Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wołodyjowskiIC

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
61
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 05 Maja 2018, 18:26:42 »
Szacunek. Brak mi słów. Naprawdę kawał dobrej roboty zrobiłeś, powodzenia w dalszych pracach.

62
Odpowiedziałem bo miałem to samo na myśli co on.

63
Do prawdy? Brak mi słów. Proste pytanie, ktorej lokomotywy uruchamianie powinien opisac? Siodemki, moze traxa, kibla, a moze parowozu, bo o tym tez wspomniano? Nie przyjmujesz argumentow mimo, ze przynajmniej 3 osoby sa innego zdania niz Ty. Jesli nie ma to znaczenia, to w jakim celu napisales:
Pomieszał sprawy techniczne np. jeśli chodzi o prawidłowość załączania pojazdu.
?
Napisałeś, uznając to za pomieszanie, skoro uznałeś, że znaczenie tego jest żadne, to cytowany post był zbędny. Artykuł był na odpowiednim poziomie, dziennikarz napisał dokładnie tak, jak chcial.
W sumie to wstyd, że wdałem się z Tobą w dyskusje, ale ja już tak mam.
Twój post jest po prostu bezszczelny. Pytasz co pomieszał:
Cytuj
nie wskazujesz miejsca gdzie sie pogubil
odpowiadam:
Cytuj
Pomieszał sprawy techniczne np. jeśli chodzi o prawidłowość załączania pojazdu
Stwierdzam że mimo to nie wpływa to na jakość artykułu:
Cytuj
po prostu zaznaczyłem że pomieszał i nie ma TO ŻADNEGO ZNACZENIA
Cytuj
Nie przyjmujesz argumentow mimo, ze przynajmniej 3 osoby sa innego zdania niz Ty
Miałem o Tobie bardzo dobre zdanie-dużo wiesz, dajesz mądre rady, jesteś cenną osobą na tym forum, ale tutaj okazałeś pychę,  co czasami też widzę w Twoich postach do młodszych użytkowników. No i prześledź całą naszą dyskusję i zobacz kto pierwszy atakował. A ostatni cytat przytoczyłem, bo nie jestem zupełnie w stanie zrozumieć jego sensu. Cały czas twierdzę dokładnie jak większość użytkowników, że sprawy techniczne nie mają tu najmniejszego znaczenia, a Ty mi zarzucasz że nie przyjmuje argumentów, tak jak bym twierdził zupełnie co innego.
Wracając do artykułu, bardzo mi się spodobał, szczególnie poziom dynamizmu i dużej wiedzy autora. Moje gratulacje dla niego.

64
Pomieszał? No sorry, czepianie się artykułu, który nie jest instrukcja obslugi lokomotywy jest idiotyzmem. Tym większym, że mowa jest o różnych maszynach, które mogą nie posiadać identycznej procedury uruchamiania. Opis celowo uproszczony, dla pokazania pewnych czynności wykonywanych w tym zawodzie bez wprowadzania większej ilości szczegółów, zbednych i nieistotnych dla tematu. Tekst trzeba czytac ze zrozumieniem, ale także że zrozumieniem intencji autora i jego rozmówcy. Zarzut jest całkowicie nietrafiony.
Ja żadnych wyrzutów mu nie robię, po prostu zaznaczyłem że pomieszał i nie ma TO ŻADNEGO ZNACZENIA. Poza tym sam Krzysiek pytałeś co pomieszał, więc odpowiadam.

65
Jezu, niektórym z Was za przeproszeniem mikolstwo z butów wystaje. W artykule nie chodziło w ogóle o prawidłowość "załączenia pojazdu". I nie ma to najmniejszego znaczenia.
Masz rację, że tutaj to nie ma znaczenia, ale to nie zmienia faktu że pomieszał.

66
Tabor kolejowy / Odp: SHP w SX42
« dnia: 19 Marca 2018, 21:29:18 »
Ten typ ponoć tak ma. Czuwak się aktywuje, jak masz wybrany kierunek. Dlatego na postoju nawrotnik na zero.
Gwoli ścisłości, nawrotnik to aparat elektropneumatyczny służący do zmiany kierunku prądu w uzwojeniach silnika prądu stałego, natomiast Tobie chodzi o nastawnik kierunkowy, który za pomocą swoich styków pomocniczych zasila obwodu rozrządu i przesterowuje cewki ep nawrotnika i nigdy nie ma pozycji neutralnej. Taki szczegół, ale dość ważny. :)

67
Pomieszał sprawy techniczne np. jeśli chodzi o prawidłowość załączania pojazdu.

68
Absolutnie. Dodatkowo na kaliskiej jest inny dźwięk runningnoise, niż ten który jest w .mmd.

69
Mam takie pytanie do autora, czy jeżeli jadę na cegielskim, gdzie domyślną lokomotywą jest ET22 i zmieniam ją na EP09 z TELOC, co zrobić by nie było tego charakterystycznego tykania szybkościomierza?

