Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ensifer

Strony: 1 [2]
31
1. Czy istnieje coś bardziej korzystnego od biletu kwartalnego? Trasa liczy 65 kilometrów, bilet powrotny.
2. Czy PKP IC w jakikolwiek sposób "nagradza" Zasłużonych Honorowych Dawców Krwi?
3. Niekoniecznie pytanie "handlowe", ale spróbuję: W jaki sposób należy korzystać ze skanera częstotliwości radiowych, żeby nie podpaść konduktorowi/kierownikowi pociągu? W jaki sposób przekonać go, że prowadzenie nasłuchu jest legalne?

32
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 07 Maja 2018, 13:05:24 »
Widziałem takiego mistrza, który prowadził EP07P z Wrocławia Głównego do Poznania Głównego. Panią rzeczniczkę PR aż zatkało, chociaż chyba niekoniecznie z wrażenia. Później niby się okazało, że mundur zły, chociaż trudno mi to ocenić - nie znam się. W każdym razie całkiem w porządku facet, niestety nie było czasu zrobić z nim wywiadu. "Naszego" mechanika też serdecznie pozdrawiam, chociaż był "tylko" w koszuli. Swoją drogą to współczuje paniom z IC tych nowych nakryć głowy.

33
Inne niekolejowe / Odp: Lustrzanka czy cyfrówka?
« dnia: 05 Marca 2018, 06:44:01 »
Posiadam używanego Nikona D5300 i jestem z niego bardzo zadowolony. Robi fajne "kolejowe" zdjęcia i nagrywa dobre filmy. Chociaż rzeczywiście wydatki na ten sprzęt są całkiem spore, zwłaszcza jeśli chce się mieć np. dobry teleobiektyw.

34
Na warsztacie / Odp: Linia 353 Poznań Wschód - Gniezno
« dnia: 10 Stycznia 2018, 21:28:49 »
Mogę pomóc przy pomiarach/zdjęciach z Mogilna/Gniezna i okolic, o ile w ogóle coś takiego będzie potrzebne.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 23 Kwietnia 2016, 14:36:38 »
Mnie akurat tramwaje aż tak nie pociągają, ale dziwi mnie fakt, iż noszenie okularów uniemożliwia mi realizację swojego, trochę być może dziwnego, marzenia. Postanowiłem spróbować - zrobię korekcję, później jeszcze zdobycie uprawnień i MOŻE da radę. Z naciskiem właśnie na to "może". Nawet na konduktora do KW mnie nie wzięli, też przepisy nie pozwalają... Jak żyć?

36
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 16 Kwietnia 2016, 07:52:45 »
Dzięki. Teraz muszę tylko uzbierać odpowiednią sumkę i może się uda. Trzymajcie kciuki.

37
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 15 Kwietnia 2016, 21:03:30 »
W przepisach, jak przypuszczam... Po prostu nie wiem, czy komisja się nie przyczepi.

38
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 15 Kwietnia 2016, 11:57:12 »
Może głupie pytanie, ale próbowałem dowiedzieć się w kilku spółkach i nikt nie chciał/nie mógł udzielić mi odpowiedzi: Czy osoba, która została poddana zabiegowi laserowej korekcji wzroku może pracować jako maszynista? Swego czasu czytałem rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury i są w nim określone minimalne oraz maksymalne "odchylenia" odnośnie wzroku*, jednak wolałbym poznać opinie osób, które lepiej znają temat. Ilość licencji, egzaminów i zezwoleń mnie przytłacza, że nie wspomnę o kosztach uzyskania tych wszystkich papierów, jednakże chciałbym podjąć pracę na kolei.

* To, że są wzięte, jak na mój gust, trochę z Księżyca, to inna sprawa.

39
Trasy / Drawinowo_noc - S2 z pasem świetlnym?
« dnia: 20 Maja 2014, 14:23:42 »
Szukałem na forum, jednak nie znalazłem.
Przejeżdżając przez Włodowice natknąłem się na sygnał S2 z pasem świetlnym (patrz załącznik), poprzedzony sygnałem S3. Czy w ogóle istnieje coś takiego jak sygnał S2 z pasem świetlnym? Nic mi o tym nie wiadomo. Jak należy potraktować semafor, który tak się zachowuje? Dołączam również log. Może to ja coś pokręciłem, niemniej jednak nie spotkałem się z taką sytuacją. Na koniec mała ciekawostka - w tym samym miejscu, ale już na "dziennym" Drawinowie też z EP09, miałem S1, poprzedzony... S3. Sam nie wiem, co o tym sądzić.

40
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 26 Stycznia 2014, 19:47:13 »
Chyba kłamiesz, bo z pamięci dostrzegam dwa bezpośrednie pociągi w tej relacji. 73105 oraz 83107.
Przy zarzucaniu komuś kłamstwa warto przedstawić dowód. Czekam na słowo "przepraszam", ew. wyprowadzenie mnie z błędu.

edit:

Jest 73104 o 5.35 (sic!) i 83106 o... 16.35! Pociągi rzeczywiście są dwa, więc to ja popełniłem błąd (chociaż przyznam szczerze, że pociąg o tak wczesnej porze i tak na nic mi się nie przyda). Reasumując: w poniedziałek IC oferuje mi aż dwa pociągi, którymi dojadę do Łodzi bez przesiadek, a jednocześnie czas podróży będzie przyzwoity (odpowiednio: 3 godziny 13 minut i 3 godziny 32 minuty). Śmiem twierdzić, że to słaby wynik.

41
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 26 Stycznia 2014, 17:05:45 »
Ciężko będzie bardziej rozwalić IC, ale przecież spróbować można! Zresztą, przy takim spadku liczby pasażerów cały zarząd powinien popełnić seppuku/zmniejszyć swoje pobory o 50% (niepotrzebne skreślić). Sam chciałbym korzystać z usług ww. spółki, niemniej jednak nie mam zamiaru dokładać do tego interesu, gdyż zwyczajnie się nie opłaca. Przykład - podróż z Poznania Głównego do Łodzi Kaliskiej trwa od 3 godzin 32 minut do 5 godzin 27 minut. W dodatku tylko w jednym przypadku obędzie się bez przesiadek (pociągów PR nie uwzględniłem). Dziękuję, kurtyna.

42
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 24 Stycznia 2014, 17:30:56 »
Dzień dobry!

Na początku chciałbym się przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum eu07.pl! Od kilku lat interesuję się symulatorem, jednak dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Chcę powiększyć swoją wiedzę oraz nabyć nowe umiejętności.
Przesyłam moją pierwszą kompletną taśmę. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś raczył rzucić na nią okiem i powiedział, co należy poprawić. Dziękuję za uwagę.

Sceneria: Drawinowo
Pociąg: 5316
Lokomotywa: EP07-183
Ilość wagonów: 10

Strony: 1 [2]