Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maxiu

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
61
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 31 Maja 2013, 11:37:20 »
To jest fota z cyklu "Maxiu i jego patologiczne sytuacje w Maszynie, spowodowane weną twórczą" :D.
Chłopak po błędach dochodzi do celu.
Nic nie ruszałem przy przejazdach.

62
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 30 Maja 2013, 12:07:34 »
Niewidoczny przejazd :D

64
Mam jeszcze taki problemik, podczas importu torów, jak to rozwiązać?

65
Do zdarzenia doszło w Rosedale (stan Maryland). Pociąg towarowy, przewożący między innymi chemikalia, zderzył się z ciężarówką.
Skład prawdopodobnie uderzył w ciężarówkę, gdy ta pokonywała przejazd kolejowy. Kierowca samochodu ciężarowego został ranny. Przewieziono go do szpitala. Według lekarzy, jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
Wskutek zderzenia pojazdów doszło do eksplozji i pożaru. Firma transportowa CSX, której pociąg się wykoleił, poinformowała, że z 45 wagonów wykoleiło się co najmniej 12. Jeden z nich zawierał materiały niebezpieczne, ale się nie zapalił. Na pozostały ładunek składały się drewno i papier.
Ewakuowano osoby znajdujące się w promieniu pół mili od katastrofy. Wydostanie się z niebezpiecznej strefy zasugerowano zamieszkującym okoliczne domy.
Do wypadku doszło na terenach przemysłowych. Rzecznik straży pożarnej w Baltimore zapewnia, że do powietrza nie dostały się żadne substancje toksyczne.

www.polskieradio.pl

66
Proszę: http://eu07.pl/userfiles/21560/priv-scm.rar log w załączniku, (wiem że jest problem z eventami.)

67
Nie wiem co jest, eksportuje pliki które potrzebuje czyli: teren, semafory, tory itp. Po wyeksportowaniu wszystkiego i zapisaniu w plik .scm nie ma: budynków, tekstur rozjazdów, mostów.

68
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 28 Maja 2013, 15:27:07 »
Wizualizacja
&feature=youtu.be Powstała również nowa kategoria, EIC Premium: http://eicpremium.intercity.pl/

69
Infrastruktura kolejowa / Odp: Semafor próby hamulca
« dnia: 28 Maja 2013, 12:22:26 »
Znalazłem w mojej książce o sygnalizacji kolejowej, z 1954 roku semafor próby hamulca, powieszony może się przyda.
Cytuj
Urządzenie do dawania sygnałów świetlnych, przy próbie hamulców zespołowych składa się z oprawy prostokątnej, umieszczonej obok torów (lub zawieszonej nad torami) w której umieszczone są na jednym pionie trzy latarnie, ze szkłem matowo-białym.

70
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 27 Maja 2013, 14:44:13 »
Myślę że chodzi o to że wagony zamiast stać na torach zostały postawione na teren bez torowiska.
Sam na początku nie wiedziałem o co chodzi.

No to nie spamuj...
Bocznica.
Rozi

71
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 27 Maja 2013, 13:20:01 »
Wagony bez toru?

72
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 24 Maja 2013, 12:25:03 »
201Eo-005 Rail Polska wraz z 43-ema wagonami Eaos uda się w kierunku Tczewa.

73
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Maja 2013, 14:51:48 »
Złamany peron..

74
Bieżące kolejowe / Odp: Pierwsze zdjęcie Griffina
« dnia: 20 Maja 2013, 15:31:40 »
Ktoś pisał na Facebooku że około dwóch godzin temu widziany był już w Zawierciu, jechał w stronę Katowic.

75
Ciepły poranek w Quarku.

76
Bieżące kolejowe / Odp: Pierwsze zdjęcie Griffina
« dnia: 19 Maja 2013, 14:31:23 »
Przed chwilą wjechała do Stupska, EU07-096 & Gryffin i zielony wagon kl.2 i sypialny.