70
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Marca 2018, 22:33:07 »
To jaką wartość proponujecie?

71
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Marca 2018, 16:24:29 »
Czyli mam wnioskować, że dając 798, komputer i tak tą wartość będzie traktował jako 798 podniesione do potęgi 2?

72
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Marca 2018, 14:49:21 »
Zmniejszyłem wartość do 798 i działa całkowo, jeszcze później sprawdzę kaliską. Dziękuję bardzo za pomoc i cenne wskazówki.

73
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Marca 2018, 14:03:32 »
512MB, 4GB RAM

74
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Marca 2018, 12:16:56 »
Dalej ten sam problem zarówno z kaliską, jak i całkowo zima. Uruchomienie na starszym EXE nie pomoże?
Ciekawe to że Ep08 na kaliskiej wyświetlana na biało, a EP09 działa bez problemów. Całkowo zima nie załącza się z powodu critical error.

75
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Marca 2018, 20:05:11 »
Dalej to samo,ale ciekawe że akurat po zainstalowaniu patcha 18.01 na wcześniejszym nic się nie działo... Nie wiem, może problem jest w tym, że patcha zainstalowałem do folderu z patchem wcześniejszym?

76
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Marca 2018, 19:32:25 »
Dalej na kaliskiej EP08 wyświetlana na biało.

77
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Marca 2018, 19:13:28 »
"Nowe" czyli z patcha. Log z kaliskiej na Twoim EXE z patcha

78
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Marca 2018, 19:02:31 »
Na nowym jest to samo.

79
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 06 Marca 2018, 18:41:54 »
Może mi ktoś wytłumaczyć czemu od kiedy pobrałem tą aktualizację większość tekstur lokomotyw i wagonów się nie wczytuje, a bardziej wymagające scenerie się ścinają jak na przykładzie podanym poniżej? Nie powiem, że na poprzednim patchu na tym samym EXE co teraz uruchamiałem wszystko działało elegancko, a teraz na tym EXE nic nie działa. 

80
Pobrałem 18.01 i na kaliskiej na cegielskim cały czas nie chcą się wczytywać tekstury zewnętrzne i wewnętrzne, każdej lokomotywy jaką testowałem. EP08 i EP07 są całe na biało, a Ep09 jako jedyna ma teksturę zewnętrzną, za to kabina bez tekstury.

81
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 25 Lutego 2018, 17:46:53 »
Lok. EP07-1023, sceneria L61 tlk1. Od Blachowni do Herbów, wszystkie semafory na "Stój" w Herbach miałem podany wjazd, ale od Herbów do Lublińca jechałem po torze prawym i w Lublińcu wpuścili mnie na tor zajęty przez cysterny.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Griffiny nie dla Lotosu. Umowa rozwiązana.
« dnia: 20 Lutego 2018, 20:48:16 »
Dwa z nieodebranych Gryffinów przez Lotos trafi do PKP IC:
Cytuj
Wczoraj wieczorem w internecie opublikowany został film, przedstawiający lokomotywę Griffin w barwach PKP Intercity. Materiał jest już niedostępny, ale jak nieoficjalnie potwierdził "Rynek Kolejowy", były to testy jednej z dwóch lokomotyw, wykupionych przez Newag, prowadzone na potrzeby narodowego przewoźnika. Umowa dzierżawy pomiędzy Newagiem a PKP Intercity ma wkrótce zostać ogłoszona. Ilustrujące artykuł zdjęcie przedstawia testy pierwszego, prototypowego Griffina (E4MSU-001) z wagonami PKP Intercity, które odbyły się w lipcu ubiegłego roku.

Griffiny mają wejść do eksploatacji w PKP Intercity najpóźniej od marcowej korekty rozkładu jazdy (11 marca) do obsługi pociągów Warszawa – Kraków. Według nieoficjalnych informacji "RK" będą prowadzić pociągi TLK Malinowski Warszawa – Kraków – Przemyśl.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/newag-ma-klienta-na-kolejne-dwa-griffiny-pojada-w-pkp-intercity-85871.html

83
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 09 Lutego 2018, 07:01:48 »
Nie wiem dlaczego ale zawsze na 71102 na wyjeździe z Grabówka idę na czołówkę z EP07-183. Zastanawia mnie to, bo jeszcze nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji.
PS Strona nie chce mi załączyć loga.

