31
Bocznica / Odp: Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 20 Lipca 2018, 18:09:34 »
Grafikę. Szeroko rozumianą.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Jak ogarniecie kabine, to myślę że nie będzie powodów by trzymać v1, zawsze troche mniej gb w paczce.Znam inny sposób na zaoszczędzenie gigabajtów w paczce, ale się powstrzymam od jego przedstawienia :)
locations:
doors: -2.0 both 3.5 left end // para drzwi 2m od punkty srodkowego w strone czola pojazdu, pojedyncze drzwi po lewej stronie 3.5m za punktem srodkowym pojazdu
tractionmotors: -4.0 4.0 end // lacznie 2 motory, zlokalizowane 4m przed i za punktem srodkowym pojazdu
endlocations
W przypadku drzwi podawane sa dwa parametry: przesuniecie od centralnego punktu modelu, i klucz definiujacy czy drzwi wystepuja po lewej ("left"), prawej ("right") lub obu ("both") stronach pojazdu.W sumie idea nie jest zła tego przepisuNie jest zła? Jest fatalna. Dzięki temu mamy pociągi trąbiące przed ruszeniem z Warszawy Zachodniej. Po co?
sound.volume X
gdzie X to wartosc w zakresie 1-4. Domyslnie ustawiana jest wartosc 2 (poprzednio bylo to 1) co powinno dac efekt bardziej zblizony do starszych wersji exe
W rzeczywistości należy przejść na kanał 8my i oczekiwać.Tyle z teorii, praktycznie rzadko który dyżurny przechodzi na "Ósemkę".
i-upperlight:
i-leftlight:
i-rightlight:
i-leftend:
i-rightend:
i-rearupperlight:
i-rearleftlight:
i-rearrightlight:
i-rearleftend:
i-rearrightend:
czyli wzorowane na nazwach przelacznikow dla poszczegolnych swiatel. Kontrolki powiazane sa ze swiatlami 'na sztywno' tzn lampka reflektora przedniej wskazuje stan reflektora po stronie kabiny A, bez uwzglednienia czy obsadzona jest kabina A czy B