Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tor424

Strony: 1 [2] 3 4 5
31
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 03 Grudnia 2021, 18:10:18 »
Problem z godzinami był w odczytywaniu spacji. Ja miałem jedną z przodu a Ty inaczej i dlatego mi odczytywało Tobie nie. Jeśli chodzi o brak vmax'ów na screenie to masz rozkład o "starym standardzie" czyli masz vmax w drugiej linii pod nazwą stacji, a program szuka go w pierwszej tam gdzie nazwa stacji. Rozwiązaniem jest wygenerowanie nowego rozkładu i będzie odczytywany poprawnie.

Kodowanie oraz problem z godzinami został załatany w hotfixie - Link zaktualizowany.

32
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 03 Grudnia 2021, 16:42:28 »
Update v 1.07

Changelog:
- Poprawka: Od teraz przy wczytywaniu rozkładu puste pola godzin są zastąpione znakiem "|" (Aby program się nie wysypywał przy próbie zapisu rozkładu przez puste pola).
- Poprawiono kodowanie przy wczytywaniu rozkładów. Od teraz poprawnie powinny wyświetlać się Polskie znaki.
- Istotna myślę zmiana Prędkość maksymalna jest teraz wpisywana na wysokości nazwy stacji, a nie w linii pod nią. (Zgodnie z aktualnymi standardami MaSzyny czyli obecnymi w plikach rozkładami jazdy).
- Poprawiony błąd odczytywania prędkości, że odczytywana była tylko pierwsza prędkość.
- Poprawione zostało odczytywanie rodzaju pociągu. Problem dotyczył nazw, które zaczynały się od cyfr np. 36WEa
HotFix #1 Poprawione zostało odczytywanie godzin odjazdu/przyjazdu oraz kodowanie tekstu.
HotFix #2 Ponowne poprawki kodowania tekstu oraz zmiana fonta w liście.

Link został zaktualizowany w pierwszym poście.

Jeśli chodzi natomiast o problem z godzinami.. Niestety nie udało mi się go odtworzyć choć przepisywałem taki sam rozkład jak na screenie. Czy mógłbyś załączyć swój przykładowy rozkład w którym nie odczytuje Ci godzin?

33
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 02 Grudnia 2021, 01:05:20 »
Update v 1.06

Changelog:
- Dodano opcję wczytywania rozkładów jazdy z pliku .txt
- Od teraz (zabezpieczenie/idiotooporność) nie można pozostawić pola nazwy stacji lub godzin przyjazdu/odjazdu pustych - Program sam wstawi znak "|" w przypadku godzin oraz "???" w przypadku nazwy stacji.

Link zaktualizowany w pierwszym poście. Proszę o testy ze względu na to iż wczytywanie może posiadać jakieś błędy.

34
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 14 Listopada 2021, 16:01:41 »
Problemem jest puste pole godziny przyjazdu. Wymazałeś znak "|", który tam się znajdował lub godzinę którą wprowadziłeś. Jeśli nie ma godziny przyjazdu/odjazdu to podajemy 0 i 0 w polu minut i godzin, a program wstawi znak "|". Pole nie może być po prostu puste, musi tam się znajdować godzina oddzielona dwukropkiem ":" lub znak "|". W następnej aktualizacji zostanie to załatane przez wyświetlenie stosownego komunikatu lub automatyczną zamianę pustych pól na "|".

35
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 13 Listopada 2021, 16:06:48 »
Przy próbie zapisania rozkładu wyrzuca taki błąd.
Określony argument jest spoza zakresu prawidłowych wartości.
Nazwa parametru: count.

Czy mógłbyś mi podać jaki dokładnie rozkład próbowałeś wygenerować? Konkretne wartości tj. rodzaj i numer, kategoria, nazwa, stacje itd, ponieważ mi generuje się bez żadnego błędu.

36
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 13 Listopada 2021, 12:23:17 »
Update v 1.05

Changelog:
- Od teraz pole "Nazwa pociągu" oraz "Kategoria pociągu" nie są wymagane i mogą pozostać puste.
- Rozkłady zapisywane są w formacie ANSI (1252) zamiast dotychczasowego UTF8
- Nazwa pliku do zapisu ustawiana jest na podstawie pola "Rodzaj i numer pociągu" (preferowana, ale można sobie ją zmienić).

