Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8
61
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 11:04:38 »
Linia 104 jest teoretycznie na etapie dekorowania. Mamy zrobione otoczenie przy kilku stacjach (możesz sobie zresztą sam zobaczyć, bo wszystko jest zawarte w paczce) i roślinność jakoś na 1/3 - 1/2 całej trasy.

Poza tym to teren leży, są semafory, a całość jest całkowicie przejezdna (już chyba od roku). Skupialiśmy się teraz jedynie na doszlifowaniu dekoracji do Łupkowa i Jasła, a potem zelektryfikowanym kawałku linii 108. Linia 104 od początku miała być ostatnim kawałkiem i zwieńczeniem całego projektu.

62
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 11:00:02 »
Chciałbym z tego miejsca podpytać o plany na linię 104 i łączenie waszego projektu z Zakopianką @Celu. Mając na względzie zamkniecie tematu Zakopianki, co dalej?

63
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 07:17:18 »
Siemka!

Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji naszej scenerii. Zobaczycie w niej między innymi:
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 107 (Zagórz - Łupków), doszło tutaj więcej modeli domków oraz niektóre detale takie jak słupy energetyczne czy drogi. Linia posiada też od tej aktualizacji perony na każdym przystanku.
-uzupełnione dekoracje na kawałku linii 108 między Jasłem i Zagórzem. Większość tej części trasy jest tem samem wyposażona w drzewka, krzewy, trawki, drogi, pola, domki i wszystko, czego sobie dusza zapragnie. Zapraszamy więc do przejechania się tym rzadziej uczęszczanym kawałkiem scenerii.
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 96 (na odcinku Nowy Sącz - Stróże). Doszły tutaj, podobnie jak w pozostałych przypadkach, pola, budynki, detale i część dróg.

Chcieliśmy też ogłosić, że do naszego skromnego zespołu dekoratorów doszedł DominiczekTS2009, który jest odpowiedzialny za dużą część roboty na linii 107.

Paczka do pobrania tutaj: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja-r7.rar (podmienić pliki)

64
Można oczywiście zrobić jak Ty i Twój kolega wyżej. Usiąść i płakać, bo to jest najlepsze rozwiązanie i najlepiej wpłynie na rozwój symulatora. Ale można też zrobić coś zupełnie przeciwnego. Abstrahując - tak naprawdę gdyby nie Hanys i kilkoro innych użytkowników współpracujących w ten czy inny sposób to można by już dawno zamknąć nie tylko łaskawie otwarty dział "Test dodatków" ale też pozostałe. Ale to mniejsza o to.

Podstawowe kierunki:
1. Uproszczenie edytora scenerii. Powinien być prosty i cukierkowy, ale jednocześnie spełniać swoje główne zadania. Nikt się nie będzie bawił w ustawianie parametrów sieci trakcyjnej - takich jak napięcia, natężenia i inne cuda na kiju w danym kilometrze trasy. Powinna to być część składowa symulatora i działać na zasadzie geodety w Trainzi'e. Dwa kliknięcia i cyk budujemy mapę albo fikcyjną a jak nauczymy się budować fikcyjnych możemy przejść dalej do realnych i tu bawić się zaawansowanymi funkcjami które przy obecnym stanie edytora są nie do ogarnięcia przez chcącego ale przerażonego usera.

2. Pootwierać zamknięte działy z wyjątkiem tych w których występują dane wrażliwe. Może wtedy w końcu skończy się kiszenie projektów które już dawno mogłyby wyjść a nie wyszły bo jeden zaczął ale nie było na ten czas chętnych do współpracy ale po latach się znaleźli jak w przypadku kibli spotowatych made KM.

3. Zrezygnować z paczek całościowych. Patch'e w zupełności wystarczą.

4. Wprowadzić jakikolwiek system mobilizacyjny. Już jak nie firma "bo logo PESY" (bo oczywiście nie da się go zniknąć w Gimp'ie), albo Newagu (tym bardziej się nie da, bo tam Iluminaci rządzą, a ziemia w Nowym Sączu jest płaska). Coś na zasadzie darowizny, cegiełki, "kawki", cukiereczka, lizaczka. Wszystkie patusy na youtub'ie żebrają i wyłudzają pieniądze na działania szkodliwe, niebezpieczne a wręcz patologiczne, demoralizujące - więc dlaczego ktoś kto robi coś pożytecznego nie może otrzymać cegiełki na rozwój? Każdemu według zasług - brutalne ale sprawiedliwe. Przy podziale środków, jeśli cegiełka nie byłaby imienna to modelarze więcej lub równie niż programiści, teksturowcy mniej, programiści najwięcej << chociaż najlepsze by były cegiełki imienne, bo zaraz by doszło do majdanu i by się mogli ludzie zacząć bić jak o kilometry premium.

