Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - AtapiCl

Strony: 1 [2] 3 4 ... 104
31
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 18 Sierpnia 2019, 16:16:40 »
Różnie się ma. Nie sprecyzowałeś o którą część pytasz ;)

32
Za stare i za niska jakość :P Troszkę się pozmieniało ;)

33
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 17 Sierpnia 2019, 05:22:04 »
Utrzymana w stylu zmodernizowanej magistrali

...i PP zamiast SS? :P

34
Na warsztacie / Odp: Dym z komina
« dnia: 12 Sierpnia 2019, 11:40:52 »
Już są fabryczne, ale ten czarny dym... no nieee, nie czarny. Biały ma być!

35
Symulator / Odp: Wolne pobieranie
« dnia: 10 Sierpnia 2019, 15:26:37 »
Ja też dorzuciłem seeda na serwerze.

36
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Sierpnia 2019, 15:21:57 »
@mareczek, bo:

Cytuj
Srodowisko wplywa na oswietlenie toru i pojazdow na danym torze, ale dzwiek w wersji biezacej jest bez zadnych zmian.

37
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 23:30:28 »
Nie pamietam czy w wersji przedpotopowej parametr mial faktycznie jakikolwiek efekt w tym kierunku, ale wydaje mi sie ze nie.

Miał, miał.

38
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka w lokomotywie.
« dnia: 31 Lipca 2019, 18:43:59 »
Różne są instrukcje. Np. w mojej firmie nigdzie nie jest to uregulowane. I nikt z tego jakoś specjalnie problemu nie robi, dopóki w granicach rozsądku to gra. A monitoring jest prawie już w każdej kabinie. Z dźwiękiem.

39
Bieżące Symulatorowe / Odp: Żenująca sytuacja
« dnia: 22 Lipca 2019, 10:58:15 »
Wątek został przywrócony.

Nie wiem co klikałeś, ale tylko napisałeś posta, że przywróciłeś, ale wątku nie przerzuciłeś. Przerzuciłem teraz ja.

40
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Czerwca 2019, 19:43:25 »
Tak powinno być. I co? ;)

41
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Czerwca 2019, 01:49:44 »
W rzeczywistości jest tak, że dopóki maszynista nie puści przycisku zamykania drzwi, to te drzwi się nie zamkną, ale jak się przytrzyma przycisk zamykania drzwi, to jest i pikanie i buczek.

Nope. W KMowkisch wersjach spotów (EN71 oraz EN57-1109/1173) zamykają się od razu.

42
Bry.

Potrzebne są materiały fotograficzne kabiny EN57AL Kolei Mazowieckich w wersji 2016/17, czyli tej jeżdżącej obecnie na odcinku Tłuszcz - Wwa Wileńska. Jak ktoś może wspomóc, to niech się zgłasza do mnie lub do kolegi @Wiggle ;)

43
Przede wszystkim 160km/h w przewozie regionalnym mija się z celem, za blisko siebie są przystanki i stacje, a koszty eksploatacji pojazdów rosną masakrycznie. 130 w zupełności wystarczy.

OT - Dlatego jest cos takiego, jak pociagi przyspieszone, ktore nie zatrzymuja sie na kazdym przystanku ;) I one 160 sens mają ;)

44
Poczytaj co napisałem w przytoczonym przeze mnie wątku. Ze zrozumieniem.

;)

45
Ja tak tylko przypomnę - bo często przy okazji pomysłu na pojedynczą obsadę do 160 km/h pada stwierdzenie, że w innych krajach to jeżdżą tak bez ETCS(...) - że u nas nie ma ABP klasy B, które reagowałyby w zależności od wskazań semafora. Pod tym względem jesteśmy 100 lat za murzynami. Tym bardziej, że ktoś stwierdził, że nie warto rozwijać tej klasy urządzeń sterowania ruchem i trzeba iść w ETCS. My mamy tylko głupie SHP, które w takich przypadkach nie chroni przed niczym. Ten kto jeździ wie doskonale, jaki głupi nawyk jest walenia w grzyba, nawet jak mamy SHP odcięte. I jak to ma chronić? A to, że podwójna obsada działa jak działa... Wiem o tym doskonale.

