Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nowy05

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8
61
Bieżące kolejowe / Odp: Parada Parowozów Wolsztyn 2011
« dnia: 15 Kwietnia 2011, 22:16:29 »
I jak co roku pewnie będzie jechała jeszcze EP07-1051 z "Hefajstosem"

62
Inne niekolejowe / Odp: Chwalimy się
« dnia: 15 Kwietnia 2011, 21:47:04 »
U mnie pobieranie 1,2 MB/s, a wysyłanie średnio 5,0 kB/s, wysyłam już od 19:30 i wysłałem 184MB a ratio mam 0.116. Zostawię kompa na 24h, ale żeby wysłać całego symka szacunkowy czas to 4 dni.

63
Bieżące kolejowe / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 29 Marca 2011, 21:02:51 »
Dziś do Krakowa dotarły dwa kolejne acatusy 003 i 004. Jak niektórzy wiedzą 003 powrócił z Pesy po naprawie, gdyż podczas pierwszej jazdy do Krakowa się zepsuł w Łodzi.

64
Bocznica / OMSI Der Omnibus Simulator
« dnia: 26 Lutego 2011, 15:04:42 »
Witam. Bardzo bym prosił kogoś o kontakt na PW komu chodzi ten symulator.

Udaj się na forum o tym symulatorze.
Bocznica
/ Żuk 

65
Inne niekolejowe / Odp: Wybór aparatu fotograficznego
« dnia: 25 Lutego 2011, 20:13:08 »
Ja ze swojej strony polecam Canon PowerShot SX 120 IS z pełnym manualem, lecz koło 500zł trzeba dać.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Czasopisma kolejowe.
« dnia: 14 Lutego 2011, 09:48:14 »
Koleje małe i duże.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Przyjazd ELFów
« dnia: 09 Lutego 2011, 22:04:44 »
Niestety nie. Trzeba będzie słuchać radia to się dowiemy.

68
Bieżące kolejowe / Przyjazd ELFów
« dnia: 09 Lutego 2011, 21:50:59 »
Dzisiaj się dowiedziałem od serwisanta z pesy, że we wtorek (15.02) mają przyjechać do Katowic 3 elfy, w jednym składzie. Prawdopodobnie będą to numery 001, 002 i 003.

69
Bieżące kolejowe / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 03 Lutego 2011, 23:39:18 »
Mają. Inaczej nie miały by klawiatury na sprzęgu.
Teraz mają worki na sprzęgach, także tego nie widać.

70
Bieżące kolejowe / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 02 Lutego 2011, 18:06:09 »
Ten będzie dla woj. małopolskiego i nigdzie się nie wybiera, jedynie może do Pesy jak się zepsuje.

71
Bocznica / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 01 Lutego 2011, 21:23:02 »
Tak na moje oko po dzisiejszej jeździe tym, dosyć sporo odstaje od projektu.

Napisz od razu, co ci się nie spodobało.
Rozi

72
Bieżące kolejowe / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 01 Lutego 2011, 20:41:16 »
Seria 32WE (ACATUS II) jest uboższą wersją Elfa. Z powodu oszczędności nie zostały zamontowane takie rarytasy jak: ogrzewana przednia szyba maszynisty oraz urządzenia zderzne rozpraszających energie podczas zderzenia. Prędkość maksymalna to 160 km/h (165 km/h). Napędzane są czołowe wózki silnikami asynchronicznymi zasilane z falowników, które podczas jazdy drą ryja jakby ktoś zarzynał krowę. Pojazdy nie mają systemu sterowania wielokrotnego - dlatego przez cały czas transportu w tandemie w drugiej jednostce była obecna druga osoba. Przez pierwszy miesiąc wszystkie jazdy będą dozorowane przez serwis PESY w celu wyłapania możliwych niedoróbek. Na składzie jest wiele niedoróbek takich jak: ciągle świecący się komunikat braku blokady drzwi i stopni, komunikat uszkodzonej kabiny WC, przełączanie się na chwilę przednich świateł na końcówki pociągu i na rozjazdach włącza się wyłącznik szybki (nie zawsze). Każdy przedział pasażerski jest oddzielony od przedsionka wejściowego durnymi przesuwnymi drzwiami. Dwie toalety na skład a także duży błąd zamontowanie po jednej parze drzwi w skrajnych członach. Więcej zdjęć na   http://www.eu06.pl/ezt/en77/wnetrze.html

73
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec serii EU06?
« dnia: 11 Grudnia 2010, 14:58:54 »
Właśnie kończy się likwidacja EU06-16. Foto wykonane dzisiaj o 11:21

74
Bieżące kolejowe / Odp: Nowa lokomotywa Siemensa
« dnia: 21 Lipca 2010, 14:34:26 »
Eurosprintery już nie będą jeździć, bo praktycznie wszystkie stoją na Olszynce, zarówno PRu jak i IC bez naklejek.

