61
Forum / Błąd w tłumaczeniu w bugtrackerze
« dnia: 16 Maja 2017, 15:22:43 »
W obu bugtrackerach w osi czasu (na dole) "Dzisiaj" jest zamienione z "Wczoraj".
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
to losuj
make "odpowiedzi array 4
setitem 1 :odpowiedzi 0
setitem 2 :odpowiedzi 0
setitem 3 :odpowiedzi 0
setitem 4 :odpowiedzi 0
make "odpowiedzia array 4
setitem 1 :odpowiedzia 0
setitem 2 :odpowiedzia 0
setitem 3 :odpowiedzia 0
setitem 4 :odpowiedzia 0
until [((item 1 :odpowiedzi)+(item 2 :odpowiedzi)+(item 3 :odpowiedzi)+(item 4 :odpowiedzi))=4] [
make "odpowiedz random 4
if (item :odpowiedz+1 :odpowiedzi)=0 [
setitem :odpowiedz+1 :odpowiedzi 1
setitem ((item 1 :odpowiedzi)+(item 2 :odpowiedzi)+(item 3 :odpowiedzi)+(item 4 :odpowiedzi)) :odpowiedzia :odpowiedz
]
]
make "odpowiedz1 (item 1 :odpowiedzia)
make "odpowiedz2 (item 2 :odpowiedzia)
make "odpowiedz3 (item 3 :odpowiedzia)
make "odpowiedz4 (item 4 :odpowiedzia)
end
Przydałoby się podnieść limit. Im większy screen (rozdzielczość) tym większa waga. Ale za to lepsza jakość screena. Opcja do przedyskutowania :).Skoro już to napisałem to mam propozycję 4-stopniowego wdrożenia:
Na czas obowiązywania regulaminu poprawię, ale rozważyć można ;).
Loading - texture: dynamic\pkp\et22-2000_v2\polka_okno.dds
File "<string>", line 204
else if nja == 20:
^
SyntaxError: invalid syntax
Python Screen: null renderer for et22_2000_renderer - Ignoring screen
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga2.tga
Load time: 8.8 seconds
File "<string>", line 204
else if nja == 20:
^
SyntaxError: invalid syntax
Python Screen: null renderer for et22_2000_renderer - Ignoring screen
Przenoszę na bocznicę.
Pozostaje chyba nagrać film i napisać o tym w temacie o PC2016.
To zdarzenie powinno zachodzić w 2 przypadkach - [...] albo kiedy auto uderza w jadący pociąg.
Żeby bardziej cieszyć mikoli ;)...mnie nie przekona :P Pozdrawiam.