121
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Piter, a ja myslalem, ze utwierdzona droga przebiegu jest zawsze w chwili wyswietlenia sie tarczy manewrowej na bialo.
Moja propozycja dla osobowego:Kod: [Zaznacz]______________________________________________________________
[ Rodzaj i numer pociągu | 85912 ]
[________________________________________________|_____________]
[ | Pawianowo ]
[ Relacja pociągu | Kociary ]
[________________________________________________|_____________]
[ Wymagany % ciężaru hamującego | 88% ]
[________________________________________________|_____________]
[ Seria i obciążenie lokomotywy | EU07-216 ]
[________________________________________________|_____________]
[ 8.1 | 70 | Pawianowo 2 | ]
[ | | R1,L,H,RT 2 10.40 | 6 ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 2.8 | 60 | Jelonkowo 2 10.46 | 6 ]
[ | | R1,+,L,H,T 2 10.47 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 72.0 | | Psiary_Srodmiescie 2 10.53 | 4 ]
[ | | R1,+,L,H,RT,PP 2 10.54 | ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 75.0 | 100 | Psiary_Poludnie 2 10.58 | 6 ]
[ | | R1,+,L,H,PP 2 11.59 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 78.4 | | Psiary_Zagroda 2 11.05 | 4 ]
[ | | R1,L,H,RT,PP 2 11.06 | ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 81.0 | 70 | Chomikowo 2 11.10 | 5 ]
[ | | R1,+,L,H 2 11.11 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 84.8 | | Kociary_po 2 11.16 | 7 ]
[ | | R1 2 11.17 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 0.0 | | Kociary 2 11.24 | ]
[ | | R1,L,H,RT,PP 2 | ]
[_______|_____|__________________________________2________|____]
______________________________________________________________
[ Rodzaj i numer pociągu | 85912 ]
[________________________________________________|_____________]
[ | Pawianowo ]
[ Relacja pociągu | Kociary ]
[________________________________________________|_____________]
[ Wymagany % ciężaru hamującego | 88% ]
[________________________________________________|_____________]
[ Seria i obciążenie lokomotywy | EU07-216 ]
[________________________________________________|_____________]
[ 8.1 | 70 | Pawianowo 2 | ]
[ | | R1,L,H,RT 2 10.40 | 6 ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 2.8 | 60 | Jelonkowo 2 10.46 | 5,5 ]
[ | | R1,+,L,H,T 2 10.47 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 72.0 | | Psiary_Srodmiescie 2 10.52,5 | 3,5 ]
[ | | R1,+,L,H,RT,PP 2 10.53,5 | ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 75.0 | 100 | Psiary_Poludnie 2 10.57 | 5,5 ]
[ | | R1,+,L,H,PP 2 11.57,5 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 78.4 | | Psiary_Zagroda 2 11.03 | 4 ]
[ | | R1,L,H,RT,PP 2 11.04 | ]
[ |_____|----------------------------------2--------|----]
[ 81.0 | 70 | Chomikowo 2 11.08 | 5 ]
[ | | R1,+,L,H 2 11.08,5 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 84.8 | | Kociary_po 2 11.13,5 | 7 ]
[ | | R1 2 11.14 | ]
[ | |----------------------------------2--------|----]
[ 0.0 | | Kociary 2 11.21 | ]
[ | | R1,L,H,RT,PP 2 | ]
[_______|_____|__________________________________2________|____]
Manewry 40 km/h z wyjątkiem jazdy pod skład, tam miałem 25 km/h. Kontrolne zrobiłem i szybkie rozruchy, a i tak dwa razy stałem pod wjazdowym. Przestrzegałem ograniczeń i semaforów, zatrzymywałem się przy W4.
W trakcie rewitalizacji linii 357 wszystkie semafory zostały wymienione na nowe - kształtowe. W tym roku je wstawiali na drugim etapie prac.
Nie wiem jak było/jest na EU07 czy EP09, ale doskonale wszyscy wiemy, że na tych lokomotywach nie ma zabezpieczenia, którego nie można obejść. Różnorakie ingerencje warsztatowców, jak i samych maszynistów w układ elektryczny, pneumatyczny, lub jakikolwiek inny system może i daje możliwość - mimo zastrzeżeń producenta - kontynuacji jazdy. Lecz wtedy jedziesz na własną odpowiedzialność. Ingerując w system gwarantujący bezpieczeństwo, podpisujesz się pod bezpieczeństwem swoim, jak i podróżnych.
Dementuję, na Sukiennicach i Cegielskim jeżdżą we dwóch.
Smutny pozostaje dla mnie fakt, że spora liczba lokomotyw w arsenale przewoźnika dalekobieżnego jakim jest PKP IC to EU07. Fatalna konstrukcja pod względem mocy oraz prędkości do ruchu pasażerskiego. Mam nadzieję, że szybko zostanie poddana modernizacji do EU07A. Niestety prędkości szlakowe 160km/h w dzisiejszych czasach to o wiele za mało.