Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tomi

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
61
WWW / Autorzy
« dnia: 05 Listopada 2004, 15:45:33 »
Cytat: "Winger"
Juz jest martwa komorka, bo tylko kilka osob robi to co powinna ta grupa robic (testuje). Co jest najlepszym dowodem iz zdecydowanej wiekszosci osob chodzi o dostep do plikow dla wlasnej przyjemnosci, a nie zeby tworcom pomagac. Dlatego grupa zostanie powaznie ograniczona.

Wez tylko jeszcze pod uwage to, ze nie kazdy betatester ma czas w dniu, w ktorym ktos umieszcza jakies dzielo w BUGS, na przetestowanie tegoż. A na drugi dzien zazwyczaj wszystkie bledy sa wychwycone i opisane. Chyba, ze zalezy Ci na tym aby pisac mimo wszystko; i tak powstaje watek na 5 stron, w ktorym mimo zaznaczenia przez autora, ze chodzi wyłącznie o eventy, ludzie pisza o bledach "natury budowlanej";), predkosciach szlakowych i czyms tam jeszcze, nawet po kilka razy o tym samym.
A pisanie postu w stylu: "zgadzam sie z przedmowcami" chyba mija sie z celem, prawda?

62
Publikacje / Re: Testowo2 - reaktywacja
« dnia: 24 Października 2004, 11:46:19 »
Cytat: "ikarusjelcz"
Cytat: "Radkos07"

http://members.lycos.co.uk/radkos06/testowo2.zip


nie ma tego pliku :(

Jest. Wejdz na:
http://members.lycos.co.uk/radkos06/
a później na testowo2.zip (zapisz jako..) - nie dziala w Operze, w IE jest ok.

63
Uruchamianie Symulatora / Nie moge uruchomic.... Pomocy.
« dnia: 11 Października 2004, 18:19:03 »
Sprobuj zainstalowac inne sterowniki:
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23.html (winXP)

To juz dosc stare stery, jak chce Ci sie kombinowac to poprobuj z nieco nowszymi. Te do ktorych linka podalem sa za to pewne.

64
Na warsztacie / Nowa trasa - Coming Soon ;)
« dnia: 10 Października 2004, 22:49:13 »
Sorry Wasyl za off topic:
skoro juz mowa o dluuuugich trasach. Czy mysleliscie (pyt. kieruje do autorow tras) o polaczeniu scenerii przez Was zbudowanych? Zrobiliscie juz kilka ladnych tras i polaczenie ich mogloby przyniesc ciekawy efekt. Mielibysmy kilka godzin bardzo ciekawej jazdy :). Problem wiazalby sie tylko z prawami autorskimi, no ale moze dogadalibyscie sie jakos ;). Trzebaby tylko dorobic eventy, ale to juz nie jest taki problem.
Co o tym myslicie?

65
Trasy / Problem z pasażererem...
« dnia: 09 Października 2004, 14:06:04 »
Cytat: "jarzec"
[ciach]

Spróbuj np. tak:
otwierasz notatnikiem plik z definicją składów *.scn, np quarkmce.scn. Przypatrz się gdzie są definicje wagonów w składach. Pojedynczy wagon, jak zapewne wiesz, ma przykładwy wpis:
node -1 0 505120-00256-3 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 20 passengers enddynamic
Teraz wybierz jakim wagonem chcesz podróżować. Zmień jego wpis na np. taki:

node -1 0 bdu dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 passenger 3 10 passengers enddynamic

gdzie bdu to przykładowa nazwa wagonu, którym będziesz jechał. (Nie polecam używania nazwy typu "505120-00256-3", bo się tam łatwo pomylić) Tą samą nazwę (w tym przypadku "bdu") wpisz w pliku eu07.ini jako pojazd do prowadzenia i zadeklaruj nazwę scenerii. Plik eu07.ini będzie miał więc początek (sceneria quarkmce i wagon o nazwie bdu):
// ustawienia (w nawiasie wartosci default)

sceneryfile quarkmce.scn // domyslny plik ze sceneria, chyba ze w linii komend bedzie: -s filename
humanctrlvehicle bdu // domyslny pojazd sterowany przez gracza, chyba ze w linii komend bedzie: -v vehiclename

Program odpal plikiem eu07.exe a nie start.exe!

Sorry za łopatologicznie tłumaczenie, ale może przyda się to także innym.

Powodzenia.

66
Trasy / Problem z pasażererem...
« dnia: 07 Października 2004, 22:57:38 »
Cytuj
Na wersji 220204 i w góre na żadnej trasie "pasażer" nie działa

Zarowno w wersji 160704 jak i 220204+patch pasazer, czyli wczesniejszy bd.bat dziala.
Machajka tez, bo OIDP ktos kiedys pisal ze nie dziala.

