Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - jakubg1

Strony: 1 2 3 [4]
91
Bocznica / Odp: 4e lowpoli.7z
« dnia: 09 Sierpnia 2016, 12:08:55 »
Do usunięcia.

92
Rainsted / [SOLVED]Kabiny LowPoly dla 4E - problem z instalacją
« dnia: 09 Lipca 2016, 13:02:53 »
Witam. Nie wiem czy to dobry dział, jak zły - proszę o przesunięcie.
Mam problem z instalacją kabin lowpoly. Robię tak: przeciągam plik R_I na skrót startera, naciskam "Instaluj paczkę" - wszystko ładnie się pobiera, instaluje, a następnie wyskakuje mi "Stan zainstalowania 0.0%". Dodam, że tuż przed próbą instalacji tej paczki instalowałem lowpoly dla SP42 identycznym sposobem i wszystko działało.
W załączniku fragment konsoli, który zdążyłem uchwycić.
Wersja - MaSzyna 15.04 + Patch 16.05.

93
Bieżące kolejowe / Obiegi pomorskich jednostek po modernizacji
« dnia: 03 Lipca 2016, 13:11:51 »
Witam. Doszły mnie plotki że EN57AL-1786 po modernizacji wyruszyła już na pomorskie szlaki. Ktoś wie, na jakim pociągu i o jakiej godzinie można ją spotkać?
Z góry dzięki za odpowiedź.

94
Bocznica / <b style="color:red;">Test kolorowego tematu</b>
« dnia: 16 Czerwca 2016, 14:36:17 »
test

Nie działa. Do usunięcia

95
Bocznica / Odp: Tak tylko sprawdzam.
« dnia: 28 Maja 2016, 16:15:20 »
P      o                 w      i         n       i             e          n         d     z   i           e       l i ć   n           a           s    y         l               a    b           y    .
Z      a      r                 z         u      ć               s         c          r             e           e           n       a       ,              t        o      c             i      p           o           m            o          ż             e         m             y         .
S        m            a            k              u       r                w               a            ć            n         i       e             b            ę          d             ę              .
M        n            i o              c        h         ,           u         j      d     z           i         e.

Kto znajdzie 3 wulgaryzmy wygrywa bocznicę.

  Dodano: 28 Maja 2016, 16:23:52
Zdradzisz jakieś szczegóły odnośnie przydziału, dotarły mnie słuchy o Lotosie (2-3 sztuki).
Jak wszystko, co PHU, i to będzie dzierżawione - już nie dane będzie nam zobaczyć bomby z węglarkami, a jedynie z beczkami i kontenerami.

  Dodano: 28 Maja 2016, 16:26:03
Btw. wraz z ET40 zakupione zostały 3 ET21 - 261, 331 i 386. Pierwsza NG, pozostałe OG. Wszystkie w ZNTKiM.

96
Inne niekolejowe / Kłopot ze wzorem.
« dnia: 14 Maja 2016, 18:34:20 »
Witam.
Potrzebuję jakoś przepisać ten wzór z postaci "tan alfa = a/b" na postać "alfa = ...".
Czy się w ogóle da tak zrobić? Na googlach nie znalazłem.
Pozdrawiam.

97
Bocznica / Odp: Nad morze
« dnia: 04 Kwietnia 2016, 10:23:29 »
Miało pójść jako raport, na bocznicę.

98
Symulator / Obsada Conductor
« dnia: 31 Marca 2016, 19:12:01 »
Witam. Co oznacza obsada "conductor" w starterze? Nigdzie nie jest używana, a na forum nie znalazłem wielu wzmianek o tej obsadzie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

99
Bieżące kolejowe / Lokomotywy w środku składu
« dnia: 16 Marca 2016, 18:23:32 »
Witam, w jakich sytuacjach lokomotywę daje się w środku składu? Zdarza się to bardzo rzadko, najczęściej u prywaciarzy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

100
Bocznica / Czy modyfikacje wiadomości działają?
« dnia: 04 Lutego 2016, 11:51:54 »
Dzisiaj o godzinie 13:00 dopiszę drugą część postu. Wszyscy, którzy zobaczą go przed tą godziną, a będzie już po 13:00, proszeni są o sprawdzenie, czy w jakiś sposób zostało to oznaczone jako "nowe". Proszę przed 13:00 nic nie pisać w tym temacie.

