Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - CTL

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12
301
Publikacje / ET21
« dnia: 03 Marca 2004, 18:54:01 »
Mam pytanie do autora ET21:
1. Czy przydały sie zdjęcia loków z KP Szczakowa 3E??
2. Czy do końca kwietnia będzie lokomotywa ukończona i udostępniona do jazdy??

Pozdrawiam

302
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 03 Marca 2004, 17:18:47 »
Pomysł nie pomysł jest dobry, i w miarę możliwości można go zrealizować. Z tym że wydaje mi się ze lepiej nałożyć tekstury, niż miałby być odtwarzany film będać w przedziale maszynowym:-)

303
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 03 Marca 2004, 05:08:51 »
Cytat: "OlO_EU"
czy wy moze macie wtyczke na #eu07 na ircnecie ?
OlO_EU


Hmmmm wtyczke a moze czary mary, kolega zgadł to siłą woli:-), Ale pomysł dobry:-)
Pozdrawiam

304
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 02 Marca 2004, 23:27:50 »
Nie no az tak zle nie jest, pomysl jest ale realizacji jeszcze nie bylo, a wiec narazie nie mozna powiedziec ze jest kiepska, ale jak sie ktos podejmnie to bedzie super;-]

305
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 02 Marca 2004, 21:18:42 »
Tak tak niezapomniane to one, a nawet potrzebne:)))) Pomysł jest dobry:-)

306
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 29 Lutego 2004, 21:10:02 »
Cytat: "CTL"
Witam czy zapowiadana na dzisiaj aktualizacja odnośnie pantografów dojdzie do skutku??
Przepraszam jezli obrazilem autora swoim stwierdzeniem, ale to bylo tylko moje pytanie i oczekiwalem odpowiedzi tak lub nie, no ale jak widze wszyscy tu sa przewrazliwieni na tym pukcie a wiec juz sie napewno nie wypowiem w tej sprawie, bo po co mam otrzymywac takie odpowiedzi!!!!!!!

307
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 29 Lutego 2004, 16:41:28 »
Witam czy zapowiadana na dzisiaj aktualizacja odnośnie pantografów dojdzie do skutku??
Pozdrawiam

308
Tabor kolejowy / Lokomotywy dwóczłonowe
« dnia: 28 Lutego 2004, 20:36:05 »
No za błędy przepraszam jak się spieszę to już jest w moim przypadku. Postaram się poprawić:))

309
Tabor kolejowy / Lokomotywy dwóczłonowe
« dnia: 28 Lutego 2004, 20:29:51 »
OK dziekuję za wypowiedź, będę oczekiwał rozwiązania tej kwestii, bo w sumie lokomotywy dwóczłonowe są charakterystyczne dla PKP i fajnie byłoby taką pojeździć w obie strony. Jeżeli natomiast ktoś chciałby podjąć sie wykonania modelu lokomotywy ET40 lub ET42 to posiadam dużą ilość zdjęć kabin a także samych lokomotyw. Posiadam także rysunki ET40 z dokumentacji tehnicznej. Pozdrawiam

310
Tabor kolejowy / Lokomotywy dwóczłonowe
« dnia: 28 Lutego 2004, 20:11:24 »
Jak wiemy obecnie nie ma możliwości przejścia z kabiny do kabiny w lokomotywach dwóczłonowych (ET41). A wiec występóje tu z taką propozycją i proszę o opinię autorów. Wg mnie lokomotywę taką można by zrobić jako jedną całość nierozłączalną i wtedy chyba zniknoł by ten problem co pojaiwa sie obecnie w przypadku lokomotywy ET41. Jako propozycję pozostawiam też wykonanie lokomotyw ET40 i ET42, możę sie ktoś podejmie, ja niestety się na tym nie znam. Proszę o rozważenie autorów wyżej wymienionej przezemnie propozycji rozwiązania problemu. Nie wiem jak to jest w wersji projektu Nebula czy ten problem tam też sie pojaiwia??

311
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 28 Lutego 2004, 02:28:13 »
Mam pytanie czy lokomotywa przedtawiona na filmie jest gdzies do sciagniecia, jezeli tak to prosze bardzo o podanie adresu strony, z gory dziekuje.

312
Bieżące kolejowe / Powrót EP05
« dnia: 25 Lutego 2004, 19:39:52 »
A ja ostatnio pstrykalem EP05-22 z pociągiem Berlin Warszawa Express, u siebie w Zbąszynku, sam nie wierzyłem jak zobaczylem, a 21 bylem w Krakowie i też akurat stała 05-22, i kawałek w Katowicach była 05-16.

313
Publikacje / ET21
« dnia: 24 Lutego 2004, 20:04:35 »
Mam fotki z boku i przodu dwóch loków 3E z KP Szczakowa, nie wiem czy się nadadzą ale jak kolega będzie chciał to mogę przesłac.

314
Publikacje / ET21
« dnia: 24 Lutego 2004, 01:15:58 »
Oki tylko pytałem, dzieki za informacje. A dostępna będzie ta tekstura zmodernizowanego loka z Pt-ku??:)

315
Publikacje / ET21
« dnia: 23 Lutego 2004, 22:44:49 »
Tak zasada działania tego hamulca jest mi znana, ale czy jego obsłóga w symulatorze będzie się odbywała w wymieniony przez kolege sposób??

316
Publikacje / ET21
« dnia: 23 Lutego 2004, 18:06:28 »
Mam pytanie do autora lokomotywy ET21. W jakim czasie będzie ona dostępna do jazdy??