67
Tabor / En 57 - hamulce i sprezarka
« dnia: 03 Października 2004, 10:50:02 »
No to pomyślmy logicznie: skoro jest jak jest, to znaczy, że w symku jest bug. No chyba, żeby nie było, to wtedy wszystko jest ok. ;)

IMO faktycznie w symku za wolno schodzi ciśnienie. W realu w kiblach  sprężarka włącza się częściej.

68
Poszukuję, chcę zrobić / Moje propozycje - odezwa do programistów :-)
« dnia: 29 Września 2004, 16:57:53 »
Ale patrzac z drugiej strony tryb freefly jest bardzo pomocny przy testowaniu eventow. Moze by jednak zostawic freefly zaszytego w trybie podobnym do obecnego debugmode.

69
Bieżące kolejowe / Czerwona suka.
« dnia: 26 Września 2004, 15:11:18 »
Cytat: "SU46"
Ładny, ale (...) Nie podoba mi się malowanie Cargo.

Jaki jest w tym sens? Czy tylko piszesz, zeby pisac?

70
Trasy / Zwrotnicowo
« dnia: 13 Września 2004, 17:31:27 »
:) Dobra, dobra, bo nam tu wyjdzie watek dluzszy niz "Powrot EP05" ;)
Przyznaje, byla tu odrobina zlosliwosci z mojej strony, nad czym bede pracowal ;) Proponuje EOT, bo nieprzyjemnie sie robi, a mielismy pomoc Pawlowi 86.

71
Trasy / Zwrotnicowo
« dnia: 13 Września 2004, 15:43:57 »
Cytat: "sq1mhv"
Coo??!!

"Proszę?" lub "Słucham?" chłopcze. Może jeszcze nie przerabiałeś tego w szkole.
Cytuj
Początkujący człowiek i laik może nie wiedzieć o co chodzi!

Być może. Dobrze więc, że napisałeś jak to fachowo zrobić. Mimo wszystko nie posądzałbym ludzi o brak umiejętości obsługi notatnika.

72
Trasy / Zwrotnicowo
« dnia: 13 Września 2004, 14:51:55 »
Otworz plik scenery/zwrotnicowo.scn za pomoca notatnika, tam bedziesz mial napisane co trzeba zrobic.

73
Bieżące Symulatorowe / Gdzie jest trasa Bochnia-Brzesko Okocim ???
« dnia: 12 Września 2004, 13:33:02 »
Cytat: "Doktor M"
Tylko jedno małe pytanko: Jak dojeżdżałem do Brzeska, to na jednym z torów jest pojedyńcza lokomotywa, kompletnie biała. Jakiej tekstury mi brakuje?

eu07-399. OIDP nie ma jej w zadnej z wersji (na pewno nie ma w unoff. 220704). Trzeba sciagnac z downloadu lub zmienic wpis.

74
Uruchamianie Symulatora / Problem ze sputnikiem
« dnia: 05 Września 2004, 21:07:16 »
Aha, mam nadzieje, ze pamietasz, ze w unofficialu nie dziala tryb ghostview? Trzeba wybrac jakiegos loka do prowadzenia.

75
Uruchamianie Symulatora / Problem ze sputnikiem
« dnia: 05 Września 2004, 20:42:10 »
ok, odezwe sie na priv.

76
Uruchamianie Symulatora / Problem ze sputnikiem
« dnia: 05 Września 2004, 20:34:10 »
Na pewno masz pliki 3e.chk,3e.t3d i 3e.mmd w katalogu PKP/ET21?

77
Pomoc w tworzeniu / Skrypty do 3dstudio
« dnia: 05 Września 2004, 17:20:40 »
Cytuj
Skad wziac skrypty i main.ms ?

Z downloadu.

78
Na warsztacie / Pludry-Sidra już do pobrania
« dnia: 05 Września 2004, 00:33:09 »
Cytat: "admineu07"
Właśnie kol.Tomi napisał misję a ja poprawiłem trakcję na szlaku i dołożyłem druty na st. Sidra. Link do traski jest w pierwszym poście.

Obawiam sie ze te eventy nie beda dzialac. Piszac eventy zmienilem takze plik .scm. A Ty go teraz podmieniles na swoj, wiec ta misja dzialac nie bedzie.