46
SOK nic nie będzie mógł zrobić nawet skonfiskować bo byłoby to łamanie prawa.

https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31118.msg504146.html#msg504146

Możesz się na swoim przekonaniu przejechać. Bo nie do końca jest tak, jak mówisz. A dla przypomnienia: SOK = PLK.

47
Zawsze jako dodatek poza steam (czyli na forum np.) mozesz sobie to dociagnac ;)

48
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 10 Lutego 2019, 20:40:23 »
Aby kierować pojazdami trakcyjnymi należy dodatkowo wyrobić licencje po ukończonej szkole, czy licencja nie będzie już wymagana?

Nie dodatkowo, a podstawowo należy ją wyrobić. Szkoła daje Ci jedynie tyle, że po uzyskaniu dyplomu zawodowego (który dostaniesz we wrześniu) możesz zdawać egzamin państwowy na licencję z marszu, bez kursu. Teoria teorią, a życie życiem i to co w szkole niekoniecznie się pokrywa z tym, co w zawodzie jest w praktyce. Jeżeli firma lub urząd pracy sfinansuje kurs na licencję, to dobrze i nie ma na co czekać. Jeżeli nie, to można zaoszczędzić te 5 tyś. złotych właśnie pomijając samo szkolenie na licencję i próbując zdać od ręki, jeżeli dyplom już masz.

A w dalszym kroku musisz i tak postarać się o to, by Cię jakaś firma zatrudniła na 1,5 roku szkolenia na świadectwo maszynisty. I tutaj albo w zasadzie automatycznie jesteś zatrudniany w firmie, która Cię szkoliła na licencję (jeżeli to jest przewoźnik i chce po pozytywnym uzyskaniu przez Ciebie licencji pozyskać pracownika do dalszego szkolenia), albo musisz kombinować. A różne firmy różnie patrzą na ludzi posiadających licencje, ale nieszkolonych przez siebie na nią właśnie. Po prostu.


49
Bocznica / Odp: Wagon pierwszy
« dnia: 08 Lutego 2019, 20:22:16 »
Bocznica.

50
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Lutego 2019, 19:02:06 »
A przyspieszales czas symulacji moze poprzednio?

51
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 29 Stycznia 2019, 14:33:36 »
Jak będziesz miał pecha, to Cię i "przy okazji" za nasłuch złapią. Rzeczona sprawa przez policję mogła zostać "założona" niejako z urzędu, bo to policję właśnie (jako zarządce pasma) koleś nasłuchiwał. To, co na chwilę obecną tyczy się kolei, to tajemnica telekomunikacyjna (wygooglujcie sobie co to jest i czego się tyczy). I cały mit polega na tym, że w przypadku kolei zarządca pasma (najczęściej PKP PLK) musi o ściganie Was zawnioskować. Jak siedzisz w domu i tylko słuchasz, to trudno jest takiemu podmiotowi kogoś namierzyć (a wręcz jest to niemożliwe), a i szkodliwość takiej działalności jest znikoma, toteż nikomu się nie chce. Problemy zaczynają się, gdy zaczniesz nagrywać/udostępniać przekaz w internecie/wykorzystywać te informacje tak ambitnie, że PLK poczuje się urażona Waszą działalnością (a zakładam, że jeżeli ktoś się tym dzieli, to na mikolskich forach albo innych FB, gdzie różni ludzie - PLK też - się znajdują). Wtedy jak masz większego pecha, to PLK nie ma najmniejszego problemu z wnioskiem o ukaranie, a policja nie ma problemu z namierzeniem Was (choćby przez zostawione przez Was IP na tych forach/FB).

Dlaczego o tym nie słychać? Nie ma takich przypadków? No więc... Są. Tylko to nie są sprawy medialne, żeby huczało od tego w internetach (to tak jak z udostępnianiem różnych informacji z SEPE itd, PLK też potrafi ścigać to, używając do tego organów ścigania). A jak już jest medialny przypadek, to dotyczy zwykle osobników, którzy zatrzymują pociągi radiostopem, a więc nie tylko nasłuchują, ale i wpływają na ruch pociągów. I za to też dostają inną kwalifikacje prawną czynu. To tak pokrótce.

