Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DzordZ

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
151
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 01 Września 2018, 12:32:30 »
Paczki dwóch odstawionych wagonów typu 409W należące do PKP Cargo, koloru brązowego. Nazwa folderu jest EVNem wagonu, w środku umieściłem również wpis do uzupełnienia do textures.txt.

Zdjęcia poglądowe stworzone w programie do panoram.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-82515314845-7.7z
http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-82515315197-2.7z

Zdjęcia, jak zwykle, na potrzeby rozwoju Symulatora Pojazdów Szynowych MaSzyna.

152
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Sierpnia 2018, 18:46:41 »
Zdjęcia zaszumione i nieostre. Co więcej, szkoda, że nie napisałeś szczegółów - to akurat jest wagon typu 141A, tutaj bardzo świeży (miesiąc po rewizji) wykonany przez zakład PESA Bydgoszcz. Wszystkie te informacje znalazłem w internecie, tak więc - da się.

153
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 25 Sierpnia 2018, 22:05:54 »
Paczki tekstur wagonów:

Habiis9 oraz Habiins12, należących do niemieckiej firmy Transwaggon. Kryte 23-metrowe wagony różnią się dwoma (Habiis) oraz trzema (Habiins) parami drzwi. St. mac. Maschen Rangierbahnhof.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-habiis-9.7z
http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-habiins-12.7z

Dwa wagony węglarki typu 437Wa, należące do przewoźnika Koltar / Grupa Azoty.
http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-Azoty_437Wa.7z

Wagon węglarka typu B553W - RKM.
http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-RKM_B553W.7z

154
Na warsztacie / Odp: Tłumaczenia opisów scenerii i składów
« dnia: 24 Sierpnia 2018, 13:52:26 »
Dziś powitał mnie komunikat:
Cytuj
The project you are assigned to has reached the limit of available strings. Please contact your project owner.

155
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 19:42:43 »
Paczka tekstur wagonów E06 produkcji Wagony Świdnica (włas. Greenbrier Europe) należące do spółki Budokrusz, jeżdżące na wahadłach WGT - Sokółka. (Uwaga! Wagony 5840 XXX mają inną tabliczkę znamionową (oraz możliwe inne zmiany, nie wiem jakie) w porównaniu do wagonów 5839 XXX).
Paczka tekstur kontenerów Innofreight (model istniejący w MaSzynie).

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-E06.7z
http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-innofreight.7z

156
Naturalnie, kody zakładów są w użyciu. Wagony, a w szczególności platformy, mają bardzo małą ilość miejsca na informacje, w przeciwieństwie do lokomotyw, a naturalną koleją rzeczy jest unifikacja oznaczeń.

157
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 15 Lipca 2018, 02:37:47 »
Po dwóch tygodniach od ostatniej paczki zdjęć na tekstury, nadchodzi kolejna, a w niej: 22 szt. wagonów serii E (10x 412W, 6x 3W/L, 1x 408W, 1x 409W, 1x 415W, 1x R462W, 2 niezidentyfikowane (EVN)), 6 wagonów serii F (4x 440V, 1x 452V, 1x C553V), 3 platformy serii S (3x 412Z). Wszystkie wagony są oznaczone typem jawnie w nazwie folderu, lub opisie. Z tego miejsca podziękowania należą się EU40 za wkład w rozpoznanie numeru inwentarzowego wagonu typu 452V.

Pełen opis:
Paczka składa się z bardzo dużej (261) liczby zdjęć wagonów różnych typów. Struktura paczki składa się z następujących folderów:

  • 440V: Paczka tekstur czterech wagonów samowyładowczych serii 440V (4 boki, czoło z pomostem oraz bez od boku)
  • 4541864: Bok wagonu platformy 412Z
  • CMA CGM + Sgs: Folder obejmuje wagon serii 412Z (bok, czoło) oraz tył kontenera typu 45G1 firmy CMA CGM w bordowej kolorystyce.
  • Ea: Zawiera 14 podfolderów zawierających tekstury konkretnych wagonów, dodatkowo katalog unknown zawiera tekstury dwóch niezidentyfikowanych węglarek
  • Es: Paczka zawiera tekstury sześciu wagonów typu 3W/L.
  • EU07 RST: Tekstury 07-124+07-133.
  • Fals: Wagon graffiti typu 452V, EVN: 31 51 666 7 185-1.
  • Florens + Honeytak_back: Z racji osobistego przeświadczenia, że kontener Hyundai 40' HC jest sklejką, a kontener Honeytak ma teksturę bazującą na Hyundaiu, który to ma przód Florensa, wydaję poglądowe zdjęcia kontenera firmy Florens oraz tyłu kontenera firmy Honeytak.
  • WAP-FS: tekstura jednego wagonu typu C553V
  • ZIM + Sgs: Podobnie jak poprzednio, przedstawiam paczkę zdjęć kontener+platforma.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-TexPack2.7z

Życzę powodzenia i miłego teksturowania.
Zawartość pliku udostępniam na potrzeby rozwoju Symulatora Pojazdów Szynowych MaSzyna.