79
Tabor / Jak odłączać lokomotywe od składu?
« dnia: 02 Września 2004, 20:57:09 »
ZTCP funkcja F4 dziala tylko w nieoficjalnej wersji calosciowej:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1750

80
Na warsztacie / Pludry-Sidra już do pobrania
« dnia: 02 Września 2004, 20:54:35 »
Dołączam się do gratulacji i pochwał :)
Jedyny niemiły akcent to fakt, że w czasie jazdy sfajczył mi się zasilacz do kompa i był drobny blackout. Ale to chyba nie wina trasy? :P ;)

Jeszcze raz gratuluję.

81
Uruchamianie Symulatora / POTRZEBNA MI POMOC!!!
« dnia: 29 Sierpnia 2004, 22:40:32 »
OK, to załóżmy, że to jest cały plik ze scenerią z jednym torem:

node -1 0 nazwa_toru track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-7.30157e-007 0.2 0.000145339  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-7.30157e-007 0.2 100.0  0.0  //point 2
0
velocity 100.0
endtrack

FirstInit
trainset none nazwa_toru 20.0 0.0
node -1 0 Eu07-424 dynamic PKP\EU07 eu07-424 303e 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset




To tyle. Pogrubione miejsca to nazwa toru, na który wstawiasz lokomotywę. Może być dowolna, byleby się zgadzała z deklaracją w FirstInit.

82
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 29 Sierpnia 2004, 15:19:40 »
Żeby zakończyć ten lekki OT z Sz: parę cytatów z przepisów E1:

"SYGNAŁ ZASTĘPCZY "Sz" oznacza: "Można przejechać obok semafora (...) bez pisemnego rozkazu""

"Jazda na sygnał zastępczy "Sz" może odbywać się z szybkością nie wiekszą niż 40 km/h i nie wymaga zatrzymania się przed nim."

"Wyjazd pociągu na szlak z blokadą samoczynną na podstawie sygnału zastępszego"Sz" (...) powinien odbywać się ze szczególną ostrożnością, tak aby maszynista mógł w każdej chwili zatrzymać pociąg w razie nagłego zauważenia przeszkody, przy czym szybkość jazdy nie może przekraczać 20 km/h"

83
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 27 Sierpnia 2004, 20:29:31 »
Cytat: "Inter City"
W moim E1 (starym bo 30 letnim ale :) jest jak wół że jak wyjeżdzasz na sz na szlak z SBL to lecisz 20km/h aż do otrzymania zielonego, a to że tutaj są dwa ciemne to wcale nie znaczy ze SBL nie ma... no chyba że się mylę to mnie wyprostowac :D

Byc moze :) Widac nie doczytalem...

84
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 27 Sierpnia 2004, 20:16:41 »
Jak wyjezdzasz na zastepczy to obowiązuje 40 km/h do najblizszaego SBLa, ktory jest wygaszony, wiec dalej jest tak jak Szmytek pisal.
Zastepczy jest wlasnie dlatego, ze nastepny semafor jest ciemny, wiec na wyjazdowym z WK nie mozna podac innego sygnalu.

85
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 26 Sierpnia 2004, 16:44:29 »
Cytat: "Kozi"
dlaczego jak wracamy ze skladem towarowym z Dejaw to jedziemy po torze niewłaściwym?? tzn. po tym na którym stoi sieciowiec i przez to nie mozna wrócić do WK

Ufff... no wiec ten problem jest rozwiazany :) Tak to jest jak sie znajduje nienazwane tory wyzwalajace eventy w notatniku, dochodzac do tego ktory tor jet ktory po wspolrzednych ;)
Pojawil sie jeszcze jeden problem z pociagiem z Bipami - czasem sie rozrywaja przy ruszaniu, blokujac ten sposob wyjazd z Dejaw. Dlatego wrzucilem zwykle Bd.
Prosze o ponowne pobranie trasy :) i wskazanie ewentualnych dalszych bledow.

http://onhill.gda.pl/~td/eu07/quark_reakt.rar


Dla tych, ktorzy maja slabsze kompy, a ktorym nie przeszkadza brak drutow nad glowa - trasa bez trakcji:
http://onhill.gda.pl/~td/eu07/quark_reakt_pusta.rar

86
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 26 Sierpnia 2004, 14:52:33 »
Cytat: "Kozi"
dlaczego jak wracamy ze skladem towarowym z Dejaw to jedziemy po torze niewłaściwym?? tzn. po tym na którym stoi sieciowiec i przez to nie mozna wrócić do WK

Faktycznie, cos ta misja jest skopana. Sorry :)
Przyjze sie temu blizej jak bede mial chwile.
W razie innych bledow dajcie znac.

