Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Milek7

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
31
WWW / Odp: Dostęp do repozytorium SVN
« dnia: 16 Lutego 2022, 01:35:58 »
Pobieranie plików z websvn zostało wyłączone ze względu na zapychanie serwera plikami tymczasowymi. W zamian za to użytkownicy (>= 30 postów) otrzymali dostęp RO do https://eu07.pl/svn/pctga/

33
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 23 Stycznia 2022, 03:19:24 »
Pewnie sterowniki AMD mają jakieś problemy ze sobą, bo SteamVR na Windowsie używa chyba DX11, więc są jakieś kombinacje z przesyłaniem tekstury z OpenGL. Ogólnie OpenGL z AMD na Windowsie działa dosyć kiepsko.
Sprawdzę to przy najbliższej okazji.

34
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Stycznia 2022, 16:03:25 »
brak obsługi pyscreenupdatetime
Dodałem.

Czuwak zachowuje się trochę inaczej, bo implementacja jest inna (przerabiałem przy okazji dodawania sify). Można pozmieniać, ale pewnie w każdym pojeździe to powinno działać inaczej...
Ale akurat przy przytrzymaniu guzika, to w tej wersji mruga, brzęczy i hamuje.

Prędkość przesuwania hamulca reguluje się w ini.

Z tym ET42 to ogólnie obsługa ilości pantografów jest mocno poszamyniona w exe, ale w tym przypadku to chyba błąd w fiz. W ET42-B ten pantograf co jest to bardziej jest przedni, i tak jest też zdefiniowany w modelu, więc w fizie powinno być PhysicalLayout=1

36
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 01 Sierpnia 2021, 13:58:34 »
Test radiostopu uruchamia się oddzielnie, pod ctrl + shift + R.

37
Bocznica / Odp: Czat padł
« dnia: 28 Lipca 2021, 19:18:36 »
Tak, baza się aktualizuje.

38
Na warsztacie / Raportowanie błędów
« dnia: 13 Lutego 2021, 18:57:53 »
W dzisiejszym exeku dodałem bibliotekę do zgłaszania błędów.

Do działania tej funkcji potrzebny jest dodatkowy folder crashdumps. Będzie dołączony do następnej paczki, ale do testów można pobrać go już teraz:
dla 32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/crashdumps86.zip
dla 64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/crashdumps64.zip

Po wystąpieniu crasha przy następnym uruchomieniu pojawi się pytanie czy przesłać raport. Można tam zaznaczyć checkbox o automatycznym wysyłaniu, i wtedy dalsze crashdumpy będą wysyłać się automatycznie bez pytania. Żeby ponownie wyłączyć automatyczne wysyłanie należy skasować plik crashdumps/autoupload_enabled.conf

Przesyłane crashdumpy przetwarzane są w usłudze https://backtrace.io/, w której dostaliśmy darmową taryfę jako projekt open source.
Deweloperów których chcą uzyskać dostęp do panelu z listą crashy proszę o kontakt na PW.

39
Na warsztacie / Odp: Obsługa renderera ANGLE
« dnia: 21 Stycznia 2021, 22:47:52 »
Dodatkowa informacja: w najnowszym buildzie możliwe jest wybranie w ANGLE backendu Vulkan wpisem do ini:
gfx.angleplatform vulkan
(działa dla glfw3.dll 64-bit)

40
Na warsztacie / Obsługa renderera ANGLE
« dnia: 21 Stycznia 2021, 21:34:54 »
Było kiedyś opisane, ale przez jakiś czas nie działało, teraz znowu działa, więc przypominam i przyklejam wątek:

Istnieje możliwość eksperymentalnego uruchomienia shaderowego renderera z użyciem ANGLE (https://github.com/google/angle). Może to poprawić wydajność na niektórych urządzeniach.
Do uruchomienia tego potrzeba:
- posiadać najnowsze exe rozwojowe z mojego brancha
Cytuj
- pobrać najnowsze exe rozwojowe z mojego brancha
(https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build lub https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history, należy kliknąć najnowszy build z gałęzi sim i z zakładki Artifacts pobrać exe, oraz wypakować zaktualizowane shadery z shaders.zip)

- do uruchomienia najnowszych exe może być potrzebny dodatkowy plik dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll

- oraz kolejny plik dll:
32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_32.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip
- z instalacji Google Chrome (ze zgodnymi z exe bitami) skopiować do folderu symulatora pliki libEGL.dll oraz libGLESv2.dll.
- w ini ustawić odpowiednie istotne parametry:
compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no

41
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 11 Stycznia 2021, 16:02:09 »
Dla jasności: nie pierwszy zielony, tylko pierwszy zielony z brancha sim.
Na innych branchach mogą być różne eksperymenty.