P.S.
Zdaję sobie sprawę, że plik waży ponad 3GB. Jestem otwarty na dyskusję. Wstępnie archiwizacja tego i pochodnych (pozbawionych wybranych treści) plików i tak będzie odbywać się po mojej stronie, terabajty czekają na zapełnienie.

Update 2020-07-26: Z powyższego linka zostało stworzone kilkanaście tekstur, link wygaszam.

158
Bocznica / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 04 Lipca 2018, 21:39:17 »
Tabor jak tabor, kiedyś nowy zawsze przyjdzie.

Co ciekawe Impulsy będą jeździć na Łódzkich torach.
Tego nie rozumiem. To raczej normalne, że pojazdy będą jeździć po łódzkich torach, kiedy spółka należy do samorządu woj. łódzkiego.

159
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 01 Lipca 2018, 20:21:12 »
Przedstawiam dwie paczki tekstur wysokiej jakości:

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-LOA-ContPack.7z

Paczka posiada zdjęcia kontenerów typu 45G1 - 40' HC. Tam, gdzie dało się przedrzeć przez krzaki - tam tyły i przody kontenerów są; czasem są dodatkowe zdjęcia samych numerów dla celów repaintu.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-TexPack.rar

Powyższa, świeża paczka zawiera kilkanaście zdjęć wagonów, oraz kilka boków kontenerów typu 45G1. Z góry przepraszam za kilka kwiatków, w połowie zdjęć zobaczyłem wyłączoną stabilizację obiektywu, przez co ponad połowa materiałów (nieudostępnionych tutaj) poszła do kosza. To, co da radę odzyskać i jest w HQ, czasami wygląda dziwnie. Zdjęcia wagonu 212Z, to tak naprawdę dwie ostre połówki dwóch innych wagonów. Jedyny przód wagonu, jaki byłem w stanie zrobić, znajduje się w folderze Res. Paczka posiada również zdjęcia od boku wagonów Gags, Gbs, Fals, Simms oraz 9 węglarek Eaos.

160
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 29 Czerwca 2018, 11:14:17 »
Nie ma takiej stacji, jest  ZW Karsznice Płd.

161
Bocznica / Odp: Odp: Wersja OpenGL
« dnia: 25 Czerwca 2018, 21:11:47 »
GTX 960 - 4.6

162
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 15 Czerwca 2018, 01:18:41 »
Małe sprostowanie - SU46-035 "wychodzi" rok wcześniej, po niej jeszcze są 31 i 17. Chyba, że nagle PKP Cargo zmieni oblicze swojej polityki taborowej ;)

163
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 14 Czerwca 2018, 10:02:53 »
A tu już wariactwo, 13 pozycja na SU46 (nic dziwnego, że w Węglińcu tylko dwie albo trzy sztuki zostały na chodzie):

Węgliniec ma 5 czynnych SU46.

164
Mały update:
ST44-1112 w zeszłym roku dostał EVN'a na boku inną czcionką niż domyślna (załącznik)
ST44-1106 dostał odświeżone malowanie, w porównaniu do poprzedniego, ciemnozielonego tutaj mamy jaśniejszy odcień, bardziej jasny, niż po wyjściu z NR.

Z racji podpisania umowy na modernizację serii do poziomu "ST44m/M62Ko" lokomotywy mogą zacząć znikać z krzaków i ze szlaków.

165
Na warsztacie / Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« dnia: 27 Maja 2018, 19:21:33 »
Zdjęć taboru nigdy mało. Zapraszamy tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.0.html

167
Zielony ST44-360 stoi w PESA Bydgoszcz podobnie jak zielony 1102 po naprawie.
W momencie pisania posta, to były jedyne zielone czynne wozy. Miło, że Cargo wzbogaciło się o 2 zielone wozy.