  Dodano: 04 Lutego 2016, 13:15:03
1test.

101
...masz zle teksture nalozona.
Chodzi ci o całe czoło czy o zderzak?

102
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 02 Stycznia 2016, 11:00:54 »
Mmm... ciasteczko :)

"Przeniesienie jest zbyteczne..." - Sawi

Bez komentarza. Bocznica.
adsim

103
Bocznica / Test pisania
« dnia: 18 Listopada 2015, 19:53:23 »
Alfabet grecki: Τεστ πισανια αλφαβετεμ ηρεγκιμ.
Test ramki:
™╕
Š‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ƒ
╙””””””””””…
Wniosek: małe przerwy przy podwójnej drodze i duże przerwy przy pionowej drodze.
Gra w mosty:
1”44
  ƒ Š
376
ƒ Š Š
35”3
Wniosek: przerwy między podwójnymi pionowymi liniami w kodzie są niewielkie, a poziomymi jakby grubsze, ale zlepione.

Znalazłem grafiki do ostrzeżeń:
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnwarn.gif - zielona kropka
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif - żółta kropka
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnmute.gif - pomarańczowa kropka
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnban.gif - ikonka bana
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warn.gif - ikonka uciszenia
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warning_moderate.gif - ikonka moderowania
http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warning_watch.gif - ikonka obserwowania
Pozdrawiam.

Informacje na samej górze (ramka i mosty) nie wyświetlają się w Mozilli.

104
Inne niekolejowe / Rysunki pociągów
« dnia: 28 Grudnia 2015, 12:21:05 »
Te rysunki znajdują się już na forum Train Drivera, ale ponieważ do obejrzenia ich wymagana jest rejestracja, rysunki wrzucam tutaj aby każdy mógł je obejrzeć. Aktualności:
  • 28.12.15 - ukazanie się rysunków na tym forum.
  • 29.12.15 - dodałem 2 nowe rodzaje ET41 + lokomotywę EU07 4E w malowaniu PKP Cargo.
  • 08.01.16 - dodałem kibelek w malowaniu żółto-niebieskim ze strzałą.
  • 04.02.16 - Że tak powiem, zapomniałem o tym temacie. Nowe pojazdy: kibelek KM, 113Aa, 110A w malowaniu oryginalnym, ASF.
  • 20.03.16 - Z1, wagon bagażowy, kuszetka w malowaniu IC, Pendolino, EP08, EU07 4E we wszystkich obecnie dostępnych + 2 malowaniach, Gags, wagon ze znakiem zapytania,kilka malowań SM42.
  • 03.04.16 - Wersje wielu wagonów z brązowym dachem, poprawka 120A, ABdnu, wagony YB.
  • 10.05.16 - ET22 w malowaniu PKPC, Falnsy oraz Resy.
  • 09.06.16 - EN57 Lubuskiego.
  • 08.10.16 - Paczka pojazdów zamiast masy rysunków.
  • 16.12.16 - Wysłana paczka z 1 grudnia.
  • 24.12.16 - SA109 Lubuskiego, SA110/112, SA136 PKM, SN61, ST44 i ET22-20xx w obu wariantach PKP Cargo, EU07 w starym wariancie PKPC + denaturat, EP09 denaturat, pomarańczowe, PKP Cargo i PKP Intercity, ET22 w nowym schemacie CTL, SA103 Pomorskiego (nowe malowanie), ED72 w pierwotnym schemacie, EN57 w schemacie krakowskim (kremowe z wiśniowymi pasami), poprawki kilku innych rysunków (m. in. okna w starym ET22).
  • 24.12.17 - Wiele nowych rysunków (głównie do poc. towarowych), totalna zmiana organizacji nazw.
W najbliższym czasie dodanie przeźroczystości do wszystkich rysunków, a potem:
Pojazd
Progress
SU46
0%
SP32
0%
SU45
0%
TEM2 CTL stare
0%
TEM2 CTL nowe
0%
ET22 CTL stare
20%
ST44 CTL stare
20%
ST44 CTL nowe
20%
ED160
0%
ED161
5%
L-4268
0%
Razem
---%
20% oznacza że jest zrobiona "baza" czyli rysunek tego pojazdu w innym malowaniu.