77
Bieżące kolejowe / Odp: Pierwsze zdjęcie Griffina
« dnia: 19 Maja 2013, 13:54:55 »
To co słyszałem, to Nidzica>-<Olsztyn przez E-65.

Teraz pierwszy przecinek jest na właściwym miejscu.
Drugi przecinek zbędny, gdyż Nidzica-Olsztyn nie jest wtrąceniem.
Jeśli półpauza spełnia funkcję myślnika, to okala ją spacja.
Benek



78
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 19 Maja 2013, 13:56:45 »
Z dedykacją dla @przem710 ST44-1234 & SM42-758 z "Radwanami" relacji Malbork - Zajączkowo Tczewskie.

79
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 16 Maja 2013, 13:43:33 »
Tak wygląda Gryffin z wagonami Intercity, foto by: rynek-kolejowy.pl

80
Bieżące kolejowe / Odp: Imprezy Kolejowe
« dnia: 07 Maja 2013, 13:45:01 »
8 czerwca 2013 roku odbędzie się przejazd lokomotywą towarową ET42 (zielona) z 3 wagonami klasy 2 na trasie:
Kraków Główny    – D29-91
Kraków Płaszów  – D29-91
Kraków Prokocim  – D29-109
Wieliczka   – D29-109

Zmiana czoła

Kraków Płaszów – D29-109
Kraków Bonarka – D29-94

Zmiana czoła

Kraków Prokocim Towarowy – PrB — D29-603
Gaj – D29-100
Węgrzce Wielkie – D29-91
Rudzice – D29-608
Podgrabie – D29-608
Kraków Kościelniki – D29-95
Nowa Huta (peron)
Kraków Batowice – D29-95
Kraków Mydlniki

Zmiana czoła

Kraków Olsza
Kraków Płaszów
Przewidziano 200 miejsc.

pociąg zatrzyma się w uzgodnionych miejscach na trasie przejazdu z PLK, a informacja zostanie podana do 7 dni uczestnikom imprezy na adres poczty e-mail.

Pociąg wyjedzie o godzinie 9:30 z dworca Kraków Główny zgodnie z prośbą rezerwujących przejazd. Rezerwacje miejsca można dokonywać pod adresem e-mail: wycieczka@1435.pl lub telefonicznie 667718916. W rezerwacji proszę podać swoje imię nazwisko, adres, dane kontaktowe.

Zgłoszenie do wypełnienia: http://1435.pl/impreza-z-et42/

81
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 07 Maja 2013, 12:49:24 »
Gruszki firmy SPEED Gdynia sp. z.o.o po rewizji jest ich około, 90 stoją bodaj rok po rewizji w ZNPSZ Malbork.

82
– Zabytkowy pociąg EW51 został zabrany z Olszynki Grochowskiej – zaalarmowali nas Czytelnicy. Kto za tym stoi? Okazuje się, że Muzeum Komunikacji – nowa, całkowicie prywatna inicjatywa. Muzeum powstaje przy stacji Warszawa Praga i już w przyszłym roku chce zaprosić odwiedzających.
 To wielkie zaskoczenie – o powstającym Muzeum Komunikacji nie wiedział dotąd prawie nikt. Z drugiej strony, na kulturalnej mapie Warszawy brakuje dobrych miejsc, gdzie można zetknąć się z historią techniki. Muzeum Kolejnictwa nie może inwestować na terenach, które zajmuje w sporze z właścicielem, czyli PKP SA, a i Muzeum Techniki przegrywa rywalizację z nowoczesnymi atrakcjami Centrum Nauki Kopernik czy Muzeum Powstania Warszawskiego.
– Chcemy wypełnić tę lukę – mówi Jan Wieczorek, główny zawiadowca Muzeum Komunikacji. Projekt tworzy grupa miłośników z warszawskiej Pragi. Zawiązali fundację i działają, wkładając swój prywatny czas i pieniądze – Traktujemy to poważnie, jako nasze podstawowe zajęcie – deklarują. Zaznaczają, że nie jest to biznes, bo fundacja nie może zarabiać pieniędzy. – Chodzi o miłość do zabytków i o zachowanie części tego, co w Warszawie szybko znika – ostatnich ceglanych budynków przemysłowych i pewnej kultury technicznej – mówią.