87
Uruchamianie Symulatora / POTRZEBNA MI POMOC!!!
« dnia: 26 Sierpnia 2004, 13:24:36 »
Cytat: "gerwazy"
Przykro mi, ale jak nawet przełączam i klikam w symka to i tak nie chce się włączyć i wychodzi.

A przeczytales co napisalem wyzej?

No to przyklad - moja "trasa" :) -jeden tor, brak nieba, brak lokow:
node -1 0 1 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-7.30157e-007 0.2 0.000145339  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-7.30157e-007 0.2 100.0  0.0  //point 2
0
velocity 100.0
endtrack
FirstInit

Dziala w wersji z 220703.

W najnowszym unofficialu z pantografami tryb ghostview nie dziala i trzeba do pliku scenerii wstawic jeszcze loka, np:

node -1 0 nazwa_toru track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-7.30157e-007 0.2 0.000145339  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-7.30157e-007 0.2 100.0  0.0  //point 2
0
velocity 100.0
endtrack

FirstInit
trainset none nazwa_toru 20.0 0.0
node -1 0 Ep07-424 dynamic PKP\EU07 ep07-424 ep07 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset


i ustawic w .ini zamiast ghostview => ep07-424,
odpalic a pozniej F4

88
Uruchamianie Symulatora / POTRZEBNA MI POMOC!!!
« dnia: 26 Sierpnia 2004, 11:22:54 »
1) Uzyj wersji oficjalnej symulatora z 220703
2) na koncu pliku scenerii wstaw FirstInit

89
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 25 Sierpnia 2004, 23:54:41 »
No wiec ciesze sie, ze ta wersja sie podoba :)
Cytat: "MatEUzs"
Sprawiłeś że siódemka odczepia się od próżnych węglarek, podjeżdża do pełnych, uderza w bufor eaosa...i stoi

Manewrow w Dejawach nie dotykalem :) To zostalo z poprzedniej wersji. A to ze OIDP et22 nawet tego (manewrow) nie robila oraz nie jezdzila jak trzeba po niewlasciwym wiec wyslalem ja do ZNLE Burakowo :)
Cytuj
Może dorobił bys też eventy do trasy Pita? Chyba ze ktos juz sie tym zajmuje...

Mysle ze trasa Pita zajeli sie juz ludzie znacznie lepsi ode mnie :) I niech tak zostanie. Tym bardziej ze rozpoczyna sie "kampania wrzesniowa" na studiach :(

90
Publikacje / Quark-reaktywacja
« dnia: 25 Sierpnia 2004, 16:03:06 »
Dla tych, którzy trasę quarkmce znają na pamięć i jadą nią z zamkniętymi oczami oraz dla tych, którym się znudziła, proponuję coś następującego: quark-reaktywacja. Zmiany w tej trasie dotyczą wyłącznie eventów. Oto te zmiany:

1) Na trasie Wielki Kac - Dejawy doszło do uszkodzenia sieci trakcyjnej na torze głównym zasadniczym w kierunku Dejaw. Wysłano już sieciowca, ale do momentu usunięcia awarii pociągi na tej trasie poruszają się po jednym torze (niewłaściwym w kierunku Dejaw). Oczywiście powoduje to utrudnienia w ruchu i opóźnienia, "za które Państwa przepraszamy" :).

2) Na dodatek przy wyjeździe z Wielkiego Kaca w kier. Dejaw wygasiło dwa semafory SBL.

3) ET22-443 zostało wysłane do ZNLE Burakowo ;), więc z braku tegoż loka, z bruttem zostaje wysłany EU07-536. Rzadki to widok, prawda?

4) Dróżnik na przejeździe na odcinku Pole - Dejawy jeszcze nie wytrzeźwiał po wczorajszych urodzinach kolegi, w zwiąku z czym zdaża mu się nie zamknąć rogatek :). Uwaga na szkolne autobusy! ;)
 
5) Misja z EU07-424 (posp. WK - Koniewice): Służbę przejmujemy na loku, który jest już podstawiony na peron i podpięty do składu.


Błedy:
- przy sygnale zazwalającym na jazdę w WK nie świeci się wskaźnik W24 (nie wiem czemu).


Zalecam jazdę na wersji oficjalnej z dn. 220703 lub 220204 (bez patcha), gdyż pociągi obsadzone AI nie wpadają tam w poślizgi.

W archiwum są dwa pliki:
quarkmce_reaktywacja.scn oraz quark28_reak.scm - nalezy je wypakować do katalogu SCENERY.
http://onhill.gda.pl/~td/eu07/quark_reakt.rar

Miłej zabawy :)

PS Mam nadzieję, że Quark-t mnie nie zabije za grzebanie przy jego trasie :)

Strony: 1 2 [3] 4 5 6