317
Publikacje / ET21
« dnia: 19 Lutego 2004, 21:44:52 »
Pomysl z dumbem jest nawet dobry, ale mimo wszystko wole poczekac na pelna ostateczna wersje ET21:-)

318
Tabor kolejowy / Wagony
« dnia: 19 Lutego 2004, 19:54:09 »
Oczywiscnie jakies nowe cysterny by sie tez przydaly ale w pierwszej kolejnosci apeluję o wprowadzenia jakich wagonow krytych, falsow, samowyladowczych i Ewmosow:-) Prosze tu wrzucic wszelkie inne propozycje co by sie moglo pojawic.

319
Tabor kolejowy / Wagony
« dnia: 19 Lutego 2004, 18:11:18 »
postaram sie wyslac troche fotek, ale nie mam krytych narazie, a i jak ktoś ma dobre fotki wagonów samowyładowczych to też chyba by w symku ciekawie wyglądały, ja wysle kilka to prosze kolege który bedzie robił wagony żeby określił czy wystarczą czy trzeba inne.

320
Tabor kolejowy / Wagony
« dnia: 19 Lutego 2004, 00:54:16 »
Takie mam zapytanie czy do symulatora będą wykonane maoże jakieś nowe wagony towarowe bo miom zdaniem jest ich mało w obecnej wersji.
Moźna byłoby dorzucić niskie węglarki Eamosy, jakieś kryte wagony no i jakieś Falsy by się przydały oczywiście w miarę możliwości twórców. Fajnie byłoby urozmaicić park wagonów towarowych. A może ktoś ma jescze inne propozycje wagonów które mogłyby znaleźć się w symulatorze??

321
Publikacje / ET21
« dnia: 19 Lutego 2004, 00:16:39 »
Apropo ET21 poszukuje fotek, szczególnie loków z CTL-u, spólek prywatnych i PKP oczywiście. Jak ktoś ma coś do udostępnienia to chetnie się wymienie za jakieś oczywiście w wersji elektronicznej;]

322
Tabor kolejowy / No tak!
« dnia: 18 Lutego 2004, 15:15:41 »
No właściwie to kolega ma racje ja nie wziełem pod uwagę możliwości takiej że ze składu mogło już zlecieć powietrze i trzeba go napełniać, a więc tu się zgadzam, po poźniej już jest przy hamowaniu oki i luzuje szybko. Dziekuję także koledze mar07 za wyjaśnienia odnośnie długich brutt jest dokładnie tak jak napisał.

323
Tabor kolejowy / .
« dnia: 18 Lutego 2004, 07:21:11 »
No szkoda że nie ma możliwości zrobienia opcji przechodzenia z lokomotyw, aczkolwiek fajnie byłoby pojeździć lokami ET40 i ET42 choćby w jedną stronę bez powrotu. Ale z tym to się nie śpieszy wszystko w miarę chęci i czasu autorów. Jeżeli w przyszłości byłaby chęć wykonania tachich lokomotyw to słóżę fotkami kabin i loków.

324
Tabor kolejowy / ok
« dnia: 18 Lutego 2004, 01:44:04 »
No własnie zauważyłem na przykładzie ET41. Ale czy nie ma możliwości zrobienia przejscia do dugiego loka lub członu wduszając odpowiedni klawisz przypisany temu zdarzeniu??

325
Tabor kolejowy / hmmm
« dnia: 18 Lutego 2004, 01:14:58 »
To może mi się tak zdażyło ja jeżdzilem w te wakacje to mi się trafiło brutto do portów z ET42-001 i 34 węglarki, no a jak pisalem u nie na odrzance to jeździ po 38, nawet gdzieś jakieś fotki miałem tylko musze poszperac:]

326
Tabor kolejowy / Może
« dnia: 18 Lutego 2004, 01:05:15 »
Nop może być popróbuję jeszcze z lokami i może coś z tego wyjdzie, a pociagi po 40 węglarek to jeżdża no a raczej do 40, jesteś z Bydgoszczy to chyba powinieneś widzieć jakieś ruski albo skody z węglem, ja tam bywam często i tak po 38 wagonów to się widuje, a u mnie na odrzance takie bomby z jamnikiem to jest normalka 3200T i w drogę.

327
Tabor kolejowy / ???
« dnia: 18 Lutego 2004, 00:47:12 »
W błąd dlaczego, a wiem ze się pomylilem z tym hamowaniem uderzeniowym, miało być luzowanie no tak, o to chodzi??? Jak nie to o co bo przynajmniej u mnie ma miejsce taka sytuacja jak wyżej opisałem.

328
Tabor kolejowy / Luzowanie składu
« dnia: 17 Lutego 2004, 23:12:46 »
Witam!! Chciałbym się podzielić taką uwagą odnośnie luzowania składu pociąu. Otóż dla składu złożonego z 40 wagonów węglarek czas ten wynosi aż około 20 minut. Jak wiadomo kran hamulca nie może się znajdować prez tak długi okres czasu w pozycji hamowania uderzeniowego, gdyż wtedy mamy gwarantowane na 100% przepełnienie, i biegamy wzdłuż pocigu i luzujemy każdy wagon z osobna:]. Poza tym jak na próżne węglarki pociąg ten strasznie ciężko się rozpędza nawet z lokiem ET41, nie mowiąc już o moich próbach z EU07, nop ale sie udało:]. To przede wszystkim takie spostrzeżenie na przyszłość i może uda się to poprawić.

329
Publikacje / a moze 3E??
« dnia: 16 Lutego 2004, 21:09:37 »
Jeżeli autor lokomotywy ET21 byłby zaintereowany to mogę wysyłać zdjęcie lokomotyw 3E, w nowym i starym malowaniu KP Szczakowa 2 różnych loków. Mogą wyjść całkiem fajne tekstórki:]]
Pozdrawiam

330
Tabor kolejowy / oki
« dnia: 16 Lutego 2004, 21:03:43 »
OK no dzial fajnie dziekuje za pomoc

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12