 Na koncie jest już pierwszy sukces – uratowanie budynku garażu drezyn Kolei Nadwiślańskiej z 1875 roku. Gdyby nie ich inicjatywa, budynek zostałby rozebrany przez Zakład Linii Kolejowych w Warszawie. Dosłownie na dwa tygodnie przed decyzją udało się nakłonić konserwatora zabytków do wpisania obiektu na listę, a PKP SA i PKP PLK wynajęły miłośnikom budynek i otaczający go teren. Społecznicy już remontują budynek, w którym znajdzie się główna ekspozycja, a także biura i magazyny Muzeum Komunikacji.

EW51 do renowacji

Na torach odstawczych stacji Warszawa Praga stoi już zabytkowy elektryczny zespół trakcyjny EW51 z 1936 roku. Należący do Muzeum Kolejnictwa pojazd stał dotąd na terenie bazy Kolei Mazowieckich w Olszynce Grochowskiej. Muzeum Kolejnictwa udało się go wypożyczyć. Prowadzi już rozmowy z Pesą na temat renowacji pojazdu.
To nie jedyny pojazd, który może się znajdzie się na terenie muzeum. Będą tu też drezyny WM5, czy WM6, lokomotywy SM30 czy SM03 – Prowadzimy rozmowy z PKP SA na temat parowozów – mówi Wieczorek. Jak zaznacza, istotą muzeum, mimo jego efektowności, nie będzie tabor.
„Nie chcemy robić konkurencji”
Dla miłośników, tworzących Muzeum Komunikacji, najważniejsza będzie infrastruktura – Odtworzymy tutaj cały niegdysiejszy system sterowania ruchem. Już mamy stuletnią zwrotnicę, zamontujemy też semafory kształtowe – opowiada Wieczorek. Muzeum ma być „dotykalskie” – Każdy będzie mógł przestawić rozjazd, czy nawet poprowadzić pociąg. Myślimy o specjalnych mini–kursach dla najmłodszych, na których nauczą się podstaw sterowania ruchem kolejowym i oczywiście dostaną odpowiednią pieczątką. Pomysłów jest masa – opowiada.
Muzeum jest otwarte na współpracę, jeśli chodzi o prezentację eksponatów gromadzonych przez prywatnych kolekcjonerów i organizacje. W tej chwili dogadywana jest współpraca z warszawskim Klubem Miłośników Komunikacji Miejskiej, Muzeum Kolejnictwa (które przekazało już wspomniane EW51), Tramwajami Warszawskimi, MZA, czy Kolejami Mazowieckimi. Udało się też uzyskać poparcie dzielnicy Targówek, na terenie której leży muzeum, czy wsparcie dużych firm z branży energetycznej.
Nowa inicjatywa kulturalna powstaje od półtora roku – Tyle czasu zajmuje załatwienie formalności, a końca jeszcze nie widać – wzdychają miłośnicy. Dlaczego dotąd o Muzeum było cicho? – Na razie po prostu nie ma się jeszcze czym chwalić. Najchętniej mówilibyśmy o Muzeum dopiero po otwarciu – mówi skromnie Wieczorek. Z powodu coraz większego zainteresowania Muzeum Komunikacji uruchomi jednak wkrótce stronę internetową i rozpocznie promocję. A kiedy start? – Mamy nadzieję zdążyć na przyszłoroczną Noc Muzeów. Czy się uda – zobaczymy – kończy Wieczorek.

Info: http://www.rynek-kolejowy.pl/44969/_WWarszawie_powstaje_nowe_Muzeum_Komunikacji_.htm

83
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 06 Maja 2013, 12:40:55 »
Jak poinformował mnie kolega @Szymon.
9 lokomotyw jest czynnych. Są to numery: 116, 177, 187, 189, 217, 265, 272, 302, 368. Wszystkie te "Rumuny" są obecnie zakwalifikowane jako zapas (część jako krótkotrwały, część jako długotrwały).
W hali lokomotywowni przygotowywane są już następne dwie lokomotywy: ST43-265 i ST43-116. Bardzo prawdopodobne, że wszystkie 9 czynnych ST43 doczeka się takiego malowania.