Link zaktualizowany w pierwszym poście.

37
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 20 Października 2021, 12:13:53 »
Normalnie, w C++ i OpenGL jest to możliwe do zrobienia

38
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 17 Października 2021, 14:30:24 »
Update v 1.04

Changelog:
- Dodano wsparcie dla nietypowych rozdzielczości typu 1024x768. Niższe rozdzielczości jak 800x600, 640x480 są nie obsługiwane

Link zaktualizowany w pierwszym poście.

39
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 16 Października 2021, 23:25:25 »
Update v 1.03

Changelog:
- Poprawione w/w błędy. Poprawiony zabłąkany przecinek oraz liczenie godziny jeśli nie została podana godzina przyjazdu.

Zaktualizowany link w pierwszym poście.

40
Symulator / Odp:  Generator rozkładów jazdy
« dnia: 14 Października 2021, 21:58:59 »
...
Nie zauważyłem, przepraszam. W takim razie dodałem to i zaktualizowałem pierwszy post z linkiem ;)

41
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 14 Października 2021, 21:34:38 »
...

Zastosowałem się do Twoich uwag i oto sugerowane zmiany:

Update v 1.02

Changelog:
- Zmiany wizualne interfejsu
- Od teraz po wpisaniu 0 w pole godziny oraz minuty odjazdu/przyjazdu zostaje wstawiony znak "|"
- Pola kanału radiowego, opisu posterunku oraz opisu postoju zostały rozdzielone i uporządkowane w odpowiedniej kolejności
- Dodano wybór kategorii pociągu oraz jego nazwy
- Relacja pociągu od teraz domyślnie jest do podania przez usera (istnieje także możliwość, aby generator wybrał sam relację na podstawie rozkładu)
- Poprawienie licznych błędów oraz dodanie wyjątków - Od teraz program nie powinien się wysypywać z błędem tylko mówić nam co mu nie pasuje.
- Dodana opcja wpisywania decyminut (poszerzona kolumna czasu)
- Opis postoju, kanał radiowy oraz opis posterunku nie są wymagane - Możemy pozostawić puste
- Optymalizacja
- Dodano opcję wyboru torowości stacji (jednotorowy szlak lub wielotorowy szlak)

Download zaktualizowany w 1-wszym poście.

Cytuj
- brakuje informacji o torowości szlaku (1 lub wielotorowy): 1 lub 2 pomiędzy kolumną stacji i godziny
Wprowadziłem wybór tej opcji, ale niestety jeszcze ona nie działa - Pytałem na czacie, ale nikt niestety nie odpowiedział więc ponowię pytanie tutaj:

"Czy te informacja o torowości muszą być koniecznie w takiej formie, że 1 lub 2 pomiędzy kolumną stacji a godziny zamiast znaku "|"? Czy może powstać osobna kolumna do tego?"


Oczywiście proszę o dalsze testy :)

42
Bocznica / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 13 Października 2021, 14:24:02 »
Rev147 - zmiany względem 133:
- poprawiony stukot na torowisku (@Turbokibel)
- poprawki opisu scenariuszy
- poprawki opisu scenerii
- poprawki RJ dla pociągów
- kodowanie plików w ANSI
- poprawki RJ dla KS34800
- nowy rozkaz pisemny 'O' dla 330120 (@Ensifer)
- Całkowicie uzupełniono polskie znaki w opisach misji, dodano czas służby w scenariuszu "innofreight1".
- IC8310:Zamiana lokomotywy EP07-1026 na 1024, datę scenariusza bierze z kalendarza systemowego
- wymiana starego taboru np. niektórych kibli na EN57AL itd.
- Propagacja podmian składów do zbieżnych scenariuszy
- Dodany link do nowego rozkazu pisemnego O (@Ensifer) w pliku scn scenariusza innofreight1, kosmetyczna poprawka opisu pod rozkładem jazdy pociągu TDE 330120 (usunięta spacja przed znakiem ":").
- Ujednolicono czas służby w opisie misji "innofreight1" w pliku html z tym w opisie w pliku scn, do tej pory widniało tam 85 minut, jednak od godziny 08:45 (czas rozpoczęcia scenariusza) do godziny 10:26 (czas przyjazdu do Dębicy Towarowej) mija dokładnie 101 minut; drobne poprawki interpunkcyjne opisu html (usunięto spacje przed dwukropkami, wykrzyknikiem).
- dodany nowy scenariusz ROM 44702