Tak, bo stare 14D40 przebudowano na M62M: M62M-015 ex M62-1764, M62M-016 ex M62-2991, M62M-017 ex M62-3184, M62M-018 ex M62-3513 i M62M-019 ex M62-1145.
Znak zapytania postawiłem, bo nic nie słyszałem o stanie tej lokomotywy, obawiałem się, że będzie wraz z innymi M62 we Włosienicy. Ostatnio ktoś wrzucił jej fotografię do sieci, tak więc wóz dalej jeździ.

Z zielonych zostały jeszcze ST44-2018 i -2045, ale to też ostatki.

168
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Maja 2018, 13:45:57 »
Lokomotywa ST44-313, PKP Cargo, 1 czoło, 1 bok.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-ST44-313.7z

Wagon kryty typu Hbbillns, PKP Cargo. 2 sztuki po boku.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-Hbbillns.7z

Warunki były, jakie były, przykro mi. Przy zachmurzonym dniu sam chętnie obleciałbym cały skład.

169
WWW / Odp: Mattermost nie dziala na Linuxie
« dnia: 22 Kwietnia 2018, 22:37:05 »
Co, co to za odpowiedź? Jak ISP ma się mieć do faktu, że rzecz działa na Windowsie a nie Linuxie?

Co do tematu: Jeśli nie ma rozwiązań wskazujących, że ktoś posiada problem podobny co Ty na stackoverflow lub np. wsparciu Mattermosta to spróbowałbym poeksperymentować, czy na maszynie wirtualnej (postawionej na Win) są różnice w użyciu Minta od np. Ubuntu czy Fedory. Jeśli któraś dystrybucja spisałaby się bezbłędnie to problem rozwiązany.

170
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 12 Kwietnia 2018, 19:06:22 »
O, świeża paczka z p.odg. Retkinia, fajny wielogrupowy z 22-1006 się trafił ;)

Samms to 622Za, Eamos to 401Zb (chyba, 401Zp są cięższe).
Easy CDC to oczywiście seria 9-107.

Jedynie trochę szkoda F/4, przy iso 800 miałbyś o wiele większą głębię ostrości na F/7.1, przy czasie rzędu 1/400 s.

171
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 07 Kwietnia 2018, 10:12:11 »
5369 139 - na 99% 412W
5374 719 - 430W

Tego prywatnego nie jestem w stanie rozszyfrować, możliwe czeskie lub bułgarskie korzenie.

172
Odgrzewając temat, modernę SM48 na turboplastiki wygrał NEWAG.

173
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Marca 2018, 20:01:05 »
Wagon wyżej to 444W, powstał jako modernizacja 401Z*

174
Troszkę post się zazębia z zielonymi ST44, niemniej:

ST44-1106 - jedyny reprezentant "V", typowej dla Zajączkowa Tczewskiego
ST44-1103 - obecnie jedyny ciemno-oliwkowy gagarin, zdjęcia czekają, posiadał identyczne malowanie jak powyższe do wypadku w 2012.
ST44-399 - po wypadku w Warszawie, jedno czoło i dół jednego boku podczas NA dostało inny odcień zielonego, z drugiej strony wygląda bardzo podobnie do 089, 172, 282.
ST44-313 & 358 - malowanie "zamojskie", żółty trójkąt na boku, żółte czoła.

W ramach trzech groszy, proszę o dopisanie klasyków z klasycznymi silnikami 14D40:
M62-961 - jedyny czynny (?) reprezentant w Rail Polska.
M62-1286 - SKPL Cargo, czarno-żółty
M62-1151 - w nowym wdzianku PPMT
M62-1690 - Tabor Dębica, jedyna lokomotywa w dawnym, pomarańczowo-niebieskim malowaniu PCC Intermodal.
M62-1848 - PTT Cargo (dawne DLA), gagarin w dawnym czerwonym malowaniu Orlenu, pozostałe dwie-trzy sztuki są w barwach przewoźnika.

To wszystko jeśli chodzi o "dwusuwy".

EDIT: wszystkie zielone ST44 PKPC są wymienione w pierwszej części. Co do przewoźników prywatnych, został jeszcze Unikol (1556,1891,3554), który jednak ma bardzo mało pracy przewozowej, a ex. SU45-141 im wystarcza do jeżdżenia wokół komina oraz CTL z M62U-0375A/B, z czego OIDP jedna z sekcji jest już chyba dawcą, natomiast druga i tak nie jeździ, odkąd na wypożyczeniu są 311D.

Z luźnej sugestii: o ile ST44 z Cargo są w miarę znanym obszarze, Unikol nie rusza się daleko z Kostrzyna, a najpewniejszym miejscem stania którejś ukraińskiej połówki jest Jęzor, tak szanse na trafienie reszty są znikome.