84
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 05 Maja 2013, 19:57:47 »
"Jedz suchary" czyli:Bonnie Tyler It's A Heartache 
&index=11

85
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 05 Maja 2013, 17:34:28 »
Czyżby PKP Cargo malowało rumuny? foto znalazłem w necie na; http://www7.pic-upload.de/01.05.13/xkvtoj42imqz.jpg

86
Przed południowa służba..

87
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Maja 2013, 17:37:43 »
Sonda - Żelazne drogi.

88
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 03 Maja 2013, 17:02:19 »
Nie ten kierunek.. :D

89
Bieżące kolejowe / Griffin na testach w Żmigrodzie
« dnia: 30 Kwietnia 2013, 12:41:09 »
Nasi Czytelnicy sfotografowali nową, czteroosiową lokomotywę Newagu Gliwice w Żmigrodzie, gdzie znajduje się tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa. Producent potwierdza, że pojazd rozpoczyna testy dynamiczne.
 Griffin przeznaczony jest do prowadzania pociągów towarowych o masie do 3200 ton z prędkością do 140 km/h oraz pociągów pasażerskich z prędkością do 190 km/h. Najnowszy produkt Newagu Gliwice został zaprezentowany w ubiegłym roku na Berlińskich targach InnoTrans. Harmonogram testowego modelu - lokomotywa uniwersalnej, dostosowanej do prowadzenia pociągów pasażerskich i towarowych, o prędkości maksymalnej 140 km/h, jest opóźniony. Newag zakładał, że w kwietniu uda się już wprowadzić lokomotywę do eksploatacji nadzorowanej.
Tymczasem dopiero rozpoczynają się testy lokomotywy na torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie. Sfotografowali ją tam nasi Czytelnicy - Kamil Masło i Adam Kupniewski. Producent potwierdził, że elektrowóz znajduje się w Żmigrodzie na testach, wciąż czekamy jednak na aktualny harmonogram zajęć dla nowego produktu polskiego producenta.

Newag Gliwice zwrócił się już o zgodę do PKP Cargo na przeprowadzenie próbnych jazd badawczych w celu uzyskania świadectwa dopuszczenia do eksploatacji  i na tę propozycję przewoźnik odpowiedział pozytywnie. Próby będą wykonywane na terenie Śląskiego Zakładu Spółki po testach w Żmigrodzie.
W tym samym czasie, gdy naszym Czytelnikom udało się "ustrzelić" Griffina, na torze w Żmigrodzie testowano także nową lokomotywę Vectron Siemensa.

Info: http://www.rynek-kolejowy.pl/44928/_Griffin_natestach_wZmigrodzie_.htm

90
30 kwietnia w godzinach porannych do Warszawy powinien dojechać z Nowego Sącza  pierwszy skład zespołu trakcyjnego dla II linii metra.  Przewoźnikiem wagonów Inspiro jest PKP CARGO.
 
W poniedziałek w godzinach popołudniowych ze stacji Nowy Sącz wyjedzie pociąg przewożący  nietypową przesyłkę nadzwyczajną: pierwszy ze składów zespołu trakcyjnego Inspiro dla II linii warszawskiego metra.  W składzie znajdują się obok zespołu trakcyjnego dla metra również wagony ochronne zapewniające uzyskanie przez ten pociąg wymaganej masy hamującej.  Skład prowadzi  lokomotywa EU06-10 należąca do Południowego Zakładu PKP CARGO.

Info: http://www.pkp-cargo.eu/aktualnosci,szczegoly,2115,PKP-CARGO-PRZEWOZI-PIERWSZE-WAGONY-DLA-II-LINII-METRA.html

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14