105
Forum / [SOLVED] Szara kropka
« dnia: 23 Listopada 2015, 16:39:07 »
Co oznacza ta szara kropka przy zielonym kwadraciku "online"?

106
Bocznica / Odp: Ruszanie lokomotywą - aktualizacja
« dnia: 20 Listopada 2015, 14:29:46 »
Nie no, takie banalne rzeczy?
Lokomotywa na ciepło:
  • Włączamy baterię SHIFT+J.
  • Podnosimy pantografy/włączamy pompę oleju, paliwa SHIFT+O/P.
  • Włączamy wyłącznik szybki przytrzymując sekundę SHIFT+M.
  • Włączamy silnik/przetwornicę SHIFT+X.
  • Po kilku sekundach włączamy sprzężarkę SHIFT+C.
  • Włączamy reflektory SHIFT+Y/U/I.
  • Jeśli prowadzimy lokomotywę luzem/EZT (dowolna ilość zestawów, nie EZT luzem) przechodzimy klikając kilka razy END na koniec składu i naciskamy Y oraz I. Wracamy na początek HOME.
  • Aby odhamować, klikamy 4 na klawiaturze numerycznej.
  • Dalej jak wtedy.
Lokomotywa na zimno: napompowujemy powietrze i dalej jak w lokomotywie na ciepło. Oczywiście na samym początku włączamy baterię.
Właśnie zauważyłem, że to miała być prośba o aktualizację, a nie prośba "jak ruszyć lokomotywą bo nie umiem". Na bocznicę proszę.

Lepiej raportować, bo nikt nie przegląda tych samych wiadomości po kilka razy.
Benek

107
Bieżące Symulatorowe / Dwa błędy związane z czuwakiem
« dnia: 19 Września 2015, 10:26:14 »
Witam wszystkich. Znalazłem w Maszynie 2 błędy:
  • Podczas "migania" czuwaka nie działa klawisz F10.
  • Czuwak można zbić, gdy przez niego załączone zostanie hamowanie awaryjne.
Czy ktoś to potwierdzi? Wersja Maszyny 15.04 z wszystkimi, po kolei wgranymi patchami.

108
Bocznica / Tablet
« dnia: 10 Września 2015, 07:07:29 »
Test pisania z tableta. I jak?

  Dodano: 10 Września 2015, 07:10:00
Test łączenia poetów z poziomu tableta.

109
Bocznica / Błąd związany z Całkowem SN61
« dnia: 12 Sierpnia 2015, 13:14:33 »
Witam, zauważyłem, że nie da się w SN61 na w/w misji odhamować lokomotywy. Czy wy też macie ten problem?Do usunięcia, okazało się, że zapomniałem o włączeniu sprężarki.
Zgodnie z życzeniem. Bocznica.
Sawi

110
Bieżące kolejowe / Lokomotywy ET40-07 i 30 - co się z nimi stało?
« dnia: 12 Sierpnia 2015, 13:17:53 »
Witam. Interesuje mnie los wyżej wymienionych lokomotyw. Nie znalazłem zdjęć tych lokomotyw z tego roku, na serwisie http://kolejowaklatka.org/ jest napisane pisze, że znajdują się w Centrali PKP Cargo, więc widać, że jeszcze "żyją". Czy ktoś w ostatnim czasie widział te lokomotywy? Z góry pozdrawiam.

Benek

Przenoszę na życzenie autora do działu Bieżące kolejowe.
Benek

111
Bocznica / Kod w cytacie
« dnia: 24 Lipca 2015, 22:26:24 »
Cytuj
kod w kodziePisane z telewizora.test dalszego pisania

112
Bieżące Symulatorowe / Błąd z EN57/EN71/ED72
« dnia: 23 Lipca 2015, 14:38:08 »
Witam. Znalazłem błąd związany z "kiblami", konkretnie w przypadku jazdy na pozycji nawrotnika "N1" po układzie szeregowym silników trakcyjnych włącza się układ równoległy (tak samo jak w pozycji nawrotnika N2), zamiast od razu włączyć bocznikowanie. Czy wy też macie ten problem?

