1
Pomoc doraźna / Odp: Czuwak
« dnia: 28 Marca 2015, 23:56:19 »
Z tego co wiem to można sterować diodami przez Windowsowego Shella... Konsola też dałaby radę więc archaiczność engine'u, że tak to nazwę, nie ma tutaj znaczenia ;)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
że można je osiągnąć postprocessingiem, ale obrazek słoneczka mnie bardzo zaintrygował, zważywszy, że próbuję coś dłubać w modelu niebaNie wiem w czym tkwi problem, ale już od dawna próbowałem osiągnąć to co osiągnąłem dziś zachowując przy tym użyteczność symulatora (zwykle symulator pluł błędami przy wczytywaniu pojazdu gracza i skutkowało to załadowaniem się scenerii bez owego pojazdu, lub widoczne było samo niebo). O dziwo stoi za tym prawdopodobnie format E3D zamiast T3D. Ze słońcem jest właśnie taki myk, że nie posiada ono żadnych właściwości jeżeli chodzi o mapę głębi, a teoretycznie jest zwykłą teksturą- Tak jest w teorii, a w praktyce wychodzą takie kwiatki, że HDR i wszystkie efekty symulacji światła działają tylko w miejscu gdzie prześwituje światło przez chmury (na teksturze nieba jest jakaś warstwa alfa?) w dodatku w tragicznej rozdzielczości, co widać na 2-gim screenie. Dodatkowo specjalnie dla ciebie wrzucę na stronkę 3-4 zdjęcia z różnymi niebami i sam zobaczysz jak to się zachowuje.
Ten lok jechal jako popych bo prowadzaca 41-184 sie zepsuła i wysłali tego na popych.41-184 się zepsuła, to co za różnica jak się jeszcze 41-034 się zepsuje zapewne z tego samego powodu, czyli przeciążenia składu i braku serwisu taboru. ;)
Możesz dać screen z wynikowego smart?Tak jak wyżej (w programie HDTune- zakładka Health, głównie dolne wartości z listy), a dodatkowo przeskanowałbym dysk z BadSectorów (tylko bez trybu szybkiego, bo on jest baaardzo nieprecyzyjny).
Albo shaderem też można rozwiązać problem...Shaderem to można Wszystko zrobić- GLSL jest bardzo rozbudowany, ale niestety MaSzyna wykorzystuje OpenGl starsze niż 2.0.
Jeden z użytkowników nie tak dawno przedstawił algorytm kropel oparty na teksturach, który dodatkowo zawierał w sobie działanie wycieraczek.Ja jakoś nigdy czegoś takiego nie widziałem w MaSzynie- Ani na screenach ani na zadnym wideo.