42
Na warsztacie / Obsługa OpenVR
« dnia: 20 Listopada 2020, 17:52:20 »
Pisałem w wątku o zmianach w exe, ale tam w gąszczu zmian może się zagubić więc zakładam oddzielny wątek dla widoczności i dyskusji o tej funkcji.

Ostatnio została uruchomiona w exe wstępna obsługa OpenVR. Żeby tego użyć potrzeba:
- posiadać headset działający w SteamVR

- pobrać najnowsze exe rozwojowe z mojego brancha
(https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build lub https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history, należy kliknąć najnowszy build z gałęzi sim i z zakładki Artifacts pobrać exe, oraz wypakować do katalogu shaders/ zawartość shaders.zip)

Cytuj
- do uruchomienia najnowszych exe potrzebny jest dodatkowy plik dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll

- oraz kolejny plik dll:
32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_32.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip

- wypakować dodatkowe pliki konfiguracyjne: http://mm.milek7.pl/files/3k7cjopr3idhbc1ipgygiwuwgy/public?h=zBxhvqvFgQcvemQLzRN1F-yXnau9RRh9WNsRJo7jK3I (należy wypakować do głównego katalogu symulatora, tak aby w folderze openvrconfig były pliki .json)

- w pliku ini dodać wpisy:
vr.backend openvr
vr.enabled yes

Obecnie obsługa kontrolerów jest na wstępnym etapie, działająca jako celowanie w elementy kabiny wskaźnikiem i wybieranie dwóch dostępnych akcji. Dla kontrolera Index Knuckles dołączone jest mapowanie pod przyciskami A/B, dla innych trzeba samemu zbindować te akcje (PrimaryAction oraz SecondaryAction) w menu SteamVR. Dodatkowe sposoby obsługi oraz możliwość obsługi pozostałych funkcji symulatora kontrolerem będzie dodana w przyszłości.

https://youtu.be/mntI7eARhuQ

43
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Listopada 2020, 01:49:55 »
Ze względu na uaktywnienie w exe wstępnej obsługi VR, do uruchomienia moich exe potrzebne będą teraz dodatkowe dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll


Jeżeli ktoś chce przetestować tryb VR, to dodatkowo należy wypakować: http://mm.milek7.pl/files/3k7cjopr3idhbc1ipgygiwuwgy/public?h=zBxhvqvFgQcvemQLzRN1F-yXnau9RRh9WNsRJo7jK3I
a w .ini ustawić:
vr.backend openvr
vr.enabled yes

44
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Października 2020, 00:47:43 »
To już jest. W moich buildach do ini:
map.manualswitchcontrol yesi klikać na mapce.

45
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 30 Października 2020, 18:32:48 »
Przełączyć działanie klawiszy funkcyjnych gdzieś w biosie laptopa. Albo wciskać z klawiszem Fn.

46
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 29 Października 2020, 22:33:09 »
To jest za stary sprzęt na obecną wersję maszyny.

Zobaczymy, jak nie zapomnę to później spróbuję wyciągnąć builda dla GL2, ale i tak szału nie będzie.

47
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Października 2020, 14:29:17 »
To już przecież poprawione. Jest fix w moich buildach, tmj jeszcze nie wrzucił swojego.

48
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Października 2020, 03:13:57 »
Może nie wszyscy widzieli, więc się ogłoszę że ostatnio reaktywowany został branch z moimi zmianami. Buildy jak zawsze na azure i appveyor https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build?definitionId=1 https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history

Zaktualizowany plik językowy jest tu w załączniku: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32403.msg534386.html#msg534386

49
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 19 Października 2020, 03:14:32 »
Zmergowałem ostatnie zmiany tmj, powinno być aktualne.

Zaktualizowane pliki językowe w załączniku (do katalogu lang/)

50
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 19 Października 2020, 00:00:14 »
Jest zmergowane do stanu repo tmj sprzed dwóch tygodni
https://github.com/Milek7/maszyna/tree/sim

Tymczasowo nie działa tryb OpenGL ES.
Nie wygenerowałem jeszcze nowych plików językowych więc tłumaczenie exe będzie niekompletne.

Jak są inne bugi to krzyczcie.

51
Wobec uzyskania informacji o niedawnych działaniach użytkownika Miłosz Dorsz, administracja zdecydowała się na usunięcie go z zespołu deweloperów projektu MaSzyna.