Link: https://eu07.pl/userfiles/8463/wrzosy_svn_rev147.7z

Dziękuję @DzordZ, @Kogut, @Turbokibel za wprowadzanie zmian i poprawek :) W międzyczasie napisałem krótki scenariusz: ROM 44702, pociąg retro, na razie bez udźwiękowienia.
Cytuj
Prowadzimy pociąg retro nr 44702 z Wolicy do bocznicy Mostki Groszex, ze zmianą czoła na stacji Mokra. Do dyspozycji mamy wagon motorowy SN61. Jedziemy z Wolicy do Mokrej zatrzymując się na każdym przystanku, w Mokrej należy zmienić kabinę i następnie pojechać do bocznicy Mostki. Tam służba się kończy, należy zatrzymać się przy rampie obok oczekującej widowni. Wprowadzony został podział na kanały radiołączności, należy ustawić odpowiedni kanał na radiotelefonie w kabinie. Kanał radiołączności jest opisany w służbowym rozkładzie jazdy (F2).
Czas służby: około 65 minut

Najnowsza wersja wrzosów z tego posta - Scenariusz wrzosy_ic8310 lokomotywa ma pytajniki zamiast mini (w rainstedzie to się chyba popraw pojazdy nazywało) https://i.imgur.com/8Qzhj2k.png

+ małe pytanko z ciekawości, co oznaczają te białe strzałki na ikonkach mini? Zauważyłem to na wielu scenariuszach

Zgodnie z prośbą - Bocznica.
@MaciejM

43
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 12 Października 2021, 22:57:50 »
Ogólnie chodzi o to, że człowiek jest leniwy/myli się. Pomyślałem nad tym, że jest baza punktów np
Quark Wielki_Kac 19.5 R1,OT,SS,H 100
Quark Dejawy_Kopalnia 30.0 R1,OT,SS,H 100
Bałtyk BAŁTYK_GŁÓWNY 0.0 R1,H,L,RT,SS 100
Jeżeli zdefiniowana prędkość maksymalna pociągu będzie niższa niż prędkość drogowa, to wtedy program by wstawił do rozkładu prędkość maksymalną, zamiast pobranej z bazy drogowej.

Zabij mnie, ale... niestety, absolutnie w dalszym ciągu nie mam zielonego pojęcia o co chodzi - Czym jest więc prędkość drogowa, skąd ją wziąć? W rozkładzie definiujemy tylko prędkość maksymalną na danym odcinku z tego co zauważyłem (i wprowadza ją sam user tworzący rozkład). Nadal też nie rozumiem czym miała by być taka baza i jakie byłoby jej zadanie. Rozumiem, że jest spis stacji przypisany do scenerii, ale nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi. Da się to jakoś jeszcze prościej wytłumaczyć? Najlepiej możliwie jak najprościej się da :/

44
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« dnia: 12 Października 2021, 21:07:46 »
W ramach dodatkowej idiotoodporności proponuję automatyczną zamianę znaku ":" rozdzielającego godziny i minuty przyjazdu i odjazdu na znak ".", bowiem dwukropek nie jest obsługiwany przez symulator, a może być wykorzystywany przez osoby niedoświadczone jako separator poszczególnych części godziny.

Przyznam szczerze, że sam nie zauważyłem iż tam jest "." zamiast ":" - Poprawione, od teraz generator wstawia kropkę zamiast dwukropka. W programie widoczny jest dwukropek ze względu na sposób obliczania czasu przejazdu (nie działa z ".") - Natomiast wynik wyjściowy jest z "." :)

Cytuj
- Sam pobiera relację pociągu na podstawie pierwszej i ostatniej stacji
Proponował bym dodać możliwość wprowadzania ręcznie relacji pociągu. W większości pociągów dalekobieżnych i niektórych towarowych relacja jest o wiele dłuższa niż to co mamy w rozkładzie Maszynowym.
A sam programik wygląda spoko. Przyda się na pewno przy pisaniu scenariuszy na L61.

