griffiny-pojada-w-pkp-intercity-85871.html
Griffiny mają wejść do eksploatacji w PKP Intercity najpóźniej od marcowej korekty rozkładu jazdy (11 marca) do obsługi pociągów Warszawa – Kraków. Według nieoficjalnych informacji "RK" będą prowadzić pociągi TLK Malinowski Warszawa – Kraków – Przemyśl.
gfx.resource.move X
gdzie X to yes lub no Dotychczas symulator dla zaoszczedzenia pamieci pracowal w trybie yes ktory powodowal przesylanie tekstur miedzy pamiecia glowna i pamiecia karty graficznej, z czym najwyrazniej nie wszystkie karty sobie radza. W trybie no tekstury wysylane sa tylko w jedna strone, z pamieci glownej do karty graficznej, kosztem zwiekszenia zapotrzebowania na pamiec glowna. Poniewaz dodatkowo tryb ten znacznie zmniejsza przyciecia wywolywane przesylaniem (przynajmniej dla tekstur dds) tryb no jest teraz eksperymentalnie trybem domyslnym.gfx.resource.sweep X
gdzie X to yes lub no Przelacznik ten pozwala wylaczyc w ogole mechanizm usuwania nieuzywanych tekstur z pamieci karty graficznej. Tryb ten przypomina funkcjonowanie wersji borlandowej, tzn z jednej strony potencjalnie eliminuje problem znikajacych tekstur, ale z drugiej strony karty graficzne z mala iloscia pamieci moga miec problemy z zaladowaniem wszystkich danych uzywanych przez duze, zageszczone scenerie. Dlatego tez domyslnym ustawieniem tego przelacznika jest yes
Załącz log.txt to podstawowa zasada żeby ocenić problem.Była prośba o dołączenie pliku log.txt. Nie dałeś.
Serdecznie dziękuje za nieudzielenie pomocy. Chyba brak fachowców w tym zakresie.Troszkę kultury, bo zaraz ten wątek poleci na bocznicę.