Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 20 Lutego 2024, 01:05:04 »
Podrzucam link do ostatecznej wersji Linii 107, w takim kształcie w jakim została wydana: https://eu07.pl/userfiles/21553/Linia_107-r4.rar

2
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Lutego 2024, 20:57:41 »
Tak ma być, to jest scenariusz szykowany pod oficjalne wydanie L107, stąd też dostępne tylko składy przejezdne po tejże linii. A oryginalna Galicja_południe powinna ciągle istnieć w swoim pierwotnym kształcie.

3
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 04 Lutego 2024, 19:10:10 »
Wrzuciłem paczkę na Gógle dysk powinno być szybciej i bezproblemowo. Nie mam pojęcia skąd problemy z pobieraniem z maszynowego serwera.

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 28 Stycznia 2024, 23:22:08 »
Do pobrania jest Hotfix łatający dziury w torowisku, w ciągu Linii 107: https://eu07.pl/userfiles/21553/Hotfix_Galicja_R7.rar

5
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 16:09:53 »
Nie mam zbytnio koncepcji, to już któraś 1650 z kolei która ma problem z tym exekiem. Może spróbuj na tym odpalić: https://eu07.pl/userfiles/21553/exe.rar 

6
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 15:42:57 »
Spróbuj wypakować jeszcze raz folder "shaders" z zależności i podmienić wszystkie pliki. Podaj też specyfikacje komputera, w szczególności model karty graficznej.

7
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 12:04:41 »
A z dobrego exeka odpalane? Na zwisach są te same tekstury co na słupach stalowych.

8
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 12:07:11 »
Jakiś log czy coś się pojawia? Shadery i dodatkowe efekty shaderów masz włączone?

9
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 21 Stycznia 2024, 20:30:32 »
W ten sposób przypisując, trzeba bezpośrednio wywołać event odpowiedzialny za sygnalizacje SHP. Analogicznie działa to z ograniczeniami i wszystkim innym czego działanie jest zależne od tabelki skanowania.
W tym przypadku zamiast:
event kaletnik891:event2 multiple 0 none rez101_shp endeventBędzie:
event kaletnik891:event2 putvalues 0 none (p2) (p3) (p4) CabSignal -1 -1 endeventNie jestem pewien czy do działania potrzebne będą współrzędne czy można wpisać zera, na L61 przy ograniczeniach wpisywałem, ale chyba nie testowałem czy działa bez.

10
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Grudnia 2023, 20:18:02 »
Wszystko jest w porządku. Galicja_TMZ11781 nie ma żadnego rozkładu przypisanego na starcie. Jest to też bardzo roboczy scenariusz, robiony na prędce pod jakiegoś livestreama. W zakładce Galicja, jest scenariusz Galicja_poludnie. Tam są opisy i rozkłady.

11
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Grudnia 2023, 09:51:56 »
Nie wszystkie składy mają rozkłady przypisane.

12
Unikać wielokrotnego naciskania "Ctrl + Shift" przy lataniu po mapie. Nie ma na to żadnego pewnego rozwiązania, niemniej ja tego problemu już nie doświadczam zbyt często, więc istnieje jakaś zależność którą nie sposób mi znaleźć.

Od ciągłego trzymania tej kombinacji klawiszy, problem u mnie nigdy nie wystąpił.

13
Potwierdzam, problem występuje przy wielokrotnym naciskaniu Ctrl + Shift podczas przemieszczania się po scenerii. Nie jest to zależne od scenerii, ani nie ma na to żadnej reguły. Ot po prostu lecisz sobie po mapie, chcesz polecieć szybciej a tu nagle wbija radiostopa.
Stare to jak świat, na pierwszych "Gurach" jeszcze występowało.

14
Pomoc doraźna / Odp: Problem z teksturami
« dnia: 15 Listopada 2023, 22:02:49 »
Opcje "Usuwaj nieużywane tekstury z OpenGL" i "Tryb konserwacji pamięci" wcześniej były pewno wyłączone.

15
Pomoc w tworzeniu / Odp: Model podsypki zwrotnic
« dnia: 12 Listopada 2023, 14:15:09 »
We właściwościach rozjazdu.

16
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własny plik NMT
« dnia: 08 Listopada 2023, 14:28:00 »
Co rozumiesz przez własny plik NMT? Jakie współrzędne i gdzie je chcesz wpisać?

17
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 17 Października 2023, 20:37:58 »
533MB za 40km to jest, bardzo dobry wynik. Bieszczadzki Zagórz waży koło 200-300MB, a obejmuje w najlepszej opcji z 10km, także wynik bardzo spoko. Jeżeli ilością detalu Tobie odpowiada, to tak musi zostać :)

18
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 16 Października 2023, 22:06:42 »
Wszystko wygląda gituwa, widać że sceneria standardem dorówna takim projektom jak Nowa L61 czy Galicja, nie mniej u Ciebie, w oczy rzuca się za duży kafel tekstury trawy. Na moich trasach ma wymiar 7x7m, i według mojej opinii daje to najlepszy efekt. Fajnie, że zostawiasz w terenie takie ciekawostki jak starotorza, a nie skupiasz się wyłącznie na tym co potrzebne do funkcjonowania obecnie istniejących linii :) Z ciekawości, ile waży teren i ile kilometrów obejmuje?

