31
Bieżące kolejowe / Odp: Bieżące remonty linii kolejowych.
« dnia: 18 Sierpnia 2019, 16:16:40 »
Różnie się ma. Nie sprecyzowałeś o którą część pytasz ;)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Utrzymana w stylu zmodernizowanej magistrali
Srodowisko wplywa na oswietlenie toru i pojazdow na danym torze, ale dzwiek w wersji biezacej jest bez zadnych zmian.
Nie pamietam czy w wersji przedpotopowej parametr mial faktycznie jakikolwiek efekt w tym kierunku, ale wydaje mi sie ze nie.
Wątek został przywrócony.
W rzeczywistości jest tak, że dopóki maszynista nie puści przycisku zamykania drzwi, to te drzwi się nie zamkną, ale jak się przytrzyma przycisk zamykania drzwi, to jest i pikanie i buczek.
Przede wszystkim 160km/h w przewozie regionalnym mija się z celem, za blisko siebie są przystanki i stacje, a koszty eksploatacji pojazdów rosną masakrycznie. 130 w zupełności wystarczy.
SOK nic nie będzie mógł zrobić nawet skonfiskować bo byłoby to łamanie prawa.
Aby kierować pojazdami trakcyjnymi należy dodatkowo wyrobić licencje po ukończonej szkole, czy licencja nie będzie już wymagana?
A ja się zastanawiam dlaczego animacja przełączników, przycisków odtwarza się płynnie jeśli uruchomimy ją z klawiatury a gdy uruchomimy ją myszką to odtwarza się nagle.
Przykład otwieramy klapę Ackermana za pomocą klawiatury i podnosi nam się płynnie a gdy naciśniemy myszką to tak szybko. Dobrze to też widać na przykładzie baterii.
PS. EN57AKL ciągle popełnia PG na FS.
Zwracam uwagę na paragraf 5 - jeśli kolejarze (przepraszam, gubię się w ilości spółek - nie wiem która dokładnie) nie zawiadomią prokuratury, to sprawy nie będzie.
W załączniku plik kaliska_events.ctr z poprawionymi aktualnie bugami .
1. Nie
W pliku .fiz prędkość maksymalną z 140 zmieniasz na 160, tylko nie widzę sensu zmieniać skoro wszystkie traxxy z dopuszczeniem w polsce mają vmax 140km/h (poza E583)