Prawdę mówiąc, nie spotkałem się z takim rozkładem w MaSzynie, aby była dłuższa relacja niż w MaSzynowym rozkładzie. No ale skoro tak jest, to dodałem taką możliwość.

Ewentualnie proponowałbym rozbić na dwa pola. Jedno na godziny, a drugie na minuty. Czy dałoby radę (np w pliku txt) zrobić bazę wiedzy dla programu? Np: Nazwa scenerii, nazwa stacji, kilometraż stacji, parametry stacji, prędkość drogowa. Po wybraniu scenerii z rozwijanej listy można by było wklepać posterunek. Dodatkowo przydałoby się pole vmax. Jeżeli Vmax < Vd wtedy program wprowadzałby Vmax.

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli - Do czego mogłaby służyć taka baza? Nie bardzo rozumiem ten zamysł z listą, bazą i "vmax < vd" - Opisz to jaśniej jakbyś mógł :)

Changelog:
- Poprawka: Zamiast ":" generator teraz wstawia "." specjalnie pod potrzeby symulatora (W programie widoczny jest ":")
- Dodana możliwość wprowadzenia relacji pociągu samodzielnie;  W tym celu zaznaczamy "Własna relacja pociągu" i wprowadzamy w polu pod spodem relację w formacie Skąd-Dokąd np. Dębica-Sandomierz
- Drobne poprawki kosemtyczne

45
Symulator / Generator rozkładów jazdy
« dnia: 12 Października 2021, 20:10:54 »
Generator ten powstał w celu ułatwienia procedury tworzenia/edycji rozkładów jazdy. Wypełniamy niezbędne informacje, a sam program zajmuje się resztą i nic nie musimy ręcznie majstrować w plikach .txt dbając jednocześnie o to, aby szablon się nie rozjechał. Generator napisany został stricte pod windowsa, na innych systemach może nie działać lub działać błędnie (na pewno tak jest).

Co robi program?
- Sam dostosowuje wszelkie rozmiary i spacje, pilnując przy tym aby szablon zachował swój rozmiar
- Sam oblicza czas przejazdu między stacjami na podstawie ostatniego czasu odjazdu i aktualnego czasu przyjazdu
- Dba o dobre wprowadzenie danych - Co to znaczy?; Jeśli użytkownik wpisując np. "Wymagany % ciężaru hamującego" zapomni dopisać znaczek procenta "%" to program zrobi to za niego. Tak samo zamienia np. rodzaj i numer pociągu na wielkie litery,
- Sam pobiera relację pociągu na podstawie pierwszej i ostatniej stacji
- Sam rozpoznaje, że VMAX bądź kanał radiowy się nie zmienia i pozostaje taki sam, co za tym idzie nie musimy wpisywać ciągle tej samej prędkości czy kanału radiowego, możemy pozostawić puste.
- Robi sporą robotę za nas.

Sam program nie jest jakiś ładny, nie ma pięknego UI na miarę 2021 roku, aczkolwiek nie ma wyglądać tylko działać. Program ten nie jest w wersji finalnej - W przyszłej aktualizacji dojdzie możliwość wczytywania rozkładów jazdy w formacie .txt i ich edycji, na chwilę obecną możemy jedynie tworzyć nowe rozkłady. Edytować wiersze możemy poprzez dwuklik na interesującym nas wierszu.

Sam program wygląda następująco

Dla przykładu przedstawiam zestawienie 2 rozkładów jazdy, jeden oryginalny a drugi wygenerowany z powyższego screena. Można zauważyć drobne różnice m.in w odstępach, ale to myślę jedynie drobnostki stylistyczne. Sam program był przeze mnie testowany generując raptem 2 proste rozkłady, stąd też liczę na Wasze testy.

