Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robert83

Strony: 1 [2]
31
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3DS kilka niejasności.
« dnia: 17 Lutego 2013, 15:26:25 »
Cały czas czytam, próbuję ale póki co coś mi nie wychodzi.
Poniżej kawałek z SCN:

include test/test.scm end

node -1 0 event01 sound -10 0 130 ty_mnie_slyszysz.wav endsound



FirstInit
trainset none Testowy 20 0
node -1 0 ST44-313 dynamic PKP\ST44_V1 ST44-313 ST44  0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset


Oraz poniżej kod z SCM:

node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148  0.0  //point 2
0
event1 event01
velocity 40
endtrack

Mimo wszystko zdarzenie się nie wywołuje o podanych współrzędnych na torze.

32
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3DS kilka niejasności.
« dnia: 17 Lutego 2013, 01:58:30 »
Mam kolejne pytanie, jak wywołać dźwięk poprzez najechanie AI który jedzie prosto w miejscu które określiłem poprzez skrypt metodą "Create"? Szukam, kombinuję ale bez efektu ;)

http://img11.imageshack.us/img11/3068/mapkahz.jpg

Dzięki za pomoc.

33
Pomoc w tworzeniu / 3DS kilka niejasności.
« dnia: 16 Lutego 2013, 17:51:37 »
Witam, póki co jednak staram się coś zrobić w 3DS Max. Mam jednak pytanie dotyczący wstawiania np lasów. gdy wstawiam las, po eksporcie jest on widoczny jako skrzyżowany. Próbowałem znaleźć dlaczego tak się dzieje ale nie znalazłem odpowiedzi. Próbowałem również obracać obiektem w 3DS ale to nic nie zmienia. Poniżej link do .jpg gdzie można zobaczyć problem.

http://img853.imageshack.us/img853/1619/whyjk.jpg

Dzięki za podpowiedź, już zrozumiałem ;)

34
Pomoc w tworzeniu / Odp: Próba stworzenia scenerii w Rainsted.
« dnia: 13 Lutego 2013, 22:08:38 »
Cytuj
none 4 none 0.6 0.9 0.9
Tor który stworzyłeś nie ma tekstury, więc się nie wyświetli.

Czyli tak jak myślałem, że jeszcze sprawa dotyczy tekstur, jednak nie mogę znaleźć jak je dodać. Czy to są może obiekty UMP w edytorze?

35
Pomoc w tworzeniu / Próba stworzenia scenerii w Rainsted.
« dnia: 13 Lutego 2013, 21:21:53 »
Witam Wszystkich użytkowników bardzo serdecznie.

Od kilku dni nie daje mi spokoju napisanie do Was, drodzy użytkownicy posta z prośbą o naprowadzenie/pomoc. Staram się wspomagać symulator, i gdyby się udało, może kiedyś stworzyłbym jakąś krótką na początek trasę do symulatora i z ogromną satysfakcją udostępnił bym Wam.
Z wielką przyjemnością zależy mi aby ten jedyny w swoim rodzaju symulator nigdy nie zamarł, zawsze był rozwijany. Od dziecka podróżowałem koleją, mój ojciec był kolejarzem a ja zawsze chciałem być maszynistą. Niesamowicie kręciły i nadal kręcą pociągi. Ogólnie na co dzień jestem programistą z zawodu. Po pracy lubię sobie coś oprogramować, zrobić coś nowego, mam wielką motywację i satysfakcję z tego co robię. Od początku projektu "Maszyna" miałem chęć stworzyć trasę, ale brak czasu spowodował że nie było kiedy się za to wziąć. Od roku mam mniej godzin w pracy i długo lubię sobie posiedzieć dłużej w nocy aby coś konkretnego stworzyć. Chciałbym zacząć na początek robić tory, sieć trakcyjną itp... Generalnie wczytałem mapkę z "geoportal" i kładę odcinek torów, eksportuję je do Maszyny. Nie wiem jak przypisać lokomotywę do tego toru, bo po uruchomieniu symulatora maszyna stoi na czarnym tle.. a torów nigdzie nie widać które teoretycznie położyłem. Zapisałem się już do kursu "Rainsted" ale zbyt późno. Ja natomiast jak pisałem wyżej jestem głodny wiedzy i robienia tego z pasją. Przeglądałem długo forum, czytam co się da. Nie wiem, być może coś przeoczyłem?

Prośba o jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam Wszystkich.


Poniżej .scn :

// generated by Rainsted 1.1.103.9489
//$g PUWG1992 560 240

atmo 0.423 0.702 1.0 1700 2000 0.70 0.80 0.9 endatmo
light -500 500 200 0.43 0.45 0.49 0.95 0.94 0.90 0.55 0.52 0.50 endlight
sky skj_day1.t3d endsky

node -1 0 AAA_t1 track normal 100.065 1.435 0.15 25 20 20 flat vis
none 4 none 0.6 0.9 0.9
-7774 -0.18 4905.5 0
0 0 0
0 0 0
-7874 -0.18 4905.5 0
0
endtrack


FirstInit

trainset none AAA_t1 20 0.0
node -1 0 SM04-002 dynamic PKP\SM03_v1 sm04-002 SM04 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset

Czytałem wstępnie :) zapoznaję się ze strukturą "Maszyny", mi zależy tylko aby postawić lokomotywę na tym jednym torze. Dalej, będę główkował już mocniej nad tym jak tylko to się uda. Musze to załapać aby złapać wiatr w żagle i robić coraz więcej.

Strony: 1 [2]