113
Tabor / Turbo w spalinówkach
« dnia: 04 Lipca 2015, 13:03:08 »
Witam. Czy turbo w lokomotywach SM42, SU45, SU46 itp. jest używane? Jeśli jest, to jak je załączyć? Piszę, bo są dźwięki turba, są nawet przypisane do plików mmd i nie znalazłem podobnego tematu. Proszę o pomoc.

114
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 16 Grudnia 2014, 17:23:20 »
Całkowo w Bałtyku.

Bocznica.
Rozi

115
Tabor / 443V - problem z wózkami
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 18:07:03 »
Witam. Otóż mam problem z wagonem 443V. Problem polega na tym, że koła kręcą się w przeciwną stronę niż powinien. Problem występuje przy jeździe do przodu, jak i przy jeździe do tyłu. Proszę o pomoc.

116
Bocznica / Błąd z teksturą EN57-112
« dnia: 31 Marca 2014, 18:21:17 »
Dziś kolejny problem. Otóż przeglądałem tabor w Maszynie. I co się stało? Błąd. Błąd z teksturą członu RA jednostki EN57-112. Poniżej wrzucam log oraz screen. Nic nie grzebałem w teksturze. Człony S, RB oraz inne jednostki są w porządku. Pliku errors.txt nie ma.
Nie tak przesyła się loga. Gdzie jest plik errors.txt?
Benek


Nie o to chodziło. Teraz nie ma ani log.txt, ani errors.txt. Bocznica.
Benek

117
Tabor / [SOLVED] Problem z teksturą po zrepaintowaniu
« dnia: 24 Marca 2014, 17:28:23 »
Mam problem z lokomotywą po "wejściu" tekstury na miejsce starej lokomotywy. Po włączeniu symka cała tekstura jest biała. Używam programu Paint.net. Ponieważ tekstura raczej była załadowana, wina może tkwić w okienku pokazanym w załączniku (po wciśnięciu przycisku "Save As".
Cytat: ./log.txt
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2013-06-09, release 13.5.804.408. SPKS
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter, KURS90 and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 5650
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
3.2.9756 Compatibility Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_name_gen_delete GL_AMDX_random_access_target GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shader_atomic_counters GL_EXT_shader_subroutine GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_buffer_object_rgb32 GL_EXT_texture_compression_bptc GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
DDS texture format is supported.
Used multisampling of 4 samples.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
[...]
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitTraction
InitTraction OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
FirstInit is done
Loading - binary model: dynamic\pkp\4e_v1\4e.e3d
Loading - texture: textures\tabor\aircoupler.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\4e_v1\4e-1051.dds
Total animations: 16
EVENT ADDED TO QUEUE: tdo_rez_shp by eu07-1051
New timetable for eu07-1051: rozklad
/* Timetable:
undefined -1:-1, -1:-1
*/
Orders for eu07-1051:
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
cgskj_altostratus004.t3d
init
Loading - binary model: models\cgskj_altostratus004.e3d
Loading - texture: textures\sky\sky_altostratus004.dds
Ground init OK
Player train init: eu07-1051
[...]
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Load time: 13.4 seconds
EVENT LAUNCHED: tdo_rez_shp by eu07-1051
Type: PutValues
W logu została zawarta część informująca o komputerze. Proszę o pomoc.

118
Tu będę pisał o moich postępach. Na początek lokomotywa EP07-1051. Tekstury wykonuję w Paint.net. Mam nadzieję, że przyborniki wam nie przeszkadzają.

119
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 03 Lutego 2014, 18:12:24 »
Dziwna tekstura w przedziale maszynowym lokomotywy BR285 tuż pod dachem.

Twój post został raportowany jako spam. Bocznica.
Benek

120
Pomoc w tworzeniu / Sygnalizatory na TD
« dnia: 13 Stycznia 2014, 16:19:54 »
Witam, mam problem odnośnie sygnalizatorów na torze doświadczalnym. Czy w ogóle są jakieś eventy dotyczące sygnalizacji na scenerii TD? Proszę o pomoc.

Strony: 1 2 3 [4]