Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia na 311d
« dnia: 07 Czerwca 2025, 13:43:15 »
A po co ci?

2
Prace zasadnicze są wstrzymane ze względu na brak perspektyw co do infrastruktury potrzebnej do wykonania węzła trójmiejskiego. Jak jesteś chętny do wstępnego dekorowania to podeślę pliki.

3
Nie demotywuj, niech każdy robi co uważa i jak uważa. Najwyżej się zirytuje przy pierwszej lepszej okazji i nic nie zrobi.

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 24 Kwietnia 2025, 09:19:59 »
Jeżeli dobrze kojarzę (chociaż nie mam pewności bo nigdy jakoś sobie głowy tym nie zawracałem), najpierw odlicza opóźnienie, a dopiero potem sprawdza warunek i uruchamia odpowiednie eventy.

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 22 Kwietnia 2025, 22:59:20 »
1. W odpowiednim momencie należy przekazać za pomocą eventu PutValues komendę Shunt z odpowiednimi do sytuacji wartościami. Wszystko jest na wiki ładnie rozpisane: https://wiki.eu07.pl/index.php/Event_commands
2. Analogicznie jak wyżej, tylko komendą będzie Timetable:sciezka_do_rozkladu oraz dodatkowe parametry.
Z tą różnicą, że w tych przypadkach, można eventy PutValues wywołać za pomocą eventu Multiple który posiada wpisanego "właściciela" (czyli gdzieś wcześniej był wywołany przez event wpisany w tor).

Łopatologicznie:
tor:eventX -> Multiple -> (Multiple ->Multiple -> ... ->) PutValues

W takim układzie komendy wpisane w PutValues wskoczą do tego samego składu który wcześniej wywołał tor:eventX. Niema też potrzeby wpisywać współrzędnych więc można sobie zrobić taką zmyślną listę komend jak w obrazku poniżej.

6
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 22 Kwietnia 2025, 22:22:46 »
Dziękuje, jest lepiej. Ustawienie tej wartości na 4 wiele mi nie dało, na 8 już zaczyna być coś widoczne. Ostatecznie zostałem na wartości 12.

Dosyć sporo, spróbował bym jeszcze się pobawić wartościami w zakładce HDR i SDR (w zależności od monitora i trybu w jakim pracuje) i tolerancją auto ekspozycji.

Przy okazji podrzucam swój plik konfiguracyjny pod który stroję wszystkie lampki, niemniej korzystam z OLED'a także nie mam pojęcia jak to będzie wyglądać na zwykłym LCDku.

7
Pomoc doraźna / Odp: Rozmyty obraz
« dnia: 19 Kwietnia 2025, 17:14:29 »
Zmień w ustawieniach startera rozdzielczość bufora na 1080p, albo nawet 1440p jeżeli sprzęt uciągnie.

8
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 18 Kwietnia 2025, 12:19:14 »
Jeżeli świecą, ale słabo to w pliku renderercfg.yml (albo config.manul dla starszych exekow) trzeba się pobawić wartością freespot_factor czy czymś o zbliżonej nazwie (u mnie jest na 4). Jeżeli niema w ogóle poświat to problem leży gdzieś głębiej.

9
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« dnia: 15 Kwietnia 2025, 20:49:19 »
Ps. Na "promocyjnych" screenach z tego exe były pokazywane chociażby bardzo fajne uliczne lampy (bez tych placków światła) a i tory się nie błyszczały. Jest może szansa na udostępnienie tego?
Jan ma zaktualizowane materiały, chyba nie wrzucał tego jeszcze na repo.
Repo kaliskiej, folder manulexe, instalować na własną odpowiedzialność, na milek-render znikną placki świetlne pod latarniami i semafory staną się ciemniejsze.

10
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Huta Katowice w maszynie
« dnia: 15 Kwietnia 2025, 14:51:58 »
Ile cenisz?
100zł netto za godzinę i można ruszać z tematem, ale ile godzin na to zejdzie, to ciężko stwierdzić.

11
Po przenosinach Częstochowskich scenariusze nie będą działać, ze względu na zmiany nazw torów i semaforów. Jakaś dobra dusza mogła by to przeprawić bo mi się nie chce.

12
Na warsztacie / Odp: L-4268/LM-4268 ponowne podejście.
« dnia: 06 Kwietnia 2025, 17:46:46 »
Jeszcze trochę i będzie więcej różnych modeli flirtów, niż egzemplarzy na Polskich torach B)

13
Ale po co ci się dostawać na repozytorium? Jeżeli nie loguje cię na repozytorium danymi z forum, to najwidoczniej nie jest to miejsce dla Ciebie przeznaczone, tym bardziej jeżeli nie wiesz co to jest i jak z tego korzystać. 

@Piotr93 napisał, że pobierasz z pierwszego linku paczkę i zależności wymienione poniżej i rozpakowujesz w głównym folderze Maszyny, tak aby struktura katalogowa rozpakowywanych paczek się pokrywała. Tylko tyle i aż tyle.

14
Na warsztacie / Żnin
« dnia: 01 Kwietnia 2025, 22:26:00 »
Witam, przesyłam link do scenerii żnin. https://eu07.pl/userfiles/21553/znin-r2.rar
Pozdrawiam

15
Jakiś log albo errorsy by się przydały, najlepiej to i to.

16
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35733.0.html

Jeżeli nie zawiera się na mapie to jest bardzo małe prawdopodobieństwo, że ktokolwiek coś robi.