19
Symulator / Odp: Stan torów (scenerii) i kwestia kibli.
« dnia: 06 Października 2023, 21:16:07 »
Na kibelki idealnie nadała by się Galicja, a.k.a. Bieszczady gdyby posiadały perony, oraz nowa część L61, gdyby była przejezdna i dostępna do pobrania (legenda głosi, że na 6 grudnia powinna się pojawić) :/ No ale Bieszczady możesz sobie obczaić mimo wszystko, bo nawet w takim stanie jak są aktualnie, deklasują większość Maszynowych scenerii ;)

20
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 26 Września 2023, 21:51:37 »
A jeszcze takie głupie pytanie, jakie exe macie wybrane? (Starter, Ustawienia, Zakładka Ogólne). Jeżeli jest automat to spróbujcie zmienić na takie jak jest dołączone w zależnościach (eu07-x64_2023-04-31)

21
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 25 Września 2023, 22:02:20 »
Jeszcze jedna kwestia, zobaczcie czy aby nie macie wyłączonego Motion Blur'a (Rozmycie podczas ruchu, w starterze). Jeżeli jest wyłączony to włączcie i zobaczcie czy może wtedy odpali. Pamiętam, że był z tym problem, ale też kojarzy mi się, że było to naprawiane.

22
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 25 Września 2023, 15:42:14 »
A coś więcej? Odpala się ale wysypuje po chwili? Czy jak u kolegi wyżej, w ogóle się nie odpala?

23
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 22:46:26 »
Bardzo prawdopodobne, że problemem jest grafika od AMD. Mogę jeszcze podrzucić inne shadersy: https://eu07.pl/userfiles/21553/shaders-r4.rar Może akurat na tym wystartuje, jeżeli nie to problem na ten moment pozostaje bez rozwiązania.

24
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 20:28:39 »
Żadna sceneria się nawet nie zaczyna ładować. Start nie reaguje. Dlatego nie tworzą się logi i errorsy.
To jest wręcz nieprawdopodobne. Jeżeli działa Galicja to jakakolwiek inna sceneria musi chociaż na chwile odpalić Maszynę, wygenerować loga i powiedzieć co ją boli.

25
Kwestia pierwsza i najważniejsza, kto, jak i kiedy będzie to wstawiał? Ściany lasów trzeba wstawiać przez Maxa albo Blendera i jest to ostatnia rzecz którą komukolwiek by się w tych programach chciało robić.

Takie ściany na pewno miały by zaletę w postaci mniejszej zasobożerności, ale czy lepiej by wyglądały to już kwestia dyskusyjna. Pewne jest natomiast to, że w miejscu gdzie teren wychodzi wyżej niż tory, takie ściany nie mają racji bytu. Można je stawiać na płaskich połaciach i to, i tak w dalekiej odległości od torów.

26
Kolega wyżej dobrze mówi, z tym że nowej paczce jeszcze daleko do wydania. Trzeba ogarnąć węzeł Częstochowski oraz węzeł Kielecki pod względem sygnalizacji i sieci trakcyjnej, i dopiero będzie można szykować paczkę pod wydanie - czytaj: Raczej nie wcześniej niż za dwa miesiące.

Na ten moment nie zalecam pobierać, ani instalować wygrzebanej skądś starej paczki gdyż powoduje ona więcej problemów, niż generuje przyjemności z jazdy. Pozdrawiam serdecznie i wątek zamykam, żeby nikt tutaj nie śmiecił do momentu wydania nowej wersji.

27
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 20 Sierpnia 2023, 11:06:37 »
W nowej paczce już mam nadzieje, że nie ostanie się żadna dziura. Akurat ta w Nowym Sączu to już była z 3 razy naprawiana i niby wszystko jest git, a potem nagle znowu się gdzieś coś rozjeżdża xd

28
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 19 Sierpnia 2023, 18:17:06 »
Byłem pewny, że odpowiadałem na ten problem tutaj w wątku, ale jednak nie. Na tym dedykowanym Bieszczadzkim exe, trzeba mieć w starterze, w ustawieniach graficznych włączone opcje: "Cienie (shadery)" oraz "Dodatkowe efekty shaderów". Nie wiem z czego to wynika, a jakoś nie miałem nigdy czasu żeby się tego doszukiwać.

29
Pisze się, tłumaczy, jak krowie na granicy, a i tak nikt nie słucha...

Po pierwsze to:
Cytuj
Do osób które mimo wszystko skądś zdobyły paczkę ze scenerią: Instalacja jest niezalecana, gdyż psuje działanie scenariuszy na podstawowej, paczkowej Linii 61.

A po drugie:
Cytuj
Ostrzeżenie - sceneria BARDZO (trochę mniej niż poprzednia) wymagająca sprzętowo. Czas ładowania, zwłaszcza przy pierwszym uruchomieniu, jest bardzo długi i wymaga zmiany pory roku na wiosnę oraz ustawienia skalowania tekstur na 512. Po pierwszym załadowaniu można wrócić do dowolnej pory roku lub przywrócenia skalowania do poprzedniej wartości. - Dotyczy, w paczce nie został zawarty plik .sbt.

30
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.07 problemy.
« dnia: 12 Sierpnia 2023, 10:24:33 »
U mnie występuje problem braku/nie wyświetlania się tekstury bezchmurnego nieba na wszystkich sceneriach i torze doświadczalnym, załączam screena jak to wygląda i przekopiowany teks panelu ładowania może to coś pomoże

Toszto jest unoff exe odpalane na nie-unoff shaderach.

Strony: [1] 2 3 ... 13