5. Ujednolicić standardy, bo potem do paczek wchodzą takie buble jak BDHINU_160, BDHINU_160_2, SA102-111, M62_MOD_v1 i ręce opadają. Albo trzymamy jakieś standardy typu wycięte okna, jakość tekstur albo pastwimy się nad naprawdę dobrą teksturą lokomotywy, bo ma jedną poręcz białą a drugą szarą albo jeden schodek bardziej zardzewiały a drugi mniej - albo wrzucamy do paczki wszystko z 2004 roku byleby tylko były.

Był swego czasu taki wątek "z prac nad .exe" - tam codziennie było widać jakieś postępy nad rozwojem pliku wykonywalnego. Coś się działo, rozwijało, ale widocznie o to chodzi, żeby pobanować wszystkich co próbują coś zdziałać.
Kaliska - sceneria z ogromnym potencjałem. Aktualizacja paczki 2021.12.16, na repo ostatnia aktualizacja 277 dni temu. Kolejny projekt który prawdopodobnie z powodu dziwnych zachowań AI lub innych tajnych przyczyn utknął w martwym punkcie. Kolejna taka sytuacja - było widać ruch w interesie, ludzie testowali, zgłaszali błędy, które na bieżąco były poprawiane - coś się działo, rozwijało.
Ale to ja spłycam do prac na teksturami EU07... Nam trzeba odpowiedniego pliku wykonywalnego symulatora, nowego silnika graficznego i uproszczonego edytora scenerii, a dopiero potem można się martwić czym jeździć. Miło że są Elfy, Impulsy, szereg innych EZT. Ogrom włożonych prac. Ale nawet nie ma jak stosownie podziękować twórcom, docenić ich pracy. Nie ma takiej możliwości, ale za to jest możliwość wsparcia fame mma :<

65
Nie hipokryzja tylko schizofrenia i urojenia - doszukiwanie się wszędzie spisków, prób unicestwienia, ataki z każdej możliwej strony, a to tylko próba znalezienia jakiegoś rozwiązania i konstruktywna krytyka. Ale nic to, czas skleić kolejną już 546-tą teksturę EU07 :)

66
Jeżeli nie z lewa i nie z prawa, znaczy, że każdy kto próbuje coś zmienić to troll <3

I tu jest główny powód tego pikowania w dół. Mnóstwo projektów właśnie dzięki takiemu podejściu upadło: "odpuść sobie", "zostaw to", "my to zrobimy lepiej", "tu jest krzywo wysypana podsypka a w realu tam jest mniej kamyczków" i tak oto z kilkorga osób umiejących zrobić coś w sposób idealny, zostało 5, ale na te 5 osób może podziałać brak następnych "pokoleń" i w ten sposób właśnie dinozaury zniknęły. Można tylko krzyczeć: pull up terrain ahead, albo bardziej dosadnie na popielato masz? a ja mam kurła na czerwono - no w ten sposób to się nie dogadamy ;)

67
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 18:09:16 »
Nie. Przed instalacją Bieszczad, na tych samych ustawieniach, wszystko działało normalnie.
Tryb pełnoekranowy jest zaznaczony.

68
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 18:06:56 »
Symulację wywala Ci w momencie:

startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
Bad init: failed to create glfw window

Spróbuj w ustawieniach startera w ogólnych zaznaczyć tryb pełnoekranowy, a w grafice automatyczną rozdzielczość. Kombinowałeś coś z rozdzielczością bufora?

69
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 14:44:15 »
Wyłączyłem opcję "Cienie (shadery)". Załączam log.

Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 2560
height 1440
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed yes
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog yes
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 16
usevbo yes
feedbackmode 2
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 4096
movelight 23
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman no
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 8192 0 300 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 4
smoothtraction yes
splinefidelity 4
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 60
gfx.reflections.fidelity 2
timespeed 1
multisampling 3
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause yes
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature 1 1 1 1
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled no
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled no
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes

// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
Bad init: failed to create glfw window

70
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 14:32:12 »
W Starterze musisz kliknąć: Ustawienia > Dźwięk | Fizyka i wybrać Zapisuj przebieg symulacji, następnie ponownie spróbuj uruchomić scenariusz, a na końcu załącz plik log.txt w załączniku.

71
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 12:56:21 »
Nie ma loga. Jakie shadery?

72
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Stycznia 2024, 18:18:25 »
Ustawienia prawie najwyższe, tryb renderowania pełny.

73
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Stycznia 2024, 17:04:13 »
Jakiego trybu renderowania używasz? Ewentualnie jakie inne ustawienia masz?

