991
usun2
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
2. Zmiana lokomotywy w Rainstedzie na inną. W zasadzie dowolną.Jesteś pewien, że ma ona kabinę?
Chodzi mi o to, że istnieją 4 patyki, a nie że jeździmy na 4. Na czteropatykowcach jeździmy na 2 patykach. Jeden zasila jeden człon, a drugi - wiadomo jaki człon.Cytuj...powodem czterech pantografów jest to, że każdy człon jest zasilany osobno...Bzdura, na dwu patykach też można zasilać osobno sekcje. Na stałe nie jeździmy na 4.
Tak samo jest na innych wieloczłonowcach. Nie można rozłączyć tych przewodów?Sam człon ET42 nigdzie nie pojedzie gdyż w jednym członie jest sprężarka a w drugim przetwornicaBzdura - na każdym członie jest jedna przetwornica i jedna sprężarka. Pojedynczy człon nie pojedzie z innego względu - sterowania połączonego przewodami wielokrotnymi, choćby w obwodzie pantografów.
Nie wiem, co masz na myśli pisząc: "przyzwyczajona".Mam na myśli problemy z połączeniem obu członów (często ustrojstwa które są związane z połączeniem członów się psują). Sam człon ET42 nigdzie nie pojedzie gdyż w jednym członie jest sprężarka a w drugim przetwornica - oprzyrządowanie jest rozłożone nierównomiernie.
ET41 od początku była projektowana jako dwuczłonowa. Z wykorzystaniem rozwiązań z 303E.Chodzi mi o to że ET42 nie była "spowodowana" jej pojedyńczą wersją, jak ET40 i ET41. Dlatego jest "przyzwyczajona" do problemów wynikających z dwuczłonowej budowy.
...a jeśli mówimy tylko o 2 patykach na ET40-07 i bruttach do 4000 t to przecież np. radzieckie ET42 zawsze miały tylko dwa pantografy.Bo ET42 od razu była projektowana jako dwuczłon, więc przewidziano taką sytuację. Inaczej jest w ET41 (EU07) i ET40 (ET11).
U mnie działa, patrz moja poprzednia wiadomość i jej modyfikacja. FF na win XP.Chodzi mi o ten znaczek bez napisu Modyfikuj. Ten drugi działa poprawnie.
Dwa patyki, to mogło rodzić spore problemy przy ruszaniu.W lokomotywach elektrycznych wskazanie woltomierza nie zmienia się bez względu na to czy jest jeden patyk podniesiony, dwa czy cztery. Zmniejsza się tylko rozkład poboru prądu, dlatego przy 4 patykach szanse na wywalenie podstacji są niskie, a przy jednym może już dojść do wyłączenia się WS-a.
Przygotowania do malowania.Jaki numer ma ta lokomotywa na screenach?
Tak, potwierdzam (Firefox, Win8). Ponadto nie działa cytowanie wiadomości, czy to bezpośrednio po wciśnięciu "Cytuj" czy przy pisaniu posta i kliknięciu "Umieść cytat".Z tym się nie zgadzam. Cytowanie działa.
@jakubg1: ET40 o numerach 01-30 miały fabrycznie 2 pantografy, a nr 31 - 60 już 4.Wiem. Pod "tylko 07" rozumiem że jako jedyna z przedziału 01 - 30 tam przechodzi Naprawę Główną.
Cytat: jakubg1S5 na czterostawnej ogranicza prędkość do 100km/h.Od kiedy?
Oto cytat:Cytat: jakubg1S5 na czterostawnej ogranicza prędkość do 100km/h.Jak znajdziesz mi taki przepis w E1, punkt dla Ciebie.
S 3W E1 tego nie ma. Było w innej instrukcji która dziś już nie obowiązuje.
Jazda z największą dozwoloną prędkością [...] przy następnym semaforze z prędkością nie większą niż 100 km/h.
Dwa odstępy blokowe wolne.
[...] T [...] nic nie robią.T służy do załączania i wyłączania końcówek oraz ręcznego przekładania zwrotnic.
Dlaczego od granicy przetaczania a nie od ostatniego rozjazdu...? Bzdure mi tu zapodajesz kolego.Tak gdzieś przeczytałem.
-===-S7---g---S5---
za semaforem wyjazdowym można jechać 100km/h
można jechać od granicy przetaczania do następnego sygnału SBL 160km/h
za semaforem SBL 100km/h
-===-S7---g---S3---
za semaforem wyjazdowym można jechać 100km/h
można jechać od granicy przetaczania 160km/h
--- tor
=== pociąg
S3, S5, S7 - sygnały
g - granica przetaczania