52
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Stycznia 2019, 14:09:19 »
A ja się zastanawiam dlaczego animacja przełączników, przycisków odtwarza się płynnie jeśli uruchomimy ją z klawiatury a gdy uruchomimy ją myszką to odtwarza się nagle.
Przykład otwieramy klapę Ackermana za pomocą klawiatury i podnosi nam się płynnie a gdy naciśniemy myszką to tak szybko. Dobrze to też widać na przykładzie baterii.

Być może jakoś inaczej się to wówczas liczy (u siebie też zauważyłem, że klawiszem jest płynnie, natomiast myszką lekko jednak jakby ten przycisk przycinał podczas obracania). Jest różnica zauważalna.

Cytuj
PS. EN57AKL ciągle popełnia PG na FS.

FS nie jest pozycją "jazdy", tylko szybkiego napełniania. Pozycja jazdy to przedostatnia od góry.

53
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 27 Stycznia 2019, 18:18:29 »
Zwracam uwagę na paragraf 5 - jeśli kolejarze (przepraszam, gubię się w ilości spółek - nie wiem która dokładnie) nie zawiadomią prokuratury, to sprawy nie będzie.

PKP PLK jest spółką właściwą, jeżeli chodzi o szeroko rozumiane kanały ruchowe.

54
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 08 Stycznia 2019, 22:18:12 »
W załączniku plik kaliska_events.ctr z poprawionymi aktualnie bugami .

U mnie pokazuje, że archiwum uszkodzone.

55
Forum / Odp: Brak podglądu wysyłanych wiadomości
« dnia: 07 Stycznia 2019, 00:20:55 »
W ustawieniach profilu możesz sobie zaznaczyć, żeby zawsze domyślnie zostawiało kopię wysłanej wiadomości.

https://eu07.pl/forum/index.php?action=profile;area=pmprefs

56
Forum / Odp: Jak usunąć konto w eu07.pl?
« dnia: 05 Stycznia 2019, 22:27:12 »
Poprzez PW ;)

57
Bieżące kolejowe / Odp: Wskaźniki W6a, W6b oraz Rp1
« dnia: 28 Grudnia 2018, 00:23:32 »
1. Nie

Powodzenia w przekonywaniu prokuratora, ze pol sekundy to "dlugi ton", jak mowi instrukcja wraz z aktami nadrzednymi. Oczywiscie dlugosc sygnalu to pojecie subiektywne, bo nie jest jasno okreslone, ile to jest ten minimalny czas, ale zdarzaja sie przypadki kwestionowania przez prokuratorow poprawnego "uzycia" sygnalu, wlasnie w odniesieniu do pojecia "dlugi ton".

58
Inne niekolejowe / Prośba o wsparcie
« dnia: 21 Grudnia 2018, 20:26:36 »
Witajcie.

Mamy do Was prośbę o wsparcie w zbiórce pieniędzy na leczenie chłopca, który uległ wypadkowi drogowemu podczas jazdy na rowerze. Mimo, że od wypadku minęło już prawie półtora roku, chłopak wciąż potrzebuje pomocy.

https://pomagam.pl/adamkarp

Za wszelką okazaną pomoc ogromnie dziękujemy.
Administracja forum eu07.pl

59
Infrastruktura kolejowa / Odp: Słuchanie kolei
« dnia: 06 Grudnia 2018, 19:28:53 »
Pasmo zarezerwowane dla PKP PLK to nie jest pasmo amatorskie. Kropka.

60
Tabor / Odp: Bombardier Traxx i tempomat na 160 km/h.
« dnia: 02 Grudnia 2018, 20:50:42 »
W pliku .fiz prędkość maksymalną z 140 zmieniasz na 160, tylko nie widzę sensu zmieniać skoro wszystkie traxxy z dopuszczeniem w polsce mają vmax 140km/h (poza E583)

A może jemu właśnie o tego E583 chodzi? ;) Ja tam sens widzę ;>

Strony: 1 [2] 3 4 ... 104