84
Tabor / Odp: Opory rozruchowe
« dnia: 27 Stycznia 2018, 16:56:55 »
Pytanie czy można, a jeżeli tak to w jaki sposób "podeprzeć" opory rozruchowe w EU 07 aby nie zadziałał przekaźnik nadmiarowy?
Gwoli ścisłości, nie można podeprzeć oporów rozruchowych, tylko przekaźniki nadmiarowe, których jest 2 na EU07.

85
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 26 Stycznia 2018, 19:17:23 »
Sąd II instancji w Katowicach orzekł 6 lat dla Andrzeja N i 3,5 dla Jolanty S. Na marginesie ciekawe jest co mówi obrońca Andrzeja:
Cytuj
W tak strasznej sprawie rola obrońcy jest bardzo trudna – nie mamy kontaktu i sądzę, że nie będziemy mieć. Boję się tego, jak się zachowa" – dodał adwokat i podkreślił, że już przed katastrofą N. "nie był sobą". "Dzień wcześniej puścił pociąg na niewłaściwy tor i nie było żadnej reakcji" – powiedział.
Linki do dwóch artykułów na ten temat:
http://inforail.pl/sad-wyroki-ws-szczekocin-sygnalem-dla-odpowiadajacych-za-bezpieczenstwo-_more_102207.html
http://inforail.pl/zapadly-prawomocne-wyroki-za-katastrofe-pod-szczekocinami_more_102204.html

86
Często się zdarza, szczególnie w nowych, zmodernizowanych wagonach, że mamy do wyboru 2 światła-czerwone i białe.

87
Przypomniało mi się takie porównanie, jak jeden z znajomych w KMŁ, powiedział że w EN79(impulsy) przewody w szafach są poukładane i czytelnie oznaczone, a w Acatusach są one wręcz porozrzucane. I może faktycznie przydało by się wymienić osobę, która zajmuję się tym "by wszystko było na swoim miejscu".   

88
Podobno PESA zmienia prezesa, więc jestem ciekaw, czy w związku z tym coś zmienią w swojej gospodarce "wolnorynkowej" jak to określił @EU40.

89
KIO zajmię się odwołaniem Pesy i ZNTK Miński Mazowiecki w sprawie dostawy lokomotyw dla PKP IC.
Cytuj
Krajowa Izba Odwoławcza zajęła się dziś odwołaniem złożonym przez PESĘ i ZNTK Mińsk Mazowiecki od wyników przetargu na dostawę lokomotyw dla PKP Intercity. Jak poinformowała nas Magdalena Grabarczyk, rzeczniczka prasowa KIO, rozprawa nie zakończyła się dzisiaj i została odroczona. Kolejne posiedzenie Izby w tej sprawie odbędzie się najprawdopodobniej 31 stycznia. Przypomnijmy, że PESA nie zgadza się decyzją PKP Intercity. Jako zwycięzca przetargu wskazany został Newag, który, mimo, że zaproponował najwyższą cenę jednostkową za lokomotywę, to jednak w ostatecznej punktacji okazał się najlepszy. Zdecydowały o tym stawki za utrzymanie maszyn. Te w przypadku firmy z Nowego Sącza były zdecydowanie najniższe. I właśnie to stanowi podstawę dochodzenia przez PESĘ swoich racji w KIO.
Źródło: http://inforail.pl/kio-zajela-sie-odwolaniem-pesy-w-przetargu-na-lokomotywy-dla-pkp-ic_more_102059.html

90
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 18 Stycznia 2018, 14:43:20 »
Odświeżam, bo ważne rzeczy w tej sprawie się dzieją. Przede wszystkim wyrok sądu II instancji SA w Katowicach, usłyszymy 26 stycznia, przypomnijmy też, że sąd I instancji w Częstochowie wydał wyrok na Andrzeja N, dyżurnego z Starzyn 4 lata więzienia, a Jolante S z Sprowy, 2,5 lat więzienia. Sąd uzasadnia że ze wzglądu na zawiłość sprawy wyrok wyda 26 stycznia.
Więcej:
http://inforail.pl/wyrok-sa-ws-katastrofy-kolejowej-pod-szczekocinami-26-stycznia_more_102020.html

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9