17
Bocznica / Odp: WRP Braniewo
« dnia: 02 Marca 2025, 14:42:03 »
Już jest gites.

18
Pomoc doraźna / Odp: Radiostop sam się załącza
« dnia: 18 Lutego 2025, 22:19:34 »
Nie, nie, nie, żadne czuwaki, czy inne SHP, faktycznie istnieje taki bug, że przy włączonym AI i operowaniu przyśpieszeniem czasu, czy innymi klawiszami funkcyjnymi jest duże prawdopodobieństwo, że nagle wbije nam się Radiostop. U mnie głównie włączanie/wyłączanie debug mode, to wyzwalało. Rozwiązania niema, można jedynie ograniczyć używanie AI albo klawiszy funkcyjnych.

19
Pomoc doraźna / Odp: Brak budynków na Linii 107
« dnia: 17 Stycznia 2025, 10:41:57 »
Z jakiegoś powodu nie masz pliku:
Failed to open file "scenery/l107/deko/107_deko.scm"
Bad include: can't open file "l107/deko/107_deko.scm"
Usuwałeś jakieś foldery paczkowej L107 przed instalacją pełnej Galicji?
W ogóle te paczki chyba nie są ze sobą kompatybilne w stu procentach. Linia 107 miała trochę pozmienianą strukturę katalogową i inaczej pogrupowane dekoracje względem kompletnej Galicji, także budynki mogą nie być jedynym problemem. Spróbuj sobie pobrać z repozytorium wszystkie pliki z katalogu scenery/l107 za wyjątkiem terenu i cityGMLa

20
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« dnia: 12 Stycznia 2025, 19:36:19 »
No to jakby nie patrzeć to będzie odpowiedzialne za lustro na całym obiekcie. Dodaj kanał alfa, wypełnij na czarno i zapisz jako pełnoprawny 32bit.

21
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i materiały z Substance Painter
« dnia: 12 Stycznia 2025, 19:09:06 »
A normalmape masz zapisaną jako 32 bit czy 24 bit? Powinna być 32bitowa. Kanał alfa w normalmapie odpowiada za odbicia, jeżeli go brakuje w teksturze to exe traktuje to jak pełne odbicie.

22
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« dnia: 04 Stycznia 2025, 23:32:12 »
Lud domaga się osobnych dźwięków przejazdu po mostach/tunelach/etc. oraz osobnego pakietu dźwięków (głównie silnika/stukotów) dla zewnętrznej kamery.

23
Perony w Stradomiu i dużo innych rzeczy z Częstochowy wyleciało przy okazji rozwodu z paczkową L61. Co do wskaźników to nie mam pojęcia. Patrząc po plikach to wszystko jest ok.

24
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 18:10:38 »
Może zamiast walczyć z dwudziestoma latami zaszłości i rozbieżności uzdatniajac bądź co bądź półprodukt niespełniający żadnych standardów, prościej będzie przeznaczyć siły na coś nowszego, wymiarowego i najważniejsze z czystym placem boju?

Ostbahn, Hel, SKM, szerokie tory, taka sytuacja

niestety, ale na ten moment nie ogarniam programu rainsted jest za trudny.

Mówię o dekorowaniu, robieniu obiektów dedykowanych, bądź zajęciem się jakimś innym pobocznym tematem, nie o zagrzebaniu się w nowym projekcie samemu bo tym niczego nie osiągniemy. Rozgrzebiemy całą Polskę i nikt niczego nie skończy.

25
Na warsztacie / Odp: SDR 19 - Reaktywacja
« dnia: 06 Listopada 2024, 16:53:13 »
Może zamiast walczyć z dwudziestoma latami zaszłości i rozbieżności uzdatniajac bądź co bądź półprodukt niespełniający żadnych standardów, prościej będzie przeznaczyć siły na coś nowszego, wymiarowego i najważniejsze z czystym placem boju?

Ostbahn, Hel, SKM, szerokie tory, taka sytuacja

26
Na warsztacie / Odp: Jastarnia
« dnia: 13 Października 2024, 15:34:10 »
Można powiedzieć że trasa na Hel już się robi. Inne stacyje też przewidujesz zrobić?

27
Uruchamianie Symulatora / Odp: problem z niebem
« dnia: 23 Września 2024, 15:59:35 »
Nic nie zrobisz, tak musi być. Albo upgrade sprzętu, albo upośledzone niebo.

28
Bieżące Symulatorowe / Odp: Scenerie realistyczne
« dnia: 03 Września 2024, 20:37:39 »
Manewrowo ani nie działa, ani nie wygląda xd

29
Bieżące Symulatorowe / Odp: Scenerie realistyczne
« dnia: 03 Września 2024, 20:05:00 »
Na ten moment tyle. A to co się robi albo będzie się robić jest ładnie zaznaczone na mapce dostępnej w tym wątku: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35733.0.html

30
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę załadować pliku z modelem do blendera
« dnia: 30 Sierpnia 2024, 16:57:33 »
Zbyt nowy blender. Na 3.6 jeszcze wszystko działa

Strony: [1] 2 3 ... 15