Lampka nadmiarowych silników działa teraz dobrze, WN II członu również, ale w plikach *.mmd ET41 trzeba dla niej zmienić:
i-mainbreakerb: wsb
na:
i-hvoltageb: wsb
Tylko pytanie - na którym bajcie i bicie jest ona wyprowadzona przez UART? W dokumentacji MWD nic o niej nie ma, a w kodzie też nie mogę znaleźć, gdzie jest sterowanie lampkami :/
- funkcjonalnosc, przy podawaniu nazwy tekstury w pliku .mat mozliwe jest opcjonalnie podanie zestawu wartosci zamknietego w klamrach [ ] Z zestawu takiego przy wczytywaniu wybrana zostanie losowo jedna z wartosci (podobnie jak ma to miejsce dla zestawow dzwiekow) Umozliwia to np. losowe ustawienie w kabinie "uszkodzonego" oswietlenia miernikow, poprzez podanie zestawu mozliwych wariantow
Chciałbym tylko wyjaśnić, że sprawa podświetlenia akurat manometrów jest ciut bardziej złożona. Do ich podświetlenia użyte są dwie żarówki znajdujące się w miejscach zaznaczonych na 1. załączniku. W 2. załączniku zdjęcie, jak to mniej więcej wygląda w rzeczywistości - jedynie obudowy manometrów są dorobione na potrzeby podłączenia do MaSzyny, ale żarówki są w oryginalnych mocowaniach. Czyli jeśli spali się prawa, to nie ma podświetlenia manometru ZG, ale też manometr PG przestaje być podświetlany z prawej strony. Podobnie jeśli spali się lewa żarówka, to nie ma podświetlenia manometru CH, ale też manometr PG przestaje być podświetlany z lewej strony. Mało tego na tym filmie:
https://youtu.be/rK32MFo5_jo manometr ZG nie ma podświetlenia nie z powodu przepalonej żarówki (widać nawet, że manometr PG ma podświetlenie z obu stron), ale dlatego, że jest to już manometr nowszego typu (teraz czasami takie montują), który fabrycznie nie ma po prostu szczelin w obudowie służących do podświetlania. Z kolei na tym filmie:
https://youtu.be/r3wt2a5WT4I wszystkie trzy manometry są nowego typu, ale manometr PG ma jako takie podświetlenie prawdopodobnie dlatego, że ktoś wyciął w jego obudowie szczelinę szlifierką, bo z tego co wiem, czasami tak robią w warsztatach, żeby światło jakoś dochodziło do tarczy. Do tego jeszcze manometry starego typu, ale zamontowane od przedniej strony (ramki wystające ponad powierzchnię pulpitu) z reguły są gorzej podświetlone od tych zamontowanych od tylnej strony, bo ten panel z laminatu zasłania wtedy częściowo szczeliny do podświetlania. Chyba, że ktoś podszlifuje laminat w tych miejscach, to jest lepiej, ale przesunięcie względem żarówek pozostaje.
A jeśli chodzi o symkową 424, to nie wiem co powodowało tamten problem, ale u mnie podświetlenie w niej działa dobrze - załącznik 3.