Polegały one na umyślnym i wielokrotnym dokonywaniu ataku DoS na serwery chatu eu07, poprzez załączanie specjalnie przygotowanych plików. Ataki spowodowały problemy z funkcjonowaniem serwera chatu (mm.milek7.pl). Ponadto, taki sam atak przeprowadził na serwerze chatu projektu td2.info.pl, również powodując problemy z działaniem tego serwera. Użytkownik nie poinformował o znalezionej podatności administracji, a rozpowszechniał te informacje w prywatnych gronach.

Stanowczo potępiamy takie zachowania i nigdy nie będą one tolerowane w naszym zespole.

52
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 08 Września 2020, 22:53:56 »
Tak, do tego z buildem cmake dla win/osx/linux.

53
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 08 Września 2020, 22:51:31 »
Do końca miesiąca będzie zmergowany mój kod.

54
Rainsted / Odp: Problem z uruchomieniem Rainsted.
« dnia: 16 Lipca 2020, 22:35:44 »
Pulpit jest ok, to coś innego nie pasuje.

edit: chyba że jakieś dziwadła w ścieżce, polskie litery, spacje?

55
Forum / Wytyczne dot. wypowiedzi dla osób związanych z projektem
« dnia: 14 Czerwca 2020, 21:35:03 »
Poniższe informacje obowiązują wszystkich użytkowników posiadających rangę na forum.

Cieszymy się że jesteś z nami w gronie twórców symulatora MaSzyna!

Pamiętaj jednak że posiadanie rangi wiąże się również z obowiązkami. W szczególności przypominamy o punktach regulaminu: zakazy 19, 20, 21 oraz 25. Dużą wagę przywiązujemy do kultury wypowiedzi, zarówno na forum eu07.pl jak i poza nim.
Pamiętaj aby nigdy nie poniżać, obrażać, ani używać wulgaryzmów w stosunku do innych osób w swoich wiadomościach. Ewentualna słuszność wysuwanych przez Ciebie oskarżeń, lub samo stosowanie nieodpowiednich wyrażeń przez rozmówcę, nie może być usprawiedliwieniem do użycia obelg.
Nigdy nie stosuj działań odwetowych, zawsze zachowuj profesjonalny ton wypowiedzi. Nieporozumienia próbuj wyjaśniać używając merytorycznych argumentów. Jeżeli takie nie odniosą skutku, z pewnością również nie przekonasz rozmówcy obrzucając go obelgami. Takie działanie nie osiągnie żadnych efektów, a może tylko zaszkodzić wizerunkowi naszego projektu.

Liczymy że nie zaprzepaścisz udzielonego Ci kredytu zaufania. W przypadku jakichkolwiek naruszeń powyższych zasad Administracja forum będzie wyciągać konsekwencje, gdy tylko dowie się o zaistniałej sytuacji.

56
Tak tylko przypominam, autor chce abyśmy mu nie przeszkadzali.
Ja tam widzę też
Cytat: pozdze
Chyba ze chcecie abym wypuscił to co mam a RJ dopracujecie sobie juz sami.
Więc jak są chętni.. to czemu nie?

57
Bieżące Symulatorowe / Odp: Czy nie lepiej zamienić ANSI na UTF-8?
« dnia: 02 Czerwca 2020, 12:45:24 »
Czy Mariuszowe narzędzia to jedyny problem?
Tak. No chyba że jakieś skrypty inne do importu się posypią, nie wiem.
Na rainsteda mam przygotowane obejście.

58
Pomoc doraźna / Odp: Informacje zwrotne na LPT
« dnia: 07 Maja 2020, 15:52:10 »
lpt: trying to connect lpt, port 888...
lpt: failed to load inpout32
Nie znajduje inpout32.dll

59
Publikacje / Odp: MaSzyna 20.04+
« dnia: 06 Maja 2020, 22:21:42 »
W celu poprawy poważnych błędów w paczce 20.04 oraz dołączenia pozostałych zmian na repozytorium w ubiegłym tygodniu, przedstawiam paczkę MaSzyna 20.04+


POBIERZ: https://stuff.eu07.pl/MaSzyna2004P.exe

Instalator pozwala na aktualizację wydania 20.04 jak i instalację całej aktualnej paczki na czysto.

Bezpośredni link do poprawki: https://stuff.eu07.pl/MaSzyna2004P.zip
(należy wypakować programem 7-Zip na paczkę 20.04, następnie rozpakować plik bin_x64/x86.zip odpowiednio do posiadanego systemu)

60
Publikacje / MaSzyna 20.04+
« dnia: 30 Kwietnia 2020, 11:54:48 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 20.04+! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na kwiecień 2020 roku.
Jest to samodzielna paczka i należy ją zainstalować do pustego folderu.

POBIERZ - https://stuff.eu07.pl/MaSzyna2004P.exe


Paczka do pobrania bezpośrednio klientem torrent.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10