75
Bieżące kolejowe / Odp: CD 131
« dnia: 14 Lipca 2010, 15:10:45 »
Swego czasu była praktycznie codziennie na lokomotywowni w Prokocimiu.

76
Bocznica / Odp: Przykra wiadomość
« dnia: 22 Kwietnia 2010, 13:33:55 »
A ET21-57 też będzie pocięty? Przecież jest jako historyczny. Szkoda tych sputników, zawsze jak jeździłem do szopy w Prokocimiu to zawsze tam był,a teraz będą pustki :(

Taka sama uwaga jak w pierwszej wiadomości. Nabijasz posty pisząc byle co i byle jak.
Krzysiek626

 Brak poszanowania dla regulaminu forum.
Krzysiek626

77
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Kwietnia 2010, 12:11:16 »
I dalej należy.

78
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 04 Kwietnia 2010, 21:37:03 »
Zapomniałem dopisać że w Krakowie.

79
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 04 Kwietnia 2010, 21:26:50 »
3 klasa Technikum Komunikacyjnego (dawniej kolejowego) w Krakowie profil: technik elektronik.

80
Bocznica / Odp: Polski hamulec — premiera!
« dnia: 01 Kwietnia 2010, 11:26:14 »
Ale prawdopodobnie przez to że kolega kogoś kto jechał w tym pociągu się spóźnił, bo już z 15min po odjeździe ktoś się dosiadł.

Słowotok. Bocznica.
Krzysiek626

81
Dzisiaj ma jechać z Tatrami, i 9 maszynistów z Krakowa szkoli na taurusa czyli zapowiada się że zostanie na stałe na tej trasie.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 24 Lutego 2010, 15:49:18 »
W Polsce kierowcy na przejazdach by zjedli nerwy oczekując "kiedy ten pociąg się skończy" :P

http://www.youtube.com/watch?v=jdIzRFOaTCY

Tak na oko to jaką długość miał ten skład?

83
Zazwyczaj kiedy w obu lokomotywach jest mech, to w pierwszym loku jest przedni a w drugim tylny dlatego że gdyby w pierwszym loku był podniesiony tylny to w razie jakiegoś wypadku połamany pantograf mógłby uszkodzić mecha w drugim loku.

Dokładnie tak, jednak wątek odbiegł od tematu. Bocznica.
Krzysiek626

84
Inne niekolejowe / Odp: Polski internet
« dnia: 23 Lutego 2010, 00:49:57 »
Ja mam Astera 4/8 Mbit/s i w nocy czasami ściągam to mam cały czas 1,1 Mb/s i nawet nie drgnie na mniej lub więcej.

85
Ja się na przepisach nie znam ale widziałem że lokomotywy są różnie transportowane.
Na zdjęciu pierwszym dwie EU07 czynne jadące w trakcji ukrotnionej,
na zdjęciu drugim helmut na popychu,
na zdjęciu trzecim transport parowozów do Wolsztyna,
na zdjęciu czwartym rumun wpięty między węglarki, 4 wagony później była jeszcze wpięta SU46.

Z tego co zauważyłem to lokomotywy transportowane na zimno zazwyczaj są wpięte w skład, a na końcu daję się lokomotywy na popych, jedynie na trasie do Zakopanego w niektórych składach są  dwie lokomotywy (nie wiem czy nadal), jedna z przodu a druga z tyłu, ale było to związane z częstymi manewrami lokomotyw raz na koniec, a raz na początek składu i generalnie chodziło o skrócenie czasu przejazdu eliminując manewry lokomotyw.

86
Trasy / Odp: Problem z Null Track na Linii 53
« dnia: 16 Lutego 2010, 20:41:53 »
Witam. Właśnie przejechałem się na linii 053 i pojawił się ten sam błąd, i nie wiem dlaczego.

87
Bieżące kolejowe / Odp: TRAKO 2009
« dnia: 11 Października 2009, 16:01:23 »
Ja też będę. Dla chętnych wyjeżdżam w poniedziałek z Krakowa pospiesznym "Monciak Krupówki" D35702 22:44 a powrót w środę wyjazd z Gdańska o 15:54 IC5300 w Krakowie na 23:59

88
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 28 Września 2009, 21:02:34 »
Ja rozumiem ukraść trakcję i tory, ale żeby nasyp też to już jest przesada :D

Wydzielam
/ Żuk

89
Inne niekolejowe / Odp: Co Was interesuje poza koleją?
« dnia: 03 Lipca 2009, 00:43:47 »
Hmmmm.... najbardziej to elektronika,

O elektronika już 2 rok w technikum jestem właśnie na elektronice.

90
Bieżące kolejowe / Odp: Wiadomości z Prokocimia i Płaszowa
« dnia: 29 Czerwca 2009, 21:55:08 »
Widzę że po mojej wizycie (12.06) nic się nie zmieniło.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8