74
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 22 Stycznia 2024, 16:31:41 »
Elo!
Mam problem, po wygraniu scenerii Bieszczady/Galicja96, przestał mi się uruchamiać symulator. Nawet na innych sceneriach. Jak to naprawić?
Wcześniej wszystko działało normalnie. W starterze jako plik .exe wybrałem ten, który był w paczce z zależnościami.
Pozdrawiam

75
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia telefoniczna w Rainstedzie
« dnia: 12 Stycznia 2024, 21:20:16 »
Podejrzewam, że najłatwiej będzie wstawić na gotową scenerię poprzez edytor 3d, a później po obróbce wygenerować przewody narzędziem Mariusza.

76
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 09 Stycznia 2024, 22:39:28 »
Czy w Leosinie zapowiadac na stacji bedzie Young Leosia?

77
Bocznica / Odp: Życzenia noworoczne 2024!
« dnia: 07 Stycznia 2024, 19:52:34 »
Sami religioznawcy i geografowie widzę się wymądrzają.

78
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 01 Stycznia 2024, 19:17:41 »
Zamykam, bo jak zwykle robi się niepotrzebna afera. Za wydawanie wyroków i odkrywanie prawdy są odpowiedzialne specjalne organy, a nie internetowe komisje entuzjastów kolei.

79
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 01 Stycznia 2024, 18:44:52 »
Uważasz, że Newag robił to po to żeby samemu sobie w przyszłości zaszkodzić, stracić dobre imię i wizerunek, ewentualne kontrakty?

80
WWW / Życzenia noworoczne 2024!
« dnia: 01 Stycznia 2024, 00:48:46 »
Drodzy MaSzyniści,

Rok 2023 już za nami. Z tej okazji chcielibyśmy podziękować za kolejny rok naszej działalności. To dzięki Wam istniejemy i wciąż, chociaż w mniejszym stopniu niż dawniej, rozbudowujemy symulator o nowe propozycje taborowe czy trasowe i mamy przyjemność kontynuować nasz projekt w kolejnym roku. Niezależnie od stażu, życzymy Wam dużej ilości pokonanych kilometrów, szczęśliwie zakończonych służb, jak najmniejszej ilości opóźnień i awarii, czy to taboru czy scenariuszy. Mamy również nadzieję, że spełnią się Wasze marzenia i cele postawione nie tylko w kontekście urozmaicenia czy urealistycznienia podróży po MaSzynowych szlakach, ale wszystkich, które u Was drzemią.

A ja, jako członek zespołu szeroko pojętego Betatesterów, Deweloperów, Wydziału Repozytorium oraz Administracji życzmy sobie nawzajem, żeby Nowy Rok 2024 przebiegł w spokojnej, przyjemnej atmosferze, żeby nie zabrakło nam energii do pracy oraz żeby przyniósł on większą produktywność w porównaniu do zamkniętego już roku 2023.

Samych S2 życzy Zespół Deweloperów symulatora MaSzyna!

81
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Grudnia 2023, 15:01:52 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.
Tylko nawet w tym nie mam żadnego

82
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Grudnia 2023, 14:50:39 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.

83
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Grudnia 2023, 14:45:31 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar
Dalej brak opisu :(

Reg. obowiązki 14.

84
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Grudnia 2023, 14:32:40 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar

85
Na warsztacie / Galicja
« dnia: 31 Grudnia 2023, 14:18:56 »
Witam po wgraniu scenerii Galicjar6 nie mam w żadnej scenerii rj i opisu cos źle zrobiłem ? nie instalowałem zależności nie wiem czy mam instalować czy juz nie ?

86
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 16 Grudnia 2023, 07:25:23 »
Ja mam to włączone i cały czas crashuje mi się gra

87
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Grudnia 2023, 22:21:50 »
Wygląda, że odpalasz na exe z paczki, zamiast dołączonego do scenerii.

88
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Grudnia 2023, 21:48:01 »
Zorientowalem sie ze w folderze shadery nic nie ma wrzucilem co tam ma byc i mam blad teraz taki:

...gfx data pre-loading done
bad shader: postfx_chromaticaberration.frag: ERROR: 0:57: 'function' : is removed in Forward Compatible context texture2D
ERROR: 0:57: 'texture2D' : no matching overloaded function found (using implicit conversion)
ERROR: 0:57: 'texture2D' : function is not known

89
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Grudnia 2023, 21:33:59 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), 9259708d (committed at 2023-08-08 16:05:25 +0200))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
Crashdump analysis provided by backtrace.io

// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 1920
height 1080
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed no
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog no
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 8
usevbo yes
feedbackmode 0
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 2048
movelight 349
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman yes
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 2048 0 150 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 1
smoothtraction yes
splinefidelity 2
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 1
gfx.reflections.fidelity 1
timespeed 1
multisampling 1
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause no
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature local|main|scnd|train
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled yes
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes

// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
translation: 367 strings loaded
MaSzyna OpenGL Renderer
Renderer: Intel(R) UHD Graphics
Vendor: Intel
GL version: 3.3.0 - Build 30.0.100.9805
--------
Supported extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1
GL_AMD_depth_clamp_separate
GL_AMD_vertex_shader_layer
GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
GL_ARB_ES2_compatibility
GL_ARB_ES3_1_compatibility
GL_ARB_ES3_compatibility
GL_ARB_arrays_of_arrays
GL_ARB_base_instance
GL_ARB_bindless_texture
GL_ARB_blend_func_extended
GL_ARB_buffer_storage
GL_ARB_cl_event
GL_ARB_clear_buffer_object
GL_ARB_clear_texture
GL_ARB_clip_control
GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
GL_ARB_compute_shader
GL_ARB_conditional_render_inverted
GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_copy_image
GL_ARB_cull_distance
GL_ARB_debug_output
GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_derivative_control
GL_ARB_direct_state_access
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_draw_indirect
GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_enhanced_layouts
GL_ARB_explicit_attrib_location
GL_ARB_explicit_uniform_location
GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_layer_viewport
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_fragment_shader_interlock
GL_ARB_framebuffer_no_attachments
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB
GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary
GL_ARB_get_texture_sub_image
GL_ARB_gl_spirv
GL_ARB_gpu_shader5
GL_ARB_gpu_shader_fp64
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_indirect_parameters
GL_ARB_instanced_arrays
GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_internalformat_query2
GL_ARB_invalidate_subdata
GL_ARB_map_buffer_alignment
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multi_bind
GL_ARB_multi_draw_indirect
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pipeline_statistics_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_polygon_offset_clamp
GL_ARB_post_depth_coverage
GL_ARB_program_interface_query
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_query_buffer_object
GL_ARB_robust_buffer_access_behavior
GL_ARB_robustness
GL_ARB_robustness_isolation
GL_ARB_sample_shading
GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map
GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture
GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counter_ops
GL_ARB_shader_atomic_counters
GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_draw_parameters
GL_ARB_shader_group_vote
GL_ARB_shader_image_load_store
GL_ARB_shader_image_size
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision
GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_storage_buffer_object
GL_ARB_shader_subroutine
GL_ARB_shader_texture_image_samples
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack
GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow
GL_ARB_spirv_extensions
GL_ARB_stencil_texturing
GL_ARB_sync
GL_ARB_tessellation_shader
GL_ARB_texture_barrier
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object
GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_buffer_range
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_compression_bptc
GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_filter_anisotropic
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_query_levels
GL_ARB_texture_query_lod
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg
GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_stencil8
GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_texture_storage_multisample
GL_ARB_texture_swizzle
GL_ARB_texture_view
GL_ARB_timer_query
GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3
GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transform_feedback_overflow_query
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_attrib_64bit
GL_ARB_vertex_attrib_binding
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev
GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_separate_stencil
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_clip_volume_hint
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_direct_state_access
GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_polygon_offset_clamp
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_EXT_shader_integer_mix
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_shared_exponent
GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query
GL_EXT_transform_feedback
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INTEL_coarse_fragment_shader
GL_INTEL_conservative_rasterization
GL_INTEL_fragment_shader_ordering
GL_INTEL_framebuffer_CMAA
GL_INTEL_map_texture
GL_INTEL_multi_rate_fragment_shader
GL_INTEL_performance_query
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_KHR_context_flush_control
GL_KHR_debug
GL_KHR_no_error
GL_KHR_shader_subgroup
GL_KHR_shader_subgroup_arithmetic
GL_KHR_shader_subgroup_ballot
GL_KHR_shader_subgroup_basic
GL_KHR_shader_subgroup_clustered
GL_KHR_shader_subgroup_quad
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle_relative
GL_KHR_shader_subgroup_vote
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_NV_blend_square
GL_NV_conditional_render
GL_NV_primitive_restart
GL_NV_texgen_reflection
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
--------
ARB_texture_filter_anisotropic supported!
ARB_multi_bind supported!
ARB_direct_state_access supported!
ARB_clip_control supported!
warning: wide lines not supported
--------
texture sizes capped at 8192p (2048p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
using multisampling x2
main window size: 1920x1080
preparing renderer..
Loading common gfx data...
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights"
...gfx data pre-loading done
invalid shader: cannot read shader: shaders/verte
chyba z shaderami cos jest nie tak

90
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 15 Grudnia 2023, 19:25:31 »
Na którym exe odpalałeś? podaj log.txt w załączniku. Może po też być to, że twój komputer nie spełnia wymagań scenerii, ta sceneria jest dość wymagająca bardziej od pozostałych.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8