61
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 05 Maja 2018, 18:26:42 »
Szacunek. Brak mi słów. Naprawdę kawał dobrej roboty zrobiłeś, powodzenia w dalszych pracach.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Do prawdy? Brak mi słów. Proste pytanie, ktorej lokomotywy uruchamianie powinien opisac? Siodemki, moze traxa, kibla, a moze parowozu, bo o tym tez wspomniano? Nie przyjmujesz argumentow mimo, ze przynajmniej 3 osoby sa innego zdania niz Ty. Jesli nie ma to znaczenia, to w jakim celu napisales:Twój post jest po prostu bezszczelny. Pytasz co pomieszał:Pomieszał sprawy techniczne np. jeśli chodzi o prawidłowość załączania pojazdu.?
Napisałeś, uznając to za pomieszanie, skoro uznałeś, że znaczenie tego jest żadne, to cytowany post był zbędny. Artykuł był na odpowiednim poziomie, dziennikarz napisał dokładnie tak, jak chcial.
W sumie to wstyd, że wdałem się z Tobą w dyskusje, ale ja już tak mam.
nie wskazujesz miejsca gdzie sie pogubilodpowiadam:
Pomieszał sprawy techniczne np. jeśli chodzi o prawidłowość załączania pojazduStwierdzam że mimo to nie wpływa to na jakość artykułu:
po prostu zaznaczyłem że pomieszał i nie ma TO ŻADNEGO ZNACZENIA
Nie przyjmujesz argumentow mimo, ze przynajmniej 3 osoby sa innego zdania niz TyMiałem o Tobie bardzo dobre zdanie-dużo wiesz, dajesz mądre rady, jesteś cenną osobą na tym forum, ale tutaj okazałeś pychę, co czasami też widzę w Twoich postach do młodszych użytkowników. No i prześledź całą naszą dyskusję i zobacz kto pierwszy atakował. A ostatni cytat przytoczyłem, bo nie jestem zupełnie w stanie zrozumieć jego sensu. Cały czas twierdzę dokładnie jak większość użytkowników, że sprawy techniczne nie mają tu najmniejszego znaczenia, a Ty mi zarzucasz że nie przyjmuje argumentów, tak jak bym twierdził zupełnie co innego.
Pomieszał? No sorry, czepianie się artykułu, który nie jest instrukcja obslugi lokomotywy jest idiotyzmem. Tym większym, że mowa jest o różnych maszynach, które mogą nie posiadać identycznej procedury uruchamiania. Opis celowo uproszczony, dla pokazania pewnych czynności wykonywanych w tym zawodzie bez wprowadzania większej ilości szczegółów, zbednych i nieistotnych dla tematu. Tekst trzeba czytac ze zrozumieniem, ale także że zrozumieniem intencji autora i jego rozmówcy. Zarzut jest całkowicie nietrafiony.Ja żadnych wyrzutów mu nie robię, po prostu zaznaczyłem że pomieszał i nie ma TO ŻADNEGO ZNACZENIA. Poza tym sam Krzysiek pytałeś co pomieszał, więc odpowiadam.
Jezu, niektórym z Was za przeproszeniem mikolstwo z butów wystaje. W artykule nie chodziło w ogóle o prawidłowość "załączenia pojazdu". I nie ma to najmniejszego znaczenia.Masz rację, że tutaj to nie ma znaczenia, ale to nie zmienia faktu że pomieszał.
Ten typ ponoć tak ma. Czuwak się aktywuje, jak masz wybrany kierunek. Dlatego na postoju nawrotnik na zero.Gwoli ścisłości, nawrotnik to aparat elektropneumatyczny służący do zmiany kierunku prądu w uzwojeniach silnika prądu stałego, natomiast Tobie chodzi o nastawnik kierunkowy, który za pomocą swoich styków pomocniczych zasila obwodu rozrządu i przesterowuje cewki ep nawrotnika i nigdy nie ma pozycji neutralnej. Taki szczegół, ale dość ważny. :)
Wczoraj wieczorem w internecie opublikowany został film, przedstawiający lokomotywę Griffin w barwach PKP Intercity. Materiał jest już niedostępny, ale jak nieoficjalnie potwierdził "Rynek Kolejowy", były to testy jednej z dwóch lokomotyw, wykupionych przez Newag, prowadzone na potrzeby narodowego przewoźnika. Umowa dzierżawy pomiędzy Newagiem a PKP Intercity ma wkrótce zostać ogłoszona. Ilustrujące artykuł zdjęcie przedstawia testy pierwszego, prototypowego Griffina (E4MSU-001) z wagonami PKP Intercity, które odbyły się w lipcu ubiegłego roku.http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/newag-ma-klienta-na-kolejne-dwa-griffiny-pojada-w-pkp-intercity-85871.html
Griffiny mają wejść do eksploatacji w PKP Intercity najpóźniej od marcowej korekty rozkładu jazdy (11 marca) do obsługi pociągów Warszawa – Kraków. Według nieoficjalnych informacji "RK" będą prowadzić pociągi TLK Malinowski Warszawa – Kraków – Przemyśl.
Pytanie czy można, a jeżeli tak to w jaki sposób "podeprzeć" opory rozruchowe w EU 07 aby nie zadziałał przekaźnik nadmiarowy?Gwoli ścisłości, nie można podeprzeć oporów rozruchowych, tylko przekaźniki nadmiarowe, których jest 2 na EU07.
W tak strasznej sprawie rola obrońcy jest bardzo trudna – nie mamy kontaktu i sądzę, że nie będziemy mieć. Boję się tego, jak się zachowa" – dodał adwokat i podkreślił, że już przed katastrofą N. "nie był sobą". "Dzień wcześniej puścił pociąg na niewłaściwy tor i nie było żadnej reakcji" – powiedział.Linki do dwóch artykułów na ten temat:
Krajowa Izba Odwoławcza zajęła się dziś odwołaniem złożonym przez PESĘ i ZNTK Mińsk Mazowiecki od wyników przetargu na dostawę lokomotyw dla PKP Intercity. Jak poinformowała nas Magdalena Grabarczyk, rzeczniczka prasowa KIO, rozprawa nie zakończyła się dzisiaj i została odroczona. Kolejne posiedzenie Izby w tej sprawie odbędzie się najprawdopodobniej 31 stycznia. Przypomnijmy, że PESA nie zgadza się decyzją PKP Intercity. Jako zwycięzca przetargu wskazany został Newag, który, mimo, że zaproponował najwyższą cenę jednostkową za lokomotywę, to jednak w ostatecznej punktacji okazał się najlepszy. Zdecydowały o tym stawki za utrzymanie maszyn. Te w przypadku firmy z Nowego Sącza były zdecydowanie najniższe. I właśnie to stanowi podstawę dochodzenia przez PESĘ swoich racji w KIO.Źródło: http://inforail.pl/kio-zajela-sie-odwolaniem-pesy-w-przetargu-na-lokomotywy-dla-pkp-ic_more_102059.html