175
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Marca 2018, 12:14:53 »
16.03.2018, Warszawa

Wagon węglarka typu Eas serii 9-107.13 ČD Cargo. EVN 31 54 5950 934-7. 1 bok, 1 czoło, 1 wózek.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-eas_cd_cargo.rar

Lokomotywa ST44-1103, PKP Cargo. 2 czoła, 1 bok.

http://eu07.pl/userfiles/21866/foto-44-1103.rar

EDIT: Wrzucono do paczek wszystkie zdjęcia.

176
Hmmm, jasne, kłonic jest pewnie 100-150, jednak to samo tyczy się również dwuosiowych krytych 2(0/1)*K [Hb(..)s], których jest zapewne podobna liczba na stanie PKPC. O ile wagonów na całą Polskę jest bardzo mało, tak w przypadku obu serii dostępność tych serii jest spora w północno-wschodniej Polsce. Roos'y da radę złapać zarówno na głównym "wahadle" Litwa - Suwałki - Terespol Pom., jak i w Sokółce, czy okolicach Siemianówki po przeładowaniu drewna z Białorusi, tak z tego, co wiem, kryte lubią jeździć do Świsłoczy.


177
Tak, to są jedyne (mi znane) modernizacje TEM2.

178
Jakkolwiek Ilostan Pojazdów Trakcyjnych jest lub nie jest wierzytelny, tak zdjęć ST44-1102 i 360 nie ma, a te wozy są "tylko" nieczynne. 933 i tak potrzebuje P5 więc poszedł do BW jako dawca. Ciekawe jak odżyje którykolwiek z powyższych po 5-letniej przerwie. Niemniej utwierdzam się w przekonaniu, że wskrzeszą wszystko co mogą, byleby obsłużyć objazdy na wschodzie.

179
Patrząc po brakach taborowych na objazdach występujących już kilka lat temu (masowe sprowadzanie rumunów do Rzeszowa Staroniwy w celu obsługi objazdów przez LK71) a także obecnych (objazdy LK7 przez Łuków - Lublin, czy LK6 przez Siedlce, Czeremchę lub Korsze, Ełk) również cieszę się, że Cargo będzie mieć nowe, niezawodne (no, ST48 tak, moderny gagarinów może jednak trochę mniej). Zwłaszcza w sytuacji, gdzie pociągi dostają tydzień opóźnienia, najbardziej znane przypadki to Leszno i Hrubieszów(?). Co do SU46 to oprócz dwóch wschodnich maszyn (004, 031) cała reszta jest w depo Węgliniec, po odstawce 034 chyba jest spokój przez 2-3 lata, w końcu ta seria dostawała NR na przełomie lat 2009-12. Cieszę się, że polscy producenci również zyskają na tych zamówieniach, choć szkoda, że nie będą to nowe lokomotywy chociażby ze stajni EMD albo Vossloh. Z serią ST43 jest dramat, naliczyłem 18 lokomotyw na objazdach przez Kolbuszowę (to tylko 3 lata temu), a za kwartał cargo będzie mieć 2 sprawne rumuny na całą Polskę.

Kwestia 6Dg - na razie spotkałem się z sytuacją trakcji podwójnej na ST48+SM42-12xx.

180
Quo vadis, Cargo? No cóż, na polskich szlakach będziemy widzieć jeszcze więcej turbotamar (być może wyjdą już w tym roku), a także kołomn lub pochodnych.
Oba przetargi są rozdzielone na dwie transze po 30 lokomotyw (ST48) i 19 lokomotyw (ST44m).

Do wyboru:
15D - Newag
19D - Pesa

Jeśli chodzi o ST44, to typuję bydgoskie zakłady, kwestią jest to, czy dostaną jakąś alternatywę w stosunku do 2D49 (Cat, MTU).
Cargo ma około 15 dwusuwów dopuszczonych do eksploatacji na chwilę obecną + najpewniej na palcach jednej ręki można policzyć samodzielne próby napraw (tj. ST44-1102).

https://pkpcargo.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/56896/przetarg-nieograniczony-na-modernizacje-60-lokomotyw-serii-sm48
https://pkpcargo.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/57280/przetarg-nieograniczony-na-naprawy-na-piatym-poziomie-utrzymania-38-lokomotyw-serii-st44-wraz-z-wymiana-silnika-spalinowego

Jeszcze przy okazji, RK o tym skrobnął artykuł wczoraj.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-cargo-naprawi-i-zmodernizuje-nawet-sto-lokomotyw-85442.html

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7