Download: https://eu07.pl/userfiles/22809/rjgen.exe
Skan: https://www.virustotal.com/gui/file/c6ae481862b7f7979bb431b10c5952861e7c26dfd74e18ea8593d52ee192c2a5?nocache=1 (nowy link 03.2024)

Update v 1.09

Changelog:
- Poprawiono szereg błędów, powodujących wysyp programu
- Dodano obsługę wyjątków i stosowne komunikaty
- Dodano rejestrowanie błędów w pliku crash.log
- Dodano autozapis co minutę. Plik autozapisu jest dostępny w lokalizacji AppData/Local/Temp/rjgen_autosave.txt
- Dodano możliwość wczytania ostatniego autozapisu
- Dodano możliwość zmiany języka programu. Aktualnie dostępny jest polski i angielski
- Dodano możliwość wpisywania ułamków minut, np. 7:46.5
- Ogólna refaktoryzacja i czyszczenie kodu
- Załatane potencjalne kolejne błędy przy niepoprawnym wypełnieniu pól

Jeśli zauważyłeś/aś błąd to proszę zgłoś go w tym temacie

46
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 11 Października 2021, 15:07:02 »
To chyba dobre miejsce do tego typu zgłoszenia - Lokomotywa SU45-115 SKPL na jednym boku ma odbicie lustrzane drugiego, widać to na tekstach u dołu




47
Symulator / Komputer pod MaSzyne
« dnia: 05 Września 2021, 19:09:00 »
Witam, planuję niedługo składać nowy komputer i w związku z tym chciałbym spytać o poradę w sprawie konkretnych komponentów głównie pod MaSzyne, ale skoro zadziała MaSzyna to i inne gry pójdą :P

Obecny sprzęt to
CPU: AMD Athlon II X4 620 2.6 GHz
GPU: ASUS Radeon R9 270X 2GB
RAM: 8GB
Dysk: HDD (niestety)
Płyta główna to jakiś stary ASUS pod socket AM4+ (asus m5a78l-m lx3)

Myślę, że GPU i RAM są wystarczające, jednak wiem dobrze, że CPU pod MaSzyne się nie nadaje. Na wielu sceneriach wyciąga max 30 FPS i to tylko poza większymi stacjami tj. Sandomierz, Dębica itp. Na dużych stacjach spadki nawet i do 7 FPS. Zmiana wszystkich ustawień graficznych niewiele tak naprawdę dawała stąd stwierdzam, że to CPU sobie nie radzi. Tak więc jaki CPU lub pozostałe komponenty (jeśli są za słabe) pod MaSzynę? Wszystko też w rozsądnej cenie temu też prosiłbym nie proponować mi RTX'ów po 3k :/

Komputer, który planuję składać:

Płyta główna: ASUS TUF GAMING B450 PLUS II
CPU: AMD Ryzen 7 3800X
GPU: Myślę, że zostanie ta obecna (Przynajmniej póki ceny kart są tak kosmiczne)
RAM: 16GB
Dysk: SSD + HDD

 Z góry dzięki!

48
Bieżące Symulatorowe / Odp: Streaming
« dnia: 18 Maja 2021, 15:11:01 »
Jak MaSzyna jest nastawiona na nowych developerów? Bo z tego co widzę, samo "oficjalne" repozytorium nie jest zbytnio na bieżąco i trzeba szukać, raz idzie kompilacja tmj, raz milka i takie scalanie kilku repozytoriów zeby cokolwiek wyskrobać jest dość uciążliwe

49
Bieżące Symulatorowe / Odp: Streaming
« dnia: 18 Maja 2021, 12:00:32 »
To raczej oczywiste - Nie ma bo nikt nie zrobił. Pada pytanie - Dlaczego nikt nie zrobił? Oraz czy w ogóle jest w planach wprowadzenie tego

50
Bieżące Symulatorowe / Streaming
« dnia: 16 Maja 2021, 18:29:00 »
Obecnie MaSzyna wymaga sporo RAMu na różnych ustawieniach. Paradoksalnie stworzenie dużej scenerii może podnieść znacznie wymagania sprzętowe. Teraz tak naprawdę takie 8 GB to minimum, aby mieć komfort gry. Stąd pytanie dlaczego MaSzyna nie ma streamingu, wczytywania mapy tylko ładuje całą scenerię do pamięci od razu?  Z tego co mi wiadomo OpenGL ma taką możliwość, aby na nim zrobić taki streaming

51
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 13 Maja 2021, 00:26:32 »
Nie wiem czy to błąd czy problem samego exe, natomiast w 201Eo nie da się za pomocą myszki (PPM/LPM) przestawić pstrzyczka świateł w stronę lewą (sygnał czerwony), działa jedynie kombinacja SHIFT + Y/U

