61
Bocznica / Odp: Czat padł
« dnia: 28 Lipca 2021, 19:52:11 »
skończyło
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Crashraporter jeszcze doszedł https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33195.0.htmlDla jasności, pliki crashreporta nie są koniecznie wymagane do uruchomienia. (po prostu nie będzie raportować)
gfx.angleplatform vulkan
- pobrać najnowsze exe rozwojowe z mojego brancha- z instalacji Google Chrome (ze zgodnymi z exe bitami) skopiować do folderu symulatora pliki libEGL.dll oraz libGLESv2.dll.
(https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build lub https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history, należy kliknąć najnowszy build z gałęzi sim i z zakładki Artifacts pobrać exe, oraz wypakować zaktualizowane shadery z shaders.zip)
- do uruchomienia najnowszych exe może być potrzebny dodatkowy plik dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll
- oraz kolejny plik dll:
32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_32.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip
compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no
network.server tcp 0.0.0.0:7424
and client:network.client tcp <server ip>:7424
Bad init: failed to create glfw windowSterownik OGL to tam masz? Wklej wynik
glxinfo | grep OpenGL
Jeszcze jedno, jak są nowe które zastępują stare, to może te stare po prostu zaorać i usunąć?Jestem za :>
- do uruchomienia najnowszych exe potrzebny jest dodatkowy plik dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll
- oraz kolejny plik dll:
32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_32.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip
vr.backend openvr
vr.enabled yes
vr.backend openvr
vr.enabled yes
gfx.shadergamma yes
(Prawy jako ustawienie kamery nigdy mi nie działał w trybie klikania myszą. Założyłem, że to decyzja koncepcyjna, jako że służy do cofania przełączników wielopozycyjnych.yy, przesuwanie kamery prawym powinno działać.
I am looking at different event files of the different scenarios present, but I must admit that it is difficult to understand something, I was wondering if there is a complete guide to the use of events with all the commands.Unfortunately, there is only one exhaustive guide: https://eu07.pl/userfiles/23326/Symfonia_events_poradnik_pisania_scenariuszy_2.pdf
I understand that the signals are independent, in the sense that if I have a busy track, the signal does not automatically switch to red...yes, but what's your question? You need to bind entering/leaving notification event to track or isolated section, keep track of busy logic in your own code, and on that basis execute proper signal event. (to set semaphore colors and memcells used by AI)