Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DzordZ

Strony: 1 ... 5 6 [7]
181
Jak zwykle w takich przypadkach są wyjątki:

Dodatkowo mamy ET22-91. Część czapajewów (po dostaniu niebieskiego wdzianka, kija golfowego i galaktyki :P) ma dwucyfrowy numer inwentarzowy, część nie.

182
Witam!
Po wykonaniu scenerii en57_Lodz z Sędzic do Łodzi Kaliskiej: W Sieradzu dojeżdżałem do W4 na kilka sekund przed planową minutą odjazdu, przez co kierpoć odezwał się podczas jazdy z szybkością ok. 5-10 km/h. Przejazd za p.o. Męcka Wola po przejeździe pociągu się nie otwiera - sprawdziłem kilkukrotnie na szlaku do ZW oraz w Borszewicach. Dojeżdżając do post. odg. Gajewniki, zauważyłem, że słupki hektometrowe dla kilometrażu <10 pokazują cyfrę 0. W Borszewicach dostałem sygnał od kierpocia równocześnie z podaniem wjazdu, ale nie dostałem go w czasie postoju na peronie. W Chechle również brak sygnału odjazdu + otwarty przejazd. Przejazd był również otwarty przy wjeździe do Pabianic.

Nie ustosunkowałem się do poleceń przy uruchamianiu patcha 160129 odnośnie łamania pantografów i odbierania prądu pod przewodami. Zarówno w logu, jak i symulacji zauważyłem kilka zaników napięcia. Zdziwiła mnie również linijka
Cytuj
Bad driving: eu07-501 derailed due to end of track

P.S. Chętnie załączyłbym oprócz błędów, plik z logami, ale zajmuje on ok 2.5MB

Strony: 1 ... 5 6 [7]