52
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 12 Maja 2021, 23:17:22 »
L053_wieczor za stacją Psie Pole jest dziura w ziemi


53
Pomoc doraźna / Odp: Wydajność
« dnia: 10 Maja 2021, 21:04:41 »
Ustawiłem mnożnik dystansu na najnowszym exe na 1.0, tryb renderowania na pełny i wyłączyłem dodatkowe efekty shaderów, uzyskując tym samym 30 FPS na sceneriach wymagających typu bałtyk czy l053. Temat można zamknąć.

54
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 10 Maja 2021, 21:01:09 »
To coś nie wygląda jak by tą teksture faktycznie miało tylko jakby miało nałożone białą plamę jak z painta, narożniki mają jakby "dziurę"

55
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 10 Maja 2021, 20:57:19 »
Nie wiem zbytnio czy to aby na pewno błąd, w każdym bądź razie dziwnie to wygląda. Barierki przy moście przed stacją Bałtyk Miasto (sceneria bałtyk_skm2) wygladają jakby bez tekstury

https://imgur.com/GTdM387


Obrazki wstawiamy jako załącznik.
Matek123

56
Pomoc doraźna / Odp: Wydajność
« dnia: 09 Maja 2021, 20:58:04 »
W takim razie również, czekam z niecierpliwością na ten .exe, ponieważ mi w zupełności te 1.5km by wystarczyło, a mimo to nieraz MaSzyna próbuje sobie renderować po 3km przez co na takim bałtyku jest max z 12 FPS, bo renderuje mi pół mapy przede mną....

57
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 07 Maja 2021, 17:43:12 »
Linia 61 brak tekstury zegara na budynku dworca w Ozimku
https://imgur.com/PDUQU1I

Poprawione @Stele

ll61+l144_lotos
Pierwszy przejazd za stacją Fosowskie nie zamyka się dla nas. Dla jadącego chwilę przed nami AI chyba się zamyka, choć pewien nie jestem
https://imgur.com/ZEvE3Jl

Przejazdy na l61 to chyba były strupiałe od dawna. Jak jakiś bot tam jedzie przed graczem to tym bardziej nie ogarnie na starym oskryptowaniu.

58
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 06 Maja 2021, 20:16:57 »
Na L61+L144_towarowy1 jest wstawiony 2x ET42-026 człon A, ale to chyba już wyżej naprawiono?

Ponadto w magazynie jest wpis, że to ET42-026, natomiast mini, które pokazuje należy do ET42-024

https://imgur.com/wgSWDV9

59
Pomoc doraźna / Odp: Wydajność
« dnia: 05 Maja 2021, 23:40:17 »
Udało mi się po manipulowaniu opcjami osiągnąć zadowalający poziom 45 FPS poza dużymi stacjami. Problem natomiast jest w tym, że co jakiś czas ścina się obraz na jakąś sekundę/dwie i FPS spadają nagle drastycznie w tym momencie do 7 i po tych 2 sekundach wraca spowrotem do tych 45. Czy to może być wina dtsku, że może nie nadąrza ładować scenerii? Posiadam co prawda bez bad sectorów i sprawny, ale stary hdd

60
Pomoc doraźna / Odp: Wydajność
« dnia: 30 Kwietnia 2021, 18:07:03 »
Może spróbuj zmniejszyć rozdzielczość cieni. Rozdzielczość tekstur skręciłeś do 4k, ale to raczej nic nie da, bo większych i tak raczej nie mamy. Możesz spróbować zestawić składy mniej różnorodne pod kątem tekstury.

Rozdzielczość cieni nic nie dała. Zauważyłem, że tak niskie FPS'y są tylko na stacjach, może to wina ludzików, może otoczenia dużego? Poza stacjami fpsy dochodzą do tych 40. Natomiast s ą stuttery - Co kilka sekund FPS'y spadają nagle do 10 i zacina się obraz na jakieś 0.5s Da się coś z tym zrobić? Może ręczna edycja eu07.ini? Bo widziałem, że tam jest więcej opcji niż w ustawieniach startera

Strony: 1 [2] 3 4 5